calin_cz Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Exact asta stiam si eu . La mine ultima oara s-a aprins becul la 130 , la 155 a stat a aprins si am alimentat la 160 si am alimentat aprox 14 L . Ma poate ajuta cineva sa fac o proba cu un releu de incarcare ? Ieri nu mi-a pornit , am masurat bateria avea 11,68 V si era uscata . Am completat bateria , dar pornita imi arata 12,5 V , accelerata nu schima foarte mult valorile cel mult 12,6 V , iar cu consumatori scade la 12 v. Nu as vrea sa cumpar releu si sa constat apoi ca am alta defectiune . Am masurat releul dupa spusele unui electronist si este ok , dar am citit ca este mai complicat de atat . Cine ma poate ajuta , are o bere ca sa poti verifica incarcarea , prima data incarca bateria pe un redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am rezolvat, rătăcisem un rând de chei şi eram panicat maxim de situaţie dar am întors casa pe dos şi le-am găsit. Bine , acum altă ciudăţenie: am încercat să schimb manşoanele că-s vai mama lor şi la cat am tras de cel cu acceleraţia acum când o pornesc se turează la 3000-3500. Trebuie sa trag invers de el ca sa o mentin la 2000-2500. După ce plec, în câteva sute de metri îşi revine turaţia la 1400-1500. Şi bineînteles că n-am reuşit să schimb mizeria de manşon. Mor de nervi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Mansoanele vechi ca sa le dai jos, ori le tai, ori bagi o andrea/sarma sub manson si picuri cu o siringa sau oricum niste ulei, dupa care misti tija/andreaua/sarma ca sa ajunga ulei peste tot. Imediat ies. Alea noi, dupa ce degresezi cu diluant/alcool de uleiul dat inainte, dai cu apa sau scuipinol bine ca sa alunece si ai rezolvat usor de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am rezolvat, rătăcisem un rând de chei şi eram panicat maxim de situaţie dar am întors casa pe dos şi le-am găsit. Bine , acum altă ciudăţenie: am încercat să schimb manşoanele că-s vai mama lor şi la cat am tras de cel cu acceleraţia acum când o pornesc se turează la 3000-3500. Trebuie sa trag invers de el ca sa o mentin la 2000-2500. După ce plec, în câteva sute de metri îşi revine turaţia la 1400-1500. Şi bineînteles că n-am reuşit să schimb mizeria de manşon. Mor de nervi. Cand ramane blocata acceleratia este din cauza ca mansonul vechi nu ramane pe cercul ala de plastic , o mica parte atinge capatul ghidonului . Eu pe cele vechi le am taiat , si evident ca cele noi care le am primit sunt si mai scurte ca lungime si nici nu au curbura aia la acceleratie si se vede plastic in capat ... Arata horror ... Tu ce mansoane ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Măine plec din oraş, merci mult goodkat. Daca mai e valabilă oferta şi pe săptămâna viitoare, după ora 6 oriunde în funcție de tine, daca e până în 6, zona piaţa sudului. Manşoanele noi evident că le-am rupt tot împingând şi trăgând ca bezmeticul. Fiind primite cado nu am reţinut marca, am aruncat instant ambalajul. O să iau altele, mă documentez peste weekend de oferte. Oricum , acum arată că un ghidon de pegas practic ediţie 1983. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare baieti ! De unde pot cumpara din capitala , leviere pentru mobra mea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Poti incerca la kronau moto . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Poti incerca la kronau moto . o adresa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Vezi pe site nu stiu exact . Cum iesi din pasaj de la unirii spre budapesta , imediat pe dreapta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Te-as ajuta eu, pe unde iti faci veacul? Daca ai mansoanele, maine dupa ce ies de la munca ne putem vedea prin oras si incercam la fata locului schimbul. Ai nevoie de o surubelnita cap cruce, o alta surubelnita mai lunga si subtire, si niste wd40. Mansoanele vechi ca sa le dai jos, ori le tai, ori bagi o andrea/sarma sub manson si picuri cu o siringa sau oricum niste ulei, dupa care misti tija/andreaua/sarma ca sa ajunga ulei peste tot. Imediat ies. Alea noi, dupa ce degresezi cu diluant/alcool de uleiul dat inainte, dai cu apa sau scuipinol bine ca sa alunece si ai rezolvat usor de tot.mai exista si metoda cu aer comprimat. am vazut eu un mecanic facand asta. bagi stutul pe sub manson, dai aer, tragi si iese imediat. cand il bagi p-ala nou, repeti procesul cu aerul impingand. treaba de cateva secunde... ceva de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) salutare! se pricepe cineva sa imi dea un sfat de imbunatatire a franelor pe SV650? a inceput sa mi se cam ia sa pompez muschi in maneta de frana si le cam am cu franele violente. M'am gandit anul trecut sa iau niste placute bune ca sa am frane pe masura, am dat vreo 80 de eur pe niste placute bune(CL XBK5), am bagat lichid bun si am curatat etrierii cu scos de pistonase si tot tacamul. In afara de lipsa de fading in exces, n'am castigat mare lucru. ce ar putea sa ma ajute si sa fie in acelasi timp low cost?(moduri de genul pun furca de gixxer) Ma gandeam la o pompa mai puternica observand ca se gasesc in maxim 300 de lei de pe CBRuri, gixxere sau ninje.. dar nu stiu daca m'ar ajuta neaparat sa apas mai incet pe maneta.. si pe langa asta am auzit ca o pompa mare pe etrieri mici ar putea inrautati feelingul si fidelitatea dozarii franei.. any advice? Mansoanele le'am schimbat acum 2 saptamani in parcare in vreo 30 de min.. am pus unele OEM de gixxer luate de la un user de pe forum. Pt scoaterea celor vechi cel mai usor se taie, daca nu incerci sa le rasucesti putin fortat(cel putin pe cel din stg) iar apoi ies.. mai greu dar ies. Cel de pe acceleratie daca il scoti fara camasa de acceleratie, are 2 "buze" din care cea dinspre interior e mai nasoala si riscul de rupere e destul de mare. Pt montaj, eu am folosit pontul cu spray fixativ si a cam functionat.. curatat bine semighidonul/camasa de acceleratie, dat cu fixativ pe bara si in interiorul mansonului, si impins in pozitie. Fixativul actioneaza ca lubrifiant inainte de uscare, si apoi ca un lipici care tine mansonul sa nu se rasuceasca. Daca dati jos si camasa de la acceleratie, e bine sa dati si cu o unghie de vaselina intre camasa si semighidon. Am avut niste Progrip-uri de pe louis inainte si l'am crapat pe cel de la acceleratie la montaj, dar am avut noroc sa fie ok ca dimensiuni. Ulterior am revenit la OEM care chiar SH erau mai de calitate si mai durabile ca cele aftermarket care n'au fost chiar ieftine(dadusem vreo 20+ eur pe progrip). Editat Mai 23, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 salutare! se pricepe cineva sa imi dea un sfat de imbunatatire a franelor pe SV650? a inceput sa mi se cam ia sa pompez muschi in maneta de frana si le cam am cu franele violente. M'am gandit anul trecut sa iau niste placute bune ca sa am frane pe masura, am dat vreo 80 de eur pe niste placute bune(CL XBK5), am bagat lichid bun si am curatat etrierii cu scos de pistonase si tot tacamul. In afara de lipsa de fading in exces, n'am castigat mare lucru. ce ar putea sa ma ajute si sa fie in acelasi timp low cost?(moduri de genul pun furca de gixxer) Ma gandeam la o pompa mai puternica observand ca se gasesc in maxim 300 de lei de pe CBRuri, gixxere sau ninje.. dar nu stiu daca m'ar ajuta neaparat sa apas mai incet pe maneta.. si pe langa asta am auzit ca o pompa mare pe etrieri mici ar putea inrautati feelingul si fidelitatea dozarii franei.. any advice? un RSV ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) LE pt gripuri, dimensiunile sunt 125 mm lungime si 22mm diametru. eu le'am avut pe astea si au fost ok cu exceptia faptului ca pare'mi'se ca se toceau cam repede.. dar aveau aderenta la palma mai buna decat OEMurile. Eu le'am schimbat pt ca il crapasem pe cel de la acceleratie la montaj(n'am avut rabdare) si aveam si camasa din plastic crapata, iar cand am luat gripurile OEM le'am luat mai mult pt camasa pe care vroiam sa o schimb. Nu schimb mobra. Daca imi iau ceva, o sa fie 600RR '05-'06 si o sa am si SVul in parcare. Editat Mai 23, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Ai deja conducte metalice pe ea ? Daca nu, ar aduce o imbunatatire PAsul doi ar fi apoi intr-adevar o pompa mai performanta (nu mai stiu ce s-ar potrivi, dar sunt destule variante). Intr-adevar, vei pierde putin pe partea de elasticitate/dozare, franele devenind ceva mai violente inca de pe prima parte a cursei manetei. Si nu in ultimul rand placute/discuri bune (eu am fost satisfacut de brembo) PS - partea proasta este ca te va trage in jos suspensia, chiar daca frana e boboc. Editat Mai 24, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Azi vreau sa imi bag mobra la spalatorie ... pe unde ar trebui sa ii zic sa nu dea cu jetul de apa ...Innafara de radiatoare. Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Zii sa nu dea cu spuma activa, cu jetul poate da peste tot infara de radiatoare cum ai zis tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Cineva a facut o "gluma" si m a lasat fara butonu de la semnal . O idee unde il pot gasi ? Cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Azi vreau sa imi bag mobra la spalatorie ... pe unde ar trebui sa ii zic sa nu dea cu jetul de apa ...Innafara de radiatoare. Multam ! Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 colegii cu SV-uri cand si unde ne intalnim si noi ? vad ca e mare activitate pe forum dar cam atat:~~~~~~~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 colegii cu SV-uri cand si unde ne intalnim si noi ? vad ca e mare activitate pe forum dar cam atat:~~~~~~~ propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta? /index.php?/topic/700857-sv1000s-2007-2500-euro/page-5 E asta de-acilea. Cred ca si-a facut 'ambâţ' sa iti demonstreze tie ca e baiat valabil Glumesc, Alexule, normal! Sa il stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa. da, propuneti si pastrati locatia. poate va prind si eu cand voi fi prin tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa. Vin si eu ! Ti-ai luat SV 1000 K7? in ce bani si ce te-a indemnat spre modelul asta? Da , mi-am luat sv, 3100 si m-au indemnat mai multe lucruri (si nu am mers niciodata cu sv) : 1 : am mers cu un pegaso si chiar mi-a placut ca are putere din ture joase 2 : am vrut ceva semicarenat (am avut naked si carenat) 3 : mi-a placut sinceritatea omului . mi-a zis unele lucuri pe care un vanzator nu a-r face-o niciodata , asta in cazul in care ar vrea sa isi vanda motoreta 4 : dupa ce am mers pe ea , atunci cand am probat-o .... imi tremurau picioarele ...practic eram in al noualea cer 5 : am vrut si ceva mai nou ..dupa 2004 /index.php?/topic/700857-sv1000s-2007-2500-euro/page-5 E asta de-acilea. Cred ca si-a facut 'ambâţ' sa iti demonstreze tie ca e baiat valabil Glumesc, Alexule, normal! Sa il stapanesti sanatos! ) da da , in ambitia lui am facut-o ! Am vrut sa ii demonstrez lui cine e $efu` =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 s-o stapanesti sanatos,e destul de noua (2007) si nu cred ca ai dat mult pe ea. poate erau si mai ieftine,dar nu poti sti in ce stare erau.. cat mai multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 buna seara ,daca se schimba toba originala la sv650 2004 cu una m/ai mica nu stiu gen ixill ,leo vince,akap.....schimba ceva? sau doar sunetul?,multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.