Vizitator Adrian Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 depinde cat de mica...si daca-i goala sau cu db killer... (daca-i din aia gp style...) dar in esenta...doar sunetul vei simti (acustic). avea un amic un sv 650s 2007 cu o toba ajko parca. nu-mi placea cum suna....avea iz-ul ala de toba sparta parca mergi mai bine pe una normala (cu sau fara db killer) dar nu burlan din ala scurt si gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 eu! incearca initial varianta cu voltmetrul, gasesti tutorial pe svrider. Varianta iterativa dureaza mult - ai 2 reglaje de facut - fast idle si idle(fiecare are surubul lui, gasesti in manual care este cel de fast idle- si ajungi la el fie cu o surubelnita cu cot sau cu articulatie) Problema e ca fast idle il reglezi la rece - cat mai rece si ca idle il reglezi la peste 60 de grade.Si nu, nu merge sa nu reglezi idle cat timp reglezi fast idle(cel putin asa mi s-a spus de catre priceputi) Dureaza cel putin o noapte intreaga Metoda e simpla : invarti un sfert de tura pornesti vezi cum face,si tot asa din aproape in aproape pana la comportamentul convenabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) s-o stapanesti sanatos,e destul de noua (2007) si nu cred ca ai dat mult pe ea. poate erau si mai ieftine,dar nu poti sti in ce stare erau.. cat mai multi Multumesc ! Sunt foarte multumit de ea ! Fara suparare , dar cand aud cum se aude o vitezana ... imi provoaca o stare cacao. In schimb cand aud un mono sau un sv ...se schimba situatia , imi aduce zambetul pe buze. (ieri eram cu masina prin bucale si a trecut un sv 1000 albastru ... imi vibra masina ) ) Editat Mai 27, 2014 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Multumesc ! Sunt foarte multumit de ea ! Fara suparare , dar cand aud cum se aude o vitezana ... imi provoaca o stare cacao. In schimb cand aud un mono sau un sv ...se schimba situatia , imi aduce zambetul pe buze. (ieri eram cu masina prin bucale si a trecut un sv 1000 albastru ... imi vibra masina ) ) pa SV tau tot ''vitezana'' e m3n, ca doar nu e naked ) tu te referi la 4L de fapt (la motorizare) Singura vitezana 4l care urla cum trebuie e r1 09+...crossplane-ul. My 2 cents. In rest v2 si mono...fie...si boxere personal nu-mi place struto camila aia,la sunet. Nu e nici V4 , nici V2........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) @ Goodkat Da trebuie sa se raceasca! Trebuie sa le reglezi simultan pentru ca ai 2 seturi de clapete pe admisia de aer: Fast idle controleaza clapetele actionate de motorasul electric , Idle controleaza clapetele actionate de cablul de acceleratie. Daca reglezi fast idle si idle il lasi la fel se poate sa ai turatia cat trebuie la rece, dar sa iti moara motorul la cald... Daca reglezi idle schimbi si la rece si la cald. Imagineaza-ti ca sunt ca 2 filtre in tandem , degeaba il faci pe primul mai permisiv, daca al 2lea este foarte restrictiv, si invers .... De aici si recomandarea cu voltmetrul, ca la carte, pentru ca e o metoda mai rapida Editat Mai 27, 2014 de Piff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 de asta spuneam ca este o metoda iterativa de durata. trebuie sa treci prin ciclul rece -temperatura de serviciu de suficient de multe ori. eu cred ca am avut un gram de noroc. Cum am facut: am inceput prin a invarti cate un sfert de tura dar nu era nicio schimbare, de nervi l-am invartit pana la capat si era prea mult, de acolo dupa 2 incercari am fost multumit. Acum porneste merge pana pe la 1800 si scade usor pana la 1300. Scade suficient de incet sa treaca de la --,- (adica <20grade) pana pe la 35-38 de grade pana cand coboara la 1300.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Multumesc pt raspunsuri vroiam(vreau)sa imi pun o toba m-ai mica pe care o da un baiat aici pe forum apare in poza pe o yamaha albastra ii 2 tevi si zice ca are db pe fiecare iesirepa sfatul meu umil este sa pui o toba (aftermarket/sport) normala (nu shorty,nu gp style, nu o canistra goala). cred ca toti posesorii de sv de aici vor fi de acord ca un SV (650/1000) suna mult mai frumos cu o toba sport normala (titan,carbon,etc) decat cu una scurta/scurtata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 + 1, sunetul s-a schimbat in mai urat dupa ce am scurtat toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 ok multumesc pentru sfaturi la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 propune si tu o zi , un loc, o ora si vedem ce iese. la un momentdat, acum vreo 2-3 ani ne-am vazut de cateva ori la polivalenta. aveam si parcare si terasa. Si eu proaspat posesor de SV. Ma bag si eu la o adunare daca se face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salut, cine stie de unde pot lua si eu o guma spate ieftina si buna? Pe bursa nu gasesc dimensiunile standart pt sv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Salut, cine stie de unde pot lua si eu o guma spate ieftina si buna? Pe bursa nu gasesc dimensiunile standart pt sv. http://www.pneurimoto.ro www.anvelopemoto.eu www.fcp.ro iar SH: /index.php?/topic/694618-anvelope-moto-sh-doturi-recente/page-10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) Salut, Am o maneta de frana de SV 650 de vanzare, este in stare buna, nu este indoita, nu are absolut nici o problema. Daca este cineva interesat pm sau 0726.20.80.86. Sunt din Bucuresti. Pret 50 de lei. Editat Iunie 1, 2014 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Saptamana ce urmeaza trebuie sa ii schimb uleiul la mobra . Voi ce ulei puneti ? Fostul propietar mi-a spus sa pun Bel Ray 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Salut!Am un prieten care detine o motocicleta Hyosung Gt 650. E normal sa scoata fum negru destul de vizibil atunci cand sta la relanti,iar cand e turata un fum mai accentuat.e posibil sa scoata fumul asta din cauza ca e in 2pistoane? A incercat cu benzina de la peco'uri diferite totusi aceasi treaba.. Rog posesorii de motoare in 2 pistoane/cilindri sa'mi spuna daca aceiasi treaba cu fumul patesc si ei. Din ce am inteles e motor de Suzuki Sv650 O seara faina! Quote MultiQuote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick_X Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Eu am bagat Castrol Racing 15W50 la 54k/km si se impaca destul de bine motorul cu el.. adevarat de la un schimb la altul consuma cam 300-400 ml de ulei dar nu mi se pare neaparat iesit din comun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 si eu am belray 15w50 in motorul meu. Inainte avea 5100 10w40 si atunci cand se incalzea bine, mergea greu din viteza 1 in 2 si din 2 in N si 1 . Deranjant era doar cand ma opream de tot, la semafor mai plecam si cu a2a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 si eu am belray 15w50 in motorul meu. Inainte avea 5100 10w40 si atunci cand se incalzea bine, mergea greu din viteza 1 in 2 si din 2 in N si 1 . Deranjant era doar cand ma opream de tot, la semafor mai plecam si cu a2a Și cu 15 e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Și cu 15 e ok? E OK caci nu cred ca foloseste motocicleta la sub -15C. Uite o schema cu vascozitatile; se alege in functie de clima (temperatura exterioara) in care este folosita motocicleta. Cu cat are o vascozitatte mai mare la cald cu atat asigura o ungere mai buna. P.S. Producatorul recomanda o vascozitate anume. Dar iti da si o schema in care iti spune ce alte vascozitati poti alege (a se vedea manualul SV650 1gen). Editat Iunie 2, 2014 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Întrebam fiindcă și eu pățesc asa cu vitezele și am acum belray 10w40. La următorul pun 15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Vand Suzuki SV 1000S , 2005, 19800 km, consumabile noi ( caciucuri, kit lant, bujii, ulei, filtre), detin si piesele stock ( carene, far, oglinzi, etc), pret 2699 neg. pentru mai multe detalii: tel. 0760313262 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 asta a fost ''cosmetizat'' dupa un accident? ca refuz sa cred ca l-a facut cineva asa pt ca i-a placut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 "cu crengi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 la ulei cel mai bine se descurca SVul pe 15w 50, chiar ma batea gandul sa incerc si 20w50 care e maximul acceptat pt motorul asta. Nu iese nici naiba la temperaturi de sub 5 grade asa ca nu ai nicio problema si vascozitatea asta faca fata mult mai bine la caldurile verii. @goodkat - pt fast idle n-am avut treaba cu relantiul, l-am reglat inainte sa stea ok la cald.. dupa reglajul de fast idle l-am mai verificat o data si aia a fost. Nu ai treaba cu idle in timp ce te joci cu fast idle. Ma uit in posturile mele ca am pus tot aici pe topic si iti dau link. Daca te supara acum cu pornirea stai sa vezi cum iti face daca bagi un transfagarasani unde e frig revin>> odata asta odata asta vezi ca am facut referire la alt SVist si postarea lui, si pt info suplimentare mai da un search pe google cu "fast idle site:sv650.org" si "[...] svrider.com" Merge treaba foarte lejer fara sa te complici cu valori pe voltmetru daca ai putina rabdare sa se raceasca motorul. Incepi cu motorul rece, reglezi, iti mai faci de lucru la altceva 15 minute, reglezi iar, pornesti si vezi ce si cum, apoi mai reglezi o data dupa inca 15-20 de minute. Nu e rocket science si il nimeresti destul de repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.