hardKnot Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 eu ziceam 5 grade in mod normal. Oricum 20W50 face fata pana la -15, deci e in grafic. Si mie imi scoate in Bucuresti 6.5-7%. Depinde de regim. Am scos si 8% cand erau 5-8 grade afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 6.5-7 in Bucuresti, mers prin trafic in fiecare zi la munca. 4.3-4.6 in afara orasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 O sa ii fac un calcul mai exact cat mai curand ca sa imi dau seama de consum dupa un plin. Din ce vad pe aici sunt cifre ok pentru regim urban ( Bucuresti ). Am eu o impresie ca a mea consuma mai mult de atat )) Ramane sa ma lamuresc exact. Dehhhh probabil incepator nu o exploatez cum trebuie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 pentru ca ma mut la munte si vreau atv, vand sv-ul: /index.php?/topic/713496-sv650-sa-abs/&do=findComment&comment=3762578 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 caut parbriz pentru Suzuki SV 650 N 2001. ceva sugestii? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Vezi pe Louis. Era givi pe la 35 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Vand maneta de ambreiaj impreuna cu suportul si cu senzorul, in stare buna de functionare 70 RON tot pachetul. Este de a doua generatie insa daca e luat tot ansamblul e posibil sa mearga si pe prima avand in vedere ca acel contact e decat on/off fara alte functii. Vezi ca numai senzorul e vreo 40-45 nou Ia baga o poza te rog poate imi vin idei... Ti-ai luat pana la urma de kawa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 salut, caut un bellypan pentru sv650, generatia 2. aveti vre-unul la vanzare sau o sursa la un pret decent? multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Vezi aici http://ricambiweiss.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Azi am reusit sa inmatriculez SV-ul pe numele meu Dar se pare ca am dat de o problema. Cand am revenit de la politie ca sa iau motorul sa ma duc la munca, surpriza, probleme la pornire . Gen merge intrerupt, am pornit-o cu socul tras si se auzea ca un pacanit la motor. Nu mi-a mai facut asa de o saptamana si ceva de cand o am. Plus mai da si rateuri urate ( inainte mai dadea dar se auzeau ca un "tun", acum se aude ca si cum ar da cineva cu o petarda ). Problema cred ca se trage ca acum 2 zile am venit pe o ploaie torentiala cu ea.De atunci nu am mai pornit-o. A intrat apa pe undeva? Recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Da. S-a discutat pe paginile precedente. A intrat apa la bujia cilindrului dinspre roata fata. Citește aici /index.php?/topic/50927-suzuki-sv-650s1000/page-527 Editat Iunie 6, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Vezi aici http://ricambiweiss.com multumesc. paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Am vrut sa plec pe el acum 10 minute si aceeasi surpriza ca si acum 3 zile . Porneste fara probleme , urca greu in turatii cu socul tras , dupa ce se incalzeste si ii las socul , cand accelerez sa plec se inneaca si moare motoru . Din acceleratie nu trece de 1500 ture . Este un Sv650 S din 2000 . Prin urmare , daca este vreun priceput prin Bucuresti , vin eu il iau si contra-cost evident sa imi spuna si mie ce are si cum se poate remedia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) Ai problema lui nubyan de mai sus Editat Iunie 7, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Diferenta este ca la al meu , motorul moare ... Doar atat trebuie, sa suflu cu aer intrarea cilindru fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Diferenta este ca la al meu , motorul moare ... Doar atat trebuie, sa suflu cu aer intrarea cilindru fata ? in cazul in care ai apa acolo, da, trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Am vorbit cu un mecanic , si mi-a spus ca este de la carburatie ... trebuie curatata , nu ii mai da benzina si din acest motiv si moare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Salut baieti care stiti ce lungime are o jamba de SV model 2003+ Sau care stit unde pot indrepta la perfectie o jamba. Sau care vinde o jamba dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Diferenta este ca la al meu , motorul moare ... Doar atat trebuie, sa suflu cu aer intrarea cilindru fata ? Si mie imi murea motorul. Cu socul tras nu trecea de 2000 in conditiile in care inainte avea 3500 4000. Cilindru 1 nu facea explozia plus foc pe esapament la rateuri de la benzina nearsa. Cauza apa la fisa bujiei din fata, am schimbat si bujia pt orice eventualitate. Plus gaura de evacuare a apei din dreapta cilindrului 1 era infundata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Postez si aici codurile de eroare ptr SV650 gen 2 - au fost ceva discutii pe FB legate de ele si probabil nu toti userii de pe motociclism sunt si pe feisbuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Buna, Am observat ca motocicleta are un joc destul de mare la pinionul din spate, intre pinion si roata. Sa fie oare de la cauciucul de amortizare dintre pinion si roata ? http://burntrubber.com/motorcycle-wheels/25580-sv650-dampers.html Daca da oare unde as gasi asa ceva la noi in tara ? Multumesc George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Buna, Am observat ca motocicleta are un joc destul de mare la pinionul din spate, intre pinion si roata. Sa fie oare de la cauciucul de amortizare dintre pinion si roata ? http://burntrubber.com/motorcycle-wheels/25580-sv650-dampers.html Daca da oare unde as gasi asa ceva la noi in tara ? Multumesc George da, de acolo este. pp ca jocul este fata/spate si nu stanga/dreapta . se gasesc doar la magazinele care aduc piese suzuki - daca te intereseaza intreb si iti zic un pret de la cei care iau eu in tm. e recomandat sa schimbi daca ai acel joc pentru ca ai si smucituri in lant intre decelerare/accelerare. stima, paul 41 lei in TM. iti trebuie 5 bucati. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am vorbit cu un mecanic , si mi-a spus ca este de la carburatie ... trebuie curatata , nu ii mai da benzina si din acest motiv si moare ... Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ... Fratilor mai cititi cate ceva pe forum inainte sa va aruncati capreoare la taiat in mainile vreunui mecanic "priceput". Inca mai sunt multi meseriasi ce iti umfla capul cu diverse prostii ca are aia si pailalta sa iti ia banu' cand colo motoreta are alceva mult mai simplu si mai ieftin de rezolvat,asta este problema incepatorului, se duce la mecanic si mecanicul este Dumnezeu,mai ales daca este de la vreo reprezentanta, Retineti!!!! nu este asa mereu!!! Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu. Deci aviz incepatorilor nu va place sa va bateti capul prea mult cu probleme de mecanica,sau cu forumul, GASITI-VA UN MECANIC CAPABIL PENTRU CA PANA LA ALA CAPABIL O SA VA MANANCE CAINI DE BANI!!Am fost in situatie credeti-ma si nu zic hop ca poate o sa mai fiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.