az77by Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Am vorbit cu un mecanic , si mi-a spus ca este de la carburatie ... trebuie curatata , nu ii mai da benzina si din acest motiv si moare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Salut baieti care stiti ce lungime are o jamba de SV model 2003+ Sau care stit unde pot indrepta la perfectie o jamba. Sau care vinde o jamba dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Diferenta este ca la al meu , motorul moare ... Doar atat trebuie, sa suflu cu aer intrarea cilindru fata ? Si mie imi murea motorul. Cu socul tras nu trecea de 2000 in conditiile in care inainte avea 3500 4000. Cilindru 1 nu facea explozia plus foc pe esapament la rateuri de la benzina nearsa. Cauza apa la fisa bujiei din fata, am schimbat si bujia pt orice eventualitate. Plus gaura de evacuare a apei din dreapta cilindrului 1 era infundata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Postez si aici codurile de eroare ptr SV650 gen 2 - au fost ceva discutii pe FB legate de ele si probabil nu toti userii de pe motociclism sunt si pe feisbuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Buna, Am observat ca motocicleta are un joc destul de mare la pinionul din spate, intre pinion si roata. Sa fie oare de la cauciucul de amortizare dintre pinion si roata ? http://burntrubber.com/motorcycle-wheels/25580-sv650-dampers.html Daca da oare unde as gasi asa ceva la noi in tara ? Multumesc George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Buna, Am observat ca motocicleta are un joc destul de mare la pinionul din spate, intre pinion si roata. Sa fie oare de la cauciucul de amortizare dintre pinion si roata ? http://burntrubber.com/motorcycle-wheels/25580-sv650-dampers.html Daca da oare unde as gasi asa ceva la noi in tara ? Multumesc George da, de acolo este. pp ca jocul este fata/spate si nu stanga/dreapta . se gasesc doar la magazinele care aduc piese suzuki - daca te intereseaza intreb si iti zic un pret de la cei care iau eu in tm. e recomandat sa schimbi daca ai acel joc pentru ca ai si smucituri in lant intre decelerare/accelerare. stima, paul 41 lei in TM. iti trebuie 5 bucati. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am vorbit cu un mecanic , si mi-a spus ca este de la carburatie ... trebuie curatata , nu ii mai da benzina si din acest motiv si moare ... Am vorbit cu Marius de la Yamaha , si mi-a spus ca problema mea este cauzata de carburatoare ... trebuiesc curate si sincronizate ... prin urmare , maine trebuie sa ajunga la medic ... Fratilor mai cititi cate ceva pe forum inainte sa va aruncati capreoare la taiat in mainile vreunui mecanic "priceput". Inca mai sunt multi meseriasi ce iti umfla capul cu diverse prostii ca are aia si pailalta sa iti ia banu' cand colo motoreta are alceva mult mai simplu si mai ieftin de rezolvat,asta este problema incepatorului, se duce la mecanic si mecanicul este Dumnezeu,mai ales daca este de la vreo reprezentanta, Retineti!!!! nu este asa mereu!!! Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu. Deci aviz incepatorilor nu va place sa va bateti capul prea mult cu probleme de mecanica,sau cu forumul, GASITI-VA UN MECANIC CAPABIL PENTRU CA PANA LA ALA CAPABIL O SA VA MANANCE CAINI DE BANI!!Am fost in situatie credeti-ma si nu zic hop ca poate o sa mai fiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am desfacut fisa de la bujia fata si era uscata, nici pic de apa. Sa scot si bujia sa vad daca e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 asta a fost ''cosmetizat'' dupa un accident? ca refuz sa cred ca l-a facut cineva asa pt ca i-a placut..... Daca citeai anuntul si nu te rezumai doar la poze ai fi vazut ca vine insotit si de piesele stock(far,carene)... "cu crengi".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu. Pune o poza sa vadă și ochiul nostru copiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Am desfacut fisa de la bujia fata si era uscata, nici pic de apa. Sa scot si bujia sa vad daca e ok? Bujia este deja deja dusa nu se mai aprinde trebuie schimbată. Schimb - o și vorbim. Pune o poza sa vadă și ochiul nostru copiator Am sa pun de cu am timp sa fac. ;-) Editat Iunie 11, 2014 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 N-are nimeni jamba de SV Gen2 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 A schimbat cineva bujiile la Sv 1000 s ? am inteles ca trebuie mutat radiatorul ... imi poate spune cineva mai exact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 A schimbat cineva bujiile la Sv 1000 s ? am inteles ca trebuie mutat radiatorul ... imi poate spune cineva mai exact ? Dacă o faci acasă este adevărat trebuie sa desfaci radiatorul sa îl lași un pic în jos,carene dacă este cazul,ventilator dat jos,claxon pana iți faci loc suficient sa iți intre cheia,pe radiator trebuie sa pui un carton când lucrezi pe acolo sa nu strâmbi fagurii aceeia. Dar la service ar trebuii sa aibe o cheie mai mica și subțire ce intra prin spațiul acele dintre cilindru și radiator și asta ușurează mult procedura. Am schimbat și eu de 2 ori bujiile acasă și îmi trebuiau 3-4 ore sa fac toată operațiunea și multa răbdare dar când am văzut cât de simplu este cu cheia aia am înnebunit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 cumpar maneta frana, pedala frana si oglinzi pentru SV 650 N 2001. poate vindeti careva sau stiti pe cineva care vinde. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Cred ca am eu maneta de frana. Ma uit cand ajung acasa si te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Cred ca am eu maneta de frana. Ma uit cand ajung acasa si te anunt. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) un pic inclinat ... Editat Iunie 13, 2014 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
az77by Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 SergiuG, din pacate este de ambreiaj. Daca te ajuta anunta-ma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Dacă o faci acasă este adevărat trebuie sa desfaci radiatorul sa îl lași un pic în jos,carene dacă este cazul,ventilator dat jos,claxon pana iți faci loc suficient sa iți intre cheia,pe radiator trebuie sa pui un carton când lucrezi pe acolo sa nu strâmbi fagurii aceeia. Dar la service ar trebuii sa aibe o cheie mai mica și subțire ce intra prin spațiul acele dintre cilindru și radiator și asta ușurează mult procedura. Am schimbat și eu de 2 ori bujiile acasă și îmi trebuiau 3-4 ore sa fac toată operațiunea și multa răbdare dar când am văzut cât de simplu este cu cheia aia am înnebunit. Azi le-am schimbat la un service , in spate la Cora Pantelimon. Super de treaba mecanicul de acolo. Toata treaba a durat o ora jumatate , timp in care mi-a si mai uns scaritele ... toate minunile de pe acolo , facuta presiunea in roti. Pentru schimbat bujii : La cilindrul dinspre radiator : Ridicat rezervor , desfacut radiator din suruburile care i-l tin fixat pe cadru , impins cu mana si tinut pana cand a schimbat bujia La al doilea cilindru : Ridicat niste protectii termice de pe acolo si schimbata bujia ..ce e drept s-a folosit de un magnet cu tija ca sa o scoata de acolo. La toate astea , a dat seaua jos si plasticele din lateralul ei. un pic inclinat ... DSC_1089.JPG Suuuuper , asa am facut si eu prin Vrancea , prin munti. Mi se pare ca te-am vazut azi aproape de magazinul Kronau moto. Era un sv 1000 s argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 salut, din intamplare astazi am facut ceva curatenie prin garaj si am gasit crash padurile de la fostul meu SV (era un S, dar cadrul e la fel). Sunt cu suporti de aluminiu cu 2 suruburi; din punctul meu de vedere mult mai sigure decat cele cu prindere intr-un singur surub direct pe cadru. Nu au fost trantite la pamant niciodata. Daca esti din zona, te ajut si la montaj. link cu poze de site-ul producatorului: http://www.rg-racing.com/browseType/Crash_Protectors/Suzuki/SV650%20FullFaired/CP0122BL.aspx poze reale: pret 250lei Inca la vanzare nu se potrivesc pe SV650 de nici o culoare (userul Piff) poate confirma. UPDATE: se pare ca se potrivesc pe SV1000 modelul 2006 link : http://www.brandedbiker.co.uk/R-G-Racing-Products/R-G-Crash-Protectors-for-Suzuki-SV1000-2006-onwards-1279 Daca e vreun doritor din zona Iasului, il ajut si la montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) nu nu, piff are 2004! 2nd gen Confirm ca nu se potrivesc la sv650, Si confirm si ca userul DacianO este un om jos palaria, mi-a trimis padurile prin posta, sa le probez , fara nicio pretentie de plata inainte! multumesc pentru incredere @GoodKat: era o domnisoara care avea vreo 5 bucati pe forumul dedicat intalnirilor in Militari acum cateva zile, arunca un ochi pe acolo, le dadea moka! Editat Iunie 18, 2014 de Piff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salut Piff, stiu, Raisa, insa vreau o pereche, platesc nu e problema...insa maar sa se vada in ele ceva. De multe ori nu oglinzile in sine sunt problema ci lungimea bratului, eu am ceva in gen linkul 1, tot de pe louis luate, pana acum stateau prinse in suruburile care prind si manetele de frana/ambreiaj si vedeam super ok in ele, ulterior am luat capace de prindere pe ghidon pentru pompe cu tot cu suport de oglinda incorporat si imi cam vad coatele ... Mai am un pic de loc pana in blocurile de lumini sa mut pompele de frana cu totul in exterior dar e posibil sa ma deranjeze pozitia manetelor, ma gandesc daca nu ar fi o varianta mai buna linkul 2 desi nu stiu daca am chiar atat de mult spatiu intre pompa si blocul de lumini. https://www.louis.de/en/artikel/magazi-universal-mirror/10028466?list=1161745 https://www.louis.de/en/artikel/mirror-mount/10028810?list=1161723 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 la 100 de euro setul ar face bine sa aiba senzori de parcare , piele si clima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.