vladf Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Da, voi schimba si garnitura pompei de apa, dar intai sa ma asigur ca presiunea aparent mare nu e de la chiulasa. Editat Mai 13, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Inca n-am timp sa ma ocup de ea, ramane in garaj sub husa inca vreo 2 saptamani dar... uleiul l-am schimbat acum 500km si a iesit cum trebuia sa arate iar cel care e acum in motor este curat, nu face spume, nu si-a schimbat culoarea, nu a crescut nivelul. In schimb, ce mi-a dat de banuit ca e dusa o garnitura de chiulasa e faptul ca la 90grade furtunele de racire sunt foarte tari (comparand cu Hornet) si crescute in volum. In rest, repet, motorul functioneaza normal, nu scoate antigel pe tobe, nu se amesteca antigel cu ulei, nu merge inecat. Voi verifica zilele urmatoare compresia, poate am alte surprize. A da, BTW: Un posesor de SV1000 poate sa imi spuna cat de repede ajunge mobra sa treaca de 100C? Ma refer din momentul in care motorul e incalzit complet, gen dupa o tura in afara orasului, cand revin in oras intre 2-3 semafoare cat timp stau pe loc temperatura ajunge repede pe la 100-105C. Asa e si al voi? Fox? bai, imi pare rau, dar ..al meu e in F nu merg in oras cu el,doar afara si sta la 170 - 172 doar cand am mers cu 260 un pic ( 1 minut) s-a dus in 175. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Nu e cam putin? ~170F s-ar traduce undeva la ~ 75C. Mersi de raspuns! Revenind la problemele mele ... In miscare n-am vazut niciodata peste 87, deobicei sta intre 84-87 in functie de cat de tare trag de ea in schimb in oras daca nu pot depasi 25-30km/h nu vrea sub 100C de nici o culoare. Editat Mai 13, 2015 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 SV1k aparent se incinge ceva mai tare, ventilatorul porneste la 105C si se opreste la 100C. Din cate am vazut si pe svrider majoritatea zic ca in oras depasesc destul de des 105... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Temperaturile de care vorbesti sunt normale la SV1000. Asta e regimul ei de lucru. Fox probabil ca nu a observat bine, sau are ceva schimbat la motocicleta pentru ca termostatul deschide dupa 80C in mod normal (cam pe unde iti sta tie apa, 84-87). Ventilatorul porneste dupa 104C. Am vazut ca ai umblat la TPS, se poate sa ai amestec prea bogat acum in ture joase si cum nu ai spatiu sa racesti motorul mergand mai tare, probabil ca se incinge mai mult ca de obicei. Daca ai garnitura ciupita, fie ai hidrocarburi in vasul de expansiune fie antigel in ulei, fie ambele. Daca uleiul nu s-a schimbat in mod specific, verifica si vasul de expansiune. Daca nu e nimic evident, du-te la o statie ITP sau la un service care poate masura nivelul de hidrocarburi in atmosfera sa-ti masoare ppm hidrocarburi in vasul de expansiune. Fa-i si un test de compresie daca vrei tu, dar daca ar fi fost sa scada compresia semnificativ din pricina garniturii de chiuloasa, iti plutea benzina nearsa prin sistemul de racire si iti fierbea apa foarte repede. Nu stiu ce sa zic de furtunele tari si marite. Sper ca termostatul functioneaza bine, ca nu e pus invers (nush daca se poate) si ca nu ai sistemul de racire obturat pe undeva. Am mai citit ca ai reparat radiatorul (la mine nu era spart, sistemul e etans si lucreaza sub presiune, daca ar fi fost spart ar fi tasnit antigel sau abur, lucru care nu s-a intamplat). Verifica intrarea si iesirea din radiator (daca furunele sunt toate tari, sau sunt tari doar pana in radiator, spre exemplu) ca sa vezi unde ar fi localizat dopul (in caz ca exista). Sa nu cumva sa fie o reparatie defectuoasa si sa-ti fi obturat canale. Repet, cred ca daca presupusa presiune ridicata din sistemul de racire se datora scaparii de compresie pe la garnitura de chiuloasa, ti se incingea motorul mult mai tare si aveai reziduuri nearse in vas. Ma gandesc ca daca ti-a scuipat pompa apa, corelat cu ce zici tu de furtune, pompa are dificultati sa circule lichidul si pana la urma a cedat presetupa de la presiune. De calitatea lichidului de racire si nivelul corect nu vreau sa aduc vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Antigelul(si uleiul) a fost schimbat de doua ori, odata in toamna, odata acum in primavara. Antigelul e Hepu, dar ma indoiesc sa aiba legatura asta cu orice. Nivelul l-am urmarit atent si completat cand era cazul, picura doar din cand in cand(mai ales primele secunde la pornire si chiar dupa oprire) nu curge chiar asa grav cum poate am lasat sa se inteleaga. Furtunele sunt tari si umflate ambele, stanga si dreapta. Acum daca ma gandesc mai bine, furtunele se intaresc/umfla doar dupa ~84C, cam pe cand deschide termostatul ceea ce probabil indeparteaza putin problema dinspre chiulasa spre termostat. E o coincidenta cel putin ciudata ca dupa 4-5 sute de km dupa ce am rezolvat radiatorul sa cedeze garnitura. Deocamdata pe lista de verificat e capacul de la radiator, termostat, compresie iar pe lista celor ce trebuie inlocuite: garnitura pompa de apa, termocupla cu una ce porneste ventilatorul mai repede. Orice idei sunt binevenite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Neah, ramane la mine pentru cand am chef sa trag mai tare de ea sau cand vrea prietena sa o mai duc. Am fost weekendul trecut la o tura de vreo 250km cu pasager si se comporta genial, consumul a fost de 6.4%, calculat la plin. Oricum, sper anul asta sa iau si eu un dual sport, poate ne vedem pe vreun deal ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 spoken like a true salesman SV1000 Salesman that is Atata mecanica stiu si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 la mine am studiat mai bine furtunul si s-a taiat pe coronita de prindere. Tre sa-l vulcanizez temporar si sa comand altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 picura doar din cand in cand(mai ales primele secunde la pornire si chiar dupa oprire) nu curge chiar asa grav cum poate am lasat sa se inteleaga. Stai calm ca nu ai nici o problema in afara de presetupa. Eu am fost la greci cu o 'picatura/zi'. Acolo s-a oprit, nu a mai zis nimic. Am schimbat preventiv si semeringul si presetupa cand m-am intors (dadusem deja comanda insa nu ajunsesera la timp). Restul mi se pare comportament normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Ma duc azi sa caut un alt capac, intre timp am comandat si garnitura pompei de apa si urmeaza sa fac si ventilatorul sa porneasca la 90C, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Vlad...pentru inceput ia incearca sa schimbi busonul radiatorului. In mod normal el este ca o supapa de presiune...ar trebui sa iti dea drumul antigelului in vasul de expansiune fara sa iti puna in pericol furtunele. +1. Si sa verifici daca se strange perfect pe gura radiatorului. Si eu mi-am luat o data tzeapa din cauza asta,dar am rezolvat-o cu patentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Am si eu o intrebare: Are cineva idee dscs releul de pornire se potriveste de la sv la tl. Daca nu stiti o sa aflu la mymoto. Si atunci preventiv intreb: are cineva de vanzare asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 eu zic ca da. daca da - vezi aici: http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-v-strom-dl-650-IDJ4GF.html#83efe745d5 stima, paul » Post actualizat in 15 May 2015 13:29desi pe suzuki parts house vad ca au coduri diferite. 31800-06G00 vs 31800-21E20 Din ce an e TL-ul? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Din 99 e tlr. Si cred ca din cauza lui descarca bateria. Nou e 250 ron... » Post actualizat in 15 May 2015 13:37 Acum am buton legat pe direct la electromotor si parca nu mai moare bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 daca te duci aici: http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/c/suzuki_motorcycle/parts si cauti dupa partnumberul acela de la dl/sv : 31800-21E20 si vezi la ce se mai foloseste. numai bine, paul » Post actualizat in 15 May 2015 13:46hmmm - nu cred ca din cauza lui se descarca bateria. stai sa inteleg - tu cand dai la buton (si butonu cupleaza in spate releul de pornire) - da sa moara bateria? si cand dai curent la electromotor direct de la baterie nu are nici o treaba? sa nu se fi slabit bornele la baterie/releu. nu prea am auzit de relee belite. sper sa nu te incurc cu comentariile ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Cand dau la automat de la buton din cateva automate a descarcat bateria. Am verificat incarcarea si daca sunt consumatori si totul e in regula. E a doua baterie noua si tot trebuie sa o bag la incarcat dupa ce pornesc motorul de un numar de ori. De cand cu butonul parca e mai bine. Merci de pareri. » Post actualizat in 15 May 2015 13:53 Ma gandesc la un scurt in releu sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 » Post actualizat in 15 May 2015 13:53 Ma gandesc la un scurt in releu sau ceva de genul. verifica consumul de pe baterie (cu ampermetru in serie pe borna +) cand e mobra nepornita si vezi daca ai mai mult decat cel din manual. cand e mobra pornita - incarcarea e oki? cat e? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 ...cred ca o sa fac si eu un mic MOD sa porneasca ventilatorul mai devreme daca se poate, ca mi s-a cam luat sa tot prajesc uleiuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 La mine nu prea pornesc deloc, asa ca trebuie sa fac si eu ceva, de vina e senzorul de pe radiator(cred) din moment ce ventilatoarele functioneaza legate pe direct. Incarcarea cu luminile aprinse e 14,04. Amperajul nu l-am verificat, dar o sa mai cumpar un aparat de masura(cel vechi l-am prajit masurand amperajul pe o baterie auto cu setarile pt moto). Cum mai exact zici sa verific amperajul cu moto oprit, direct pe borne sau scot una si verific intre borna bateriei si borna instalatiei electrice? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 tind sa cred mai mult ca este o problema de incarcare - verifica consumul de pe baterie (cu ampermetru in serie pe borna +) cand e mobra nepornita si vezi daca ai mai mult decat cel din manual. cand e mobra pornita - incarcarea e oki? cat e? numai bine, paul tind sa cred ca este mai mult o problema de incarcare daca nu ai facut ceva modificari in partea electrica care sa fure curent cat sta motocicleta. verifica incarcarea la relanti si la 5000rpm cu farurile pornite. incalzeste bine motorul (sa se incinga bine releul de incarcare) si verifica din nou incarcarea (relanti si 5k rpm). foarte important e sa verifici si incarcarea cand releul este incalzit. consumul oprit - scoti o borna (+) si pui aparatul pe amperi intre borna + a bateriei si cablul gros de + de la instalatia mobrei. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Ok o sa verific si amperajul asa. Treaba e ca dimineata daca dau trei automate de aprox 5 sec si nu a pornit la al patrulea moare cu bateria luata de pe redresor. Electromotorul a fost dus la meserias si verificat pe banc si e foarte bine a zis. Dat pe automat dat pe direct nu a murit dupa porniri greoaie 2 dimineti. » Post actualizat in 15 May 2015 15:18 Merci Paul. » Post actualizat in 15 May 2015 16:28 Am verificat si se potriveste de sv 650 pana in 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 ...cred ca o sa fac si eu un mic MOD sa porneasca ventilatorul mai devreme daca se poate, ca mi s-a cam luat sa tot prajesc uleiuri... Eu ma gandeam sa leg ori o rezistenta in paralel cu termocupla ori un arduino si-mi rezolv si ideile mele cu TC pe SV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salut dragi colegi. As vrea sa imi pun alta toba pe SV-ul meu de 650 din 2001. Ce sfaturi puteti sa imi dati referitor la model, pret, modificari necesare? Mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Salut dragi colegi. As vrea sa imi pun alta toba pe SV-ul meu de 650 din 2001. Ce sfaturi puteti sa imi dati referitor la model, pret, modificari necesare? Mersi anticipat. Recomand model Devil, dacă iei fix pt acest model, slip on, nu ai nevoie de modificări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.