Tulip Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 Felicitari si la mai mare, Method. La partea mecanica nu ma bag, nu te pot ajuta, insa gasesti referinte bune pe svrider. Km multi fara incidente si keep on posting ce mai descoperi/afli. Mobra e mandra tare, btw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 (editat) Daca te intereseaza am eu arcuri nefolosite Ohlins pentru furca. Le luasem pentru mine dar pana la urma am montat interne de furca tip cartridge de la Andreani. Am pus si amortizor spate reglabil Ohlins, e schimbat de la cer la pamant comportamentul pe viraje cu suspensia schimbata. Ma gandeam si eu la pompa de frana radiala, dar cu placute bune si furtune metalice e ok frana pt 75 de cai, am renuntat. Si eu am probleme cu cold start cand sunt sub 10-12 grade. E sistem automat, dar trebuie reglat si e destul de complicat. E in manualul de service procedura. Eu m-am obisnuit sa deschid f putin acceleratia cand e frig, o tin 30 secunde la 1200-1300 rpm si e ok dupa. Daca nu accelerez primul minut se chinuie la 7-800 rotatii, dupa ce se incalzeste un pic urca singura la 1200 si apoi merge ok. Posibil sa fie problema si cu jocul la supape, daca ai ocazia verifica. Sa o stapanesti sanatos Editat Februarie 15, 2018 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 Aham,am inteles deci e o problema pe care o are mai multa lume....nu ma deranjeaza asa de mult ca moto porneste. Tot nu am inteles,daca ma poate lamuri cineva...arcurile alea wp - am pus poze in postul anterior - sunt de yamaha sau de suzuki?Pe cutie scrie ca sunt de sv 03-04 etc iar in interior in foaia cu instructiuni scrie ca sunt de nush ce yamaha fxr...99 » Post actualizat in 18 Feb 2018 12:33...si alta problema : are cineva din dezmembrari capacele laterale stg-dr de sub sa?Motoreta mea nu a venit cu ele...de ce nu stiu,si as vrea sa le cumpar : » Post actualizat in 23 Feb 2018 06:41....vad ca pe aici cam bate vantul,nush ce fac sv'istii iarna,mai am si eu o intrebare : ce toba merge pusa pe sv 650 2nd gen?Stie cineva ce diam are teava de exhaust exact la intrarea in toba orig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Nu ai cum sa iti dai seama doar din poze daca sunt pentru SV sau nu. Pune si tu o ruleta pe ele si spune lungimea totala a arcului si diametrul spirei si vedem daca sunt bune sau nu. Oricum arcurile se aleg in functie de greutatea ta si ce vrei sa faci cu motoreta. Cate kg ai? Cati Newtoni au arcurile? » Post actualizat in 23 Feb 2018 08:04Upgradeuri la furca sunt multe variante, mai mult sau mai putin costisitoare: 1. Arcuri liniare mai tari si ulei bun - Pret aprox 200 Euro 2. Arcuri schimbate si valve emulators - Pret aprox 400 Euro 3. Inlocuire interne furca de la damping rod la cartridge forks aftermarket (ktech, andreani, ohlins, matris etc) Eu am pus Andreani reglabile pe compression si rebound si sunt multumit - pret intre 600 si 1000 Euro 4. Inlocuire cu furca de gixxer - Iti trebuie furca, roata + frane si ambele juguri. Probleme - trebuie sa improvizezi un nou suport pentru bord, bordul la SV naked se prinde in jugul superior. Ramai fara vitezometru - Trebuie improvizat cu magneti lipiti pe disc si senzor Hall. In plus, furca de Gixxer cel mai probabil trebuie si servisata complet. Pret intre 600 si 800 de Euro in functie de ce pret dai pe furca. Ca beneficiu ai si trecerea la frane mult mai performante radiale fata de cele de SV Dificultatea montajului si reglajelor creste de la 1 la 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 (editat) Nu ai cum sa iti dai seama doar din poze daca sunt pentru SV sau nu. Pune si tu o ruleta pe ele si spune lungimea totala a arcului si diametrul spirei si vedem daca sunt bune sau nu. Oricum arcurile se aleg in functie de greutatea ta si ce vrei sa faci cu motoreta. Cate kg ai? Cati Newtoni au arcurile? Diam. aprox 3.3-3.5cm. H = 43 cm Eu nu am "ales" arcurile,dupa cum am mai zis motocicleta la cumparare a venit cu 2 seturi de arcuri in cutii nemontate,si vroiam sa stiu daca arcurile wp sunt pt SV pt ca pe cutie scrie ca sunt de suzuki sv 03-04 etc iar pe pamfletul de montaj,dupa cum am aratat in poze scrie ca sunt de Yamaha FJR 1999....eu am aprox 90kg...newtoni la arcuri....in ce fel vrei sa iti raspund la intrebarea asta?crezi ca am un aparat pt masurarea tensiunii lor?de specificat nu se specifica la ele nici o valoare in N... Nu vreau sa montez arcurile pe moto pentru ca nu mi se pare ca ar avea nevoie cred ca e ok amortizarea avand in vedere tipul motoretei.Din moment ce nu am nevoie de ele,vreau sa le vand si nu vreau sa induc lumea in eroare sa vand arcuri de fjr ca fiind pt sv sau invers aia e tot ceea ce vroiam cu privire la acele arcuri. Upgradeuri la furca sunt multe variante, mai mult sau mai putin costisitoare: 1. Arcuri liniare mai tari si ulei bun - Pret aprox 200 Euro 2. Arcuri schimbate si valve emulators - Pret aprox 400 Euro 3. Inlocuire interne furca de la damping rod la cartridge forks aftermarket (ktech, andreani, ohlins, matris etc) Eu am pus Andreani reglabile pe compression si rebound si sunt multumit - pret intre 600 si 1000 Euro 4. Inlocuire cu furca de gixxer - Iti trebuie furca, roata + frane si ambele juguri. Probleme - trebuie sa improvizezi un nou suport pentru bord, bordul la SV naked se prinde in jugul superior. Ramai fara vitezometru - Trebuie improvizat cu magneti lipiti pe disc si senzor Hall. In plus, furca de Gixxer cel mai probabil trebuie si servisata complet. Pret intre 600 si 800 de Euro in functie de ce pret dai pe furca. Ca beneficiu ai si trecerea la frane mult mai performante radiale fata de cele de SV Deocamdata nu ma pot pronunta pt ca nu am dus-o pe curbe,dar dupa niste mici plimbari cu ea nu ma deranjeaza foarte mult amortizarea.Furcile sunt ok,dar sunt mai moi comparativ cu moto sport,e si normal,e un anume dive pe frane insa e ok.Repet,nu am mers mult cu ea si nu am fortat-o mai ales avand in vedere temp de afara,dar prima impresie e ok.Mai mult,cu acea pompa radiala de frana (Discacciato btw,am facut sapaturi si am ginit-o pana la urma) franarea mi se pare ok ca si feeeling. Ce ma deranjeaza la directie e faptul ca mi se pare foarte light foarte usoara comparativ cu directia motoretelor de viteza,orice input cat de mic o misca masiv.E ca si diferenta daca vrei intre o masina cu servo si una cu directie electrica.Nu stiu daca se poate remedia treaba asta avand in vedere ca la moto sport centrul de greutate e mult mai in fata si presiunea pe directie mult mai mare. Insa daca as putea sa schimb acel comportament prin montarea unei furci de gixxer chiar as face-o.Pentru un upgrade pe frane si suspensii doar,nu cred ca merita.Intrebarea mea prin urmare este - oare se intareste directia,devine mai grea si feelingul mai bun daca se monteaza furci de gixxer? Iarasi alta intrebare,ai idee ce roti de 180 se potrivesc pe sv 04?Stiu ca erau cele de cbr f3 cu niste modificari,la fel gele de gixxere peste 06 care se potrivesc.La cele din urma ce fel de modif trebuie facute? Alta intrebare,din cate am citit,la evacuare diam ext al tevii langa toba e de 54 si int 43,e corect?Am o finala de 51 si nu stiu daca pot sa o potrivesc....oare merge sa o sudez?Si daca da ce fel de sudura prinde? Si finally,am inteles ca merg montati etrieri de 929 si 954 pe ea cu niste mici flanse?E corect? Editat Februarie 24, 2018 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Banuiesc ca feelingul legat de directie e dependentmai mult de unghiul de inclinare al furcii decat de furca propriu zisa. Sudura cu gaz protector, sarma in functie de aliajele din care sunt facute cele 2 piese, sau TIG daca preferi/ai cu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Dimensiunea arcurilor e buna, se potrivesc la SV. La greutatea ta iti trebuie arcuri de 9 - 9.5 N, ar trebui sa scrie pe spira pe undeva. Legat de feelingul de directie instabila, sunt mai multe cauze. In primul rand poate fi presiune prea mare in cauciuc sau cauciuc uzat sau cu dimensiuni gresite. Poate fi furca coborata in juguri, arcuri uzate in furca. Eu nu am intalnit senzatia asta pana acum la mine, din contra primul sezon aveam directia prea grea de la furca neservisata si rulmenti de jug dusi. Se gasesc adaptoare atat pentru etrieri nissin cat si tokico cu 4 pistoane (srad, 929, 954, sv1000) Legat de toba, un meserias bun poate adapta trecerea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Banuiesc ca feelingul legat de directie e dependentmai mult de unghiul de inclinare al furcii decat de furca propriu zisa. Da,si cred ca aia simt si eu venit de pe moto sport.Unghiul de inclinare si mai ales centrul de greutate total diferit.Deci nu are rost sa ma arunc sa schimb furci si etc ca nu rezolv mare lucru.Oricum deocamdata sunt noob pe motoreta asta,dar cred ca o voi lasa asa cum e si voi incerca sa ma obisnuiesc cu feelingul. Suspensia pare ok avand in vedere tipul de motoreta,iar franele - noroc cu prop anterior care a pus pompa radiala si furtune metalice.Daca mai pun si eu 2 etriere capabile as zice ca e treaba rezolvata. Dimensiunea arcurilor e buna, se potrivesc la SV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 @method, @thesaw .. da cam bate vantul pe aici dar n-ai ce sa faci. legat de frane, eu am pus master radial de pe un R1 si am dozaj mai precis + frana mai buna, se simte mai ales cu pasager. Placute XBK5 intotdeauna si furtune metalice.. devin chiar ok franele. Acum am nevoie de discuri, ca am trecut totusi de 80K cu ele. capacele de sub sa se gasesc greu, intreaba baietii care dezmembreaza pe aici(era un sv albastru sigur).. daca nu ebay socul pt pornirea la vreme rece se regleaza relativ usor, am pus vreo 3 postari aici pe topic atunci cand m-am apucat de reglaje si am explicat destul de bine. Si despre TPS parca am scris, dati un search daca va enerveaza "problema" gume de 180 nu e prea recomandat sa pui pe ea, pt ca ciclistica etc etc. Etrieri poti sa potrivesti cam orice e non-radial atata timp cat iti faci placute adaptoare pe care sa le poti pune directia ti se pare prea "servo" din cauza ca ai N cu ghidon mare. Eu la S cu semighidoane n-am problema asta, si stiu despre ce vorbesti. Poate o conversie la S, sau mai ridici fata din jambe daca mai ai spatiu deasupra jugului(eu am coborat cu aprox 1 cm si a inceput sa vireze mai agresiv). Daca vii de pe R1 e clar ca nu-ti convine ** Daca aude cineva de niste discuri la un pret non-astronomic, pls help a friend in need Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 27, 2018 Share Postat Februarie 27, 2018 @ hardknot : da am inteles faza mersi de idee o mai cobor si atunci apasa mai tare.Thks. Nu vreau sa o fac in stilul s,din contra vreau sa ii pun ghidon drept sa ma mai traga de maini in laterale dar sa nu ma aplece deloc.Daca vroiam sport nu imi luam acest gen de moto. Legat de frane si eu daca am pompa radiala si conducte metalice mi se pare ca sunt foarte ok,voi mai incerca cand se face vreme buna,nu cred ca e nevoie de alte upgradeuri.Eventual mi-as lua frane mari de 954 dar am vazut ca baietii aia din state sufera maxim la 75 de parai pe un set de brackets...da-o draq ca sunt 2 bucatele de fier cu 4 gauri in ele,mi se pare ireal sa ceri 75 $ pe asa ceva...30 pe acolo,ok,dar asa mi se pare efectiv tzeapa asumata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 6, 2018 Share Postat Martie 6, 2018 Eventual mi-as lua frane mari de 954 dar am vazut ca baietii aia din state sufera maxim la 75 de parai pe un set de brackets...da-o draq ca sunt 2 bucatele de fier cu 4 gauri in ele,mi se pare ireal sa ceri 75 $ pe asa ceva...30 pe acolo,ok,dar asa mi se pare efectiv tzeapa asumata. Aici au obiceiul sa ceara mult pe ce e 'custom'. Eu nu am dat in trecut o carca de bani pe niste tuburi de aluminiu de la carburiciuri? Am dat, ca honda cerea tot atat si le facea din plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Honda Postat Martie 21, 2018 Share Postat Martie 21, 2018 Salut, de curand am intrat si eu in randul posesorilor de Suzuki SV 650s (prima generatie) insa fiind prima motocicleta inca nu am prea multa experienta la ce ar trebuii sa-i fac pentru a trece de acest sezon fara incidente. Din ce am auzit si citit e musai un schimb de ulei mai ales dupa ce a stat iarna la garaj insa din ce am citit prin topic am vazut ca sunt recomandate mai multe variante insa cel mai comun parea 10w40 / 10w50 insa nu prea m-am prins cu ce marca de ulei se intelege cel mai bine SV-ul. O sa mai iau in considerare si schimbarea filtrului de aer insa nu am idee cand si cum ar trebuii sa fac aceea calibrare / curatare a carburatoarelor sau dupa ce sa-mi dau seama ca ar fi momentul sa o duc la mecanic pentru aceasta revizie. Daca se mai pot oferi si alte sfaturi utile pentru un incepator in lumea moto detinator de SV sunt binevenite si apreciate. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad314 Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Salut, sunt si eu nou posesor de sv650s 1st gen, vrea cineva sa ne vedem in weekend sa facem o plimbare, 2, 3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Aprilie 6, 2018 Share Postat Aprilie 6, 2018 In cartea ei se recomnda 10w40. Orice ulei moto cu specificatia asta este ok. La carburi n.are rost sa umbli decat daca ti se pare ceva dubios in mersul motorului. Daca totul e ok lasa.le asa. Filtrul aer se schimba in 10 min. Si in weekendul asta ne plimbam mai putin. Stam acasa si bagam burta in draci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Salut, sunt si eu nou posesor de sv650s 1st gen, vrea cineva sa ne vedem in weekend sa facem o plimbare, 2, 3 ? depinde un pic ce ulei a pus posesorul de dinainte, eu pe cel ce l-am avut ( SV650 first gen) daca puneam Repsol, Eneos, sau Yaco ulei imi papa uleiu, dupa ce am pus motul 5100 sau 7100 nu a mai papat un gram de ulei, am mai vb cu unii mecanici si ziceau ca asa fe face uzura la moto cu cate un anumit tip de ulei si pe ala nu il papa. recmandare e sa fie 10W40 ca pentru tar noastra e cel mai ok , daca intentionezi sa calatoresti spre tari ca Grecia, Spania soti sa pui un 10W50, in rest ce sa zic bani de benzina sa ai ca e un motor are te va plimba mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Aprilie 13, 2018 Share Postat Aprilie 13, 2018 Schimbai si eu uleiu. Am mers pe ipone r4000rs 10w40. Merge ok. Nu pare a fi vreo diferenta fata de ce.am avut inainte (motul 5100 10w40). » Post actualizat in 19 Apr 2018 16:02 Pornire la rece 2018: soc tras, ii dau buton, porneste, se duce turatia sus, sta un sfert de secunda, apoi scade, iar urca, scade la loc si moare. La al doilea buton o ia si mentine turatia cum trebuie. La cald n-are nici o problema. Nu face mereu (1 din 3 sa zic), dar anul trecut a pornit din prima mereu. Bateria este ok, releul este nou, carburatia pare ok. La ce sa ma mai uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 (editat) /index.php?/topic/747199-suport-scarite-valt etrierul spate...SUZUKI SV 650, generatia II, 50 lei, placute noi. » Post actualizat in 03 May 2018 04:43 /index.php?/topic/747199-suport-scarite-valter/ Editat Mai 3, 2018 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel1 Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 Salutari la toti! Caut o termocupla ptr suzuki sv 650(an 2000).. conform pozelor de mai jos Daca are cineva, va rog da-ti un semn la 0756194647 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 Îl ajuta cineva și pe colegul asta? I'm having an issue with my starter, just bought the bike and it was sold to me not working. I put everything back together, but the ignition button doesn't work. Bike will start if I jump power straight to the starter, just fine. I found a connection that looked like it should have something plugged in to it, so I bridged the connection and it popped the fuse for the Ignition but I cant find the other end of the connector anywhere, just curious if you know anyone with an 02 sv65o that might be able to send me q couple pics to help me out » Post actualizat in 08 May 2018 14:01 Sv650n 2002 » Post actualizat in 08 May 2018 19:30 Nimeni, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 I found a connection that looked like it should have something plugged in to it, so I bridged the connection and it popped the fuse for the Ignition but I cant find the other end of the connector anywhere... Ar trebui sa vada pe schema electrica ce a conectat acolo. E o descriere foarte vaga, si daca vrea sa ii dea de cap, eu unul cred ca ar trebui sa verifice cu schema pusa langa motocicleta si sa vada pe unde duc firele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 Salut! Am si eu un sv 650 din 07' si ma cam ingrijoreaza ca termostatul ajunge pana la 107 grade cand e cald afara si o tin maxim pana in a 3-a. E in regula sa fie asa? Mentionez ca are lichid de racire in limite normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 30, 2018 Share Postat Mai 30, 2018 mi-a ajuns vara trecuta si la 113 cand era canicula, eram si in coloana. nu cred ca trebuie sa te ingrijorezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Mai 31, 2018 Share Postat Mai 31, 2018 Mulțumesc pentru informație! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 2, 2018 Share Postat Iunie 2, 2018 (editat) Îl ajuta cineva și pe colegul asta? I'm having an issue with my starter, just bought the bike and it was sold to me not working. I put everything back together, but the ignition button doesn't work. Bike will start if I jump power straight to the starter, just fine. I found a connection that looked like it should have something plugged in to it, so I bridged the connection and it popped the fuse for the Ignition but I cant find the other end of the connector anywhere, just curious if you know anyone with an 02 sv65o that might be able to send me q couple pics to help me out » Post actualizat in 08 May 2018 14:01 Sv650n 2002 » Post actualizat in 08 May 2018 19:30 Nimeni, nimic? Primul lucru pe care ar trebui sa il verifice este senzorul de la ambreiaj.Prima generatie facea fitze la acei senzori si asta cam era efectul - senzorul de ambreiaj nemaifunctionand,electromotorul nu mai cupla.Multi s-au apucat sa demonteze toata motoreta si sa o ia pe fire in sus si in jos pt acel calcat de senzor.Deci prima oara verif senzor ambreiaj - fa-i un bypass cu o litza si vezi daca cupleaza electromotorul. Salut! Am si eu un sv 650 din 07' si ma cam ingrijoreaza ca termostatul ajunge pana la 107 grade cand e cald afara si o tin maxim pana in a 3-a. E in regula sa fie asa? Mentionez ca are lichid de racire in limite normale. Nu prea merg cu ea prin oras dar cand ia aer in bot nu se ridica temp asa de mult. Aceleasi probleme le am cu r1 - vara la viteze mici daca nu ia aer serios in bot se ridica la 108 o duc ventilatoarele in jos pana la 98 si tot asa.Bine nu are cum sa fie pt motor - motoarele de turatie pe benzina functioneaza cel mai bine undeva la 75-80 de grade,asa ca... Eu am pus un comutator un buton mic pt cuplarea manuala a ventilatoarelor si le cuplez pe la 90-95 nu o las sa se duca peste 100,consider ca e mai bine asa. Editat Iunie 2, 2018 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 Sa vedeti la Raptor (care-i un SV facut de 'talieni) ce greu porneste ventilatorul. (care e mai mare ca la SV) Initial am crezut ca nu merge, dar am lasat-o sa mearga pana a pornit...din pacate la cate grade nu stiu sa va zic...italienii astia nu au pus decat indicatoare de avertizare (ulei, temp, benzina) nu si de "situatie" Doar de 2 ori a pornit in traficul bucurestean la mers mult printtre conserve, si odata in Grecia vara la mers constant sub 50 km/h. Tind sa cred ca astia au facut-o pt clima din Italia si d-aia are racirea asa buna PS: Care vrea un SV cu frane, suspensie, ciclistica si confort mai bune ii recomand Raptorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.