Jump to content

Recommended Posts

esti caterinca maxima man :)))) grigul si pretul. singura chestie este urmatoarea> o cumperi iarna, dai mai putin pt. ca nu mergi cu motorul. deci practic dai acum si mergi la anu :)) si consumabilele s duse (se schimba lichidele la inceput de sezon, revizie motocicleta etc). dar daca nu ai o dorinta sa dai motorul platesti 250lei pe cateva luni decat sa lasi la prez cateva sute de euro (zic si eu nu dau cu parul)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Gerula_

Bine, 300de lei (nu 250) daca vrei s-o lasi intr-un spatiu unde are multa lume acces si unde se pot intampla diverse chestii. Daca inchiriezi un garaj propriu, chiar si la comun cu alti 2-3 prieteni pe care-i stii ca sunt oameni seriosi, ies cu totul alte scoruri. In plus, daca tii la un pret "de sezon" practic nu reusesti decat sa mai tii banii blocati niste luni, asta in ideea ca ai noroc si o dai repede primavara.

 

Ce spui apropo de faptul ca o iei acum si te dai la primavara e adevarat, doar ca eu as vrea s-o iau si sa mai mesteresc/verific la ea peste iarna, in asa fel incat primavara sa stiu ca am o baza-n ea. Daca nu aveam posibilitatea asta nici nu ma gandeam sa caut de cumparat in aceasta perioada.

Edited by Gerula_
Link to post
Share on other sites

da domne. mobrele sunt mai ieftine, mai noi si mai intretinute in italia...pt ca sunt IN ITALIA!

 

ex concret: Cagiva Raptor 650, an 2007. 20.000 km reali, ca nou. Motoreta mult mai buna ca SV-ul (furca USD Marzocchi, frane full-Brembo, inclusiv furtune 'metalice', cadru MV Agusta) dar cu fix acelasi motor, pe injectie. In Italia a costat 1900 euro, adus in romania a ajuns 2450, inmatricularea inca 250 de euro + schimbul de lichide si filtre si refacerea furcii (la o mobra statuta se duc simeringurile cand incepi sa mergi iar cu ea) inca 200 de euro...deci un total de 2900 euro. Daca prin absurd as vrea sa o vand acum, crezi ca-s tampit sa o pun la 1900 euro??? cand la banii astia in Ro gasesti numai modelul 1, ala pe carburatie si o gramada de bube???? cred ca traiesti pe alta lume daca te astepti ca lumea sa arunce cu banii de dragul pietii din italea.

 

Am vandut asta vara un CB500 din '98 cu 1600 de euro, si l-am vandut asa pt ca timp de 6 ani cat a fost la mine l-am ingrijit in draci, iar aia care spuneau "frateeee, un CB din anii aia ie maxim 1000 euro" ii trimiteam frumos sa-l cumpere pe ala de 1000 de euro, dar nu faceau asta, pt ca erau hartanite

Link to post
Share on other sites
Guest Gerula_

Si totusi discutia era despre faptul ca gasesti SV650 gen 1 din 2001 cu 1000 de euro in vreme ce pe gen 2 din 2003 se cer 2000...

In rest, daca tu ai dat 550 de euro pe adus o motocicleta de 1900 de euro din Italia nu prea inseamna ca asa e standardul, dar, cum spuneam, nici n-are rost sa numaram fiecare euro din fiecare caz de-asta. Cert e insa un lucru: o mobra adusa ieri din Italia e mai cautata decat una rulata cativa ani in Romania. Chestie are poate fi nedreapta in unele cazuri particulare, dar care in general e foarte justificata, dat fiind faptul ca la noi sunt probleme mari cu tot ce inseamna service. De drumuri nu mai vorbesc.

 

Pe de alta parte e normal sa existe diferenta data de costurile cu transportul si cu actele, asta n-o neaga nimeni. Dar daca tu crezi ca poti aduce o mobra din Italia azi, poti merge cu ea 2 ani in Ro si apoi poti lua pe ea pretul platit italianului+transport+acte+reparatii uzuale eu zic ca te minti singur.

Link to post
Share on other sites

Am vandut asta vara un CB500 din '98 cu 1600 de euro, si l-am vandut asa pt ca timp de 6 ani cat a fost la mine l-am ingrijit in draci, iar aia care spuneau "frateeee, un CB din anii aia ie maxim 1000 euro" ii trimiteam frumos sa-l cumpere pe ala de 1000 de euro, dar nu faceau asta, pt ca erau hartanite

 

Exact ce spuneam cu o pagina in urma. Niste cazane.

Link to post
Share on other sites

Care generatie de SVuri te intereseaza? exista 2: Prima generatie (98-2002 aka Curvy - carburatie) sau aII-a (2003 - 2008 aka Pointy - injectie)

Link to post
Share on other sites

Salut.

Din ce stiu eu, mari probleme nu are. Singura chestie nasoala de care am cunostinta si ti se poate intampla, este atunci cand ploua. Roata din fata arunca apa pe cilindrul expus si uneori ajunge si deasupra cilindrului si intra in locasul unde este bujia.

Pana nu scoti apa de acolo sau pana nu se evapora singura, intr-un anumit interval de turaii, motorul nu o sa mearga cum trebuie (da rateuri si nu trage la fel ca inainte).

 

Din proprie experienta iti spun sa nu-ti faci griji pentru asta. Eu am patit o singura data intr-un an si atunci nu a fost in timp ce mergeam. Era furtuna afara + ploaie si motorul era dezvelit. Atunci s-a intamplat si s-a rezolvat de la sine dupa vreo 200 km (nu am intervenit, desi eram pe care sa o fac pentru ca ma stresa).

In rest, am mers de de zeci de ori cand ploua afara si nu a avut nimic.

 

Poti evita chestia asta daca iti construiesti o aparatoare care o prinzi in prelungirea radiatorului. Apa nu o sa mai ajunga acolo.

Sau mai sunt prelungiri ale aripii fata, se numesc "fender extender".

Link to post
Share on other sites

Salut.

Din ce stiu eu, mari probleme nu are. Singura chestie nasoala de care am cunostinta si ti se poate intampla, este atunci cand ploua. Roata din fata arunca apa pe cilindrul expus si uneori ajunge si deasupra cilindrului si intra in locasul unde este bujia.

Pana nu scoti apa de acolo sau pana nu se evapora singura, intr-un anumit interval de turaii, motorul nu o sa mearga cum trebuie (da rateuri si nu trage la fel ca inainte).

 

Din proprie experienta iti spun sa nu-ti faci griji pentru asta. Eu am patit o singura data intr-un an si atunci nu a fost in timp ce mergeam. Era furtuna afara + ploaie si motorul era dezvelit. Atunci s-a intamplat si s-a rezolvat de la sine dupa vreo 200 km (nu am intervenit, desi eram pe care sa o fac pentru ca ma stresa).

In rest, am mers de de zeci de ori cand ploua afara si nu a avut nimic.

 

Poti evita chestia asta daca iti construiesti o aparatoare care o prinzi in prelungirea radiatorului. Apa nu o sa mai ajunga acolo.

Sau mai sunt prelungiri ale aripii fata, se numesc "fender extender".

 

:nono:

 

Apa se infiltreaza la bujie doar cand canalul de drenaj e infundat iar fisa nu e bine montata/pozitionata.

 

Daca vorbim de prima generatie, motoare trecute de 50.000 km reali, poate fi cazul schimbarii lanturilor de distributie. Aici e un pic mai costisitor decat la 2/3/4 in linie deoarece toate piesele distributiei sunt dublate. Si manopera e mai complicata. Deci un cost mai mare.

 

In rest sunt tancuri fiabile.

Edited by Gnraloo
Link to post
Share on other sites

O întrebare / rugăminte: cine din București ar fi dispus la o scurtă întâlnire pentru a mă lăsa să fac o tură cu un SV 650 (preferabil prima generație, pe carburație) câteva sute de metri?

Am A-ul de câțiva ani, am mai avut motocicletă mare 3 ani în trecut, sunt un tip ok și responsabil. Desigur - veți avea garanția că nu am să fug cu motorul. :))

Motivul e simplu: vreau să îmi cumpăr, am fost să văd două motociclete second care mi s-au părut oferte bune, dar ambele au avut probleme - una nu a vrut să pornească, alta avea compresia dusă (era într-o stare tristă, deși inițial arăta ok în poze).

Problema mea e că nu știu cum ar trebui să meargă o astfel de motocicletă (v2). Am mai avut în trecut un Kawasaki ZZR 600 (4 în linie, 100 de cai) și mergea brici, răspundea instant (regret acum că am dat-o). Dar cu SV-ul cu care am mers recent - pur și simplu aveam impresia că are lag la accelerație, că nu se tura, că nu trăgea cum trebuie (deși are cuplu mare). Avea probleme la motor (verificată în service) și mi-a dat o stare negativă. Și dacă mai văd alte motoare aș vrea să am cu ce să le compar.

Mulțumesc pentru înțelegere!

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

 

Stie cineva de unde pot cumpara niste capete de ghidon originale pentru un SV 650S generatia 2? Am umblat la unul din ele si cred ca nu l-am strans bine la loc si m-am trezit ca l-am pierdut. Cu tot cu acel surub lung de cca 10 cm. De unde as putea face rost? Are cineva din dezmembrari unul ramas?

 

Multumesc anticipat,

Silviu

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare, probabil s-a mai întrebat dar nu am găsit prin search, am și eu câteva întrebări pt un sv 650s gen1: ce bujii și fişe se pun *dacă este un model anume*

Și ce antigel sa-i pun?

Și dacă tot sunt aici, după câteva zile mai friguroase, am încercat sa pornesc mobra dar tot murea motorul când o turam peste 1500, după ce sa încălzit un pic mai mult, ducea pana la 4-5000, dar tot murea.. și dacă îi dădeam din soc, murea instant.. vreo idee?

Sv 650s 1998

Edited by Nickolay
Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

 

Stie cineva de unde pot cumpara niste capete de ghidon originale pentru un SV 650S generatia 2? Am umblat la unul din ele si cred ca nu l-am strans bine la loc si m-am trezit ca l-am pierdut. Cu tot cu acel surub lung de cca 10 cm. De unde as putea face rost? Are cineva din dezmembrari unul ramas?

 

Multumesc anticipat,

Silviu

 

Salut.

Incearca la baietii cu dezmembrari de pe facebook. Eu acolo am gasit capete de ghidon.

Poftim : https://www.facebook.com/Dezmembrari-si-Vanzari-motociclete-Ploiesti-879145458771042/

https://www.facebook.com/www.motoschrott.ro/

 

 

Salutare, probabil s-a mai întrebat dar nu am găsit prin search, am și eu câteva întrebări pt un sv 650s gen1: ce bujii și fişe se pun *dacă este un model anume*

Și ce antigel sa-i pun?

Și dacă tot sunt aici, după câteva zile mai friguroase, am încercat sa pornesc mobra dar tot murea motorul când o turam peste 1500, după ce sa încălzit un pic mai mult, ducea pana la 4-5000, dar tot murea.. și dacă îi dădeam din soc, murea instant.. vreo idee?

Sv 650s 1998

 

Salut. Am schimbat bujiile in august anul acesta si am pus ce specifica cartea, respectiv : NGK CR9E non-iridium (sunt mai potrivite pentru motoarele noastre).

Antigel ... nu conteaza, toate au acelasi rol. Ai grija sa-l diluezi corect.

 

Referitor la pornit, corect se porneste in felul urmator : contact, soc la jumatate sau 3 sferturi (la temperaturile de acum), ambreiaj tras si buton. Nu incerca sa-l pornesti fara soc si sa-l tii din acceleratie.

Dupa ce se incalzeste bine (5 minute de mers), poti lasa socul si sa te joci cu acc. Daca nu proneste in felul acesta, undeva este o problema.

Link to post
Share on other sites

1 Fisele sunt obisnuite, parca m-au costat 9 roni metru. Bujiile sunt fie NGK CR8E/CR9E fie CR9EIX - varianta pe iridium

 

2 Antigel de care preferi.

 

3 Problemele de pornire indica ceva hiba cu carburatoarele, iar avand in vedere mizeria si jegul de la noi din carburant ti-as recomanda, ca tot vine zapada, o curatare si o sincronizare - face minuni.

 

nRock!

Link to post
Share on other sites

O am de 3 ani aproape, știu cum se porneste, dar când am încercat sa o pornesc normal, nu pornea deloc. Adica: soc full, ambreiaj tras. Când am scos socul pornea și stătea la relanty pe la 1000 turații, dar murea după un timp. Citisem ca a mai pățit cineva așa de la carburație + nopți reci..Am zis ca dacă tot întreb de bujii și fișe sa întreb și de asta, dar nu e neapărat

» Post actualizat in 10 Nov 2015 09:21

Super, ms de răspunsuri, sper sa găsesc la un magazin de piese auto.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...