Jump to content
Sign in to follow this  
Delia

Suzuki Sv 650s/1000

Recommended Posts

poate data viitoare cand schimb calul :) mersi pt informatii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si bine v am gasit!

 

In curand sper sa fiu si eu posesorul unui Sv650 pe care as vrea sa l customizez. Am pierdut cateva ore si am reusit sa construiesc o idee de SV650 pe care vreau sa o impartasesc si cu voi si sa mi spuneti ce parere aveti.

* Cadrul + motor - Suzuki Sv650N,

* Furca + roata fata +far - Kawasaki Z1000

* Carena laterala - Suzuki GSR750

* Coada + sa - Suzuki GSR750

* Bellypan - Kawasaki Z1000

 

Probabil este foarte dificil sa combini in mod real toate cele mentionate mai sus, dar in photoshop se pare ca merge.

 

Ce ziceti?

 

post-92386-0-12995700-1451245177_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia ti direct un Z1000.

"posesorul unui Sv650 pe care as vrea sa l customizez"

....asa vrea omu'

cati dintre noi le folosesc, motoarele, exact ca modelul din fabrica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia ti direct un Z1000.

Eu pornisem de la ideea de a schimba furca si toba ca sa vad cu ce arata mai bine si apoi am zis sa ma joc cu imaginea mai mult fiind curios ce s ar putea realiza pastrand cadrul si bascula. E doar un joc de imaginatie si daca dispuneam de bugetul necesar poate ca imi luam un Z1000 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu daca as modifica un motor, l-as face sa fie mai usor si mai performant decat stock (fara a renunta la aspect, integritate etc. Ce depaseste greutatea stock, useless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si la multi ani.

 

Am 2 intrebari.

1. Stie cineva ce consum au becurile de semnalizare din fabrica ? Am becuri de putere mai mica si imi clipeste de 2-3 ori mai repede. As vrea sa pun becuri de care trebuie, ca sa clipeasca normal. Nu vreau alt releu, pentru becurile actuale.

2. Ce ulei folositi la SV ? Momentan am in el Bel-Ray EXP 15w50. Nu am incercat altceva asadar nu pot face comparatie cu altceva. Voi ce folositi, cat de multumiti sunteti ? Motorul are 62000 km (cel putin pe ceas).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti clipesc mai repede..ce? poti sa pui releu care e foarte ieftin sau sa pui niste rezistente pe fir(gasesti tot pe forum pe undeva ce valori). Altfel trebuie becuri cu filament si nu LED.

 

Mergi pe uleiul ala ca e bine. Chiar daca tot poporu' baga 10W40 "ca uleiu mai gros se baga la motoare varza", SVul se comporta muuuult mai bine pe 15-50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci faptul ca scrie pe motor sa se foloseasca 10w-40 e asa pentru fraieri , ce conteaza ce recomanda producator ala saracu , care n-a facut decat sa proiecteze motorul ala si sa testeze ce tip de ulei are nevoie ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Documentați-vă puțin înainte să dați răspunsuri și să oferiți sfaturi :)

În primul rând, un 15W50 este mai vâscos față de un 10W40 (și nu invers) la temperaturi joase (ex: pornire la rece), iar la temperaturi înalte își va pierde mai greu din vâscozitate în raport cu celălalt.

Apoi, recomandarea producătorului este una generală, gândită pentru cei care nu se pricep sau/și nu sunt interesați de acest aspect. Menirea ei este să-ți garanteze o funcționare în parametrii normali a motorului, în condiții normale de mers. Nu trebuie ignorată, dar în același timp nu implică faptul că nu ai voie sau că nu este recomandat să pui un ulei cu alt indice de vâscozitate. Dacă înțelegi indicii de vâscozitate și ceea ce implică, poți eventual alege un ulei cu indice SAE mai adaptat climatului și stilului de mers. De aici, afirmațiile de tipul celor de mai sus sunt subiective și depind de modul de exploatare al motorului.

2. Ce ulei folositi la SV ? Momentan am in el Bel-Ray EXP 15w50. Nu am incercat altceva asadar nu pot face comparatie cu altceva. Voi ce folositi, cat de multumiti sunteti ? Motorul are 62000 km (cel putin pe ceas).


Informațiile de mai sus (și ceea ce mai poți tu găsi ușor pe net legat de indicii de vâscozitate ai uleiurilor de motor) ar trebui să te ajute să iei o decizie în legătură cu tipul de ulei pe care să-l folosești. Dacă tot nu ești edificat, poți să încerci și un 10W40 și să vezi cum se comportă motocicleta în funcție de stilul tău de mers. Rău nu-i va face motorului oricum, mai ales dacă schimbi uleiul relativ des, așa cum merită un motor cu un asemenea kilometraj (venerabil), adică între 5 și 10 mii de km.

Succes :)

Edited by PzKpfW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Multumesc pentru raspunsuri.

Nu ma refeream la comparatia 10W40 / 15W50 ci la producator (brand).

Am incercat ambele vascozitati si imi place mai mult cu 15W50 (cel putin pe partea cutie de viteze) si am sa raman in continuare la 15W50.

Nu sunt lamurit insa de ce Bel-Ray e mai bun sau mai slab decat Motul. Sau, de ce considera userul X ca Bardahl-ul care il foloseste el e mai bun decat Bel-Ray-ul meu si ca eu sunt un fraier ca nu pun Bardahl ca si dansul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal, nu cred că sunt diferențe substanțiale de calitate între mărcile consacrate și cunoscute. La noi, diferențele de prețuri între aceste mărci (ex: Castrol, Motul, BelRay, Repsol, Motorex, etc.) provin în primul rând din deal-urile (formale sau informale) pe care comercianții finali le fac cu intermediarii.

În mod concret, despre Bardahl nu am auzit, deci nu am să mă pronunț. Dar dacă rămâi la mărcile cunoscute, nu cred că vei avea surprize neplăcute - mai ales dacă faci schimburi regulate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca nici nu le-as lua la rand pe toate, sa vad daca e vreo diferenta intre ele. Personal nu vad prea sanatoasa treaba asta.

Daca am inceput sa-i pun Bel-Ray, apoi Bel-Ray ii pun 2-3 ani.

Schimbul il fac la 6k km, cum spune cartea si cu toate astea, uleiul iese destul de "uzat".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta spuneam și eu: dacă folosești deja un brand cunoscut, nu văd vreun motiv imperios să schimbi.

În rest, atât timp cât uleiul nu iese cu apă, benzină sau bucăți de metal în el, iar motorul merge bine, eu nu mi-aș face probleme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am hotarat sa imi vand motorul. Daca este cineva interesat sau aveti un prieten care are un prieten...dati un semn! :) Negocierile incep de la 2000 euro si va depinde de momentul vanzarii. Anul asta trebuie sa ii fac itp in aprilie si service la furca, ulei si filtru...in rest motoreta este in mintile ei . Anunt nu am pus pe nicaieri, inca imi fac curaj :)

 

0734107290 Diana

Edited by dihania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este careva interesat de un bord de sv s gen1 sa imi dati un pm. Este ieftin: 100ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este careva interesat de un bord de sv s gen1 sa imi dati un pm. Este ieftin: 100ron

 

Tocmai caută cineva aici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Unde pot gasi un recipient lichid frana pentru roata spate si 2 suruburi de tipul celui incercuit in poza?

Mersi!

post-89615-0-96452300-1454259935_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce faci Diana iti vinzi motorul? Ai altul in plan?


» Post actualizat in 05 Feb 2016 12:32

Reaparitia modelului Suzuki SV - ce va fi lansat la sfarsitul acestui an, sub model 2017 - confirma fiabilitatea lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Unde pot gasi un recipient lichid frana pentru roata spate si 2 suruburi de tipul celui incercuit in poza?

Mersi!

 

la mine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce faci Diana iti vinzi motorul? Ai altul in plan?

» Post actualizat in 05 Feb 2016 12:32

Reaparitia modelului Suzuki SV - ce va fi lansat la sfarsitul acestui an, sub model 2017 - confirma fiabilitatea lui.

 

da...vand motorul. nu am inca nimic in plan ...m-am convertit la biciclism!! intr-o buna zi voi reveni la moto dar pe coclauri, nu mai vreau pe strada. asta este si motivul vanzarii.

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vand motor de sv 650 din 2002 in stare perfecta. este complet cu electromotor si alternator pret 900 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa schimb capetele de ghidon la un SV 650 S, model 2004. Aveti idee care e diametrul interior al semighidoanelor(cel in care trebuie sa intre capatul de ghidon)?

Deasemenea daca are cineva de vanzare, as vrea sa cumpar. Valabil numai pentru Bucuresti, azi si maine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...