Jump to content

Recommended Posts

Nu ai cum sa iti dai seama doar din poze daca sunt pentru SV sau nu.

 

Pune si tu o ruleta pe ele si spune lungimea totala a arcului si diametrul spirei si vedem daca sunt bune sau nu.

 

Oricum arcurile se aleg in functie de greutatea ta si ce vrei sa faci cu motoreta. Cate kg ai? Cati Newtoni au arcurile?

Diam. aprox 3.3-3.5cm. H = 43 cm

Eu nu am "ales" arcurile,dupa cum am mai zis motocicleta la cumparare a venit cu 2 seturi de arcuri in cutii nemontate,si vroiam sa stiu daca arcurile wp sunt pt SV pt ca pe cutie scrie ca sunt de suzuki sv 03-04 etc iar pe pamfletul de montaj,dupa cum am aratat in poze scrie ca sunt de Yamaha FJR 1999....eu am aprox 90kg...newtoni la arcuri....in ce fel vrei sa iti raspund la intrebarea asta?crezi ca am un aparat pt masurarea tensiunii lor?de specificat nu se specifica la ele nici o valoare in N...

Nu vreau sa montez arcurile pe moto pentru ca nu mi se pare ca ar avea nevoie cred ca e ok amortizarea avand in vedere tipul motoretei.Din moment ce nu am nevoie de ele,vreau sa le vand si nu vreau sa induc lumea in eroare sa vand arcuri de fjr ca fiind pt sv sau invers aia e tot ceea ce vroiam cu privire la acele arcuri.

Upgradeuri la furca sunt multe variante, mai mult sau mai putin costisitoare:

 

1. Arcuri liniare mai tari si ulei bun - Pret aprox 200 Euro

 

2. Arcuri schimbate si valve emulators - Pret aprox 400 Euro

 

3. Inlocuire interne furca de la damping rod la cartridge forks aftermarket (ktech, andreani, ohlins, matris etc) Eu am pus Andreani reglabile pe compression si rebound si sunt multumit - pret intre 600 si 1000 Euro

 

4. Inlocuire cu furca de gixxer - Iti trebuie furca, roata + frane si ambele juguri. Probleme - trebuie sa improvizezi un nou suport pentru bord, bordul la SV naked se prinde in jugul superior. Ramai fara vitezometru - Trebuie improvizat cu magneti lipiti pe disc si senzor Hall. In plus, furca de Gixxer cel mai probabil trebuie si servisata complet. Pret intre 600 si 800 de Euro in functie de ce pret dai pe furca. Ca beneficiu ai si trecerea la frane mult mai performante radiale fata de cele de SV

Deocamdata nu ma pot pronunta pt ca nu am dus-o pe curbe,dar dupa niste mici plimbari cu ea nu ma deranjeaza foarte mult amortizarea.Furcile sunt ok,dar sunt mai moi comparativ cu moto sport,e si normal,e un anume dive pe frane insa e ok.Repet,nu am mers mult cu ea si nu am fortat-o mai ales avand in vedere temp de afara,dar prima impresie e ok.Mai mult,cu acea pompa radiala de frana (Discacciato btw,am facut sapaturi si am ginit-o pana la urma) franarea mi se pare ok ca si feeeling.

Ce ma deranjeaza la directie e faptul ca mi se pare foarte light foarte usoara comparativ cu directia motoretelor de viteza,orice input cat de mic o misca masiv.E ca si diferenta daca vrei intre o masina cu servo si una cu directie electrica.Nu stiu daca se poate remedia treaba asta avand in vedere ca la moto sport centrul de greutate e mult mai in fata si presiunea pe directie mult mai mare.

Insa daca as putea sa schimb acel comportament prin montarea unei furci de gixxer chiar as face-o.Pentru un upgrade pe frane si suspensii doar,nu cred ca merita.Intrebarea mea prin urmare este - oare se intareste directia,devine mai grea si feelingul mai bun daca se monteaza furci de gixxer?

 

Iarasi alta intrebare,ai idee ce roti de 180 se potrivesc pe sv 04?Stiu ca erau cele de cbr f3 cu niste modificari,la fel gele de gixxere peste 06 care se potrivesc.La cele din urma ce fel de modif trebuie facute?

Alta intrebare,din cate am citit,la evacuare diam ext al tevii langa toba e de 54 si int 43,e corect?Am o finala de 51 si nu stiu daca pot sa o potrivesc....oare merge sa o sudez?Si daca da ce fel de sudura prinde?

Si finally,am inteles ca merg montati etrieri de 929 si 954 pe ea cu niste mici flanse?E corect?

Edited by Method
Link to post
Share on other sites
  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Banuiesc ca feelingul legat de directie e dependentmai mult de unghiul de inclinare al furcii decat de furca propriu zisa. Sudura cu gaz protector, sarma in functie de aliajele din care sunt facute cele 2 piese, sau TIG daca preferi/ai cu ce.

Link to post
Share on other sites

Dimensiunea arcurilor e buna, se potrivesc la SV.

 

La greutatea ta iti trebuie arcuri de 9 - 9.5 N, ar trebui sa scrie pe spira pe undeva.

 

Legat de feelingul de directie instabila, sunt mai multe cauze. In primul rand poate fi presiune prea mare in cauciuc sau cauciuc uzat sau cu dimensiuni gresite. Poate fi furca coborata in juguri, arcuri uzate in furca. Eu nu am intalnit senzatia asta pana acum la mine, din contra primul sezon aveam directia prea grea de la furca neservisata si rulmenti de jug dusi.

 

Se gasesc adaptoare atat pentru etrieri nissin cat si tokico cu 4 pistoane (srad, 929, 954, sv1000)

 

Legat de toba, un meserias bun poate adapta trecerea respectiva.

Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca feelingul legat de directie e dependentmai mult de unghiul de inclinare al furcii decat de furca propriu zisa.

Da,si cred ca aia simt si eu venit de pe moto sport.Unghiul de inclinare si mai ales centrul de greutate total diferit.Deci nu are rost sa ma arunc sa schimb furci si etc ca nu rezolv mare lucru.Oricum deocamdata sunt noob pe motoreta asta,dar cred ca o voi lasa asa cum e si voi incerca sa ma obisnuiesc cu feelingul.

Suspensia pare ok avand in vedere tipul de motoreta,iar franele - noroc cu prop anterior care a pus pompa radiala si furtune metalice.Daca mai pun si eu 2 etriere capabile as zice ca e treaba rezolvata.

Dimensiunea arcurilor e buna, se potrivesc la SV.

:ok:

Link to post
Share on other sites

@method, @thesaw .. da cam bate vantul pe aici dar n-ai ce sa faci.

 

  • legat de frane, eu am pus master radial de pe un R1 si am dozaj mai precis + frana mai buna, se simte mai ales cu pasager. Placute XBK5 intotdeauna si furtune metalice.. devin chiar ok franele. Acum am nevoie de discuri, ca am trecut totusi de 80K cu ele.
  • capacele de sub sa se gasesc greu, intreaba baietii care dezmembreaza pe aici(era un sv albastru sigur).. daca nu ebay
  • socul pt pornirea la vreme rece se regleaza relativ usor, am pus vreo 3 postari aici pe topic atunci cand m-am apucat de reglaje si am explicat destul de bine. Si despre TPS parca am scris, dati un search daca va enerveaza "problema"
  • gume de 180 nu e prea recomandat sa pui pe ea, pt ca ciclistica etc etc. Etrieri poti sa potrivesti cam orice e non-radial atata timp cat iti faci placute adaptoare pe care sa le poti pune
  • directia ti se pare prea "servo" din cauza ca ai N cu ghidon mare. Eu la S cu semighidoane n-am problema asta, si stiu despre ce vorbesti. Poate o conversie la S, sau mai ridici fata din jambe daca mai ai spatiu deasupra jugului(eu am coborat cu aprox 1 cm si a inceput sa vireze mai agresiv). Daca vii de pe R1 e clar ca nu-ti convine

 

 

** Daca aude cineva de niste discuri la un pret non-astronomic, pls help a friend in need :peace:

Link to post
Share on other sites

@ hardknot : da am inteles faza mersi de idee o mai cobor si atunci apasa mai tare.Thks.

Nu vreau sa o fac in stilul s,din contra vreau sa ii pun ghidon drept sa ma mai traga de maini in laterale dar sa nu ma aplece deloc.Daca vroiam sport nu imi luam acest gen de moto.

Legat de frane si eu daca am pompa radiala si conducte metalice mi se pare ca sunt foarte ok,voi mai incerca cand se face vreme buna,nu cred ca e nevoie de alte upgradeuri.Eventual mi-as lua frane mari de 954 dar am vazut ca baietii aia din state sufera maxim la 75 de parai pe un set de brackets...da-o draq ca sunt 2 bucatele de fier cu 4 gauri in ele,mi se pare ireal sa ceri 75 $ pe asa ceva...30 pe acolo,ok,dar asa mi se pare efectiv tzeapa asumata.

Link to post
Share on other sites

Eventual mi-as lua frane mari de 954 dar am vazut ca baietii aia din state sufera maxim la 75 de parai pe un set de brackets...da-o draq ca sunt 2 bucatele de fier cu 4 gauri in ele,mi se pare ireal sa ceri 75 $ pe asa ceva...30 pe acolo,ok,dar asa mi se pare efectiv tzeapa asumata.

Aici au obiceiul sa ceara mult pe ce e 'custom'. Eu nu am dat in trecut o carca de bani pe niste tuburi de aluminiu de la carburiciuri? Am dat, ca honda cerea tot atat si le facea din plastic :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut, de curand am intrat si eu in randul posesorilor de Suzuki SV 650s (prima generatie) insa fiind prima motocicleta inca nu am prea multa experienta la ce ar trebuii sa-i fac pentru a trece de acest sezon fara incidente.

Din ce am auzit si citit e musai un schimb de ulei mai ales dupa ce a stat iarna la garaj insa din ce am citit prin topic am vazut ca sunt recomandate mai multe variante insa cel mai comun parea 10w40 / 10w50 insa nu prea m-am prins cu ce marca de ulei se intelege cel mai bine SV-ul. O sa mai iau in considerare si schimbarea filtrului de aer insa nu am idee cand si cum ar trebuii sa fac aceea calibrare / curatare a carburatoarelor sau dupa ce sa-mi dau seama ca ar fi momentul sa o duc la mecanic pentru aceasta revizie.

Daca se mai pot oferi si alte sfaturi utile pentru un incepator in lumea moto detinator de SV sunt binevenite si apreciate.

 

Mersi

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

In cartea ei se recomnda 10w40. Orice ulei moto cu specificatia asta este ok. La carburi n.are rost sa umbli decat daca ti se pare ceva dubios in mersul motorului. Daca totul e ok lasa.le asa. Filtrul aer se schimba in 10 min.

Si in weekendul asta ne plimbam mai putin. Stam acasa si bagam burta in draci.

Link to post
Share on other sites

Salut, sunt si eu nou posesor de sv650s 1st gen, vrea cineva sa ne vedem in weekend sa facem o plimbare, 2, 3 ? :biker:

depinde un pic ce ulei a pus posesorul de dinainte, eu pe cel ce l-am avut ( SV650 first gen) daca puneam Repsol, Eneos, sau Yaco ulei imi papa uleiu, dupa ce am pus motul 5100 sau 7100 nu a mai papat un gram de ulei, am mai vb cu unii mecanici si ziceau ca asa fe face uzura la moto cu cate un anumit tip de ulei si pe ala nu il papa.

 

recmandare e sa fie 10W40 ca pentru tar noastra e cel mai ok , daca intentionezi sa calatoresti spre tari ca Grecia, Spania soti sa pui un 10W50, in rest ce sa zic bani de benzina sa ai ca e un motor are te va plimba mult si bine

Link to post
Share on other sites

Schimbai si eu uleiu. Am mers pe ipone r4000rs 10w40. Merge ok. Nu pare a fi vreo diferenta fata de ce.am avut inainte (motul 5100 10w40).

» Post actualizat in 19 Apr 2018 16:02

Pornire la rece 2018: soc tras, ii dau buton, porneste, se duce turatia sus, sta un sfert de secunda, apoi scade, iar urca, scade la loc si moare. La al doilea buton o ia si mentine turatia cum trebuie. La cald n-are nici o problema. Nu face mereu (1 din 3 sa zic), dar anul trecut a pornit din prima mereu.

Bateria este ok, releul este nou, carburatia pare ok. La ce sa ma mai uit?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutari la toti!

 

Caut o termocupla ptr suzuki sv 650(an 2000).. conform pozelor de mai jos

Daca are cineva, va rog da-ti un semn la 0756194647

 

Multumesc!

post-42346-0-71714700-1525774189_thumb.jpg

post-42346-0-90403300-1525774198_thumb.jpg

post-42346-0-29138600-1525774244_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Îl ajuta cineva și pe colegul asta?

I'm having an issue with my starter, just bought the bike and it was sold to me not working. I put everything back together, but the ignition button doesn't work. Bike will start if I jump power straight to the starter, just fine. I found a connection that looked like it should have something plugged in to it, so I bridged the connection and it popped the fuse for the Ignition but I cant find the other end of the connector anywhere, just curious if you know anyone with an 02 sv65o that might be able to send me q couple pics to help me out

» Post actualizat in 08 May 2018 14:01

Sv650n 2002

» Post actualizat in 08 May 2018 19:30

Nimeni, nimic?

post-25436-0-61368700-1525788034_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

I found a connection that looked like it should have something plugged in to it, so I bridged the connection and it popped the fuse for the Ignition but I cant find the other end of the connector anywhere...

Ar trebui sa vada pe schema electrica ce a conectat acolo. E o descriere foarte vaga, si daca vrea sa ii dea de cap, eu unul cred ca ar trebui sa verifice cu schema pusa langa motocicleta si sa vada pe unde duc firele alea.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut! Am si eu un sv 650 din 07' si ma cam ingrijoreaza ca termostatul ajunge pana la 107 grade cand e cald afara si o tin maxim pana in a 3-a. E in regula sa fie asa? Mentionez ca are lichid de racire in limite normale.

Link to post
Share on other sites

mi-a ajuns vara trecuta si la 113 cand era canicula, eram si in coloana.

nu cred ca trebuie sa te ingrijorezi.

Link to post
Share on other sites

Îl ajuta cineva și pe colegul asta?

I'm having an issue with my starter, just bought the bike and it was sold to me not working. I put everything back together, but the ignition button doesn't work. Bike will start if I jump power straight to the starter, just fine. I found a connection that looked like it should have something plugged in to it, so I bridged the connection and it popped the fuse for the Ignition but I cant find the other end of the connector anywhere, just curious if you know anyone with an 02 sv65o that might be able to send me q couple pics to help me out

» Post actualizat in 08 May 2018 14:01

Sv650n 2002

» Post actualizat in 08 May 2018 19:30

Nimeni, nimic?

Primul lucru pe care ar trebui sa il verifice este senzorul de la ambreiaj.Prima generatie facea fitze la acei senzori si asta cam era efectul - senzorul de ambreiaj nemaifunctionand,electromotorul nu mai cupla.Multi s-au apucat sa demonteze toata motoreta si sa o ia pe fire in sus si in jos pt acel calcat de senzor.Deci prima oara verif senzor ambreiaj - fa-i un bypass cu o litza si vezi daca cupleaza electromotorul.

Salut! Am si eu un sv 650 din 07' si ma cam ingrijoreaza ca termostatul ajunge pana la 107 grade cand e cald afara si o tin maxim pana in a 3-a. E in regula sa fie asa? Mentionez ca are lichid de racire in limite normale.

Nu prea merg cu ea prin oras dar cand ia aer in bot nu se ridica temp asa de mult.

Aceleasi probleme le am cu r1 - vara la viteze mici daca nu ia aer serios in bot se ridica la 108 o duc ventilatoarele in jos pana la 98 si tot asa.Bine nu are cum sa fie pt motor - motoarele de turatie pe benzina functioneaza cel mai bine undeva la 75-80 de grade,asa ca...

Eu am pus un comutator un buton mic pt cuplarea manuala a ventilatoarelor si le cuplez pe la 90-95 nu o las sa se duca peste 100,consider ca e mai bine asa.

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

Sa vedeti la Raptor (care-i un SV facut de 'talieni) ce greu porneste ventilatorul. (care e mai mare ca la SV)

Initial am crezut ca nu merge, dar am lasat-o sa mearga pana a pornit...din pacate la cate grade nu stiu sa va zic...italienii astia nu au pus decat indicatoare de avertizare (ulei, temp, benzina) nu si de "situatie"

Doar de 2 ori a pornit in traficul bucurestean la mers mult printtre conserve, si odata in Grecia vara la mers constant sub 50 km/h. Tind sa cred ca astia au facut-o pt clima din Italia si d-aia are racirea asa buna :)

 

PS: Care vrea un SV cu frane, suspensie, ciclistica si confort mai bune ii recomand Raptorul!

Link to post
Share on other sites

Salut! Am inca o problemă cu sv ul. Dimineața, cand e motorul rece, pornește abia de la a 3 a cheie si imi arata indicatorul "FI". Motorul a stat 2 ani pe tusa, a fost încărcata bateria, i am mai pus si o alarma si ma gândesc ca de la asta o fi. Alte pareri? Mulțumesc!

Link to post
Share on other sites

Salut.

Pe injectie e sv-ul, banuiesc.

Fa un strap in mufa de diagnoza, gasesti pe google dealer mode pentru sv. Apoi cu strap-ul, o sa-ti apara eroarea. De exemplu, C13.

Link to post
Share on other sites

Mie imi pornea greu dimineata cand avea toba originala.Acum de cand i-am pus aftermarket care e mult mai directa si mai scurta,nici o problema.Porneste "la sfert"

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...