pogor Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Da pozele cu a ta mandra unde sunt??? pozele cu blonda mea au fost puse, o sa mai pun altele daca ii mai fac ceva modificari. intai sa ii fac rost de o placuta de inmatriculare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Ala-i releu/regulatoru de tensiune. partea proasta a lui e ca-i mic si amarat din nastere. Ala de GSXR e, cred, de 2 ori mai mare. Dimensiunea lui mica (nu disipa caldura corespunzator) si amplasarea (sub coada in dreapta, nu se prea ventileaza) ii scurteaza speranta de viata, se supraincalzeste si pana la urma se parleste. Au remediat problema la modelele mai noi. Yo de exemplu cand l-am vazut pe ala de GSXR am ramas socat, pe laga ala cel de SV zici ca-i de jucarie. Pai de-aici m-am prins ca e parlit, in primul rand ca mi-a descarcat bateria de 2 ori, si in al doilea rand ca la sfarsitul lui noiembrie desi totusi e rece se incalzise partea aia de codita foarte tare dupa o tura de jumatate de ora maxim, timp in care bateria mea s-a dus catre sfanta... Deci ce ma sfatuiesti, sa ii bag tot de SV sau sa merg pe varianta cu releul de GSXR? @amimagz - ai PM @aoleks - Da, ala e. Nu e cam departe sa-l trimiti din NL? Merci oricum, sa vedem cum evolueaza lucrurile si apelez daca e ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Pai daca bagi tot de SV s-ar putea sa ai surpriza sa ti se parleasca din nou. Faci cum crezi, yo l-am schimbat cu cel de GSXR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 daca asta nu -sa parlit in 10 ani, nu se mai parleste nici de acum incolo. cred ca problema e cu niste piese care au defect din fabrica, insa aia se vede in scurt timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Buna seara colegi forumisti, de curand am luat si eu plasticul de A si in aceasta iarna mi-am propus sa imi gasesc o motoreta potrivita pentru mine. Initial ma oprisem la GS500 dar dupa cateva discutii cu oameni de pe forum ( ocazie cu care le multumesc inca o data pentru sfaturile pertinente ) mi-am largit putin "orizontul" cautarilor si la SV 650. Am citit in ultimele zile toate cele 135 de pagini ale topicului si am adunat cateva intrebari la care v-as fi recunoscator daca ati raspunde cat mai sincer Background : am 25 de ani, 1,84 inaltime, 90 kg. Viitoarea moto va fi prima motoreta (am mai avut insa un scuter inainte) si o voi folosi la 2 lucruri oarecum disjuncte : sa merg la servici in fiecare zi ( deci traficul Bucurestiului ) sa pleci n weekend si in vacante la ture mai lungi sau mai scurte ( nu ma pasioneaza enduro-offroad-ul, dar ma pasioneaza muntele deci turele ar fi in mare parte pe asfalt dar as vrea sa pot merge si pe drumuri de pamant, pietris etc atata timp cat acestea sunt rezonabile). 1.Avand in vedere cele de mai sus, credeti ca un SV 650 se pliaza mai bine decat un GS500 pentru ceea ce vreau eu si la constitutia mea? 2. scaritele la 650 S sunt mai sus decat la 650? Se sta mai ghemuit/incomod pe S? Sincer, pe mine ma atrage mai mult cum arata S-ul insa avand in vedere inaltimea mea ma gandesc ca N-ul ar fi mai bun. Este chiar asa chinuitor S-ul? La un drum mai lung ( sa zicem 4-500 de km pe zi? ) 3. exista printre voi si posesori de moto cu ABS? Stiu ca sunt slabe sansele sa gasesc SH SV cu ABS dar sunt curios despre diferente sesizabile la franare cu/fara ABS pe acest model 4. am tot citit de diferite probleme - cilindrul din fata mort din cauza apei, releu prajit si altele - dar per total, daca se depasesc aceste probleme, considerati SV-ul un model fiabil? Ganditi-va ( mai ales cei care ati avut si alte moto sau care faceti drumuri lungi ) si faceti o comparatie onesta. 5. este SV-ul de 650 prea mult pentru un incepator?Stiu discutiile legate de maturitate, autocontrol si oameni care au inceput si pe SS insa eu va intreb pe voi ( care aveti deja 100 si 1000 de km pe SV ) daca, privind inapoi, a-ti recomanda-o pentru un incepator. In rest intr-adevar tine de fiecare cum se descurca. Cam astea ar fi pana acum. Astept cu interes raspunsurile voastre. Si va (ne) doresc hibernare placuta. ( desi azi a fost asa frumos afara... am vazut cativa bikeri iesiti probabil la o ultima tura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Salut, 2.nu stiu cum sunt scaritele la N fata de S, dar ce pot sa-ti spun, e ca am facut doua drumuri a cate 500km pe un N din '02 , cu cateva opriri de tigara si cateva exercitii. m-a omorat la genunchi (am 1,82) si putin amortite incheieturile mainilor de la vibratii, cu virbatiile te obisnuiesti in timp. 4.toate mobrele au plusurile si minusurile lor. SV-ul are un motor si o cutie de nota 20 in comparatie cu restul pieselor ce se gasesc pe ea. oricum una peste alta, avand in vedere unde ai pus intrebarea asta nu cred ca o sa vina careva sa-ti zica ca SV-ul nu e fiabil si nu prea face banii GS-ul nu e motoreta proasta, e o legenda la randul ei, numai ca in afara faptului ca ambele au cate doua roti, n-au nimic in comun si nu prea ai ce sa compari. 5. sunt multi incepatori pe aici cu SV, multi care au inceput pe SV si au trecut la ''avansati'' si merg tot pe el si sper sa nu gresesc dar eu unul nu prea am vazut pe la rubrica ''accidente'' SV-uri care si-au aruncat riderii pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 aia cu apa in cilindru e poveste. olanda e o tara unde ploua mult si tare, dar niciodata nu am avut probleme cu cilindrul frontal, nici din cauza apei, nici din alte motive! releul prajit e o problema care intr-adevar exista, insa din nou, nu toate releele se prajesc. din nou, eu nu am avut nici o problema. scaritele la s sunt ceva mai in spate, deci iti relaxezi genunchii in timpul condusului. hai sa fim seriosi, pe un sv650 nu o sa ai niciodata pozitie supersport. poti face plimbari fara probleme. sv-ul e mai mare decat gs-ul, mult mai mare, deci da, e mai potrivit pt tine. si eu am 1,85m si imi vine perfect! cat despre incepatori... nu e racheta, insa probabil vei avea partea de sensatii mai tari decat pe un supersport. asta e motor, simti ca merge, vrea sa traga, face un sunet placut! go for it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Buna seara colegi forumisti, de curand am luat si eu plasticul de A si in aceasta iarna mi-am propus sa imi gasesc o motoreta potrivita pentru mine. Initial ma oprisem la GS500 dar dupa cateva discutii cu oameni de pe forum ( ocazie cu care le multumesc inca o data pentru sfaturile pertinente ) mi-am largit putin "orizontul" cautarilor si la SV 650. Am citit in ultimele zile toate cele 135 de pagini ale topicului si am adunat cateva intrebari la care v-as fi recunoscator daca ati raspunde cat mai sincer Background : am 25 de ani, 1,84 inaltime, 90 kg. Salutare! Pot sa spun ca am facut cam tot ce se poate cu dragul de SV si intradevar duce, doar ca nu te prea incadrezi din punct de vedere al constitutiei si nici pentru la ceea ce doresti tu sa-l folosesti. SV-ul e micut si incomod pentru persoane de talia ta, exista si varianta: "e motorul meu si imi place la nebunie..." dar ar insemna sa te minti singur. Sfatul meu e sa iti cumperi un BMW F650 gs si nici capul nu te doare, desi sunt mare iubitor de SV nu mai pot sa o tin in conditiile din Romania, eu renunt la stradale, macar pentru o perioada (mare). Iar pentru dl Aoleks: te invit cu drag sa dai o tura cu doua SV-uri din ani diferiti si sa vezi ca au aceiasi problema, nu vor sa mearga nici in ruptul capului in 2 cilindri pe ploaie mai mult de 50 max. 70km. Mentionez ca am schimbat bujii, am asezat corect fisele iar canalele de drenare nu erau astupate. Raspunsul tau:.............................. . Va salut!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) da, comod e sv-u S am facut cel mai mult intr-o zi cam 450km. am vrut doar sa stau intins 5 min ,apoi sa ma urc inapoi pe sa la drum . SV-u e cat de cat puternic, dar nu de speriat. e un motoru jucaus, ca un copil . Demaraj are, frumos e , franeaza exceptional de bine... Apropo, mai stiti americanu ala de a intrat cu un Sv650n in pom ? deci se poate . Eu, spre exemplu , m-am urcat pe sv dupa 2 ani de mers pe enduro. la cat am tras de el ,m-a ascultat si a avut grija de mine. SV-u e super motoreta. Ah. incetati cu ideile astea: am nush ce inaltime, par nush-cum pe motoru ala...ideea e sa te simti bine pe el. atat ! iti pasa ce zice lumea cand te vede ?wtf . eu abia ajung cu picioarele jos si nu ma plang. Editat Decembrie 5, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Sa revin. Un bun prieten al meu dupa 3 ani la ghidonul unui SV 650s din 2001 isi cumpara CBR 600RR 2008. Il intreaba amicii: "cum e comparativ cu SV-ul?, raspuns: e un scuter cumintel care nu te smuceste trage la orice ture in orice treapta de viteze si o recomand orcarui incepator" Am zis wtf, s-a ticnit, pana am avut ocazia sa merg si cu CBR-ica, a avut dreptate: SV 650 fucking rulz. V-twin fucking rulz, sound fuckin rulz, design fucking rulz, carburator fucking rulz. Depinde de fiecare, ce vrea sa faca, cat vrea sa consume si bineinteles cat vrea sa "bage la ora". Ma inclin!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 in primul rand: apa la cilindru de jos. am făcut o cheia in rupere de nori nici măcar o problema mecanica. am mai prins ploi cu găleata in bucureÂşti si am trecut prin bălțile din bucureÂşti iar nici o problema. nu generalizați! ideal este sa probezi cate un sv n,s <2003> ce e drept un bmw este altceva, ai o pozitie mult mai relaxata Âştiu oameni care au băgat si 1800 de km intr-o zi pe bmw-uri de 650. nu se compara de nici o culoare cu sv-ul. sv-ul il iei pentru cuplu, sunet, look, far old-school al meu cel puțin are o bicicleta super de aia spuneam sa vezi si modelele de după 2003. chiar daca am varianta n cu câteva reglaje la suspensie (stock-aceiaÂşi cu varianta s) ard cauciucurile la munte. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Hei baieti, nu va certati din cauza mea Eu chiar sunt interesat de toate parerile, cu atat mai mult cu cat acestea difera intre ele, pentru ca asa ma ajutati sa imi formez o imagine mai de ansamblu. Revenind la subiect, intr-adevar cel mai ingrijorat sunt de pozitie si comoditate legat de SV. Nici pe departe nu vreau sa fac mii de km pe zi dar vreau sa merg decent la drum lung. (apropo, pe SV se pot prinde suporti pentru genti laterale?). Nu am mers niciodata pe SV dar cu GS500 F ( deci carenat ) am mers si nu mi s-a parut deloc incomod. Si acum stau eu si ma gandesc, sa fie pozitia pe SV cu mult mai diferita decat pe GS500F? Trebuie sa ma duc sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 ideal e sa mergi cu ele. eu am luat sv-ul din poze si de pe forum si este 100% ce mi-am dorit. o sa iti doreÂşti marja aia de 1000 si ceva de km la zi crede-mă contează enorm pozitia la un drum lung. eu cel mai mult am băgat 650 de km pe al meu si sincer a fost greu mai ales după 4-500 de km, ture de 4-5 sute la fac fara nici o jena. trebuie sa iti faci calcule e greu sa gasesti mobra perfecta in oras, drum lung, viraje. se pot monta genti laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 frate, eu am mers 200km pe ploaie torentiala si sigur aveam intre 100-120km/h. deci se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 @anjin - SV, dupa mine e un motor bun de incepatori, poate nu cel mai bun, dar controlabil, manevrabil, trage bine (poate chiar prea bine), arata fain, mie mi-a placut de cand l-am vazut. Probleme are, ca nu-i un motor perfect, R/Rul poate ceda, in varianta N - pe care o am - te cam bate vantu bine peste 120KM/H si de aceea la drumuri intinse poate ca e un pic mai obositor, in sensul ca din cand in cand la un drum lung mai tre sa faci o pauza-2. Legat de problema pistonului fata e asa si asa. Yo am avut uneori probleme - ma lasat de am mers intr-un piston, alteori cu toate ca turna afara cu galeata n-a avut nici pe dracu (ma gandesc ca se mai misca garnitura aia de cauciuc care protejeaza fisa). Consumul e mai mult decat decent, dar difera in functie de stilul de mers. Mie imi place la nebunie, astfel incat cu toate ca ziceam ca s-a incheiat sezonul am iesit acum de dimineata la o tura, din pacate nu prea mare, 20KM - de acasa la scarbici unde sunt acum. Suzeta e destul de mica ca si dimensiuni, nu stiu cum o sa te simti tu pe ea, ptr mine e mai mult decat ok 170/65Kg, cel mai bine te urci pe una si faci o tura (cu acordu proprietarului:)) si vezi cum te simti. Side caseuri poti sa ii pui, yo la am mea am optat pentru varianta textila, alea de plastic pe langa faptul ca te costa o mica avere (cu tot cu sistemul de prindere) fac motoreta mult mai lata, dar au avantaju ca poti cara un pic mai mult si in caz de-o neintamplata protejeaza cat de cat mobra de conactu cu asfaltu. Spor la cumparaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 (editat) Avand in vedere ca am 1.90 si 67-68 de kg (sunt scandurica de slab) si am facut 2000 de km de cand am motoreta, iti spun si parerile mele. Am SV varianta N din 2000, la bord avea 31.470 km cand l-am cumparat si merge impecabil (asta nu o zic numa eu ci si altii care au vazut-o). In ceea ce priveste oboseala: - la drum deschis mie mi se pare comod, nu merg cu viteze mai mari de 100-120 deoarece ma deranjeaza vantul; daca bate din spate e altceva . - in schimb ma oboseste putin la mers prin localitati unde merg cu 2 degete pe frana lucru care s-a dovedit util in cateva cazuri unde a fost nevoie de franari urgente. - avand in vedere greutatea mea iti dai seama ca nici masa musculara nu e prea grozava, dar cu toate astea am reusit sa il ridic de jos (l-am scapat pe loc cand mi-a alunecat un picior, si culmea am reusit sa o tin sa nu ajunga cu vopseaua pe asfalt, deci cele aprox 180 de kile sunt destul de ok pt mine. - am evitat sa merg pe ploaie deci nu stiu ce sa zic; - consum intre 4.5-8 l/100 in functie de stilul meu de mers (nu sunt prea sportiv, imi place un mers constat). - probleme tehnice nu am avut cand sa am deocamdata. Concluzia mea: nu regret ca l-am luat ca prima motoreta, nu am de gand sa il schimb prea curand, am mers si pe drumuri neasfaltate, a alunecat fata de nu am stiut ce e cu mine (dar a fost doar vina mea ca nu eram atent la ce e pe jos) dar am reusit sa il tin pe 2 roti, deci se poate. acuma nu te gandi la un offroad prea greu, ma refer doar la cu pietris sau doar pamant si s-a comportat bine avand in vedere ca nu e facut pt asa ceva. bafta! @ maverick: de unde ai luat side case-urile si sistemul de prindere ca si eu am in plan pe viitor. si cam la cat te-au ajuns? multumesc Editat Decembrie 6, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 si eu am fost in aceasi sit ca tine..am avut scutere cu care am facut cam 7mii km si apoi am luat sv-ul...si nu regret deloc..ma gandisem si la gs500 f dar am gasit sv-ul la un pret super(nou ) si ne-am imprietenit imediat eu am cam 1,83 si 80 si un pic de kg... cu echipamentul undeva la 90....la inceput mi-a fost un pic mai greu cu pozitia dar apoi m-am obisnuit si acum nu mai am probleme,am facut in special(90%) drumuri inafara orasului cu pasager si se comporta super,bagaje se pot pune eu am genti textile se pun si se dau jos f usor.... consumul e super undeva de la 4 in sus...suspensia are reglaje destule,si carena ajuta la drum lung categoric,iar un bugspoiler e de efect motorul are un cuplu super.ia suta undeva in 3,7 sec,si poti sa tii o croaziera la max 170 pe autostrada,asta daca esti un bun luptator cu vantul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Pai yo tocmai invers ziceam, ca am sidecaseuri textile; nu de plastic. Yo le-am luat de la un prieten, dar se gasesc pe louis (Motodetail - 2 side si unu "tub" care se aseaza pe saua pasagerului), destul de incapatoare, bagi in ele destul (evident ca o sa scada un pic performantele daca ai bagaje + pasager, dar doar simtitor, nu deranjant) Motoru e un N K2, l-am luat in februarie pe 29 si pana acum am facut peste 7500Km. In ceea ce priveste vantu la varianta N se poate pune un mic parbriz care ajuta cat de cat. Yo mi-am luat unu, dar inca nu l-am pus pe ea, ca-i galben si nu se prea pupa cu suzeta care-i albastra. Urmeaza sa-l vopsesc si din primavara il pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 (editat) Anjin, inainte sa dai banu' probeaza cel putin 2-3 motorete, incearca si un soft enduro dupa cum te-au sfatuit mai devreme baietii, nu te costa nimic si plus de asta, nu cred ca vanzatorii nu te vor lasa sa probezi mobrele. V2-ul asta e un mare generator de adrenalina, eu am uitat sa zic ca in tura aia de 500km m-au durut toate alea din cauza ca am mers cu 120-130km/h constant din cauza faptului ca o aveam pe nevasta-mea in spate care era incepatoare. daca te dai la mobra si te joci cu ea.....adrenalina generata nu da voie la niciun junghi sa te supere Care are vrun cort pe acasa si nu'i gaseste locatar .....sper ca se observa asortarea culorilor, da? Editat Decembrie 6, 2008 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 hai ca esti tare cu cortu ! adevaru ca daca esti mai mare te ascunzi mai greu de vant. eu unul intru cu totul sub carena . Mi-as lua si eu bugspoiler (are cineva). Venind vorba de offroad ,pe drumul de la ciolpani la circuit mergeam cu 60-80 cu svu meu si se tinea bine. acuma nush daca e mult sau putin dar mi-am adus aminte de vremurile vechi. Daca noi toti avem sv-uri si inca le tinem, e de bine . . Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Salutare baieti, tocmai m-am intors de la dealerul Suzuki. Am vazut si m-am suit pe un SV S. Din pacate nu aveau si varianta N deci nu am putut sa fac comparatie intre cele 2 versiuni. Din pacate am fost idiot si nu mi-am luat si echipamentul de acasa caci daca l-as fi luat si fi putut sa o iau la un test-drive. Dar am plecat total fara nici o pregatire ( nici un telefon inainte , email, nimic ) si mi-am zis ca daca o fi deschis sambata macar sa vad si sa stau putin pe ea. Cand am ajuns acolo omu' ma intreaba daca am permis (eu ii zic da... de vreo 3 saptamani ) el zice , ok daca vrei poti sa mergi si la un test drive. Mi-ar fi dat-o chiar si fara echipament ( ceea ce mi se pare total iresponsabil din partea lui ) dar eu am refuzat. Asa ca am ramas cu uitat, urcat pe ea, pornit motor (ce sunet... incerc din rasputeri sa raman obiectiv si rational...da' ce sunet ), plimbat putin in parcarea goala. Ce mi-a placut : - ajung foarte bine cu picioarele la pamanat - am destul loc pe sa. Nu stiu cat de comoda este la drum lung dar asa, pentru putin cat am stat pe ea mi s-a parut ca "dosul" meu statea binisor. - picioarele nu mi s-au parut prea stranse sub mine. Cel putin nu mai stranse decat le aveam pe GS500 la scoala. Ce nu mi-a placut: - pe S pozitia este, asa cum citisem si de aici, mult mai aplecata decat cu ce eram eu obisnuit. Dar cum ati spus si voi probabil ca m-as putea obisnui. - ghidonul are unghiul de virare ( raza de bracaj??) mai mic decat ma asteptam. Vanzatorul mi-a spus ca asta se intampla din cauza semi-ghidoanelor caci altfel s-ar lovi de rezervor si ca la versiunea N totusi se poate rasuci mai mult. Pe langa faptul ca de cate ori ajungeam "la capat" imi cam pierdeam balansul ( poate pentru ca sunt incepator si aveam viteza mica ) chestia asta m-a facut sa imi pun si intrebari legate de manevrabilitate. De exemplu, oare cu S-ul se pot face 8-turile in Poligon? Eu cu 500 F-ul (deci tot carenta) tin minte ca le faceam utilizant maxim 2/3 din latimea dar in timp ce ma plimbam cu SV-ul prin parcare mi se parea ca nu as fi putut sa le fac deloc. Cei care mergeti in oras cu S-ul, cum va descurcati intre masini? - nu are cric central. Si mai mult vanzatorul mi-a spus ca nici varianta N nu are cric central. De ce? Eu stiam ca numai SS-urile (de fapt carenatele full ) nu au cric central tocmai din motive de...carne . Dar in rest nu inteleg de ce nu s-ar pune caci mi se pare foarte util. - pretul. Stiu ca problema banilor este fara sfarsit insa ma asteptam pur si simplu la o reducere mai substantiala in perioada asta de iarna. Poate nu stiu eu sa caut sau poate pur si simplu trebuie sa imi iau gandul de la unul nou ramanand optiunea SH after 2003. In total impresia intalnirii cu SV-ul a fost una foarte placuta. Insa mi-am dat seama ca daca in cele din urma voi lua un SV imi va trebui o perioada de acomodare. Cel mai mult m-a dezamagit unghiul de viraj. Cred ca era maxim 20 grade fata de axul motocicletei. Obisnuit cu scuterul sau cu moto-urile de la scoala, a cam fost un soc pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Unghiu de bracaj sa fie ultima problema Te vei obisnui fara sa iti dai seama; In ceea ce priveste cricu central, yo unu nu-i vad rostul cu toate ca nu e un motor greu, dar de ce sa te chinui sa tragi motoru pe cric? Singuru beneficiu al cricului central, din cate vad yo, e ca poti sa dai jos roata spate si sa iti cureti lantu fara sa iti trebuiasca un stand - dar yo am un stand, so problem sloved. Ce model, din ce an ai testat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 Pozitia pe S se poate modifica.. Ii poti pune de exemplu un kit de superbike si ai scapat de semighidoane In felul asta rezolvi si pb unghiului de bracaj, schimbi si pozitia si ramai si cu protectia la vant! Iar cat despre cricul central, se gasesc aftermarket.. Era in jur de 190 de euroi pe www.louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 (editat) mie-mi place si in oras cu Sv-u. Foarte rar s-a intamplat sa fac mai multe manevre sa trec printre coloane . E subtire rau , cu oglinzile pliate poti intra in locuri stramte ))). Tin minte la un moment dat ca am mers printre 2 coloane de tiruri pe dn1. cred ca atunci am zgariat sliderele prima oara @Dihania are ghidonul schimbat cu unul touring parca. e marfa, iti ofera o pozitie mai relaxata, sa zicem, dar am vazut ca printre masini e teroare. Editat Decembrie 6, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 - pretul. Stiu ca problema banilor este fara sfarsit insa ma asteptam pur si simplu la o reducere mai substantiala in perioada asta de iarna. Poate nu stiu eu sa caut sau poate pur si simplu trebuie sa imi iau gandul de la unul nou ramanand optiunea SH after 2003. De curiozitate, ce discount ai primit? Pe PM daca nu vrei sa pui detaliile astea aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.