pepsi Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 haha, asta e buna! nu esti primul care intreaba asta... nu sunt filtre. doar ca am dat jos rezervorul, si am avut nevoie de ceva ca sa acopar carburatoarele, sa nu intre mizerie. am gasit doua pahare de plastic de unica folosinta cu precic acelasi diametru. rosii ... PS: cele mai bune rezultate cu filtrul de aer stock le ai daca indepartezi "snorkel-ul" de pe filtrul original. vezi aici documentatie: http://www.geocities.com/catpoopman/sv650_snorkel.html PS2: logic ca daca ai un filtru k&n sport, si dai jos snorkel-ul, ai si mai mult aer!!! cat despre filtru nou de aer sau teava de esapament noua, normal ca trebuie reglate carburatoarele. insa nu e mare branza, se poate face si acasa fara probleme! poti chiar sa iti faci un instrument pentru asa ceva, nu costa nimic! ) din cate am citit pe linkul acela este rec. si un rejeting nu? care din cate am intelesc consta din schimbarea jigloarelor, etc... nu? ziceai ceva de un instrumet pt reglarea amestecului, detali... ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nu e pentru reglarea amestecului, aia se face ori pe un dynobank, ori cu un pic de experienta. este vorba de sincronizarea carburatoarelor si poti face cu un astfel de instrument: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) mai aveti loc si pentru mine, nu ? de ieri sunt mandrul posesor al unui SV 650 S, negru, 2001 ( prima inmatriculare 27.10.2001), proaspat adus in tara...........m-am saturat sa tot citesc pe aici si doar sa visez la un SV. poze inca nu pun pentru ca sunt in durerile facerii, adica am vrut un model N ....si am reusit sa cumpar un S. Am toba sport , conducte de frana racing, ghidon larg , crach-paduri, senmalizatoare cu leduri, mascuta CYCLOP.........toate astea vreau sa le "donez" SV-ului meu. .........si acum ce ma doare........ 1. nu am contact de frana pe spate.....poate careva sa-mi trimita o poza cu originalul....ca sa montez unul cat mai aproape de varianta originala..... 2. daca pun mascuta ....nu mai pot folosi bordul original..........drept pentru care trebuie sa vand carena........am vazut ceva digital 3. a avut montat pe cadru o codita monopost ( triumph - "retro" )....vreau sa revin la original (pe care il am ). Cam atat din "prima".........salutare ps....carena e intreaga, fara fisuri, se vinde cu tot ce tine de ea ( far, oglinzi, geam, suport far+bord, semnalizatoare) eventual se poate "cadea la pace" pentru un schimb cu varianta Naked a pieselor similare ( far, bord , suport, oglinzi ) Editat Decembrie 1, 2008 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nu e pentru reglarea amestecului, aia se face ori pe un dynobank, ori cu un pic de experienta. este vorba de sincronizarea carburatoarelor si poti face cu un astfel de instrument: din cate stiu vacumetrele acelea ajuta doar la sincronizarea clapetelor obturatoare, sa deschida la fel, etc. ca sa aiba acelasi depresiune / vacum in fiecare carb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) mai aveti loc si pentru mine, nu ? de ieri sunt mandrul posesor al unui SV 650 S, negru, 2001 ( prima inmatriculare 27.10.2001), proaspat adus in tara...........m-am saturat sa tot citesc pe aici si doar sa visez la un SV. poze inca nu pun pentru ca sunt in durerile facerii, adica am vrut un model N ....si am reusit sa cumpar un S. Am toba sport , conducte de frana racing, ghidon larg , crach-paduri, senmalizatoare cu leduri, mascuta CYCLOP.........toate astea vreau sa le "donez" SV-ului meu. .........si acum ce ma doare........ 1. nu am contact de frana pe spate.....poate careva sa-mi trimita o poza cu originalul....ca sa montez unul cat mai aproape de varianta originala..... 2. daca pun mascuta ....nu mai pot folosi bordul original..........drept pentru care trebuie sa vand carena........am vazut ceva digital 3. a avut montat pe cadru o codita monopost ( triumph - "retro" )....vreau sa revin la original (pe care il am ). Cam atat din "prima".........salutare ps....carena e intreaga, fara fisuri, se vinde cu tot ce tine de ea ( far, oglinzi, geam, suport far+bord, semnalizatoare) eventual se poate "cadea la pace" pentru un schimb cu varianta Naked a pieselor similare ( far, bord , suport, oglinzi ) Bine ai venit! Sa te bucuri sanatos de noua achizitie si cat mai multi km fara incidente. Asteptam poze cu mandra ta, sa pui poze si in starea in care ai luat-o dar si dupa ce termini modificarile. Si eu initial am vrut N si mi-am luat S, mi-a trecut prin cap sa dau jos si eu carena si restul dar am vazut ca ma apara bine de vant si deocamdata il las asa. Am vazut anuntul tau cu piese de pe bikeshop si am observat ca esti din Cugir. Am neamuri pe acolo si poate la anu trec pe la ei cu mobra, poate punem de o plimbare, o vorba, o bere...2..3. Sa ai noroc la motor! Editat Decembrie 1, 2008 de radum90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Bine ai venit mandrule. Sa aveti grija unu da celalalt . Frumoase si carenele. Ma gadeam in ultimul timp sa-mi schimb cadru ala mic de bord si carenele, dar e problema mare care suge venituri . Dupa mine ai face bine sa-l lasi S ; vine vara, vrei sa te plimbi mai mult extraurban, o sa bata vantu'. . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 ce zi faina...nu imi mai trebuie decat un carnet si un certificat de inmatriculare, ca blonda ma asteapta in parcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 sa-i spun JURNAL DE BORD ? cred ca e cel mai potrivit. s-au montat urmatoarele : - crach paduri; - ghidon larg - TOMMASELLI- este de aluminiu, cablul de ambreiaj va trebui lungit, nu da chiar bine; -am scos suportii carenei fata; -toba Leo Vince......ma infioara, da' cred ca voi avea interviu cu toti vecini cand vor face ei ca toba ........ -mascuta CYCLOPE am pus-o ....e suparata rau motoreta....da' imi trebuie un bord mic, acum e data jos......cablurile electrice trebuie mascate cumva...sunt lungi la S. Cel care a vandut-o a vopsit cadrul negru....cu spray .......acolo voi avea de tras, cred ca din naked .....ramane si fara tanga....pana scot cadrul in culoarea aluminiului....sau poate gasesc vopsire in camp electrostatic ieftina si va fi tot negru........restul vreau galben sau portocaliu Iarna e lunga, permis nu am, inca, ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 sa-i spun JURNAL DE BORD ? cred ca e cel mai potrivit. s-au montat urmatoarele : - crach paduri; - ghidon larg - TOMMASELLI- este de aluminiu, cablul de ambreiaj va trebui lungit, nu da chiar bine; -am scos suportii carenei fata; -toba Leo Vince......ma infioara, da' cred ca voi avea interviu cu toti vecini cand vor face ei ca toba ........ -mascuta CYCLOPE am pus-o ....e suparata rau motoreta....da' imi trebuie un bord mic, acum e data jos......cablurile electrice trebuie mascate cumva...sunt lungi la S. Cel care a vandut-o a vopsit cadrul negru....cu spray .......acolo voi avea de tras, cred ca din naked .....ramane si fara tanga....pana scot cadrul in culoarea aluminiului....sau poate gasesc vopsire in camp electrostatic ieftina si va fi tot negru........restul vreau galben sau portocaliu Iarna e lunga, permis nu am, inca, ......... esti neserios.... unde sunt POZELE??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 esti neserios.... unde sunt POZELE??????? Da pozele cu a ta mandra unde sunt??? Bafta la permise baieti!!! Pun si eu o poza de la ultima iesire pe care am facut-o anu asta (acum vreo doua saptamani), adica pana la cluj,a fost destul de rece afara dar m-am imbracat bine si nu au fost probleme . Am bagat deja motorul la iernat si nu il mai scot pana la primavara, sper sa treaca repede iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 People vreau si eu un releu de incarcare pentru un SV 650 s din 2002. Aparent al meu s-a pensionat dupa doar 24000 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Cea mai intalnita problema a SVurilor, nu-ti mai bate capu' cu releu de SV original, cauta unu second de GSXR de dupa 2001. Nu-i fizica nucleara montarea unuia. Yo de GSXR i-am pus, merge brici si nici nu a fost foarte scump. Daca nu te descurci cu montaju da-mi de stire. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Buun, daca zici ca se potriveste incerc cu asta de gixer, cred ca se gaseste mai usor. Cat despre montat, se vede ca e usor, cel putin asa sper. Merci de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 People vreau si eu un releu de incarcare pentru un SV 650 s din 2002. Aparent al meu s-a pensionat dupa doar 24000 de km... Am eu.. Daca te intereseaza astept un PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 releul de incarcare este cumva piesa asta? daca da, am eu una de vanzare de la un suzuki sv650 din 99. nu e noua, e aia originala, dar e in stare impecabila si nu face probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Ala-i releu/regulatoru de tensiune. partea proasta a lui e ca-i mic si amarat din nastere. Ala de GSXR e, cred, de 2 ori mai mare. Dimensiunea lui mica (nu disipa caldura corespunzator) si amplasarea (sub coada in dreapta, nu se prea ventileaza) ii scurteaza speranta de viata, se supraincalzeste si pana la urma se parleste. Au remediat problema la modelele mai noi. Yo de exemplu cand l-am vazut pe ala de GSXR am ramas socat, pe laga ala cel de SV zici ca-i de jucarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Da pozele cu a ta mandra unde sunt??? pozele cu blonda mea au fost puse, o sa mai pun altele daca ii mai fac ceva modificari. intai sa ii fac rost de o placuta de inmatriculare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Ala-i releu/regulatoru de tensiune. partea proasta a lui e ca-i mic si amarat din nastere. Ala de GSXR e, cred, de 2 ori mai mare. Dimensiunea lui mica (nu disipa caldura corespunzator) si amplasarea (sub coada in dreapta, nu se prea ventileaza) ii scurteaza speranta de viata, se supraincalzeste si pana la urma se parleste. Au remediat problema la modelele mai noi. Yo de exemplu cand l-am vazut pe ala de GSXR am ramas socat, pe laga ala cel de SV zici ca-i de jucarie. Pai de-aici m-am prins ca e parlit, in primul rand ca mi-a descarcat bateria de 2 ori, si in al doilea rand ca la sfarsitul lui noiembrie desi totusi e rece se incalzise partea aia de codita foarte tare dupa o tura de jumatate de ora maxim, timp in care bateria mea s-a dus catre sfanta... Deci ce ma sfatuiesti, sa ii bag tot de SV sau sa merg pe varianta cu releul de GSXR? @amimagz - ai PM @aoleks - Da, ala e. Nu e cam departe sa-l trimiti din NL? Merci oricum, sa vedem cum evolueaza lucrurile si apelez daca e ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Pai daca bagi tot de SV s-ar putea sa ai surpriza sa ti se parleasca din nou. Faci cum crezi, yo l-am schimbat cu cel de GSXR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 daca asta nu -sa parlit in 10 ani, nu se mai parleste nici de acum incolo. cred ca problema e cu niste piese care au defect din fabrica, insa aia se vede in scurt timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Buna seara colegi forumisti, de curand am luat si eu plasticul de A si in aceasta iarna mi-am propus sa imi gasesc o motoreta potrivita pentru mine. Initial ma oprisem la GS500 dar dupa cateva discutii cu oameni de pe forum ( ocazie cu care le multumesc inca o data pentru sfaturile pertinente ) mi-am largit putin "orizontul" cautarilor si la SV 650. Am citit in ultimele zile toate cele 135 de pagini ale topicului si am adunat cateva intrebari la care v-as fi recunoscator daca ati raspunde cat mai sincer Background : am 25 de ani, 1,84 inaltime, 90 kg. Viitoarea moto va fi prima motoreta (am mai avut insa un scuter inainte) si o voi folosi la 2 lucruri oarecum disjuncte : sa merg la servici in fiecare zi ( deci traficul Bucurestiului ) sa pleci n weekend si in vacante la ture mai lungi sau mai scurte ( nu ma pasioneaza enduro-offroad-ul, dar ma pasioneaza muntele deci turele ar fi in mare parte pe asfalt dar as vrea sa pot merge si pe drumuri de pamant, pietris etc atata timp cat acestea sunt rezonabile). 1.Avand in vedere cele de mai sus, credeti ca un SV 650 se pliaza mai bine decat un GS500 pentru ceea ce vreau eu si la constitutia mea? 2. scaritele la 650 S sunt mai sus decat la 650? Se sta mai ghemuit/incomod pe S? Sincer, pe mine ma atrage mai mult cum arata S-ul insa avand in vedere inaltimea mea ma gandesc ca N-ul ar fi mai bun. Este chiar asa chinuitor S-ul? La un drum mai lung ( sa zicem 4-500 de km pe zi? ) 3. exista printre voi si posesori de moto cu ABS? Stiu ca sunt slabe sansele sa gasesc SH SV cu ABS dar sunt curios despre diferente sesizabile la franare cu/fara ABS pe acest model 4. am tot citit de diferite probleme - cilindrul din fata mort din cauza apei, releu prajit si altele - dar per total, daca se depasesc aceste probleme, considerati SV-ul un model fiabil? Ganditi-va ( mai ales cei care ati avut si alte moto sau care faceti drumuri lungi ) si faceti o comparatie onesta. 5. este SV-ul de 650 prea mult pentru un incepator?Stiu discutiile legate de maturitate, autocontrol si oameni care au inceput si pe SS insa eu va intreb pe voi ( care aveti deja 100 si 1000 de km pe SV ) daca, privind inapoi, a-ti recomanda-o pentru un incepator. In rest intr-adevar tine de fiecare cum se descurca. Cam astea ar fi pana acum. Astept cu interes raspunsurile voastre. Si va (ne) doresc hibernare placuta. ( desi azi a fost asa frumos afara... am vazut cativa bikeri iesiti probabil la o ultima tura ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Salut, 2.nu stiu cum sunt scaritele la N fata de S, dar ce pot sa-ti spun, e ca am facut doua drumuri a cate 500km pe un N din '02 , cu cateva opriri de tigara si cateva exercitii. m-a omorat la genunchi (am 1,82) si putin amortite incheieturile mainilor de la vibratii, cu virbatiile te obisnuiesti in timp. 4.toate mobrele au plusurile si minusurile lor. SV-ul are un motor si o cutie de nota 20 in comparatie cu restul pieselor ce se gasesc pe ea. oricum una peste alta, avand in vedere unde ai pus intrebarea asta nu cred ca o sa vina careva sa-ti zica ca SV-ul nu e fiabil si nu prea face banii GS-ul nu e motoreta proasta, e o legenda la randul ei, numai ca in afara faptului ca ambele au cate doua roti, n-au nimic in comun si nu prea ai ce sa compari. 5. sunt multi incepatori pe aici cu SV, multi care au inceput pe SV si au trecut la ''avansati'' si merg tot pe el si sper sa nu gresesc dar eu unul nu prea am vazut pe la rubrica ''accidente'' SV-uri care si-au aruncat riderii pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 aia cu apa in cilindru e poveste. olanda e o tara unde ploua mult si tare, dar niciodata nu am avut probleme cu cilindrul frontal, nici din cauza apei, nici din alte motive! releul prajit e o problema care intr-adevar exista, insa din nou, nu toate releele se prajesc. din nou, eu nu am avut nici o problema. scaritele la s sunt ceva mai in spate, deci iti relaxezi genunchii in timpul condusului. hai sa fim seriosi, pe un sv650 nu o sa ai niciodata pozitie supersport. poti face plimbari fara probleme. sv-ul e mai mare decat gs-ul, mult mai mare, deci da, e mai potrivit pt tine. si eu am 1,85m si imi vine perfect! cat despre incepatori... nu e racheta, insa probabil vei avea partea de sensatii mai tari decat pe un supersport. asta e motor, simti ca merge, vrea sa traga, face un sunet placut! go for it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Buna seara colegi forumisti, de curand am luat si eu plasticul de A si in aceasta iarna mi-am propus sa imi gasesc o motoreta potrivita pentru mine. Initial ma oprisem la GS500 dar dupa cateva discutii cu oameni de pe forum ( ocazie cu care le multumesc inca o data pentru sfaturile pertinente ) mi-am largit putin "orizontul" cautarilor si la SV 650. Am citit in ultimele zile toate cele 135 de pagini ale topicului si am adunat cateva intrebari la care v-as fi recunoscator daca ati raspunde cat mai sincer Background : am 25 de ani, 1,84 inaltime, 90 kg. Salutare! Pot sa spun ca am facut cam tot ce se poate cu dragul de SV si intradevar duce, doar ca nu te prea incadrezi din punct de vedere al constitutiei si nici pentru la ceea ce doresti tu sa-l folosesti. SV-ul e micut si incomod pentru persoane de talia ta, exista si varianta: "e motorul meu si imi place la nebunie..." dar ar insemna sa te minti singur. Sfatul meu e sa iti cumperi un BMW F650 gs si nici capul nu te doare, desi sunt mare iubitor de SV nu mai pot sa o tin in conditiile din Romania, eu renunt la stradale, macar pentru o perioada (mare). Iar pentru dl Aoleks: te invit cu drag sa dai o tura cu doua SV-uri din ani diferiti si sa vezi ca au aceiasi problema, nu vor sa mearga nici in ruptul capului in 2 cilindri pe ploaie mai mult de 50 max. 70km. Mentionez ca am schimbat bujii, am asezat corect fisele iar canalele de drenare nu erau astupate. Raspunsul tau:.............................. . Va salut!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) da, comod e sv-u S am facut cel mai mult intr-o zi cam 450km. am vrut doar sa stau intins 5 min ,apoi sa ma urc inapoi pe sa la drum . SV-u e cat de cat puternic, dar nu de speriat. e un motoru jucaus, ca un copil . Demaraj are, frumos e , franeaza exceptional de bine... Apropo, mai stiti americanu ala de a intrat cu un Sv650n in pom ? deci se poate . Eu, spre exemplu , m-am urcat pe sv dupa 2 ani de mers pe enduro. la cat am tras de el ,m-a ascultat si a avut grija de mine. SV-u e super motoreta. Ah. incetati cu ideile astea: am nush ce inaltime, par nush-cum pe motoru ala...ideea e sa te simti bine pe el. atat ! iti pasa ce zice lumea cand te vede ?wtf . eu abia ajung cu picioarele jos si nu ma plang. Editat Decembrie 5, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.