Flanker Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Galdius e urat, oricum ar fi el modificat, la fel s-a intamplat si cu TL-ul, este o tendinta a anolor 2000 de explozie a design-ului, oricum spre urat. Baieti si fete, care ati mai luat recent kit de lant pentru 99-02, vreau o sugestie, mai ieftin daca se poate. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Stiu ca nu-i SV, dar nici departe nu-i , este vorba de Gladius; AICI gasiti unu transformat din naked in SuperMoto. Frumos rezultat (mai putin culoarea care mi-a cam ars retina) recunosc, m-am uitat numai la busa... si sincer chiar mi-a placut. nu mi-as intoarce privirea dupa hidosenia asta, e parerea mea strict personala. asta nu inseamna ca am dreptate, sunt o gramada de omuleti care isi iau de la gura sa faca fel de fel de creatii unice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Galdius e urat, oricum ar fi el modificat, la fel s-a intamplat si cu TL-ul, este o tendinta a anolor 2000 de explozie a design-ului, oricum spre urat. Baieti si fete, care ati mai luat recent kit de lant pentru 99-02, vreau o sugestie, mai ieftin daca se poate. Va salut! vb cu userul mac, are lant EK xring la pret bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 eu as lua combinatia DID + Afam, insa EK nu e rau deloc. stiu ca doar ca lantul meu m-a tinut 50000km fara probleme si inca mai mergea un pic, dar l-am aruncat. DID, desigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Multam fain de info! Treaba-i ca as cumpara cel mai scump kit, dar nu am posibilitati, mi-ar place sa-mi pot intretine motorul cu tot ce-i mai bun, dar nu reusesc asta cu un salar mediocru. Din motivul asta vreu sa renunt momentan la stradale, si cu durere in suflet la SV . Cred ca m-as multumi si cu un lant si un pinion primar SH. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 eu as lua combinatia DID + Afam, insa EK nu e rau deloc. stiu ca doar ca lantul meu m-a tinut 50000km fara probleme si inca mai mergea un pic, dar l-am aruncat. DID, desigur... 50.000 km !!!!!!!!!!!!!..........motorul tau cati km are?............spune-mi si mie cum ai reusit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Salutare oameni buni. Timpul trece si problemele raman. Vreau si eu o parere. Carenele mele nu prea se mai aseaza/imbina cum trebuie. Pe mine ma enerveaza cand vad ca nu sta cum trebe . Ma gandeam sa le lipesc pe cele laterale cu carena centrala. Oare se poate ? Daca fac asta , pot scoate usor "carena" la nevoie ? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 plasticul se deformeatimza in timp, mai ales daca este expus mult la soare sau caldura deci cred ca e o chestie inevitabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Vand dragutul meu SV, este in stare buna, sunt primul proprietar in tara, are cam 28000 km, accesorii in valoare de peste 1000 Euro, cauciucuri bune. Bube-n cap: am tavalit-o pe partea stanga si are carena zgariata su crapata in rest e ok, a fost la viteza foarte mica. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 arata super combinatie albastru + auriu... pacat ca o vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Vand dragutul meu SV, este in stare buna, sunt primul proprietar in tara, are cam 28000 km, accesorii in valoare de peste 1000 Euro, cauciucuri bune. Bube-n cap: am tavalit-o pe partea stanga si are carena zgariata su crapata in rest e ok, a fost la viteza foarte mica. Va salut! Arata ca a mea plus carene Bafta la vanzare, dar ai uitat sa mentionezi pretul cu care o vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Va multumesc! Si mie imi place foarte mult, asta-i realitatea si desi suna urat asta-i criza. Eu m-am gandit la 2500 Euro, cred ca este rezonabil, ar ramane motorul fara accesorii in 1500 Euro, ma rog discutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 asta-i partea naspa, ca niciodata nu iti mai scoti banii din accesorii. mai bine o lasi cheala si o dai la 2000. si cred ca gasesti mai repede un cumparator. accesoriile le dai separat. bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 da accesoriile separat. si daca le dai si mai ieftin poate mai iau si eu cate ceva ))). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Treaba-i nasoala rau nu mai am nimic din piesele stock, imi pare rau da' nu am ce sa va dau. Care o ia s-a scos, nu trebe sa-i mai puna nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 oki ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) o dedicatie pentru sv-isti maine sper sa am o filmare si cu sunetul dat de filtrul K&N Editat Februarie 19, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 e cu sau fara db killer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 cu, am incercat si fara db killer, dar sa descarcat telefonul sa speriat cainele asa de tare suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 asteptam impresii dupa ce montezi si filtrul k&n,sa ne spui daca s-a schimbat cumva comportamentul motorului.ai de gand sa umbli si pe la carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 nu, e filtru k&n, nu e necesar poate candva o sa ii schimb jigloarele, dar e multa munca cu asa ceva si poate nici nu iasa ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 voi ce ziceti merita un filtru k&n sau bmc+kit curatare=aprox 90 eu sau mai bine un filtru delo de 25 eu care tine lejer 10mii km cu o curatare la 5mii km.... la filtrele reutilizabile situatia e cu dus si intors,trebuie curatate practic tot la 5-6 mii km ca un filtru normal,numai ca operatia dureaza ceva mai mult si e mai costisitoare.... exista diferente de performante intre filtrele reutilizabile(bmc,k&n) si cele normale(champion,delo)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 stie cineva cu se curata petele acelea de oxid ce apar pe aluminiu? in special de jante vorbesc, si nu cele de SV, care sunt vopsite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 stie cineva cu se curata petele acelea de oxid ce apar pe aluminiu? in special de jante vorbesc, si nu cele de SV, care sunt vopsite. ai incercat cu WD 400?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 ai incercat cu WD 400?? Nu cred ca ies doar cu WD. Eu mi-am cumparat un set cu perii pentru slefuit si pasta aferenta, inca nu le-am incercat pentru ca nu am o bormasina capabila de turatii mari, imediat ce fac o proba si mai ales daca am rezultate va dau de stire. P.S. Si eu am la SV jambele putin ciupite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.