Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Galdius e urat, oricum ar fi el modificat, la fel s-a intamplat si cu TL-ul, este o tendinta a anolor 2000 de explozie a

design-ului, oricum spre urat.

 

Baieti si fete, care ati mai luat recent kit de lant pentru 99-02, vreau o sugestie, mai ieftin daca se poate.

 

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca nu-i SV, dar nici departe nu-i :crack: , este vorba de Gladius; AICI gasiti unu transformat din naked in SuperMoto. Frumos rezultat (mai putin culoarea care mi-a cam ars retina)

 

 

recunosc, m-am uitat numai la busa... si sincer chiar mi-a placut.

 

nu mi-as intoarce privirea dupa hidosenia asta, e parerea mea strict personala.

asta nu inseamna ca am dreptate, sunt o gramada de omuleti care isi iau de la gura sa faca fel de fel de creatii unice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galdius e urat, oricum ar fi el modificat, la fel s-a intamplat si cu TL-ul, este o tendinta a anolor 2000 de explozie a

design-ului, oricum spre urat.

 

Baieti si fete, care ati mai luat recent kit de lant pentru 99-02, vreau o sugestie, mai ieftin daca se poate.

 

Va salut!

 

vb cu userul mac, are lant EK xring la pret bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain de info!

 

Treaba-i ca as cumpara cel mai scump kit, dar nu am posibilitati, mi-ar place sa-mi pot intretine motorul cu tot ce-i mai bun, dar nu reusesc asta cu un salar mediocru. Din motivul asta vreu sa renunt momentan la stradale, si cu durere in suflet la SV :crack: . Cred ca m-as multumi si cu un lant si un pinion primar SH.

 

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as lua combinatia DID + Afam, insa EK nu e rau deloc. stiu ca doar ca lantul meu m-a tinut 50000km fara probleme si inca mai mergea un pic, dar l-am aruncat. DID, desigur... :crack:

50.000 km !!!!!!!!!!!!!..........motorul tau cati km are?............spune-mi si mie cum ai reusit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni.

Timpul trece si problemele raman. Vreau si eu o parere. Carenele mele nu prea se mai aseaza/imbina cum trebuie. Pe mine ma enerveaza cand vad ca nu sta cum trebe . Ma gandeam sa le lipesc pe cele laterale cu carena centrala. Oare se poate ? Daca fac asta , pot scoate usor "carena" la nevoie ? .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand dragutul meu SV, este in stare buna, sunt primul proprietar in tara, are cam 28000 km, accesorii in valoare de peste 1000 Euro, cauciucuri bune. Bube-n cap: am tavalit-o pe partea stanga si are carena zgariata su crapata in rest e ok, a fost la viteza foarte mica.

 

Va salut!

post-24664-1234939181_thumb.jpg

post-24664-1234939197_thumb.jpg

post-24664-1234939223_thumb.jpg

post-24664-1234939236_thumb.jpg

post-24664-1234939254_thumb.jpg

post-24664-1234939276_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand dragutul meu SV, este in stare buna, sunt primul proprietar in tara, are cam 28000 km, accesorii in valoare de peste 1000 Euro, cauciucuri bune. Bube-n cap: am tavalit-o pe partea stanga si are carena zgariata su crapata in rest e ok, a fost la viteza foarte mica.

 

Va salut!

 

Arata ca a mea plus carene :laugh: Bafta la vanzare, dar ai uitat sa mentionezi pretul cu care o vinzi. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc!

 

Si mie imi place foarte mult, asta-i realitatea si desi suna urat asta-i criza. Eu m-am gandit la 2500 Euro, cred ca este rezonabil, ar ramane motorul fara accesorii in 1500 Euro, ma rog discutabil.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta-i partea naspa, ca niciodata nu iti mai scoti banii din accesorii. mai bine o lasi cheala si o dai la 2000. si cred ca gasesti mai repede un cumparator. accesoriile le dai separat. bafta la vanzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce ziceti merita un filtru k&n sau bmc+kit curatare=aprox 90 eu sau mai bine un filtru delo de 25 eu care tine lejer 10mii km cu o curatare la 5mii km....

 

la filtrele reutilizabile situatia e cu dus si intors,trebuie curatate practic tot la 5-6 mii km ca un filtru normal,numai ca operatia dureaza ceva mai mult si e mai costisitoare....

 

exista diferente de performante intre filtrele reutilizabile(bmc,k&n) si cele normale(champion,delo)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cu se curata petele acelea de oxid ce apar pe aluminiu? in special de jante vorbesc, si nu cele de SV, care sunt vopsite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incercat cu WD 400??

 

Nu cred ca ies doar cu WD. Eu mi-am cumparat un set cu perii pentru slefuit si pasta aferenta, inca nu le-am incercat pentru ca nu am o bormasina capabila de turatii mari, imediat ce fac o proba si mai ales daca am rezultate va dau de stire.

 

P.S. Si eu am la SV jambele putin ciupite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...