Sari la conținut

bujie alba


Postări Recomandate

motorul este un Kymco 250,4t... functioneaza impecabil, porneste la sfert, sta la relanti, accelereaza fara probleme...

bujia este cam alba, asta inseamna amestec sarac, putin combustibil si prea mult aer.

o mica problema ar mai fi faptul ca arunca ulei prin furtunul de la capacul culbutori- purjare parca-i spune...nu mult,dar se vede umezeala de la ulei...

P.S. filtrul de aer nu e original, nu cred ca are vreo importanta, nu trage aer fals sau altceva...

 

intrebarea este urmatoarea: dau nivelul mai mare la benzina sau il las sa mearga asa, nu ma mai complic....

post-10059-1271529357_thumb.jpg

post-10059-1271529376_thumb.jpg

post-10059-1271529396_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer.... daca merge perfect nici nu as umbla la el! Incearca totusi sa mai iei putin aer sau sa dai nivel dar nu se stie.Eu unul nu as umbla la nimic daca motoru merge cum trebuie!

FRATILOR VOI VA AUZITI CE DEBITATI?? "Incearca totusi sa mai iei putin aer " PAI DACA E SARAC AMESTECUL DEJA CE AER SA MAI IA . CA DOAR TI-A ZIS MAI DEVREME IN POSTUL "PASTELUI" MA DOARE MINTEA DE AIA NICI NU MAI POSTEZ DOAR CITESC SI MA TIN DE BURTA . SI CREDEAM CA ASTIA AICI SUNT RETARZI. SAU PAGI POSTURI SA-TI CREASCA RATINGUL DE TARA?? MAXIMA SANATATE!!

 

Unde esti tu Dobrescule(Tepes) Doamne??!!

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

refa urgent carburatia.

daca bujia e alba - mergi cu amestec foarte sarac sau nu e bujia corecta ca cifra termica- ai toate sansele sa faci o gaura in piston. Sigur uzezi prematur motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

refa urgent carburatia.

daca bujia e alba - mergi cu amestec foarte sarac sau nu e bujia corecta ca cifra termica- ai toate sansele sa faci o gaura in piston. Sigur uzezi prematur motorul

 

 

Asa si trebe,...sa creasca vinzarile! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din prima poza se vede ca bujia a functionat perfect. Are o usoara tenta de gri, ceea ce este perfect.

Nu-ti face probleme, motorul tau functioneaza bine.

 

Ceea ce stii tu cu bujia alba este corect, dar la o bujie alba, izolatia este lucioasa iar partea metalica a bujiei arata "foarte uscata",

adica fara pic de negreala pe la filet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea este urmatoarea: dau nivelul mai mare la benzina sau il las sa mearga asa, nu ma mai complic....

Vezi ca este un tip aici pe forum a carui reply-uri sunt de regula: vezi culoarea bujiei / zi-ne culoarea bujiei si/sau vezi ce zice manualul.

El ar trebui (teoretic) sa te ajute.

Are ceva BMW de 1100 cmc.

Spor!

 

P.S. Chiar daca pare , dupa culoarea bujiei, un amestec saracit, nu cred ca iti va face probleme pe viitor, drept urmare eu as lasa asa motorul, doar benzina in rezervor si km de sosea. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul este un Kymco 250,4t... functioneaza impecabil, porneste la sfert, sta la relanti, accelereaza fara probleme...

bujia este cam alba, asta inseamna amestec sarac, putin combustibil si prea mult aer.

o mica problema ar mai fi faptul ca arunca ulei prin furtunul de la capacul culbutori- purjare parca-i spune...nu mult,dar se vede umezeala de la ulei...

P.S. filtrul de aer nu e original, nu cred ca are vreo importanta, nu trage aer fals sau altceva...

 

intrebarea este urmatoarea: dau nivelul mai mare la benzina sau il las sa mearga asa, nu ma mai complic....

Trebuie sa mai imbogatesti putin amestecul. Sau pune filtrul de aer original inapoi. Eu nu sunt adeptul filtrelor sport, iti intra mult mai mult praf in motor si creste uzura. Ma refer la filtrele alea conice cu element filtrant subtire. Eu unul schimb sau spal buretele din filtru cat mai des.

Despre ulei nu stiu ce sa zic, tu verifica periodic sa fie la nivel si daca scade complecteaza cu acelasi tip de ulei.

 

refa urgent carburatia.

daca bujia e alba - mergi cu amestec foarte sarac sau nu e bujia corecta ca cifra termica- ai toate sansele sa faci o gaura in piston. Sigur uzezi prematur motorul

Dupa cum spune si colegul, ar mai fi si varianta ca bujia ta sa nu aiba valoarea termica indicata de cartea tehnica. Eventual schimba bujia cu una noua luata dupa catalog.

nu umbla sa repari ceva ce merge !!!!!

Deci la tine nu conteaza ca merge prost cat timp merge?

Daca problema posibil daunatoare pe termen lung poate fi rezolvata usor, de ce sa nu o rezolve si sa nu aiba nici o problema dupa aceea.

Numa bine!!!

Editat de calin_pirotehnistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia este cea corespunzatoare.

filtrul de aer insa nu e sport, e filtru auto, taiat frumos si montat cu grija (nu radeti, nu am gasit original si cand am gasit era EXTREM de scump)

repet, iarna asta a pornit la sfert si functioneaza in parametri. acum i-am pus filtru mai gros putin si ramane sa vad zilele astea cum se prezinta situatia.

va tin la curent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Bujie alba inseamna motor supraincalzit de la lipsa apei,de la avans prea mare,de la amestec prea sarac si pericol de distrugere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujie alba inseamna motor supraincalzit de la lipsa apei,de la avans prea mare,de la amestec prea sarac si pericol de distrugere.

dar intrebarea este : bujia din poza este alba sau asa e normal sa arate? am facut pozele cu o camera digitala,daca nici asa nu se vede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar intrebarea este : bujia din poza este alba sau asa e normal sa arate? am facut pozele cu o camera digitala,daca nici asa nu se vede...

 

Tu ai facut pozele - tu ai fost cu ea in mana si tot tu ne intrebi? :rolleyes:

In poze pare alba dar fiecare cu monitorul lui..

Mie in primele doua poze nu imi pare OK, in ultima imi pare OK... nu stiu ce sa zic.

 

Totusi - eu as schimba/curata acea bujie - si as regla putin amestecul mai spre bogat.

Daca carburatorul tau permite asta - mareste usor nivelul in camera de nivel constant - e banal.

Sau daca acul de dozaj din carb are mai multe pozitii de reglaj, ridica-l o pozitie mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca scoti bujia dupa ce motoreta a functionat la relanti vei vedea daca jetul de relanti este "sarac" sau "bogat". Daca mergi cateva minute in sarcina, tragi ambreajul , opresti motorul, apoi tragi motoreta pe dreapta... cand vei scoate bujia vei putea inspecta cat de bogat/sarac este jetul "de fuga" al carburatorului :rolleyes:

Mesaj completat

FRATILOR VOI VA AUZITI CE DEBITATI?? "Incearca totusi sa mai iei putin aer " PAI DACA E SARAC AMESTECUL DEJA CE AER SA MAI IA . CA DOAR TI-A ZIS MAI DEVREME IN POSTUL "PASTELUI" MA DOARE MINTEA DE AIA NICI NU MAI POSTEZ DOAR CITESC SI MA TIN DE BURTA . SI CREDEAM CA ASTIA AICI SUNT RETARZI. SAU PAGI POSTURI SA-TI CREASCA RATINGUL DE TARA?? MAXIMA SANATATE!!

 

Unde esti tu Dobrescule(Tepes) Doamne??!!

unul dintre contracandidatii lui Base', revenind dupa o viata in SUA avea ca obiectiv "intrarea Romaniei in Europa cu picioarele inainte" ... este drept, romana nu este chiar atat de nasoala precum chineza, dar daca "pierzi" legatura cu ea, dupa o vreme devine mai greu de inteles. Cu sau fara suparare - eu consider ca "ai dat cu batul in balta" ... la figurat ... nu e vorba de pescuit ci de stropit cu noroi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...