Sari la conținut

tiganie romaneasca


vladdygo
 Share

Postări Recomandate

Stimate user Freedom, nu stiu cine esti, ce hram porti, si cu ce te dai, si nici nu ma intereseaza sa aflu atata timp cat tu nu vrei asta - tinand cont ca ai un profil incomplet imi permit sa fac astfel de remarci pentru ca, dupa cum se poarta pe forum, in spatele unui user, poate fi si un copil de 14 ani, iar in viata reala sunt sanse mari sa nu ne fi intalnit! Prefer sa te pun pe ignore si astfel topicul asta va fi mult mai curat din punctul meu de vedere, asa ca te las sa aberezi in continuare, jignind gratuit pe unul sau pe altul. Eu, spre deosebire te tine, "observator federal", sunt un umil user ce nu-si permite sa catalogheze motociclistii dupa agregatul pe care-l piloteaza, si experienta pe care o detin pe doua roti.

 

PS: Inca nu i-am pus gand rau Fazerului, m-a servit umil de fiecare data, iar daca va mai fi si ceva mai mare, Fazerul va fi intotdeauna motocicleta de zi cu zi.

 

PPS: Echipamentul il face pe om sau omul il face pe echipament? Nu-i nevoie sa-mi raspunzi, pentru ca oricum nu o sa vad, te rog doar sa te gandesti la asta. Ai in profilul meu datele de contact, raspunde-mi te rog acolo.

 

ON TOPIC:

RIP inca odata UM si felicitari baietilor care au ramas pe baricade si s-au luptat cu sistemul pana in ultimul timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 104
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Azi am iesit de la niste cumparaturi si era un chiosculetz cu reviste, avea toate revistele pe care ti le imaginezi, niciuna din revistele moto.

 

Dezolant...

 

P.S. Nene Libertate, cred ca iti cam patineaza mintea si ai dat-o in niste lupte cu barbati adevarati, curse si alte balarii, n-a inteles nimeni nimic din aberatiile tale!Si sa stii ca toti care au categoria A si plimba cate o motoreta de coarne sunt la fel de motociclisti ca tine, zeule urmas al lui Agostini si var cu Rossi! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus ca retardul cu nick tinzand spre un concept de care are mare nevoie - Libertate - este un zero barat. Se pare ca m-am inselat. Tre' sa-l trec la numere irationale negative! :cheers:

Cred ca cel mai bine e sa-l lasam in...libertatea lui...daca scria si la decedata revista la fel ca aici, nici nu ma mir ca s-a ajuns la faliment!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PRINCIPIU MOTO:

 

Mandria nu se justifica prin ce poti sa plimbi pe bulevard...

Realitatea se sustine prin ceea ce esti capabil sa faci cu motocicleta cu adevarat !

 

Unii se dovedesc jalnici chihuahua, altii vajnici gladiatori care inspaimanta Pantere si Tigrii !

...Si altii - posesori de fiare scumpe - afiseaza doar... bani...

Fiecare cu caracterul lui !

 

Pentru unii este cat pot ei de barbatesc sa se dea in leagane,

pentru altii este cat se poate de firesc - sa castige competitii sau sa faca raiduri in jurul Lumii...

 

Asta este problema cu valorile de aici !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Nu cred ca erau asa de multi cei care o cumparau, atat timp cat a dat faliment!

qed

asta spune foarte multe despre motociclismul romanesc.

 

Aud adesea parerea cum ca nu se comparau revistele moto cu "cele de afara" si de aceea aveau vanzari slabe, cu toate ca nici "cele de afara" nu se mai aduc din cauza vanzarilor infime. Tot asa aud parerea ca nu mai avem nevoie de reviste pt ca internetul (gugle in speta) "stie tot". Si totusi nu am vazut prea multi sa se inghesuie pe siteurile cu informatii moto. Da, face trafic motociclism.ro, face trafic pro-bike.ro, face trafic si SBZ.ro. Dar nu vad apetit pt informatie.

Am facut de curand un catalog moto cu mai toate motocicletele si inca mai lucrez la el. Am fost uimit sa constat ca dupa ce l-au vazut, cei mai multi m-au intrebat "Asa, foarte tare, da' la ce e bun?"

 

WTF?!?

 

Revistele moto din Ro au murit pt ca romanul le stie pe toate si daca nu, are un prieten care stie mai multe decat el, iar impreuna... chiar nu exista nimic nestiut. Nu are nevoie de informatie de la o revista. El are telefon cu internet si afla tot, exact atunci cand are nevoie. Nu ne trebuie reviste ca suntem destepti.

 

A... si informatiile de pe net au crescut in copaci. De aia sunt atat de bune pt ca avem o elita a motociclismului cladita de 5 reviste moto, de 3-4 emisiuni si 5 campionate la care se duc zeci de mii de spectatori.

 

Suntem de cacao elita noastra nu este creata prin cunoastere sau prin experienta, ci prin Rizoma si posturi pe forum. Nu ne intereseaza mai departe de plapuma personala deci... nu avem nevoie de o elita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia revistelor moto din romania nu are lagatura cu motociclismul romanesc. Daca dau faliment nu inseamna ca si motociclismul nostru da faliment. Este criza si tuturor ne este mai greu, dar soarta revistelor moto in forma tiparita este cumva pecetluita pe plan mondial. Majoritatea au probleme financiare si nu rezista, inca, decat cele alipite in mari grupuri de presa care sunt inca dispuse sa le subventioneze existenta. Problema revistelor moto vine in primul rand din pierderea credibilitatii. Atata timp cat peste 70% din incasari vin din reclama, obiectivitatea articolelor are de suferit si cititorii nu pot fi pacaliti la infinit cu fraze bombastice si artificii lingvistice ce ascund defecte si lustruiesc vopseaua. Tocmai aici intervine netul pt ca prin forumuri specializate, direct de la utilizatori, in timp real, te poti informa max de obiectiv si culmea gratis. Reviste moto nu mai citesc decat din amuzament si nostalgie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revistele moto din Ro au murit pt ca romanul le stie pe toate si daca nu, are un prieten care stie mai multe decat el, iar impreuna... chiar nu exista nimic nestiut.

Nu are nevoie de informatie de la o revista. El are telefon cu internet si afla tot, exact atunci cand are nevoie. Nu ne trebuie reviste ca suntem destepti.

 

Suntem de cacao elita noastra nu este creata prin cunoastere sau prin experienta, ci prin Rizoma si posturi pe forum.

Nu ne intereseaza mai departe de plapuma personala deci... nu avem nevoie de o elita.

:laugh:

 

Ciprian: Felicitari pentru obiectivitate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi.aici vin cititorii si va spun clar care sunt problemele si voi o tineti pe a voastra,ca sunteti buni dar neintelesi. Fara suparare,dar eu in afara de Marius si dl Banica eu nu am vazut picior de jurnalist moto activ sau nu pe la concursuri, hai sa o spun pe aia dreapta,cand am fost la interviu la univers moto si am intrebat de bugete pentru concursuri ma refer la articole pt concursuri mi s_a servit un discurs corporatist ca nu ar putea arata la fel de bine ca pretioasele traduceri de la nemți.eu încă sunt de părere că sunt eu prea prost pentru a găsi o formula de media moto care sa funcționeze la noi Âşi nu că publicul este prea prost pentru ce suntem noi in stare sa facem.cinste Âşi gramatică dragi colegi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi.aici vin cititorii si va spun clar care sunt problemele si voi o tineti pe a voastra,ca sunteti buni dar neintelesi. Fara suparare,dar eu in afara de Marius, RENATTA si dl Banica eu nu am vazut picior de jurnalist moto activ sau nu pe la concursuri

 

FIXED :D

 

La noi traducatorii sunt confundati cu jurnalistii, ar trebui sa se traga o linie si sa se stie care cum si ce... cat despre o revista moto, cum spunea si Marc, nu cred ca inca s-a gasit reteta succesului la noi. Da, e simplu sa faci o revista din teste, cronici sportive intarziate si un interviu. Poate cititorii de la noi vor mai mult, un articol inedit, o analiza tehnica, o analiza de piata, reportaje etc... dar pentru asta trebuie buget si oameni cu experienta. Iar in afara de cei cativa care au postat pe aici si ar putea face chestia asta, nu stiu in ce masura exista personal calificat pentru asa ceva la noi, sa ai de unde alege, sa existe concurenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pe topicul asta ar incapea mai multa duma decat pe cel cu calea catre ateism unde cele doua tabere au reusit atat de bine sa se convinga in 500 de pagini.

 

Cateva din parerile mele despre reviste moto din Ro fata de cele de "succes" din strainatate, indiferent de titlul lor:

 

- Pentru mine nu (a se citi NU) este ok sa vinzi o revista formata din 2 articole scrise de jurnalisti romani, 5 pagini de reclama si restul articolelor traduse din germana. Nu este ok pentru ca nu poti compara piata moto din Germania cu cea din Romania. Nu poti compara bugetul si tendintele cititorilor din Germania cu cele ale cititorilor din Ro. Cititori germani altfel se gandesc, altfel vad lucrurile decat romanii.

- Sunt si in Romania oameni cu bugetele germanilor dar nu cred ca multi dintre ei isi bat capul cu reviste. Ei isi cumpara oricum pe marca. In Romania Ducati e Ducati pentru cei carora le place rosu cu sunet metalic, MV Augusta va fi MV Augusta pentru cei 15 detinatori de MV Augusta carora nu le pasa de banii aia pt un F4 folosit pe strada exclusiv si dus odata pe an pana in alpi pe platforma iar BMW va fi BMW pentru cei care vor enduro-touring, touring, motor BOXER respectiv cei ~2 detinatori de S1000RR care nu stiu daca vor folosi motoarele pe altceva decat DN1.

 

- In Germania, UK, USA sansele ca cineva sa citeasca un articol de revista, sa le placa dintr-o data ceva din ea si sa decida sa ia a doua ipoteca pe casa pentru RC8R-ul acela full Ohlins este cu cateva procente mai bune decat in Romania.

 

- La toate testele de pe Superbike, Fast Bike, Motorcycle.com, Moto USA sau oricare, toate motocicletele sunt in mare parte identice. Tuturor li se pare foarte greu sa aleaga un castigator clar. Exista si exceptii dar de obicei nimeni nu zice ca FJR1300 e un gunoi si mai bine iti alec C14 sau ca R6 e rege iar cbr 600 e pt fatalai. Toate comparatiile sunt lupte stranse unde daca preferi culoare portocalie alegi ktm iar daca preferi coburi detasabile alegi Xulescu. Cu toate astea romanul stie foarte bine ca diferenta intre un R6 si un CBR 600 este cer si pamant si ca R6 va distruge efectiv orice CBR 600 de la Bucuresti pana la Brasov cu intoarcere pe cheia. Romanul stie clar ca BMWul cu motorul lui boxer si manerele incalzite este clar mai bun decat un FJR sau un Tenere sau orice.

 

- In Superbike mag din 100 si ceva pagini 50 is cu reclame la orice inclusiv hotlines si massage parlors deci nu as zice ca prezinta valoare chiar asa mare nici macar revista asta pt cititor (ok pt mine cel putin)

 

- In nici una din comparatii sau reviewuri (si caut si pana in ziua de azi asta deci voi fi fericit pt orice link oferit pe tema asta) nu am vazut sa zica un jurnalist din orice tara ca da nene CBR1000 din 2008 e super motorasul, super tinuta de drum super putere super tot DAR iti consuma mai mult de 1 litru de ulei la 1000 de km si Honda nu recunoaste, ba mai mult iti sigileaza motorul si te pune sa mergi cu el asa pana iti sar pistoanele din el din cauza lipsei de ulei (am exagerat, stiu dar oricum s-a ajuns la uzura excesiva din cauza asta pe motoare noi). Nicaieri nu am vazut sa se spuna ca vedeti idiotilor ce va cumparati, mobra asta merge de rupe dar puteti pati cum au patit multi utilizatori, ADICA:..... Pai ce fel de jurnalism este unde ridicam toate produsele in slavi pana la ceruri si cand vine vorba de punctele negativa care clar sunt peste tot amintim faptul ca llipsesc manerele incalzite, maneta de frana nu este destul de dozabila incat sa pot face stoppie pe gheata cu el si partea frontala arata fugly?!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revistele moto din Ro au murit pt ca romanul le stie pe toate si daca nu, are un prieten care stie mai multe decat el, iar impreuna... chiar nu exista nimic nestiut. Nu are nevoie de informatie de la o revista. El are telefon cu internet si afla tot, exact atunci cand are nevoie. Nu ne trebuie reviste ca suntem destepti.

 

Eu nu vad o problema in a te informa de pe internet. Informatiile sunt sumare dar iti poti forma o idee. Vrei mai mult: poti cumpara carte/revista ... etc.

 

Dar pentru marea majoritate internetul este de ajuns. Nu trebuie phd in orice domeniu.

 

Trebuie sa intelegi ca internetul e noua media. Radio-ul nu mai este folosit decat in masina pt muzica. La TV nu ai ce sa vezi, pentru ca iti selecteaza ei subiectele. Intr-o revista e cam la fel. Pe internet iti alegi TU personal stirile / informatiile. Aici este diferenta mare.

 

Nu am nimic impotriva revistelor, dar nici aici in Australia unde am access la cel putin 20 branduri de reviste moto, nu cumpar nici macar una. Nu ma intereseaza nimic din ele. M-a interesat in trecut, am citit ce am citit, am absorbit x% din informatia de acolo, si mi-a ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord. Asta-i mersul, revistele supravietuiesc din paginile alea de reclama, pentru asta nu pot sa spuna despre un producator care plateste reclama lucruri negative, trebuie sa le citesti din alte parti.

Inclina balanta in favoarea aluia de-i plateste mai mult,deh, asta e de cand lumea.

Civilizat e sa avem si noi reviste moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi.aici vin cititorii si va spun clar care sunt problemele si voi o tineti pe a voastra,ca sunteti buni dar neintelesi. Fara suparare,dar eu in afara de Marius si dl Banica eu nu am vazut picior de jurnalist moto activ sau nu pe la concursuri, hai sa o spun pe aia dreapta,cand am fost la interviu la univers moto si am intrebat de bugete pentru concursuri ma refer la articole pt concursuri mi s_a servit un discurs corporatist ca nu ar putea arata la fel de bine ca pretioasele traduceri de la nemți.eu încă sunt de părere că sunt eu prea prost pentru a găsi o formula de media moto care sa funcționeze la noi Âşi nu că publicul este prea prost pentru ce suntem noi in stare sa facem.cinste Âşi gramatică dragi colegi!

1. am mers la multe competitii cu banii de tren + diurna 20/25 de lei si atat. si am mers cu motorul. Am pus bani din buzunar. Bobocea mergea cu trenul sau cu prietenii care aveau masina. Acum nu mai vezi alti jurnalisti pt ca nu mai sunt alte reviste.

2. motociclismul sportiv se finanteaza "pe spinarea" pietei moto. Avem cu indulgenta 50.000 de motociclisti adica 1% din Italia, @ 3% din Franta si 5% din Germania.

 

Ai avut curiozitatea sa vezi care e profilul pietei in tarile astea? cate SS si MC se vand in comparatie cu naked, all-road, scutere etc? Competitiile moto sunt finantate de o industrie de cateva zeci pana la cateva sute de mii motociclete si scutere vandute in fiecare an. Cu toate acestea, ML (eu inclus in echipa vreme de vreo 4 ani) a acordat cel putin aceeasi atenti sportului moto pe cat a acordat industriei.

 

Daca incerci sa spui ca ML nu a promovat sportul romanesc, esti cel putin subiectiv si neinformat.

Mesaj completat

Eu nu vad o problema in a te informa de pe internet. Informatiile sunt sumare dar iti poti forma o idee. Vrei mai mult: poti cumpara carte/revista ... etc.

 

Dar pentru marea majoritate internetul este de ajuns. Nu trebuie phd in orice domeniu.

 

Trebuie sa intelegi ca internetul e noua media. Radio-ul nu mai este folosit decat in masina pt muzica. La TV nu ai ce sa vezi, pentru ca iti selecteaza ei subiectele. Intr-o revista e cam la fel. Pe internet iti alegi TU personal stirile / informatiile. Aici este diferenta mare.

 

Nu am nimic impotriva revistelor, dar nici aici in Australia unde am access la cel putin 20 branduri de reviste moto, nu cumpar nici macar una. Nu ma intereseaza nimic din ele. M-a interesat in trecut, am citit ce am citit, am absorbit x% din informatia de acolo, si mi-a ajuns.

As vrea sa vad si eu media aia online in RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul din marile merite ale revistei ML este tocmai promovarea sportului cu motor! jos palaria pentru asta!cu jurnalistii absenti de la competitii, ma refeream la sezonul actual, nu la cele intamplate in anii trecuti. asta, deoarece acest topic mi se pare o mare lamentare gen ce baieti buni si misto eram si uite dom'le ce soarta nedreapta.

 

 

acum citesc mai atent postarea ta si nu imi dau seama de ce ai inteles ca am vreo treaba cu ML. pentru a evita astfel de nedorite confuzii, poti sa imi dai oricand un pm si sa povestim ulterior la o bere nu trebue sa imi explici pe forum cum e cu piata SS, nakedurile, etc... ;) acestea fiind spuse, sper ca nu m-am incadrat in nici una din categoriile frustrati, patetici,poate intru totusi in cea cu prea plinii de testosteron...

Editat de marque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa vad si eu media aia online in RO.

 

Nu trebuie sa fie in Ro. Poate sa fie oriunde, asta este frumusetea internetului.

 

Revistele romanesti au pierdut pentru ca marketul a decis asta. Nu poti lupta contra trendului general.

 

Darwin spunea ca nu supravietuieste cel mai puternic. Supravietuieste cel mai adaptat/adaptabil. Revistele din pacate si-au atras ghilotina. Si nu numai revistele moto, cam toate o sa dispara usurel. O sa fie probabil versiuni online, mai ieftine, mai usor de distribuit, ecologic (fara hartie), mai elegant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca eu incurajam fenomenul doar asa ca sa avem si noi reviste moto. Atlfel, cum bine zice Baiazid, ma informez din revistele on-line din alte tari, ceea ce ma tine la curent cu tot ce ma intereseaza in materie.

Cand cumparam una din revistele noastre pe hartie doar citeam din nou ceea ce deja stiam, poate la o luna dupa ce s-a intamplat, dupa ce informatia a aparut online in lumea intreaga.

Asa ca daca asta e soarta revistelor pe hartie, so be it!

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai acuzati jurnalistii, in mare parte fac asta din pasiune. Totusi ca sa poti face review-uri, comparative si alte articole trebuie sa AI CU CE :

1) dealerii nu cred ca isi vor scoate bijuteriile din show-room-uri, ca sa le dea unor jurnalisti sa le testeze pe soselele noastre (circuit de unde dreaq).

 

2) fiind o tara unde majoritatea mobrelor vandute sunt SH cu o valoare de vanzare de 2000-3000E si mai vechi de 5 ani, nu prea se gasesc proprietari care sa-ti ofere mobra mai noi (>2009) spre testare

 

3) review-uri accesorii si echipamente = abia avem 3 magazine mari si late care au marfa pe stoc de acum cativa ani si nimic deocheat, 4 perechi de manusi, 4 geci piele, etc ... deci si aici e cam problematica treaba (vanzatorii on-line nu se pun)

 

4) presa romaneasca nu se vinde, decat daca apare Bianca lu Bote dezbracata sau daca e plina de articole de machiaj si cure de slabire!

 

Cam asta e concluzia mea!

Editat de tiberiu_enache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4) presa romaneasca nu se vinde, decat daca apare Bianca lu Bote dezbracata sau daca e plina de articole de machiaj si cure de slabire!

 

Asta se cere in Romania. De ce crezi ca jegul ala de ziar numit libertatea are cel mai mare tiraj. Asta este marketul in romania: manele, otv si libertatea. Adica gunoaie. Cat timp majoritatea romanului doreste mizerie, asta se va vinde, pentru ca este profitabil.

 

Din pacate asta este adevarul, devenim minoritari ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp majoritatea romanului doreste mizerie, asta se va vinde, pentru ca este profitabil.

Din pacate asta este adevarul, devenim minoritari ...

:goodposting:

 

Mesaj completat

Nu mai acuzati jurnalistii, in mare parte fac asta din pasiune. Totusi ca sa poti face review-uri, comparative si alte articole trebuie sa AI CU CE :

1) dealerii nu cred ca isi vor scoate bijuteriile din show-room-uri, ca sa le dea unor jurnalisti sa le testeze pe soselele noastre (circuit de unde dreaq).

 

2) fiind o tara unde majoritatea mobrelor vandute sunt SH cu o valoare de vanzare de 2000-3000E si mai vechi de 5 ani, nu prea se gasesc proprietari care sa-ti ofere mobra mai noi (>2009) spre testare

 

3) review-uri accesorii si echipamente = abia avem 3 magazine mari si late care au marfa pe stoc de acum cativa ani si nimic deocheat, 4 perechi de manusi, 4 geci piele, etc ... deci si aici e cam problematica treaba (vanzatorii on-line nu se pun)

 

4) presa romaneasca nu se vinde, decat daca apare Bianca lu Bote dezbracata sau daca e plina de articole de machiaj si cure de slabire!

 

Cam asta e concluzia mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
2) fiind o tara unde majoritatea mobrelor vandute sunt SH cu o valoare de vanzare de 2000-3000E si mai vechi de 5 ani, nu prea se gasesc proprietari care sa-ti ofere mobra mai noi (>2009) spre testare

 

Daca avem mobre vechi atunci de ce sa testezi si sa scrii articole despre mobre noi? Piata noastra e SH iar majoritatea articolelor trebuie sa se adreseze acestei piete. Degeaba scrii cat de minunat e ultimul model de Ducati (sau alta marca) daca eventualii cititori nu si-l vor permite niciodata si oricum il gasesc pe net daca vor sa stie de el. Asta e motivul pentru care revistele moto se duc in cap, pentru ca habar n-au ce sa scrie.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tuto di tutti capi & Co...

 

Pastrand un minim de obiectivitate

trebuie sa recunoastem ca aici discutam despre revistele de specialitate,

un vector urias de cultura moto, cu mult peste "goangelele" cotidiene,

presupunand ca realizatorii lor sunt profesionisti pasionati in domeniu si nu "experti" in "am auzit eu"...

 

Cultura se realizeaza evident, cu oameni de cultura, cu informatii la zi, dar si cu "istorice si istorii" celebre

prezentate, evident, cu mult peste nivelul si vocabularul vulgului...

 

Am vazut unde ne-a pravalit politica politrucilor intr-o societate Orwell-ista !

 

Daca in Romania aproape toate motoarele erau socialiste si acum majoritatea sunt "japo la mana a doua"

asta nu inseamna sa traim numai din nostalgie, sa editam doar manuale "rosii"

sau "almanahe" de vanzari second-hand !

 

Evident, tot pentru un minim de obiectivitate, asta nu inseamna ca, la gradinita fiind,

sa ne dorim doar pusti cu luneta Steyr-Mannlicher, ultimul model,

cu care sa ne jucam de-a Ranbo, in baie, asta numai pentru ca ne permitem !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca avem mobre vechi atunci de ce sa testezi si sa scrii articole despre mobre noi? Piata noastra e SH iar majoritatea articolelor trebuie sa se adreseze acestei piete. Degeaba scrii cat de minunat e ultimul model de Ducati (sau alta marca) daca eventualii cititori nu si-l vor permite niciodata si oricum il gasesc pe net daca vor sa stie de el. Asta e motivul pentru care revistele moto se duc in cap, pentru ca habar n-au ce sa scrie.

 

Surprinzator, trebuie sa fiu de acord cu tine de data asta.

 

Cred ca o revista axata pe motoarele prezente in Romania ar fi o treaba mai buna decat sa prezinti ultimul model de zxr, pe care oricum il poti observa pe youtube in detaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...