Hosszu Toll Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Optional, are cineva idee de unde as putea face ros de asa ceva: http://www.4strokes.com/reviews/pitposse/tire_changing_kit/ ? Of,of....unde vrei sa cari cu tine kitt-ul acesta la un drum ca al tau, ultimul gand al tau o sa-ti fie sa nu zgarii janta...kitul asta e bun pt acasa cand scimbi cauciucul cu manusi de unica folosinta si nu vrei sa faci mizerie , uite daca ai in dotare un patent din asta, cum ii in clip intre sculele originale la mobra, te descurci un pic mai greu, dar merge in Siberia.... asta in cazul daca folosesti anvelope cu camera, daca e fara, cum a mai zis cineva mai sus, slabe sanse ai sa faci ceva la o taietura mai mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Daca o asigurare ca asta (care mi se pare fabuloasa prin oferta propusa - sunt curios daca e valabile worlwide sau se limiteaza la spatiul euro...sau..sau ..sau) ti se pare extrem de scumpa, stai acasa. E mai bine. Ai agitat degeaba niste oameni care au bagat in seama ideea ta. Apropos, scris cat pot eu de corect, nu cred o iota ca ajungi pana la granita la cat de nepregatit esti. Ai plin si de la mine daca treci de 2000 de km (cu motorul me refer, ca sa nu existe dubii). Cred cu tarie ca raman cu banii, dar ideea merita incurajata. E valabila ptr oricine pleaca intr-o asemenea aventura. PS: topicul este util prin informatii. Poate fi continuat de cineva care stie si mai ales are cu ce (bani, motor si mai ales idee despre mersul pe motor). Bafta, e distractiva imaginatia ta si implicarea celorlalti. primesc si eu un plin dupa 2000km ? daca da, plec maine. asigurarea de care vorbeam, si linkul este corect, este pentru spatiul european. eu nu am in plan sa parasesc europa pe mobra anul asta. rca ul e valid si in nordul africii ca sa visez cu ochii deschisi. topicul asta e util pentru informatii .. hai sa luam urmatorul scenariu fictiv : esti pe un drum de munte. curba la dreapta... de pe contrases, o masina care face curba la stanga iti taie banda. eviti accidentul , dar piciorul iti este prins intre masina si moto. reusesti sa nu cazi. protectia de genunchi si-a facut treaba, cizmele la fel. dar intre cizme si protectia de genunchi ai o taietura lunga de 10-13 cm prin care iti vezi oasele si o bucatica de carne atarnand. ai oprit si sangele curge in draci peste cizma. te asezi in poponeata, pui picoru pe roata fata sa fie mai sus, fumezi o tigara multumind ca esti intreg si urmeaza: salvare (chiar trebuie): pentru 30km - 260e radiografii, cusaturi, anestezie, alte prostii cam 300 nu poti sa mergi pentru ca muchiu a fost crestat=>carje 80e acum esti in carje si dat afara din spital : medicamente cam 60e pansamente in total cam 60e (un pansament pentru o astfel de plaga este cam 2.1 e) consult doctor dupa 30e (consult de rutina, scosul firelor decizi sa il faci rambo style ca altfel ametesti daca mai mergi o data la spital) transportul mobrei undeva ... ca nu o poti lasa pe drumu de munte cam 150-200e (distante mici) pantalonii, ghetele, nu le pun la socoteala, mobra o consideram intreaga. total : hai sa rotunjim la 850. astepti sa se lipezeasca treaba cu asigurarile , dar in timpul asta pune cazare, macare etc... acum, e utila o asigurare ? si nu am zic nimic de mobra (daca o abadonezi iti iei amenzi si mai nasoala). o sa zici ca nu a fost vina ta.. corect. dar esti intr o tara in care nu vorbesti limba, soferul nu recunoaste ca a calcat linia, martori nu sunt. politia face poze si constatari dar ramane sa te judeci . de fapt nu te judeci tu, se judeca intre ele companiile de asigurari. cat dureaza ? luni de zile. deci .. pe langa toate, macar o asigurare pentru tine sa ai. mobra poti sa o lasi in pustiu, sa ii dai foc, dar sanatatea ta e importanta. nici eu nu sunt adeptul asigurarilor si ma streseaza cand trebuie sa le platesc, dar e suficient sa ai nevoie o singura data de ele si si-au facut banii pe cel putin 10 ani. nu pun raul inainte, dar in orice calatorie se intampla lucruri neprevazute, si normale.. de exemplu dupa mancat din conserve o luna o sa vrei sa intri intr un restaurant. e important sa faci asta, altfel psihicul o ia razna. sunt momente in care o sa vrei sa faci un dus cald, sa iti tai unghiile, sa te razi, sa bei o bere stand la o masa. tre sa ai bani pentru asa ceva hai ca mai e putin. ai obtinut viza de rusia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slow_rider Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 primesc si eu un plin dupa 2000km ? daca da, plec maine. ....................................... da...tu ai in mod cert, ca esti pertinent in tot ceea ce spui si mai ales bine intentionat in a ajuta cu sfaturi si nu numai oamenii indrazneti (in ochii mei te-a facut mare tipul cu "blanoasa" - maxim respect chiar daca am uitat cum se numeste). In cazul de fata cred ca spui degeaba, dar topicul e util prin informatiile aduse de userii care l-au luat in serios pe microbiker. PS: oferta nu e valabila ptr concediul personal care implica vizita coastei de azur si retur:P. Proiectele serioase de la motociclisti (romani) care reusesc sa-si nimereasca numarul de la pantof si sa faca 10 flotari le sustin fara rezerve. Asta presupune sa cred in posibilitatea de reusita si buna intentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 9, 2010 Autor Share Postat Mai 9, 2010 Nu chiar. Pasaportul electronic e gata pe 19 mai. Fara el nu pot sa fac nimic... Invitatia o primesc intre 8 si 14 zile (vreau sa-mi fac invitatie Business, pe trei luni, intrucat nu cred ca o sa am timp sa traversez Rusia in doar o luna). Daca o vreau in 8 zile: 75$, daca o vreau in 14 zile: 150$. E nasol cu viza, daca nu te incadrezi in cele 3 luni, pana la minut, esti expulzat din tara, ti se da o amenda "balshoi" si mai primesti si interdictie de intrare in Rusia 5 ani. (desi, daca imi ia mai mult de 3 luni Rusia, nu cred c-o sa mai vreau sa ma intorc!) Site-ul este aici: http://www.waytorussia.net/Services/VisaSu...t+It+Online+Now @gaxel, Stiu importanta asigurarii. Mi-o voi face insa doar daca voi avea resursele financiare sa o fac. Oricum, Evropa e ultima parte a excursiei, mai e pana atunci. Momentan tinta mea e Vladivostok. Mesaj completat Planul tau este nerealist atat din punct de vedere logisti, tehnic, cat si financiar. Nu imi place sa dau sfaturi pe banii si sanatatea altora. Este alegerea ta.Singurul lucru pe care as vrea sa totusi sa-l iei in calcul este un back up in caz ca lucrurile nu merg cum vrei tu. Bani de avion or something, de care sa nu te atingi, ca sa te poti intorce in tara daca nu iti mai poti continua calatoria, oriunde te-ai afla pe traseul propus. Evident, exista in orice punct al calatoriei si un plan B. Sper din tot sufletul sa nu ajung la el, insa, pentru ca asta impune abandonarea motocicletei (si a echipamentului), ceea ce din punctul meu de vedere e inacceptabil. Referitor la sfaturi, nu te sfii sa le dai, asa cum am spus de la inceput, ele pot fi utile oricarui motociclist care planifica asa ceva, nu numai mie. Mesaj completat Ai plin si de la mine daca treci de 2000 de km (cu motorul me refer, ca sa nu existe dubii). Cred cu tarie ca raman cu banii, dar ideea merita incurajata. E valabila ptr oricine pleaca intr-o asemenea aventura. Am calculat eu ca 2000 de km se fac dupa ce trec de Saratov. Tine-mi pumnii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) Pentru reparat cauciuc/camera poti gasi la Chemtraders in Popesti Leordeni tot ce s-a inventat in domeniu. Eu mi-am luat de la ei petice care se pot pune si pe camera si pe guma tubeless, solutie de lipit,valva mecanica (pt cazul cand se distruge rau camera pe care o am pe fata-se poate pune guma tube-tipe fara camera dar amicii de la vulcanizare mi-au zis ca s-ar desumfla in timp) La montarea unei gume tubeless pe janta.in cazul in care cauciucul nu se aseaza prin fortare cu mana, se poate folosi un pic de benzina pusa in cauciuc ,care la aprindere arunca guma pe janta. Sau ceva spray in loc de benzina. Daca va amintiti, a fost un episod Top Gear in care se duceau cu niste Toyota la polul nord si in care cand s-au dejantat cauciucuri,fiind ele cu presiune fff mica pentru aderenta,au folosit metoda asta cu spray aprins in roata. Daca e sa ai pana pe tubeless mie cel mai greu mi se pare sa dejantezi,restul e poezie. In plus de se vede in filmuletul de mai sus, la janta tubeless prima oara te chinui sa desprinzi cauciucul de janta. Editat Mai 10, 2010 de svgobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Evident, exista in orice punct al calatoriei si un plan B. Sper din tot sufletul sa nu ajung la el, insa, pentru ca asta impune abandonarea motocicletei (si a echipamentului), ceea ce din punctul meu de vedere e inacceptabil.Referitor la sfaturi, nu te sfii sa le dai, asa cum am spus de la inceput, ele pot fi utile oricarui motociclist care planifica asa ceva, nu numai mie. Nu pot da sfaturi pentru situatia ta. Eu cand am fost in tura de cateva mii, am fost prin Epuropa, cu un motor performant, nu eram singur iar banii nu era chiar o grija. Ala este singurul sfat. Sa iti faci un plan de back up. Si pentru ca aceasta sa fie si mai safe, nu pleca spre Est ci ia-o spre lumea civilizata, spre Vest. Ai mai multe sanse de rezolvare in cazul in care nu mai poti continua calatoria deloc. Eu in locul tau, cu experienta ta cu banii aia si CB 500 as fi mega multumit daca m-as duce pana la Paris si m-as intoarce intreg si sanatos, sa mananc bine si sa dorm civilizat pe drum si poate sa si foot o frantuzoaica in banii astia. Oricum ar fi o performanta, zic eu. Dar fiecare are pasaricile lui si trebuie sa le lase sa zboare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 Nu pot da sfaturi pentru situatia ta. Eu cand am fost in tura de cateva mii, am fost prin Epuropa, cu un motor performant, nu eram singur iar banii nu era chiar o grija. Ala este singurul sfat. Sa iti faci un plan de back up. Si pentru ca aceasta sa fie si mai safe, nu pleca spre Est ci ia-o spre lumea civilizata, spre Vest. Ai mai multe sanse de rezolvare in cazul in care nu mai poti continua calatoria deloc.Eu in locul tau, cu experienta ta cu banii aia si CB 500 as fi mega multumit daca m-as duce pana la Paris si m-as intoarce intreg si sanatos, sa mananc bine si sa dorm civilizat pe drum si poate sa si foot o frantuzoaica in banii astia. Oricum ar fi o performanta, zic eu. Dar fiecare are pasaricile lui si trebuie sa le lase sa zboare. Motorul meu ESTE performant. Am incredere totala in calutul meu. Apropo, numele lui este Melcul, Melcusorul, Melcutul si toate asemenea (nu ca asta ar fi o surpriza, vezi numarul!). Ma duce incet, dar sigur, cu cei 50 de caluti ai sai... Mi-am cumparat si domeniu de net, insa vi-l voi comunica cand va fi gata site-ul. Toata viata am mancat bine si am dormit civilizat. Destul! Nu plec spre lumea civilizata. Plec spre Rusia, din motivele pe care le-am mai mentionat: vreme si plan de backup. M-am uitat in weekend la "Long Way Round" si mi s-au taiat picioarele, desi stateam jos: oamenii aia au avut o echipa de 40 de oameni pe capul lor, consilieri pe fiecare tara, un atelier la discretie, doua vehicule de suport in spate, motociclete pe care si le-au ales pe spranceana, experienta gramada inainte, nu stiu cati sponsori... Ba au mai stat si cu ambasadorul la masa! E drept ca si drumul pe care au luat-o a fost mai dificil, insa... tot e un motiv sa ti se taie picioarele, vazand prin ce au trecut, chiar si cu toate astea! Eu nu va am decat pe voi si un vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Bafta, man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 Deja suna a dansez ptr tine. Poti incerca la urmatoarea editie sa-ti implinesti visul. In plus te alegi si cu nasul in tzatzele Iuliei. Si comunitatea moto va trimite sms-uri. Ai grija doar sa-ti alegi partenera o vedeta serioasa, sa nu faci comunitatea moto de kko si sa apari cu sexy braileanca. Nu ma uit la televizor. Prefer sa fac orice altceva. Iti recomand cu caldura acelasi lucru! (am gasit ca e o metoda grozava de a scapa de poluanti mentali de genul celor descrise de tine mai sus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 sal man tind sa cred ca e gluma 50% ...asta ca sunt gelos pe tine ca faci asta..ca vrei sa faci asta tind sa cred ca vrei pleca 50%.... spiritul de aventura nu cunoaste valoare so de la mine cand esti cu moto de plecare chit de pana de la louis si un tub de spuma tot pentru pana apropo.... ai facut un calcul cam cate tricouri si chiloti ai de luat si cam ce volum iti ocupa????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Motorul meu ESTE performant. Am incredere totala in calutul meu. O fi motorul tau performant, dar nu este facut pentru o tura j'de mii dintr-o "bucata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 sal man tind sa cred ca e gluma 50% ...asta ca sunt gelos pe tine ca faci asta..ca vrei sa faci asta tind sa cred ca vrei pleca 50%.... spiritul de aventura nu cunoaste valoare so de la mine cand esti cu moto de plecare chit de pana de la louis si un tub de spuma tot pentru pana apropo.... ai facut un calcul cam cate tricouri si chiloti ai de luat si cam ce volum iti ocupa????? Multumesc frumos pentru kit-ul de pana (daca nu e o gluma, bineinteles)! Eu zic ca 6 perechi de chiloti si 4 tricouri ar trebui sa fie indeajuns! E chiar un usor overkill, dar la atata amar de kilometri e nasol sa nu stai curat fix pe ce te bazezi: pe fund. Le-am calculat in asa fel incat sa le pot spala si usca in orasele mari, in care stau cel putin o zi. Timpul maxim petrecut intre orasele mari: 3 zile, estimativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Revin cu acelaÂşi sfat. ÂŞi o să mă mai vezi pe topic cu aceeaÂşi treabă. Nu mai sta pe forum la polemici politice de-a lula Âşi mergi Âşi meÂştereÂşte la Melc. ÂŞi când o să te aud că ai făcut ceva concret Âşi important la el în vederea călătoriei, o să ai Âşi de la mine un plin. AÂşa că, prieteneÂşte îți spun: DISPARI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 O fi motorul tau performant, dar nu este facut pentru o tura j'de mii dintr-o "bucata". Aici chiar m-ai putea ajuta cu niste argumente. Ce s-ar strica la el? Ma refer strict la motor, nu la pene, cablu de ambreiaj rupt, cadru rupt sau alte asemenea, care-s destul de previzibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Exact ce spuneam. Dar nu uita, te minți pe tine, nu pe noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Aici chiar m-ai putea ajuta cu niste argumente. Ce s-ar strica la el? Ma refer strict la motor, nu la pene, cablu de ambreiaj rupt, cadru rupt sau alte asemenea, care-s destul de previzibile. La un motor care nu este la prima tinerete se poate intampla orice, chiar daca este bine intretinut. Poate apare pe aici un posesor de CB500/95 sa-ti spuna ceva puncte tehnice sensibile. La o asemenea calatorie kit de pana, un cablu de ambreaj si acceleratie sunt by default. eu ma refereal ma faptul ca nu nu are performante de cruise. Viteza mare pe distante mai lungi. Protectie la vant...etc..chestii care te fac sa nu obosesti repede. Iar oboseala la ghidon inseamna risc. Imi pare rau ca nu te incurajez in initiativa ta, chiar mi se pare foarte riscanta de la un moment dat. Teoretic poti face inconjurul Pamantului si cu un Chuw Lin Hai de 50cc. In realitate treburile nu stau deloc asa. Cine a facut ture de mii de kilometrii stie despre ce vorbesc iar cei care iti spun cu atata usurinta "du-te qoaie si te intoarce barbat" gresesc foarte mult. Este un efort destul de mare chiar cu un motor facut pentru calatorii lungi si fara griji materiale mari. Ce vrei tu sa faci este un " o viata am ce plm" , care poate sa se transforme din aventura vietii tale in cosmarul vietii tale sau mai rau, doar pentru ca nu esti pregatit pentru o astfel de tura. Deloc. Mai ales ca vrei sa pleci si singur. Alegeti un traseu accesibil pentru resursele pe care le ai. Personal nu te pot incuraja, dar asta nu conteaza, banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 La un motor care nu este la prima tinerete se poate intampla orice, chiar daca este bine intretinut. Poate apare pe aici un posesor de CB500/95 sa-ti spuna ceva puncte tehnice sensibile. La o asemenea calatorie kit de pana, un cablu de ambreaj si acceleratie sunt by default. eu ma refereal ma faptul ca nu nu are performante de cruise. Viteza mare pe distante mai lungi. Protectie la vant...etc..chestii care te fac sa nu obosesti repede. Iar oboseala la ghidon inseamna risc. Imi pare rau ca nu te incurajez in initiativa ta, chiar mi se pare foarte riscanta de la un moment dat. Teoretic poti face inconjurul Pamantului si cu un Chuw Lin Hai de 50cc. In realitate treburile nu stau deloc asa. Cine a facut ture de mii de kilometrii stie despre ce vorbesc iar cei care iti spun cu atata usurinta "du-te qoaie si te intoarce barbat" gresesc foarte mult. Este un efort destul de mare chiar cu un motor facut pentru calatorii lungi si fara griji materiale mari. Ce vrei tu sa faci este un " o viata am ce plm" , care poate sa se transforme din aventura vietii tale in cosmarul vietii tale sau mai rau, doar pentru ca nu esti pregatit pentru o astfel de tura. Deloc. Mai ales ca vrei sa pleci si singur. Alegeti un traseu accesibil pentru resursele pe care le ai. Personal nu te pot incuraja, dar asta nu conteaza, banuiesc. O sa stric o intrebare si pe topicul dedicat CB500. Sau mai bine pe forumurile dedicate acestui model: www.cb500club.co.uk (en) si http://forum.cb500.org/ (fr). Am un windshield destul de mare, suficient de mare incat sa trebuiasca sa-l dau jos cand il pun in cutie, pe vapoare. Pot merge lejer cu 130 o lunga perioada de timp daca ma las dupa el. Totusi, in Rusia nu cred ca voi da de drumuri pe care sa mentin o viteza mare pentru o buna bucata de timp. Cel mai probabil, un 90 km/h va fi o viteza bunicica de croaziera (si care respecta si limita legala de viteza, care in Rusia e de maxim 90km/h pentru motociclete!) La viteza asta (4000 de ture intr-a 6-a), motorul imi consuma cel mai putin, am timp sa ma bucur de peisaj si sa raspund la eventualele pericole din asfalt etc. Cel putin, asta-i planul in punctul asta. Probabil va fi o diferenta la locul faptei, voi vedea acolo. Sunt constient de riscurile la care ma expun: probleme tehnice cu motorul in mijlocul pustiei, sa fiu santajat de politisti spagari cu confiscarea actelor, sa fiu rapit de mafioti rusi sau batut si jefuit de cocalari beti pusi pe scandal, sa raman fara benzina, fara acte, sa cad si sa ma lovesc atat de rau incat sa nu mai pot continua, sa fac hemoroizi, sa cad si sa nu pot ridica motorul de jos, sa raman fara mancare, sa mi se fure cauciucurile de rezerva, sa mi se sparga sidebag-urile si sa mi se fure din ele tot, sa-mi expire viza si sa fiu expulzat, sa fiu atacat de ursi, lupi si alte animale salbatice, sa dau de mlastini, rauri care au spart drumul si nu pot sa trec, sa fiu momit de rusoaice fierbinti cu partide de sex si sa fiu legat de pat si jefuit in hotel, sa fiu impuscat de un glont ratacit de la o partida de vanatoare de prin preajma, sa-mi uit cheile in motor, sa-mi pierd cheile de rezerva, sa mi se strice ceva important la motor, care nu poate fi reparat cu una, cu doua de mesterii rusi si sa dureze o luna expedierea pieselor, sa mi se rataceasca motorul la transportul cu avionul, sa se scufunde feribotul, sa mi se prabuseasca avionul cu motorul in el, sa se prabuseasca avionul cu mine in el, sa mi se rupa cablul de ambreiaj si sa n-am EXACT scula care trebuie, sa-mi ia foc motorul de la canistra de benzina de rezerva care s-a spart putin si a imbibat restul bagajelor cu benzina, sa raman fara apa in mijlocul pustiei, sa mi se duca ceva la instalatia electrica, sa mi se rupa furca, cadrul, sa mi se sparga capacul de la motor, sa mi se caleze motorul, sa mi se sparga radiatorul, sa mi se indoaie ghidonul intr-o cazatura, sa mi se rupa manetele sau oglinzile, sa am o criza de astm tocmai cand am terminat medicamentele de urgenta, sa fiu obosit si sa ma prinda si seara si sa izbesc un animal salbatic care-mi trece drumul, sa mi se sparga farul, sa mi se consume snururile de pana si sa mai fac una si, de ce nu, sa ma omoare un rus beat care conduce ca nebunul pe coclauri si tocmai a uitat codul rutier. Daca vreau sa ajung la Vladivostok in siguranta, mai bine iau trenul, nu? Doar 500 de euro, cabina de dus, pat moale, conversatii placute cu calatori interesanti, vagon restaurant, priza pentru laptop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Sunt constient de riscurile la care ma expun: probleme tehnice cu motorul in mijlocul pustiei, sa fiu santajat de politisti spagari cu confiscarea actelor, sa fiu rapit de mafioti rusi sau batut si jefuit de cocalari beti pusi pe scandal, sa raman fara benzina, fara acte, sa cad si sa ma lovesc atat de rau incat sa nu mai pot continua, sa fac hemoroizi, sa cad si sa nu pot ridica motorul de jos, sa raman fara mancare, sa mi se fure cauciucurile de rezerva, sa mi se sparga sidebag-urile si sa mi se fure din ele tot, sa-mi expire viza si sa fiu expulzat, sa fiu atacat de ursi, lupi si alte animale salbatice, sa dau de mlastini, rauri care au spart drumul si nu pot sa trec, sa fiu momit de rusoaice fierbinti cu partide de sex si sa fiu legat de pat si jefuit in hotel, sa fiu impuscat de un glont ratacit de la o partida de vanatoare de prin preajma, sa-mi uit cheile in motor, sa-mi pierd cheile de rezerva, sa mi se strice ceva important la motor, care nu poate fi reparat cu una, cu doua de mesterii rusi si sa dureze o luna expedierea pieselor, sa mi se rataceasca motorul la transportul cu avionul, sa se scufunde feribotul, sa mi se prabuseasca avionul cu motorul in el, sa se prabuseasca avionul cu mine in el, sa mi se rupa cablul de ambreiaj si sa n-am EXACT scula care trebuie, sa-mi ia foc motorul de la canistra de benzina de rezerva care s-a spart putin si a imbibat restul bagajelor cu benzina, sa raman fara apa in mijlocul pustiei, sa mi se duca ceva la instalatia electrica, sa mi se rupa furca, cadrul, sa mi se sparga capacul de la motor, sa mi se caleze motorul, sa mi se sparga radiatorul, sa mi se indoaie ghidonul intr-o cazatura, sa mi se rupa manetele sau oglinzile, sa am o criza de astm tocmai cand am terminat medicamentele de urgenta, sa fiu obosit si sa ma prinda si seara si sa izbesc un animal salbatic care-mi trece drumul, sa mi se sparga farul, sa mi se consume snururile de pana si sa mai fac una si, de ce nu, sa ma omoare un rus beat care conduce ca nebunul pe coclauri si tocmai a uitat codul rutier. De obicei lumea pleaca intr-o calatorie pentru a acumula experiente placute, noi. Chiar daca se duce doar pana la IKEA sau pe vestita Cheia. Tu vezi vreo smecherie in vreo varianta enumerata de tine mai sus ? Daca esti masochist exista si alte metode mai placute. Daca vreau sa ajung la Vladivostok in siguranta, mai bine iau trenul, nu? Doar 500 de euro, cabina de dus, pat moale, conversatii placute cu calatori interesanti, vagon restaurant, priza pentru laptop... Imi pare rau ca atat ai priceput din tot ce am scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 De obicei lumea pleaca intr-o calatorie pentru a acumula experiente placute, noi. Chiar daca se duce doar pana la IKEA sau pe vestita Cheia. Tu vezi vreo smecherie in vreo varianta enumerata de tine mai sus ? Daca esti masochist exista si alte metode mai placute. Imi pare rau ca atat ai priceput din tot ce am scris. Am priceput foarte bine ce ai spus. Vroiam sa subliniez doar ca sunt constient de riscuri. Doar sunt un paranoic cu experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Vroiam sa subliniez doar ca sunt constient de riscuri. Pai daca pe mine nu ma crezi, sa stii ca Sun Tzu a spus ca este mai sanatos sa nu te bagi intr-un razboi pe care nu-l poti castiga A avut dreptate....si uite ca acum cumparam tricouri Adidas de la chinezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 eu unul zic ca daca vrei poti face orice pompi vrea sa mearga in iarna pana la culnord cu un scuter so nu conteaza cu ce ...conteaza sa vrei acum apare si prob de chin cu cat esti mai nepregatit cu cat ai o moto mai veche cu cat esti mai nepriceput CU ATAT chinul va creste so exista oamnei care inconjoara pamantul cu bicicleta sau pe jos deci nu mijlocul de transport e problema ci CAT DE MULT VREI SA TE BUCURI DE CALATORIE SUNT CURIOS DACA EU DESCHIDEAM UN TOPIC PE TEMA ASTA CAM CE ATI FI SCRIS pai da are 1200gsa pai are experienta de mers pai are fonduri etc etc tocmai am venit din tura de 3300 km in 6 zile eu sincer as vrea sa.l vad pe pustiu asta mergand 10 zile la rand 400 km dar nu pe autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 ...si banuiesc ca-i pare rau de timpul pierdut sa-ti argumenteze ceva la ce replica ai putut da... Nu-mi pare rau, eu consider ca fac bine daca pot ajuta pe cineva sa se gandeasca si din alta perspectiva mai utila. Plus ca m-a impresionat cand a spus ca nu ne are decat pe noi. as vrea sa.l vad pe pustiu asta mergand 10 zile la rand 400 km dar nu pe autostrada Eu vreau sa-l vad mergand singur 10 zile la rand 4-500 km PE autostrada cu un CB 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 @BlackDirt, îmi place ideea ta, dar nu Âştiu cît eÂşti tu de pregătit pentru asta. Pentru orice eventualitate, citeÂşte Âşi topicul ăsta! Dar cu atenție! Îți doresc să ai succes în demersul tău! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 am tot citit pe aici, cu interes, sincer cred ca sansele de reusita sunt mai degraba nule obiectiv vorbind in conditiile enuntate. cum insa totul este omul, nu-i doresc decat sa faca ce si-a propus fara incidente. mie chiar si plecarea mi se pare problematica, daca reuseste sa plece 50% din treaba e facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) dap. cu plecatu e problema ca dupa aia lucrurile vin de la sine. ajuta si sa nu ai cine stie ce relatii sentimentale care sa te traga inapoi. dupa primele zece zile incepe greul pe masura ce te indepartezi de casa si te apuci si calculezi cat ti-ar lua daca ai vrea sa te intorci. dar daca iti impui sa fii cinic si pe pozitii , calculat si sa-ti urmaresti scopul nu vad de ce ar fi cine stie ce imposibilitate. e plin in lumea asta mare de oameni care pleaca pe tot soiul de mobre in calatorii foarte lungi. ce vreau sa zic este ca se poate face cu siguranta. sa nu te iei dupa carcotasi ca ei inafara de veliko si excursia la albena cu nevasta pe motorul dotat cu cauciucuri enduro touring de 500 de euro nu au vazut cine stie ce si de aia le este imposibil sa aprecieze. pe strada o sa vezi tot atatea f650'uri si v-stromuri care nu au vazut decat soseaua de centura cum ai sa vezi si vitezane care nu au vazut pista asa ca majoritatea opiniilor negative de aici sut gratuite. succes in demers. eu din putina mea experienta zic ca e bine sa pleci cat mai repede si cu cat mai putine planuri. de harti faci rost pe drum fara probleme , oamenii sunt buni si te ajuta , mancarea si cazarea sunt de regula mult mai ieftine decat se crede in tara , problemele tehnice nu ai cum sa le previ , accidentele sau alunecarile/derapajele nici atat. O sa dai de oameni minunati , de civilizatii inedite iar in final totul o sa fie bine asa ca pune la cale metoda prin care vrei sa-ti suplimentezi fondurile si du-te ca te asteapta o lume faina tare Editat Mai 11, 2010 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.