David' Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Ba da nimeni numai vine la Arc ma , din 125-uri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut, baieti. Intrebare stupida, poate. ... Astept cu interes parerile si raspunsurile voastre. Multumesc. iti raspund doar ca mi s-a parut foarte funny postul tau (si nu vreau sa iei in nume de rau raspunsul meu). Mi se pare cel putin interesant ca vrei sa iti iei o motocicleta pentru circuit si te stresezi ca ar putea scoate prea mult fum. Fumul ala, pe care se pare ca tu nu-l doresti, cel mai bun semn ca motocicleta ta va face fata la un regim fortat de mers pe circuit. Cunosc persoane care se dau pe circuit cu 2t 125 si ghici ce, dupa 2 ture de dat au calat motorul pentru ca s-au bazat doar pe pompa de ulei a motocicletei, care nu a facut fata. Amestecul pe circuit se face exclusiv in benzina de cate pilot/echipa, iar pompa de ulei este eliminata din start. In afara de problema ta cu fumul, ar trebui sa te gandesti ce presupune o motocicleta de circuit, si cat esti dispus sa mergi de departe pentru ea Ca sa faci cu adevarat performanta iti trebuie un carburator mai mare, un filtru sport adevarat, nu prostii conice din targ, iti trebuie galerie+evacuare sport, iti trebuie cauciucuri de circuit, iti trebuie un kit de lant nou, iti trebuie placute de frana bune, ulei in furca corespunzator, trebuie sa ai carene doar de circuit, adio scarite de pasager, comenzi , o mare parte din instalatia electrica si alte chestii care pot fi considerate inutile pe circuit. In afara de asta iti trebuie costum+cizme+manusi+casca si nu chiar cele mai ieftine daca tii la sanatatea ta. Plus ca trebuie sa fi dispus sa dai cu tine si cu ea pe jos fara sa te gandesti la consecinte. Si in afara de asta, mai exista si factorul uman adica tu, pentru ca poate nu esti facut pentru asta dar asta nu ai de unde sa o stii pana nu mergi macar pe strada. Una e cand te dau ai tai de mic la motociclism viteza sau ceva si alta e cand tu la o anumita varsta vrei sa te apuci de ceva destul de serios fara sa ai experienta in spate cat de cat pe strada, dar evident ca exista si talente si atunci nu se mai aplica ce am zis eu mai devreme. Si totusi legat de fum, uite aici cele mai tari motoare (daca ma intrebi pe mine), in special la min 1:27 cand se da pe-o roata dupa ce a castigat o cursa (deci motor incalzit), cat fum poate sa scoata. Ala e un fum sanatos de 2timpi pe circuit. http://www.youtube.com/watch?v=-B7zb-K58R4&feature=channel_video_title Good luck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MInor Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Voi in general sunteti multumiti de RS125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Multumesc frumos pentru raspuns, Adventix. Ai dreptate in unele privinte (in ceea ce ma priveste), dar in altele nu. Imi place cum ai pus problema. "Daca sunt dispus sa..." intr-adevar reprezinta adevarata provocare, fiindca, sincer sa fiu, imi doresc tare nu neaparat sa fiu primul in competitie, dar sa particip. Si locul 22 e multumitor pentru un incepator in domeniu. Dar ce-mi doresc mai tare e sa teste motocicleta si sa fac ce fac profesionistii pe pista. Vreau sa pun genunchiul jos, vreau sa ma arunc cu viteza intr-un ac de par (evident, nu sinucigas). Stiu ca pare haios ce am scris, dar asta vreau sa fac. Si nu vreau sa fiu o alta "bomba cu acceleratie" pe strazile din Romania. Mi-ajunge Amckart o data la 2 saptamani, cateva ture de incalzire. Nu cred insa ca as fi dispus sa scot "chestiile" electrice de pe ea, fiindca va trebui s-o duc pe circuit "by default" pe jos si s-o iau inapoi tot pe jos. Adica pe drumuri publice. Unde cica ai nevoie de o semnalizare, doua, un far aprins, etc. Ma pot lipsi de scaritele pasagerului (fiindca oricum nu-mi place sa iau pe nimeni in spate, oricat de bine ar arata - mersul pe jos face curu' frumos). Legat de "upgrade-uri" la motocicleta, eu cred ca Aprilia e "best-buy" la piese&accesorii de pe piata, fiindca are 1 singur cilindru (nu 4, ca un zx-4r sau orice alta motocicleta de 600) si piesele (replace, originale sau luate de pe altele cazute) sunt ceva mai ieftine decat la o Kawasaki, Suzuki sau Honda. Poate gresesc. E doar parerea mea. Multumesc frumos de exemplul pentru faza cu fumul de 2T. De fapt, problema cu fumul nu e pentru mine, ci pentru aceleasi drumuri publice pe care ar trebui sa le frecventez pentru a ajunge la circuit si inapoi. Sau pot improviza o remorca. Oricum, multumesc de raspunsuri. Chiar mi-ai dat de gandit. Probabil orice SS, 2 sau 4T, s-ar preta la ce vor gusturile mele modeste. Nu caut sa fiu un nou Mistode sau Rossi, nu caut sa fiu cel mai bun de pe circuit, caut doar placerea in motocicleta: aceea de a ma folosi de legile fizicii cat se poate de mult (aplecat pe viraj, counter-steering, etc.). Cum la noi nu poti intra cu masina pe circuit (mi-ar place o cursa la noi in tara, chiar si de Dacia) si ar fi mult mai scump, as putea sa ma limitez la motociclete. Multumesc inca o data, chiar mi-au fost de un real folos. Ramane sa fac calculele si sa vad daca dau bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) Multumesc frumos pentru raspuns, Adventix. Ai dreptate in unele privinte (in ceea ce ma priveste), dar in altele nu. Imi place cum ai pus problema. "Daca sunt dispus sa..." intr-adevar reprezinta adevarata provocare, fiindca, sincer sa fiu, imi doresc tare nu neaparat sa fiu primul in competitie, dar sa particip. Si locul 22 e multumitor pentru un incepator in domeniu. Dar ce-mi doresc mai tare e sa teste motocicleta si sa fac ce fac profesionistii pe pista. Vreau sa pun genunchiul jos, vreau sa ma arunc cu viteza intr-un ac de par (evident, nu sinucigas). Stiu ca pare haios ce am scris, dar asta vreau sa fac. Si nu vreau sa fiu o alta "bomba cu acceleratie" pe strazile din Romania. Mi-ajunge Amckart o data la 2 saptamani, cateva ture de incalzire. Nu cred insa ca as fi dispus sa scot "chestiile" electrice de pe ea, fiindca va trebui s-o duc pe circuit "by default" pe jos si s-o iau inapoi tot pe jos. Adica pe drumuri publice. Unde cica ai nevoie de o semnalizare, doua, un far aprins, etc. Ma pot lipsi de scaritele pasagerului (fiindca oricum nu-mi place sa iau pe nimeni in spate, oricat de bine ar arata - mersul pe jos face curu' frumos). Legat de "upgrade-uri" la motocicleta, eu cred ca Aprilia e "best-buy" la piese&accesorii de pe piata, fiindca are 1 singur cilindru (nu 4, ca un zx-4r sau orice alta motocicleta de 600) si piesele (replace, originale sau luate de pe altele cazute) sunt ceva mai ieftine decat la o Kawasaki, Suzuki sau Honda. Poate gresesc. E doar parerea mea. Multumesc frumos de exemplul pentru faza cu fumul de 2T. De fapt, problema cu fumul nu e pentru mine, ci pentru aceleasi drumuri publice pe care ar trebui sa le frecventez pentru a ajunge la circuit si inapoi. Sau pot improviza o remorca. Oricum, multumesc de raspunsuri. Chiar mi-ai dat de gandit. Probabil orice SS, 2 sau 4T, s-ar preta la ce vor gusturile mele modeste. Nu caut sa fiu un nou Mistode sau Rossi, nu caut sa fiu cel mai bun de pe circuit, caut doar placerea in motocicleta: aceea de a ma folosi de legile fizicii cat se poate de mult (aplecat pe viraj, counter-steering, etc.). Cum la noi nu poti intra cu masina pe circuit (mi-ar place o cursa la noi in tara, chiar si de Dacia) si ar fi mult mai scump, as putea sa ma limitez la motociclete. Multumesc inca o data, chiar mi-au fost de un real folos. Ramane sa fac calculele si sa vad daca dau bine. L.E.: Si am mers ceva pe strada (nu suficient, vreo 7000km), dar n-am mers decat regulamentar (bine, am mai ars-o si cu 100km/h, unde mi-a permis drumul). Insa cred ca adevarata provocare e pe circuit (enduro sau strada). Ceea ce fac unii tampiti pe strada... e treaba lor. Nu e prima motocicleta pe care vreau s-o cumpar si nici prima pe care o am. L.L.E.: Adventix, daca te rog frumos, ai putea sa-mi spui cam cat m-ar costa o motocicleta s-o fac de circuit? In euro, un cost aproximativ. Eu am decis sa bag 1500 euro (maxim in motocicleta) si 1000 euro upgrade-uri ulterioare. Multumesc frumos. Editat August 30, 2011 de infopasscom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali01 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 nu stiti pe cineva care dezmembreaza rs? am nevoie de cateva plastice si piese mici si la piata la noi (tg mures) nu gasesc nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Baieti am o problema la un rs 125 din 2000 full power , nu stiu din ce cauza imi topeste din rotitele de plastic din cutia de viteze , ati intalnit asa ceva? priviti poza. Ai prea putin ulei in cutia mde viteze sau nu e ulei corespunzator. Altceva nu ar putea fi doar daca nu cumva nu ti le-a "topit" ci au doar dintii rupti ceea ce inseamna ca poate initial s-a rupt un dinte si ala i-a rupt si pe ceilalti. Dar tot pe prima varianta merg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 (editat) Multumesc frumos pentru raspuns, Adventix. Ai dreptate in unele privinte (in ceea ce ma priveste), dar in altele nu. Imi place cum ai pus problema. "Daca sunt dispus sa..." intr-adevar reprezinta adevarata provocare, fiindca, sincer sa fiu, imi doresc tare nu neaparat sa fiu primul in competitie, dar sa particip. Si locul 22 e multumitor pentru un incepator in domeniu. Dar ce-mi doresc mai tare e sa teste motocicleta si sa fac ce fac profesionistii pe pista. Vreau sa pun genunchiul jos, vreau sa ma arunc cu viteza intr-un ac de par (evident, nu sinucigas). Stiu ca pare haios ce am scris, dar asta vreau sa fac. Si nu vreau sa fiu o alta "bomba cu acceleratie" pe strazile din Romania. Mi-ajunge Amckart o data la 2 saptamani, cateva ture de incalzire. Nu cred insa ca as fi dispus sa scot "chestiile" electrice de pe ea, fiindca va trebui s-o duc pe circuit "by default" pe jos si s-o iau inapoi tot pe jos. Adica pe drumuri publice. Unde cica ai nevoie de o semnalizare, doua, un far aprins, etc. Ma pot lipsi de scaritele pasagerului (fiindca oricum nu-mi place sa iau pe nimeni in spate, oricat de bine ar arata - mersul pe jos face curu' frumos). Legat de "upgrade-uri" la motocicleta, eu cred ca Aprilia e "best-buy" la piese&accesorii de pe piata, fiindca are 1 singur cilindru (nu 4, ca un zx-4r sau orice alta motocicleta de 600) si piesele (replace, originale sau luate de pe altele cazute) sunt ceva mai ieftine decat la o Kawasaki, Suzuki sau Honda. Poate gresesc. E doar parerea mea. Multumesc frumos de exemplul pentru faza cu fumul de 2T. De fapt, problema cu fumul nu e pentru mine, ci pentru aceleasi drumuri publice pe care ar trebui sa le frecventez pentru a ajunge la circuit si inapoi. Sau pot improviza o remorca. Oricum, multumesc de raspunsuri. Chiar mi-ai dat de gandit. Probabil orice SS, 2 sau 4T, s-ar preta la ce vor gusturile mele modeste. Nu caut sa fiu un nou Mistode sau Rossi, nu caut sa fiu cel mai bun de pe circuit, caut doar placerea in motocicleta: aceea de a ma folosi de legile fizicii cat se poate de mult (aplecat pe viraj, counter-steering, etc.). Cum la noi nu poti intra cu masina pe circuit (mi-ar place o cursa la noi in tara, chiar si de Dacia) si ar fi mult mai scump, as putea sa ma limitez la motociclete. Multumesc inca o data, chiar mi-au fost de un real folos. Ramane sa fac calculele si sa vad daca dau bine. L.E.: Si am mers ceva pe strada (nu suficient, vreo 7000km), dar n-am mers decat regulamentar (bine, am mai ars-o si cu 100km/h, unde mi-a permis drumul). Insa cred ca adevarata provocare e pe circuit (enduro sau strada). Ceea ce fac unii tampiti pe strada... e treaba lor. Nu e prima motocicleta pe care vreau s-o cumpar si nici prima pe care o am. L.L.E.: Adventix, daca te rog frumos, ai putea sa-mi spui cam cat m-ar costa o motocicleta s-o fac de circuit? In euro, un cost aproximativ. Eu am decis sa bag 1500 euro (maxim in motocicleta) si 1000 euro upgrade-uri ulterioare. Multumesc frumos. Pentru ca tu vrei sa o faci de circuit , ti-as recomanda o motocicleta mai ieftina , eventual cu motor defect si sa o faci tu de la 0 . Set motor : 250-300euro Ambielaj : 150-200euro Bujie NGK Iridium - 25euro Carburator 34mm : 75euro Filtru sport : 30-50euro recomand K&N Toba sport cap-coada : 250-300euro noua sau second 100-130euro recomand JollyMoto Cauciucuri Pirelli Supercorsa : 300euro set noi, sau second 100-150 site cu piese din UK : http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS1252.html sa-ti faci o idee, preturile sunt exprimate in LIRE Editat Septembrie 3, 2011 de iul1aN~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crisU Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Eu cu 125SP am avut cea mai frumoase senzatii pe circuit....Si cele mai bune rezultate in Est European si Nationl.. Imi place ca e usoara, manevrabila, destul de puternica, nu prinde asa multa viteza si nu trebuie sa franez prea tare....imi e usor sa merg cu 125 pt ca fizicul imi permite..cele mai mari ma chinuiesc pur si simplu. Si am si 48 de kile, perfect pt 125 ... La Serres acum as vrea din tot sufletul sa ma dau cu 125, dar "nu e sponsori".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UzZy4rs Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Salutare RSistilorrrrr..care ma ajuta cu un rapspuns? Rsu' meu din 2003 are 11 kw in talon si nu are power valve..are carb de 28 stock si toba la fel stock..intrebarea este urmatoarea:Ce trebuie sa i fac pt. a-l face full power? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Baieti am o problema la un rs 125 din 2000 full power , nu stiu din ce cauza imi topeste din rotitele de plastic din cutia de viteze , ati intalnit asa ceva? priviti poza. Am avut si eu problema asta cand am luat Rs´u .La mine era sarita siguranta care tinea rotita mare de plastic (cea care nu e pe ambielaj) si a calcat aiurea pe celelalte si mi le-a stricat pe toate implicit adio racire adio ungere. Am gasit alt set la 280 lei SH . Mecanicu´ mi-a spus, ca cine a umblat in motor nu a pus bine siguranta si nu le-a pus la punct.Tipu de la care am luat rotitele zicea ca sunt consumabile si pe un site Englezesc spunea cv de genu´ k se schimba odata la 15000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinupin Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Salutare RSistilorrrrr..care ma ajuta cu un rapspuns? Rsu' meu din 2003 are 11 kw in talon si nu are power valve..are carb de 28 stock si toba la fel stock..intrebarea este urmatoarea:Ce trebuie sa i fac pt. a-l face full power? asta e primul pas daca mai vrei lasa-mi mailul . am si eu o aprilia putin mai noua . cum ai rezolvat celelate probleme expuse de tine cu inecatu respectiv cu supraturarea la relanti. am sie u aceiasi problema dar urca numai pana la 3000 rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sapro98 Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 salut, o bujie NKG si un fitlru de aer bun ... stiti de unde pot sa cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Care e diferenta dintre un carburator de 28 si unul de 34 ? (inafara de consum mai ridicat) Va rog opinii pro si contra , multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Care e diferenta dintre un carburator de 28 si unul de 34 ? (inafara de consum mai ridicat) Va rog opinii pro si contra , multumesc ! Un surplus de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 deci inafara de consum ridicat nu aduce nimic rau la motor , nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Pai nu... Aprilia eXtrema aveau din fabrica de 34. Daca ai un rs 125 delimitat din cdi , cu lamela scoasa , cu carburator de 34 si un filtru sport faci orice alt rs cu power valve. Da o sa consume..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Va salut. Am un tovaras care si-a luat aprilia rs 125 din 2008, la mana a doua. Are 8000km cu ea, si are o mica problema. In mers, i se aprinde becul de atentionare (!) in bord. Stiti cumva ce ar putea fi cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 =))))))) zi-i sa-i puna ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) =))))))) zi-i sa-i puna ulei El zice ca are ulei, de la altceva s-ar putea aprinde?Nu i se aprinde mereu, doar odata la cateva minute licare de 2-3 ori. Editat Noiembrie 3, 2011 de Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 El zice ca are ulei, de la altceva s-ar putea aprinde?Nu i se aprinde mereu, doar odata la cateva minute licare de 2-3 ori. =)) pai senzorul de ulei e in rezervorul ala de ulei de amestec de sub sa si se aprinde daca a scazut uleiul sub jumatate de la o groapa, o denivelare normal ca se aprinde cum se misca uleiul. In scurt timp o sa ii stea mereu aprins cand mai scade putin uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBR19 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Vand piese , pentru aprilia rs 50,80,125 , pentru detalii verificati topicul meu . My link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 schimb carburaor de 28 cu unul de 34! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Becheru_Cristian Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Editat Ianuarie 9, 2012 de Becheru_Cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Buna all,fac in curand 16 ani si vreau sa imi iau un rs125(mi se pare cel mai bun tinand cont ca am ceva experienta pe motocicleta...anul trecut 3500km pe 250) pot conduce varianta full power..cel de 21kw?se leaga politistii?daca te prind poti gasi ceva scuza sa scapi? multumesc anticipat:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.