Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu am nici permis nici motocicleta...in schimb visez de ceva timp la o hornet..exista cumva o scoala unde sa se invete pe astfel de motociclete?..sau macar ceva asemenator?...sunt scoli in bucuresti mai bune sau nu conteaza prea mult unde faci scoala? eo stiu doar pe cea din sector 3 de pe strada ilioara. Daca aveti timp de 2-3 sfaturi va sunt recunoscator. Multa bafta la toti!!! :blink:

 

de fapt ar mai fi o varianta :blink: ....daca e cineva din zona dristor si are timp intr-o seara sa schimbe doua vorbe si sa imi dea voie sa ma uit mai de aproape ca nu as avea curaj sa rog pe cineva de pe strada sa ma lase sa ma holbez la honda lui..nu fiti rai ca doar stiti cum e sa te uiti doar la poze...nu va rapesc mult timp promit!!! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nici permis nici motocicleta...in schimb visez de ceva timp la o hornet..exista cumva o scoala unde sa se invete pe astfel de motociclete?..sau macar ceva asemenator?...sunt scoli in bucuresti mai bune sau nu conteaza prea mult unde faci scoala? eo stiu doar pe cea din sector 3 de pe strada ilioara. Daca aveti timp de 2-3 sfaturi va sunt recunoscator. Multa bafta la toti!!! :P

 

de fapt ar mai fi o varianta :lol: ....daca e cineva din zona dristor si are timp intr-o seara sa schimbe doua vorbe si sa imi dea voie sa ma uit mai de aproape ca nu as avea curaj sa rog pe cineva de pe strada sa ma lase sa ma holbez la honda lui..nu fiti rai ca doar stiti cum e sa te uiti doar la poze...nu va rapesc mult timp promit!!! :kiss:

 

nu tre sa faci scoala pe hornet ca-l cei tranti din start, scoal o faci cu comuniste, eu cel putin pe comunista am facut si apoi pe la jumate am trecut un stift de suzuki de 250 . am terminat cu carnetu si m am urcat direct pe hornet, e un motor ce iarta greselile incepatorilor, e un motor cu o ciclista extraordinara si cu un centru de greutate foarte bun . eu dupa o saptamana mergeam cu el 180 dupa 2 luni 220 e un motor care te minte ca sti sa mergi , defapt el iti iarta greselile, ooricum e un motor puternic aproape 100Cp si un cuplu destul de mare, defapt cbr@f3 si daca nu esti cu capul pe umeri ai sanse mari sa intampini probleme....

 

nasol e cu vantu la 170 .... dar daca-ti gasesti pozitia duce 190 binela 210 deja imi da senzatia ca nu se mai lipeste de astfalt....

 

 

Nu te crispa, asa am fost si eu in dilema... fa scoala si apoi urca-te pe hornet , e o bestie pentru incepatori , mai ales ca isi arata coltii la turatii mari , deci daca ai incheietura fina pana in 6000 e ok ....

Editat de antyterro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda hornet este o motocicleta brutala! dak direct de la scoala de soferi te urci pe ea...nu te vad prea bine! nu top speedu ii punctu forte al hornetului ci agresivitatea pana la 100-140( ex 140 intr-a doua)! eh aici ca incepator po sa ai probleme! iar dupa 2 sapt sa te dai 180...iarta-l doamne k nu stie c face! anyway ceea c vreau sa zic e k hornetu k si GSR-u sunt motoare brutale care nu iarta nici o greseala( sunt usoare,au motoare de supersport etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar Hornetul este destul de puternic si daca te fura peisajul poti sa gresesti destul de usor.

Faza cu scoala de soferi... la noi se face toata scoala in treapta 1, tu nu inveti cum sa franezi de urgenta in caz ca ai nevoie de forta de franare, nu inveti cum sa eviti unele obstacole in ultimul moment, etc. Toate astea se invata mergand cumpatat, ca altfel ... poti sa ai experiente neplacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nici permis nici motocicleta...in schimb visez de ceva timp la o hornet..exista cumva o scoala unde sa se invete pe astfel de motociclete?..sau macar ceva asemenator?...sunt scoli in bucuresti mai bune sau nu conteaza prea mult unde faci scoala? eo stiu doar pe cea din sector 3 de pe strada ilioara. Daca aveti timp de 2-3 sfaturi va sunt recunoscator. Multa bafta la toti!!! :P

 

de fapt ar mai fi o varianta :lol: ....daca e cineva din zona dristor si are timp intr-o seara sa schimbe doua vorbe si sa imi dea voie sa ma uit mai de aproape ca nu as avea curaj sa rog pe cineva de pe strada sa ma lase sa ma holbez la honda lui..nu fiti rai ca doar stiti cum e sa te uiti doar la poze...nu va rapesc mult timp promit!!! :kiss:

Calaresc o viespe de vreo 2 luni si am constatat ca si pana in momentul de fata imi mai face mici surprize, in sensul ca este o motocicleta foarte complexa cu care oricat te-ai stradui nu ai cum sa afirmi ca o controlezi 100%. Asa cum spuneau si baietii mai devreme, este usoara, are motor de sportiva si chiar daca are o ciclistica bine gandita poti sa decolezi foarte usor cu ea...in decor. Poate fi o motocicleta pentru incepatori DOAR daca esti o fire cumpatata si sti cat si cand sa-i ceri, pentru ca altfel o sa ai "mici surprize" dupa 8-9 mii de ture. Daca sti ca esti maniac si nu poti sa te abtii sa tragi de gaz ca nebunu atunci sfatul meu este sa-ti iei macar un CB 400, iar mai apoi Hornet.

Bafta.

Editat de omunegru22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt antyterro in tegatura cu filtrul de aer

post-72-1216379191_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt antyterro in tegatura cu filtrul de aer

 

10x edi

 

 

luati motorul si exploatati-l cu finete, a merge cu motorul cu 200, 300 , 400, X00, nu inseamna ca sti sa mergi pe motor.... asta e o grava confuzie , eu caut drumuri cu serpentine cat mai multe , acolo te inveti cu motorul, inclinare cat mai mult, deastea, astea inseamna motociclism nu sa mergi drept cu viteza X minute .... aia e fix pix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luati motorul si exploatati-l cu finete, a merge cu motorul cu 200, 300 , 400, X00, nu inseamna ca sti sa mergi pe motor.... asta e o grava confuzie , eu caut drumuri cu serpentine cat mai multe , acolo te inveti cu motorul, inclinare cat mai mult, deastea, astea inseamna motociclism nu sa mergi drept cu viteza X minute .... aia e fix pix

 

Adevar graiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10x edi

 

 

luati motorul si exploatati-l cu finete, a merge cu motorul cu 200, 300 , 400, X00, nu inseamna ca sti sa mergi pe motor.... asta e o grava confuzie , eu caut drumuri cu serpentine cat mai multe , acolo te inveti cu motorul, inclinare cat mai mult, deastea, astea inseamna motociclism nu sa mergi drept cu viteza X minute .... aia e fix pix

 

 

da??? asa se face? :crack: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Ati folosit careva sau ati auzit de produse din gama Sonax? M-ar interesa sa-mi cumpar un spray de lant si am gasit produsul asta intr-un magazin din sibiu. Tipul de acolo a spus ca se cumpara si ca e ok.

Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e hornetul nici pentru serpentine nici pentru autobanda ci pentru oras! nu e genul de motor pe care sa te pui cu pieptul lipit de rezervor si cu capul sub parbriz...ehhh dar dak tot vrei sa scoti ceva din el atunci mai repede pe autobanda decat pe serpentine! incepi distractie cam din treapta a3a unde bagi vreo 140,apoi vreo 200 intr-a 4a la rosu si apoi te chinui sa o mai tii si sa nu decoleze pana p la vreo 230-240! in toata chestia asta cea mai tare senzatie este faptul cat de repede ajunge p la vreo 200!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e hornetul nici pentru serpentine nici pentru autobanda ci pentru oras! nu e genul de motor pe care sa te pui cu pieptul lipit de rezervor si cu capul sub parbriz...ehhh dar dak tot vrei sa scoti ceva din el atunci mai repede pe autobanda decat pe serpentine! incepi distractie cam din treapta a3a unde bagi vreo 140,apoi vreo 200 intr-a 4a la rosu si apoi te chinui sa o mai tii si sa nu decoleze pana p la vreo 230-240! in toata chestia asta cea mai tare senzatie este faptul cat de repede ajunge p la vreo 200!

:laugh:

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti super tare! Poti sa-ti pui guma de 130 pe el ca o sa 'bage' si mai tare in linie dreapta. Pt curbe n-ai nevoie de mai lat ca la 50 la ora intri si cu bicicleta care are 20 mm latime la gume.

 

Hornelu e genu de motor cu care te poti simti f bine pe majoritatea drumurilor si cel mai putin bine pe autostrada unde trag profesorii de gaz ca maimutele si se fac mici mici mici peste rezervor. Great skills, plina bara.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornelu e genu de motor cu care te poti simti f bine pe majoritatea drumurilor si cel mai putin bine pe autostrada unde trag profesorii de gaz ca maimutele si se fac mici mici mici peste rezervor. Great skills, plina bara.

 

Ce sti tu, bai Emmpule, Hornelu e facut sa mergi cu el cu 260 pe autobanda si eventual sa incerci sa-l ti cat mai mult pe rosu. Acolo e cel mai tare, in linie dreapta. Asa arati cat esti de profesor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine stiam ca intra la allrounder si ca a iesit chiar bine in testele comparative. Adica este un motor care se preteaza la diverse variante: oras, drum drept, drum virajat. Ca unii si-l cumpara fara sa stie ce vor sa faca cu el, partea a doua.

 

 

Tot citesc pe topicul acesta- printre putinele pe care mai intru de pe forum si nu prea imi vine a crede. Este considerat deja motor de incepator, incepatori care dupa 2 saptamani sfatuiesc alti viitori incepatori. E manevrabila, e usoara si tot asa.

 

O am de anul trecut si inca nu pot spune ca o cunosc indeajuns. E usoara si fasneata, adica se infige, e manevrabila dar si foarte puternica, are frane foarte bune dar pentru unii prea bune. Nu e rigida dar totusi are mici veleitati de sportiva. Am pus 190 pe spate (din neatentie) si sincer nu pot jura ca fac diferenta intre dimensiunea dinainte si asta. Decat ca astea sunt noi si deci mult mai bune. :crack: Am pus filtru sport si in afara de consum iarasi nu pot jura ca simt suflul extra pe care il are acum.

 

Asa ca va salut pe toti proapseti sau vechi posesori de viespe si va urez drum bun, okii in paispe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti super tare! Poti sa-ti pui guma de 130 pe el ca o sa 'bage' si mai tare in linie dreapta. Pt curbe n-ai nevoie de mai lat ca la 50 la ora intri si cu bicicleta care are 20 mm latime la gume.

 

Hornelu e genu de motor cu care te poti simti f bine pe majoritatea drumurilor si cel mai putin bine pe autostrada unde trag profesorii de gaz ca maimutele si se fac mici mici mici peste rezervor. Great skills, plina bara.

 

 

 

 

 

bah desteptule!!! e un motor scurt hornetu nu poti sa te culci pe el !!!! e manevrabil foarte in oras pentru k nu mergi cu el cu 150! am spus k senzatia cea mai tare e pe autobanda pt k ajunge foarte repede la viteza mare! am spus k merge 200 intr-a 4a la dunga rosie!!! nu vad care e problema? in 5,6 mai urca tot la dunga rosie la 230-240! nu-i motoru pentru asa ceva si nu po sa mergi asa cu el prea mult pentru ca te oboseste vantul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah desteptule!!! e un motor scurt hornetu nu poti sa te culci pe el !!!! e manevrabil foarte in oras pentru k nu mergi cu el cu 150! am spus k senzatia cea mai tare e pe autobanda pt k ajunge foarte repede la viteza mare! am spus k merge 200 intr-a 4a la dunga rosie!!! nu vad care e problema? in 5,6 mai urca tot la dunga rosie la 230-240! nu-i motoru pentru asa ceva si nu po sa mergi asa cu el prea mult pentru ca te oboseste vantul!

 

Bai adevaraciune!!! M-am dat pe Hornet si stiu cat de mare sau mic este, depinde cum o vezi, daca esti paluga de 2,10 m ti se pare mic si un ZZR1100 pe care ti-l recomand cu caldura. E ieftin si baga iute in linie dreapta, specialitatea ta. Senzatia cea mai tare cu Hornet este pt tine pe "autobanda" (sorry, nu exista cuvantul asta) pt ca atata ai inteles tu din motociclism si habar n-ai sa scarpini gumele pe laterale. Acolo canta muzica si incepe inca de la viteza de 50 la ora, depinde de cum intelegi sa-ti exploatezi utilaju. Nu-i vina masinii daca nu te satisface Impreza STi pe aratura :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai adevaraciune!!! M-am dat pe Hornet si stiu cat de mare sau mic este, depinde cum o vezi, daca esti paluga de 2,10 m ti se pare mic si un ZZR1100 pe care ti-l recomand cu caldura. E ieftin si baga iute in linie dreapta, specialitatea ta. Senzatia cea mai tare cu Hornet este pt tine pe "autobanda" (sorry, nu exista cuvantul asta) pt ca atata ai inteles tu din motociclism si habar n-ai sa scarpini gumele pe laterale. Acolo canta muzica si incepe inca de la viteza de 50 la ora, depinde de cum intelegi sa-ti exploatezi utilaju. Nu-i vina masinii daca nu te satisface Impreza STi pe aratura :crack:

 

 

 

 

am 1.66 si tot e scurt da nu asta conteaza! ma, oricum cat de mult visezi tu k te poti inclina cu un naked?dak vrei sa te inclini ia-ti supersport! la mersul in viteza e de facut un pic de slalom dar bineinteles k tu stii lucrul asta pentru k ai un suzuki bandit care e cel mai tare motor si pentru k te-ai dat cu hornet si postezi pe un forum despre HONDA dupa acea experienta!

 

ai zis k atata am inteles din motociclism....ma dau de pe la 13 ani pe

CZ, JAWA, IZH, MOBRA HOINAR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: :laugh: :laugh:

 

ma stric de ras cand citesc ce aberatii scrie baiatu' asta!

 

nu e hornetul nici pentru serpentine nici pentru autobanda ci pentru oras
si daca ti-as spune ca problema foarte mare a Hornetului este faptul ca se incinge extrem de repede si de mult in oras...ce zi zice? ca Hornetul nu are ce cauta pe sosea? il faci enduro?

 

Hornetul te pisi pe el la viteze peste 160-170! :lol: cat despre dat pe curbe...te asigur eu ca...daca stii sa te dai cu el se bate parte in pate cu mult motorete de "fitze"

 

mergi de invata sa te dai cu mobra dupa care...vino sa dai sfaturi pertinente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: :laugh: :laugh:

 

ma stric de ras cand citesc ce aberatii scrie baiatu' asta!

 

si daca ti-as spune ca problema foarte mare a Hornetului este faptul ca se incinge extrem de repede si de mult in oras...ce zi zice? ca Hornetul nu are ce cauta pe sosea? il faci enduro?

 

Hornetul te pisi pe el la viteze peste 160-170! :lol: cat despre dat pe curbe...te asigur eu ca...daca stii sa te dai cu el se bate parte in pate cu mult motorete de "fitze"

 

mergi de invata sa te dai cu mobra dupa care...vino sa dai sfaturi pertinente!

 

 

c sfaturi ma? deci punctul forte al hornetului sunt serpentinele si nu manevrabilitatea in oras sau brutalitatea cu care accelereaza pana la...peste 170? si am iesit de tot de pe forum!

Editat de tommy_the_gun_2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...