www_nch Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Bun, in goana dupa o viespe de vanzare am descoperit ca foarte multe motoare sunt trantite si au blocul motor julit, belit, zgariat.. oribil! In cazul in care asta ar fi singurul inconvenient major si motorul functioneaza impecabil, cum se poate remedia problema? Blocul motor spui? probabil te referi la capacele laterale de la cutia de viteza, alternator. In nici un caz un capac polizat nu poate fi considerat un inconvenient major (bine asta tine si de persoana) poate doar daca acel capac a fost fisurat, crapat si eventual parti metalice din el au intrat si ramas in motor, asta da ar fi semn de intrebare. E adevarat ca zgarieturile alea nu dau bine la terasa dar in rest nu incurca. Solutii ieftine .. ebay sau avand in vedere ca esti din cluj te poti orienta catre ... depozite cu piese sh de prin ungaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Blocul motor spui? probabil te referi la capacele laterale de la cutia de viteza, alternator.In nici un caz un capac polizat nu poate fi considerat un inconvenient major (bine asta tine si de persoana) poate doar daca acel capac a fost fisurat, crapat si eventual parti metalice din el au intrat si ramas in motor, asta da ar fi semn de intrebare. E adevarat ca zgarieturile alea nu dau bine la terasa dar in rest nu incurca. Solutii ieftine .. ebay sau avand in vedere ca esti din cluj te poti orienta catre ... depozite cu piese sh de prin ungaria Nu imi iau motor sa stau la terasa te asigur insa daca tot ma chinui de aproape 2 ani sa strang bani nu vreau sa ii cheltui pe un Hornet trantit pe toate cele 6 laturi de jdemii de proprietari inaintea mea. Acum stiu ca la banii astia nu pot avea pretentii fenomenale dar totusi o sa caut pana gasesc unul intr-o stare acceptabila. Cu siguranta va trebui sa mai investesc intr-un schimb de ulei, placute de frana si poate lantul de distributie, nu imi surade ideea sa caut si toate capacele la motor sa le inlocuiesc, precum si capacele la ceasurile de bord (si alea polizate), scarite sau toba! Sper sa gasesc un Hornet la care proprietarul a avut inspiratia sa ii monteze crashbar-uri si apoi sa il dea de pamant, daca tot ne luam dupa expresia: "femeie nefu.. si motor netrantit nu ai sa vezi". Bafta! Editat August 27, 2010 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladutzu_16 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Are careva dintre voi far sau sticla de la far din ala rotund, (honda cb 500, suzuki gs 500, ducati monster, honda hornet) prin casa si nu ii mai trebuie? As fi interesat sa cumpar unul... EDY NR. TEL. CONTACT: 0761135710 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Nu imi iau motor sa stau la terasa te asigur insa daca tot ma chinui de aproape 2 ani sa strang bani nu vreau sa ii cheltui pe un Hornet trantit pe toate cele 6 laturi de jdemii de proprietari inaintea mea. Acum stiu ca la banii astia nu pot avea pretentii fenomenale dar totusi o sa caut pana gasesc unul intr-o stare acceptabila. Cu siguranta va trebui sa mai investesc intr-un schimb de ulei, placute de frana si poate lantul de distributie, nu imi surade ideea sa caut si toate capacele la motor sa le inlocuiesc, precum si capacele la ceasurile de bord (si alea polizate), scarite sau toba! Sper sa gasesc un Hornet la care proprietarul a avut inspiratia sa ii monteze crashbar-uri si apoi sa il dea de pamant, daca tot ne luam dupa expresia: "femeie nefu.. si motor netrantit nu ai sa vezi". Bafta! Poatre lantul de transmisie, ca ala de distributie cica nu ar trebui sa pice pana in 50.000km la Hornet, sau chiar mai mult. Ai zis ca nu poti sa ai pretentii, dar nu ai zis ce buget, din cate am vazut pe bikeshop, au coborat chiar sub 2.000euro Horneturile din 98-2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Nu imi iau motor sa stau la terasa te asigur ...... Salut, uite chiar ma bucur sa aud asta, inseamna ca tonul ironizator nu era pt tine. Daca efectele cazaturilor constau numai in polizari, diversele piese se pot inlocui in timp iar daca nu te grabesti le poti gasi la preturi acceptabile. E adevarat ca pana la remediere arata putin dezolant piessajul, asta e. Asa cum spune colegul preturile au mai scazut si in principiu recomand modelul ala cu etrierii negrii (cred ca dupa 2000) care ar fi putin imbunatatit. Asta mica albastra a mea e fabr 99, cumparata din cluj si a fost gata zgariata dar nu mi'am facut probleme, ma gandeam ca poate voi cadea la randul meu. Spre ex, moto anterior 125 cmc, aproape nou, cumparat la 2.000 km !... am mers in poligon sa ne cunoastem mai bine iar la prima iesire pe strada am fost pe jos . Nu are rost sa detaliez dar stii cum e, iti cam vine sa te iei la bataie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Nu are rost sa te agiti cu zgarieturile superficiale. Eu am zgariat ambele capace dar foarte putin, asa ca n-o sa le schimb ca nu ma deranjeaza. Mai bine sa te focalizezi asupra altor defecte mai grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Poatre lantul de transmisie, ca ala de distributie cica nu ar trebui sa pice pana in 50.000km la Hornet, sau chiar mai mult.Ai zis ca nu poti sa ai pretentii, dar nu ai zis ce buget, din cate am vazut pe bikeshop, au coborat chiar sub 2.000euro Horneturile din 98-2002. Cam pe acolo ma invart si eu, sper sa gasesc o viespe intr-o stare cat mai buna la banii astia. Un exemplu ar fi ceva la 44k km deci trebuie sa iau in calcul si posibilitatea schimbarii celor doua piese in discutie mai sus. Mesaj completat Nu are rost sa detaliez dar stii cum e, iti cam vine sa te iei la bataie! True.. true.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 La capitolul asta stiu ca sunt singurul al carui Hornet are peste 70.000 de km in Romania. 58000, abia cumparata, hornet 919f din 2002. ma pregatesc sa schimb ulei, nu stiu cand/cum l-a facut cel dinainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Nu are rost sa te agiti cu zgarieturile superficiale. Eu am zgariat ambele capace dar foarte putin, asa ca n-o sa le schimb ca nu ma deranjeaza.Mai bine sa te focalizezi asupra altor defecte mai grave. Verificarea aspectelor esentiale se subintelege, nu o sa iau un motor care arata bine dar are pistoanele facute praf, insa este foarte important si aspectul general. Daca le zgarii eu atunci e alta treaba, vorba aia, iti vine sa te iei la bataie Editat August 27, 2010 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Indeed it is. Totusi decat sa merg fara bord l-as pune pe ala. Vad ca astia reusesc sa fabrice orice cacao la preturi mici. Nu m-ar mira sa faca si horneturi contrafacute acusi ) preturi mici inseamna calitate mica garantata. am patit pe pielea mea. reciproca insa nu e valabila intotdeauna: preturi mari = calitate mare. ramanem tot la vorba aia... beleshte okii ca sa nu beleshti punga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Bun, in goana dupa o viespe de vanzare am descoperit ca foarte multe motoare sunt trantite si au blocul motor julit, belit, zgariat.. oribil! In cazul in care asta ar fi singurul inconvenient major si motorul functioneaza impecabil, cum se poate remedia problema? Autosol Metal Polish te ajuta sa scapi de niste zgarieturi fine....... Daca vrei un Hornet ok sunt doua in Bucuresti a caror istorie o cunosc foarte bine. Una este a utilizatorului @simpluu iar cealalta a lui @arycy. Astea doua sunt fff ingrijite (ariciu' chiar e exagerat cu cat ai bibileste la ea... ) ... Orice ai gasi iti urez bine ai (aproape)venit in stup. Editat August 27, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 @VAli-MetallWarrior lasa ca te prin eu din urma la anu... Eu am peste 60.000 km Ps. Ai zis ca ai curatat motoru si ca i-ai redat cp pierduti p drum, cum ai facut asta ca m-as baga la ceva reglaje si mentenanta? Asa ca am nevoie de sfaturi utile Danke Pps. Ai facut traseu pe la Voineasa cum ai zis? Ceva din Transalpina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 gata cu vorba, urcati pe motoare si haidedi la Paulesti/Ploiesti, o sa se lautareasca Trooper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 gata cu vorba, urcati pe motoare si haidedi la Paulesti/Ploiesti, o sa se lautareasca Trooper Cand ..maine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babilon_way Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Salutare. O mica problema si o simpla intrebare. Dispozitivul care face posibila functionarea stopului cand actionez frana fata mi s-a ars,este chiar sub maneta si se prinde intr-un horsurub,stie cineva de unde pot sa achizitionez asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Ceva sugestii pentru horneturi la vânzare ? Prețul undeva între 2000-2500. S-a mai discutat despre consum dar nu-s în stare să găsesc pagina, ce consum are în oraÂş, mers normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Daca vrei un Hornet ok sunt doua in Bucuresti a caror istorie o cunosc foarte bine. Una este a utilizatorului @simpluu iar cealalta a lui @arycy. Astea doua sunt fff ingrijite (ariciu' chiar e exagerat cu cat ai bibileste la ea... ) ... Orice ai gasi iti urez bine ai (aproape)venit in stup. Mersi Sorin de 'reclama' , cu parere de rau anunt ca am iesit din stup..horneta a plecat la Brasov, sper sa aiba grija de ea in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 (editat) Eu nu mi-am gasit viaspa inca.. cu o zi inainte sa o vad omu a vandut-o Incep sa ma gandesc la importuri. PS. sunt deschis la sugestii Editat August 28, 2010 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Eu nu mi-am gasit viaspa inca.. cu o zi inainte sa o vad omu a vandut-o Incep sa ma gandesc la importuri. PS. sunt deschis la sugestii /index.php?...p;#entry2573194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogieMan87 Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Salut.Nu am mai scris decat un post sau doua Sunt un tanar si proaspat Hornetist.Am luat-o de vreo 3 saptamani dar sunt in asteptarea permisului.Pana atunci sunt cateva mici lucruri pe care vreau sa le fac la ea de aceea va intreb pe voi: nu stie nimeni de unde pot face rost de o inchizatoare pentru sa la model 2000-2003 PC34?Nu va incurca pe niciunul pe-acasa? Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 /index.php?...p;#entry2573194 Am analizat oferta ta, arata bine Hornet-ul insa Bucurestiul e cam departe si costurile totale mi-ar depasi bugetul, plus ca de 1 an si ceva am cam ruginit pentru ca nu am mai condus si o sa fac 500km drumul inapoi in 3 zile Daca nu gasesc nimic mai aproape cred ca o sa imi aduc ceva din afara. La bani as iesi tot acolo si macar mi-o aduce omu in Cluj. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Va salut!!! Incepand de ieri sunt si eu proaspatul detinator a unei VIESPE vanduta de utilizatorul @simpluu,sper sa fiu multumit de ea,m-ai ales din punct de vedere mecanic.Apropo,ma puteti ajuta cu ceva relatii despre preturi si calitate la urmatoarele consumabile:placute de frana,ulei si filtru de ulei,aer,caucicuri.Imi cer scuze ca va intreb,dar nu prea am timp sa caut pe forum!!!. Va salut si va doresc cat m-ai multi km fara incidente si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 (editat) Am analizat oferta ta, arata bine Hornet-ul insa Bucurestiul e cam departe si costurile totale mi-ar depasi bugetul ....Daca nu gasesc nimic mai aproape cred ca o sa imi aduc ceva din afara. La bani as iesi tot acolo si macar mi-o aduce omu in Cluj. Te salut spuneam ca hornetul l'am cumparat din cluj asa ca am cautat tot felu de variante de transport. Asa am gasit nemo expres care l'a adus pana in bucuresti cu 200 lei, asta se intampla in februarie a.c. (a costat mai ieftin decat cu masina proprie in conditiile in care imprumutam o remorca de la un amic) iar daca vorbeam direct cu unul din soferi ieseam si mai ieftin. Numa' bine Ah, inca ceva, trenul e 50 sau 70 lei Buc-Cluj iar la intoarcere am venit cu masina de nemo. Daca pare a fi reclama ceva, sa imi spuneti sa trec pe la casieria motociclism.ro Editat August 29, 2010 de www_nch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 vad ca uni hornetisti au plimbat viespele ceva vara asta , eu din pacate de la baia mare daca am mai facut 500 km sper sa inchei sezonu cu 5000 km sa pot face schimbu in primavara. drep sa spun nu prea am avut timp, poate uni credeti ca vam uitat (cei care ne cunoastem) pina si pe pc sa pus paianjeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Va salut!!! Incepand de ieri sunt si eu proaspatul detinator a unei VIESPE vanduta de utilizatorul @simpluu,sper sa fiu multumit de ea,m-ai ales din punct de vedere mecanic.Apropo,ma puteti ajuta cu ceva relatii despre preturi si calitate la urmatoarele consumabile:placute de frana,ulei si filtru de ulei,aer,caucicuri.Imi cer scuze ca va intreb,dar nu prea am timp sa caut pe forum!!!.Va salut si va doresc cat m-ai multi km fara incidente si asfalt uscat. Bine ai venit in stup. Citez (si adaug)placute de frana (~200 ron),ulei(`200 RON) si filtru de ulei(~50 RON),aer (Gratuit),caucicuri(~1000 RON)... vad ca uni hornetisti au plimbat viespele ceva vara asta , eu din pacate de la baia mare daca am mai facut 500 km sper sa inchei sezonu cu 5000 km sa pot face schimbu in primavara. drep sa spun nu prea am avut timp, poate uni credeti ca vam uitat (cei care ne cunoastem) pina si pe pc sa pus paianjeni Pai hai cu noi la mare we viitor ca sa iti faci "norma" de kilometri......P.S.: tot lucioase galeriile?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.