Chivu Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ce ulei aveți în motorete? Pot merge iarna asta cu 15W50, 5100 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) thanks,la banii astia nu prea merita. ma gandeam ca o sa gasesc unul la dezmembrari la un pret decent . de bun e bun . sta si mobra mai comod si ocupa spatiu mai putin in garaj iarna intrucat sta dreapta si pot tine si masina si mobra pe acelasi loc de parcare fara probleme. ma refeream la stander de genul asta Investitia intr-un cric central nu se merita ever. Oricand e mai bine sa-ti iei un stander. Daca vinzi motorul..standerul ramane Editat Octombrie 16, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ce ulei aveți în motorete? Pot merge iarna asta cu 15W50, 5100 ? off: frate... iarna nu poti merge cu motoru'. esti tanar si ai toata viata inainte... la sub 10°C pe motor dai startul la reumatism... stiu ca acum nu se simte, dar peste 15 ani o sa-l simti din plin. daca acest lucru nu te convinge poate te convinge altceva: - iarna asfaltul este rece, cauciucurile nu mai sunt eficiente pe franare, soferii de conserve nu mai sunt atenti la mobristi (fiindca nu mai sunt destui ca sa-i faca atenti) si nu in ultimul rand, tu nu vei mai reactiona la fel de prompt fiind inghetat bocna pe mobra. si daca doamne-fereste tavalesti motoru, o sa incepi sa bagi banuti in el si te pomenesti ca la anu' cand incepe tu fie inca nu l-ai reparat, fie nu mai ai bani de intruniri, iesiri... plimbari. de obicei teoria se aplica in general pentru cei care incep sezonul devreme (feb.-martie), dar bag-o la cap!!! on: poti sa bagi si 15w50 5100 asa cum poti sa bagi si 10w40 - isi fac la fel treaba. producatorul recomanda castrol 10w40 iar eu personal recomand la fel. atat zic despre ulei si nu raspund altor comentarii... fiecare are parerea lui si i-o respect! uite si un site care mie mi s-a parut util (cred ca tot aici l-a postat cineva): http://hobbymoto.ro/?cat=11 multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 off: frate... iarna nu poti merge cu motoru'.esti tanar si ai toata viata inainte... la sub 10°C pe motor dai startul la reumatism... stiu ca acum nu se simte, dar peste 15 ani o sa-l simti din plin. daca acest lucru nu te convinge poate te convinge altceva: - iarna asfaltul este rece, cauciucurile nu mai sunt eficiente pe franare, soferii de conserve nu mai sunt atenti la mobristi (fiindca nu mai sunt destui ca sa-i faca atenti) si nu in ultimul rand, tu nu vei mai reactiona la fel de prompt fiind inghetat bocna pe mobra. si daca doamne-fereste tavalesti motoru, o sa incepi sa bagi banuti in el si te pomenesti ca la anu' cand incepe tu fie inca nu l-ai reparat, fie nu mai ai bani de intruniri, iesiri... plimbari. de obicei teoria se aplica in general pentru cei care incep sezonul devreme (feb.-martie), dar bag-o la cap!!! on: poti sa bagi si 15w50 5100 asa cum poti sa bagi si 10w40 - isi fac la fel treaba. producatorul recomanda castrol 10w40 iar eu personal recomand la fel. atat zic despre ulei si nu raspund altor comentarii... fiecare are parerea lui si i-o respect! uite si un site care mie mi s-a parut util (cred ca tot aici l-a postat cineva): http://hobbymoto.ro/?cat=11 multa bafta! Când spuneam iarna mă refeream la 5-10 grade. Sub 5 grade e nasol ca îngheț rapid. Am mers iarna trecută Âşi nu-i fun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ar trebui sa scrie in Owner's Manual exact ce tip de ulei sa pui in functie de sezon si de temperatura atmosferica. Marca recomandata de producator nu conteaza atat de mult. Constructorul si furnizorul de uleiuri/combustibil/etc. fac un contract de colaborare. Conform acelui contract, marca producatoare de motociclete se angajeaza (in schimbul altor facilitati) sa recomande tocmai acel furnizor ca furnizor preferential, nimic mai mult. Atentie! Nu am spus ca poti sa pui ulei de la Hindustan Petroleum! Spun doar ca intre un Shell, Motul, Castrol, sau Mobil nu prea exista diferenta substantiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ce ulei aveți în motorete? Pot merge iarna asta cu 15W50, 5100 ? Punei ori un 10w40, ori 15w40 5100 de la Motul, sau la aceeasi bani ca 5100le si mai bun este Motorexul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Punei ori un 10w40, ori 15w40 5100 de la Motul, sau la aceeasi bani ca 5100le si mai bun este Motorexul. Asta mi-au pus cei de la care am cumpărat motoreta. Tre' să fac "reviziile" la ei să îmi dea în continuare garanție, după cum ziceau ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ce ulei aveți în motorete? Pot merge iarna asta cu 15W50, 5100 ? las-o man sa hibeneze.chiar nu poti iarna fara ea?pe langa motivele de sanatate sunt si cele ce tin de safety.5-10 grade nu e temperatura de mers cu motoru` oricum ai lua-o.peste cativa ani o sa-ti para rau.anyway,baga ulei sa aiba,de calitate(oricare o fi el) si tine mobra pe roti,nu pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 las-o man sa hibeneze.chiar nu poti iarna fara ea? Ie prea greu fără Dacă ar ninge aÂş putea să stau fără că n-am altă alternativă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Alta treaba mai e sa o lasi cu uleiul de il are pana in primavara, asta daca te doare la buzunar, de nu...schimba-l. Dar nu se intampla nimic daca mai mergi cu acelasi ulei inca o luna cat o mai fi vreme fara gheata. Mesaj completat /index.php?showtopic=559808 Pentru cine cauta bord de Hornet. Am vazut vreo doua bucati prin pozele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Stie cineva despre cine e vorba? /index.php?...=595104&hl= And....gata...a venit momentul sa ma despart de amantul meu /index.php?...=595152&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 And....gata...a venit momentul sa ma despart de amantul meu /index.php?...=595152&hl= a venit DOAR momentul sa il pui la vanzare ....BAFTOC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 a venit DOAR momentul sa il pui la vanzare ....BAFTOC! Multumesc. Nu fi gelos, ti-am explicat cum sta treaba, ca raman tot in familia asta... Vorba aia: hornetul a fost si va ramane mereu un motor iubit de mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Omul dezmembreaza un hornet http://www.okazii.ro/catalog?user_list=gin...timp_ramas_desc poate aveti nevoie de ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Schimbul de consumabile (ulei, filtre samd) se face inainte de pregatirea motocicletei pentru iarna sau dupa aceasta perioada la inceputul noului sezon? Agrumente pro/contra am auzit despre ambele variante, voi cum procedati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Schimbul de consumabile (ulei, filtre samd) se face inainte de pregatirea motocicletei pentru iarna sau dupa aceasta perioada la inceputul noului sezon? Agrumente pro/contra am auzit despre ambele variante, voi cum procedati? toate noi la inceput de sezon!.....dupa logica ta,ce rost ar avea sa pui totul nou la iernat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Schimbul de consumabile (ulei, filtre samd) se face inainte de pregatirea motocicletei pentru iarna sau dupa aceasta perioada la inceputul noului sezon? Agrumente pro/contra am auzit despre ambele variante, voi cum procedati? Ulei si filtre nu are sens sa pui cum zicea si George, proaspete la iernat. Unicul lucru recomandat inainte de iarna (insa nici aici nu am auzit argumente clare ci doar "asa se recomanda") este schimbul de lichid de racire, probabil ca sa fii sigur ca o sa reziste la frig, daca tii motocicleta la cald, nu vad sensul nici acestei schimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri? ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri? ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp! zice bine mecanicul.tot ce se poate sa fie asta.in general uzezi supapele cand forjezi inainte ca motorul sa fie cald cald.degeaba ii dai tot ce ii trebuie daca nu il incalzesti TOT TIMPUL SI DE FIECARE DATA ca lumea inainte sa il "arzi".eu am doar o intrebare:scoate fum cand lasi gazul tot timpul?adica si la rece si la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 mersi pentru raspuns! scoate fum doar la turatii mari 12-13krpm...la rece nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 zice bine mecanicul.tot ce se poate sa fie asta.in general uzezi supapele cand forjezi inainte ca motorul sa fie cald cald.degeaba ii dai tot ce ii trebuie daca nu il incalzesti TOT TIMPUL SI DE FIECARE DATA ca lumea inainte sa il "arzi".eu am doar o intrebare:scoate fum cand lasi gazul tot timpul?adica si la rece si la cald? George, ai uitat de motorul meu la Brasov cum facea? Tommy... Ai tinut motorul descoperit in ploaie? Pentru ca daca l-ai tinut, atunci ti-a intrat apa in toba si pana nu se usuca toba cum trebuie, tot o sa-ti scoata abur, nu fum. Cel putin asta am patit eu si vreo cateva sute bune de km in deccelerare imi scotea "fum" pe toba, dar era doar abur. Am speriat lumea in drum spre Poiana Brasov de toti ma depaseau sa nu le mai dau cu "fum" in casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri? ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp! Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate. Eu tot toba umeda o suspectez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 toate noi la inceput de sezon!.....dupa logica ta,ce rost ar avea sa pui totul nou la iernat? Dupa logica mea care nu este asa iesita din comun, dupa cum poti citi AICI la punctul 3, schimbarea uleiului inainte de sezonul rece este recomandata! Mesaj completat Ulei si filtre nu are sens sa pui cum zicea si George, proaspete la iernat. Unicul lucru recomandat inainte de iarna (insa nici aici nu am auzit argumente clare ci doar "asa se recomanda") este schimbul de lichid de racire, probabil ca sa fii sigur ca o sa reziste la frig, daca tii motocicleta la cald, nu vad sensul nici acestei schimbari. Nu toti motociclistii au posibilitatea de a tine motorul langa calorifer, deci schimbul lichidului de racire ar fi destul de important, asta ca sa nu ai surprize si sa iti curga radiatorul la primavara. Mesaj completat Din moment ce argumentele bune raman in favoarea schimbului de consumabile in timp util eu unul voi proceda in acest mod. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate. ultimul schimb de ulei l-am facut de 800-900 de km dar nu sesizez un nivel mai scazut pe joja! in perioada anterioara de la schimb la schimb papa putin ulei dar avand in vedere stilul de mers si faptul ca bagam 4 litri era nesemnificativ! motorul se poate sa faca chestia asta cu fumul de mai demult si sa nu fi observat eu ? referitor la ipoteza cu apa in toba: motorul in ploaie nu sta decat daca ma prinde ploaia calare pe el iar asta nu s-a intamplat in ultima vreme... dar la spalatorie este foarte probabil sa fi intrat apa in toba insa dupa ce motorul este incins si il plesnesti 1/2/3 maxim eu nu cred ca mai ramane nici strop (nu spun ca e imposibil sa mai ramana dar nu prea cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.