Chivu Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 ÂŞtie cineva, toba stock de `98-02, este lafel pe sub capace ca cea de la modelul 03-06 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) salut.am scos mobra la o tura zilele trecute sa se mai dezmorteasca.am reusit sa o pornesc abia dupa a 5 cheie(vara porneste la prima si dupa 2 sapt)avand in vedere ca nu am mai pornit o de aproape 2 luni si sta intr un garaj neincalzit. va porneste mai usor?si isi merita banii aparatoarea aia pt roata spate?este in jur d 200ron ms,sanatate! Editat Ianuarie 19, 2011 de bloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) De cand am cumparat motocicleta,are o mica problema.am sa fiu cat pot de scurt.. la rece,asta pana ajunge macar la 80 de grade,cand trag de gaz mai mult de jumatate,dupa 3000-4000 de ture parca merge in 3 cilindri,iar dupa 7-8000 trage de rupe.deci are o zona unde parca merge in 3 cilindri si da rateuri si flacari pe toba parca e un dragon racit. astazi am desfacut carburatoarele,le-am curatat,sincronizat si aceeasi poveste,dar in schimb dupa ce se incalzeste nu mai are acesta anomalie in acceleratie. motocicleta are toba sport,oare din cauza asta?s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? si inca o intrebare,in manualul motocicletei apar 2 tipuri de carburatoare,cu 2 tipuri de reglaje la pilot screw: 1 si 3/4 ture,respectiv 2 si 1/8. carburatoarele sunt identificate printr-un cod: VP49A si VP49B eu pe carburatoare nu am gasit acest VP ci doar 49 si un A intr-un dreptunghi,mai exact 49F A PC.de unde am tras concluzia ca trebuie desfilatat 1 si 3/4 ture surubu pilot. motorul consuma destul de putin,cam 5% mers pana in 100 la ora si fara acceleratii violente.oare sa fie din cauza tobei sport si sa trebuiasca marit debitul de benzina? eu zic ca este normal sa traga aiurea daca motorul este rece Editat Ianuarie 19, 2011 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 dupa curatarea de rigoare si sincronizare problema a disparut in totalitate dupa ce se incalzeste,doar un pic la rece mai face figuri putin. din cate m-am mai documentat ar trebui ridicate un pic cuiele de dozaj,dar ma multumeste consumul actual.o sa o las sa se incalzeasca putin mai mult si gata. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 mariusspuneceva, nene, nu ma pricep la 4L, dar ceva imi spune ca "o zona unde parca merge in 3 cilindri si da rateuri si flacari pe toba parca e un dragon racit" nu e normal deloc, oricat de rece ar fi motorul. e o buba pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 dupa curatarea de rigoare si sincronizare problema a disparut in totalitate dupa ce se incalzeste,doar un pic la rece mai face figuri putin.din cate m-am mai documentat ar trebui ridicate un pic cuiele de dozaj,dar ma multumeste consumul actual.o sa o las sa se incalzeasca putin mai mult si gata. va multumesc Pina nu se ridica temperatura la apa nu prea vad ce performante sa astepti de la ea. Acu mai depinde de tine: stai linga ea pina se incalzeste sau o incalzesti in mers. Eu nu am rabdare asa ca merg cu ea si pina nu se ridica temp la apa o tin in 3-4000 Ori varianta 3 o turezi pina ii sar capacele ) sigur se incalzeste mai repede asa. Mesaj completat salut.am scos mobra la o tura zilele trecute sa se mai dezmorteasca.am reusit sa o pornesc abia dupa a 5 cheie(vara porneste la prima si dupa 2 sapt)avand in vedere ca nu am mai pornit o de aproape 2 luni si sta intr un garaj neincalzit.va porneste mai usor?si isi merita banii aparatoarea aia pt roata spate?este in jur d 200ron ms,sanatate! In primavara lui 2010 dupa 3 luni de stat a mea a pornit la prima cheie, ce-i drept mai lunga, sunt curios acu ce o sa zica. Iar cat priveste aparatoarea depinde ce intelegi prin se merita. La mine cu ea tot imi stropeste putin pasagerul, sau pe mine daca n-am pasager. Sunt curios cum stropeste fara ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 A pus cineva Castrol 10038255 în hornet ? E la un preț destul de bun Âşi aÂş vrea să comand un bidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Iar cat priveste aparatoarea depinde ce intelegi prin se merita. Cred ca se referea la aparatoarea de telescop. La hornetul de 900 aveam de serie, la cel de 600 imi cam lipseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Pai la asta ma refeream si eu. Cred ca apara mai mult decat telescopul. Cel putin de uleiul de pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 De cand am cumparat motocicleta,are o mica problema.am sa fiu cat pot de scurt..la rece,asta pana ajunge macar la 80 de grade,cand trag de gaz mai mult de jumatate,dupa 3000-4000 de ture parca merge in 3 cilindri,iar dupa 7-8000 trage de rupe.deci are o zona unde parca merge in 3 cilindri si da rateuri si flacari pe toba parca e un dragon racit. astazi am desfacut carburatoarele,le-am curatat,sincronizat si aceeasi poveste,dar in schimb dupa ce se incalzeste nu mai are acesta anomalie in acceleratie. motocicleta are toba sport,oare din cauza asta?s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? si inca o intrebare,in manualul motocicletei apar 2 tipuri de carburatoare,cu 2 tipuri de reglaje la pilot screw: 1 si 3/4 ture,respectiv 2 si 1/8. carburatoarele sunt identificate printr-un cod: VP49A si VP49B eu pe carburatoare nu am gasit acest VP ci doar 49 si un A intr-un dreptunghi,mai exact 49F A PC.de unde am tras concluzia ca trebuie desfilatat 1 si 3/4 ture surubu pilot. motorul consuma destul de putin,cam 5% mers pana in 100 la ora si fara acceleratii violente.oare sa fie din cauza tobei sport si sa trebuiasca marit debitul de benzina? Problemele astea de carburatie mai bine se rezolva la mecanic, daca esti necunoscator, eu zic ca mai bine nu umblii la carburatoare. Depinde cum simti tu motorul, orice motor rece va merge mai innodat decat atunci cand se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 A pus cineva Castrol 10038255 în hornet ? E la un preț destul de bun Âşi aÂş vrea să comand un bidon. am inteles ca este foarte ok uleiul desi este semisintetic. daca vrei sa-l iei, cei de la kronaumoto il au pe stoc. eu insa iti recomand 10w50 power 1 racing 10038350 , care este full synthetic, si pe care l-am folosit si este extraordinar, si cu care o sa-mi ung viespea si anul asta!!!! bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 salut.am scos mobra la o tura zilele trecute sa se mai dezmorteasca.am reusit sa o pornesc abia dupa a 5 cheie(vara porneste la prima si dupa 2 sapt)avand in vedere ca nu am mai pornit o de aproape 2 luni si sta intr un garaj neincalzit.va porneste mai usor?si isi merita banii aparatoarea aia pt roata spate?este in jur d 200ron ms,sanatate! ai alarma cumva ? si a mea a facut la fel dupa ce a stat 2 luni cu alrma activata. nu am reusit s-o pornesc si am omorat bateria dar a pornit lejer dupa ce am incarcat bateria 5 minute de la masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Nu-mi permit să dau foarte mulți bani pe ulei pentru că nu fac doar un schimb de ulei pe an. Oricum, am primit deja o ofertă pentru 5100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Nu-mi permit să dau foarte mulți bani pe ulei pentru că nu fac doar un schimb de ulei pe an. Oricum, am primit deja o ofertă pentru 5100. Vazusem pe aici pe forum ca aducea cineva cu 120. Ai primit pret mai mare sau mai mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Vazusem pe aici pe forum ca aducea cineva cu 120. Ai primit pret mai mare sau mai mic? Mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) Problemele astea de carburatie mai bine se rezolva la mecanic, daca esti necunoscator, eu zic ca mai bine nu umblii la carburatoare. Depinde cum simti tu motorul, orice motor rece va merge mai innodat decat atunci cand se incalzeste. din intamplare sa zicem,ma pricep destul de bine la motoare si mecanica. am intrebat mai mult sa vad daca a mai intampinat cineva aceasta problema,din cauza tobei sport. am facut proba cu,cuiele de dozaj ridicate 0.7 mm si merge perfect dar si consumul a crescut nitel,cam 0.7-pana la 1 litru la suta de km. am lasat cuiele inapoi,pt ca nu vreau sa-i mai maresc consumul pe criza asta,si o las mai domol cum zicea si colegu 3000-4000 de ture pana se incalzeste si gata. multumesc oricum tuturor celor care au raspuns,si sa avem un sezon cat mai bun si fara reparatii capitale(vorba unui prieten motociclist in varsta de 80 de ani) Editat Ianuarie 20, 2011 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 din intamplare sa zicem,ma pricep destul de bine la motoare si mecanica.am intrebat mai mult sa vad daca a mai intampinat cineva aceasta problema,din cauza tobei sport. am facut proba cu,cuiele de dozaj ridicate 0.7 mm si merge perfect dar si consumul a crescut nitel,cam 0.7-pana la 1 litru la suta de km. am lasat cuiele inapoi,pt ca nu vreau sa-i mai maresc consumul pe criza asta,si o las mai domol cum zicea si colegu 3000-4000 de ture pana se incalzeste si gata. multumesc oricum tuturor celor care au raspuns,si sa avem un sezon cat mai bun si fara reparatii capitale(vorba unui prieten motociclist in varsta de 80 de ani) Ai si un filtru sport pe ea? Ca sa primeasca mai mult aer, sa aiba un amestec pe masura tobei sport? Eu am avut combinatie de toba sport, filtru sport, bujii iridium si pentru mine tragea foarte bine cam in orice conditii. Dupa ce se incalzea, la peste 7000 de ture era o nebuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) din pacate nu am filtru sport.doar toba finala. si a mea dupa 7000-8000 fuge de rupe,bine cat poate un hornet sa nu exageram ca zboara,ca nu zboara am avut filtru K&N pe fostu kawasaki zx6r,si desi il intretineam periodic,il curatam si ungeam cu ulei K&N pe interiorul carcasei filtrului,intre filtru si carburatoare gaseam un praf ff fin depus.ceea ce nu e bine deloc pentru motor.cu filtru de hartie treaba asta nu se mai intampla.de asta am si hotarat sa raman la filtru de hartie,pentru ca la noi este extraordinar de mult praf in atmosfera. ce e drept kawasaki avea gura de aer sub far,deci in fata unde primea tot praful in bot.hornetul are gura filtrului mai ferita,sub un capac lateral,ceea ce cred eu ca mai fereste din praf. porozitatea la filtru sport e mai mare decat la unul de hartie,practic de asta lasa si mai mult aer sa treaca prin el la aceeasi suprafata filtranta. Editat Ianuarie 20, 2011 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Cu BMC nu am intampinat deloc probleme cu praful sa treaca de el. Ori datorita prizei de aer care nu este frontala la Hornet si nu capteaza direct aerul, ori este mai bun BMC, ori am facut eu ungerea filtrului mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 am avut filtru K&N pe fostu kawasaki zx6r,si desi il intretineam periodic,il curatam si ungeam cu ulei K&N pe interiorul carcasei filtrului,intre filtru si carburatoare gaseam un praf ff fin depus.ceea ce nu e bine deloc pentru motor.cu filtru de hartie treaba asta nu se mai intampla.de asta am si hotarat sa raman la filtru de hartie,pentru ca la noi este extraordinar de mult praf in atmosfera. O sa ma uit si eu de curiozitate ca am K&N sa vad daca sunt ceva urme de praf dupa filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Cu BMC nu am intampinat deloc probleme cu praful sa treaca de el. Ori datorita prizei de aer care nu este frontala la Hornet si nu capteaza direct aerul, ori este mai bun BMC, ori am facut eu ungerea filtrului mai bine. same here....nici un fel de urma de probleme cu praful folosind BMC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Salut! Scuze de indrazneala,dar daca cineva dintre voi sau prietenii vostri mai putin forumisti, detinatori de hornet +2003 doreste sa isi vanda motorul ..PM! BAfta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Salut, sunt un incepator care isi cauta motor, m-am hotarat ca trebuie sa fie viespe. Am carnet, echipament, documentat atata cat se poate, un buget pt motor, rabdare, prudenta, etc- pe scurt, numai viespea mai lipseste si soarele. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la o intrebare. Urmeaza sa vad (nu singur, impreuna cu un motociclist versat) un Hornet din 2003 cu putin sub 40.000km, cu toate consumabilele schimbate mai putin kitul de lant, plus cauciuc spate nou si alte ceva "cosmetizari" (toba Arrow, crashpads, oglinzi carbon, parbriz, furtune racing) la un pret de 3300 Euro. Merita pretul, in conditiile in care, sa zicem ca motorul ar fi OK, merge bine si nu are vre-un defect? Nu e putin cam scump pentru ce varsta si km are? Sunt constient ca toate consumabilele plus cauciuc aduna niste sute de euro, nu ma impresioneaza deocamdata toba, oglinzi si alte cele, vreau doar un motor bun, sa ma bucur de el. Din astia 3300 daca as scadea costul consumabilelor (ramane de vazut daca chiar sunt schimbate sau sunt doar povesti), sa zicem 3-400 euro, tot ar ramane un pret de 3000 aprox. Daca as plati pe cineva sa-mi aduca ceva similar din Italia sau Germania as iesi mult mai ieftin de 3000? Multumesc anticipat. Edit: Am inteles ca pe la 40.000km se cam apropie sau se impune schimbarea distributiei... e corect sau vorbesc prostii? Daca vorbesc prostii va rog sa imi spuneti cam pe la cati km ar trebui si cam cat ar costa treaba asta la un Hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Ce gânduri am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 (editat) Salut,sunt un incepator care isi cauta motor, m-am hotarat ca trebuie sa fie viespe. Am carnet, echipament, documentat atata cat se poate, un buget pt motor, rabdare, prudenta, etc- pe scurt, numai viespea mai lipseste si soarele. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la o intrebare. Urmeaza sa vad (nu singur, impreuna cu un motociclist versat) un Hornet din 2003 cu putin sub 40.000km, cu toate consumabilele schimbate mai putin kitul de lant, plus cauciuc spate nou si alte ceva "cosmetizari" (toba Arrow, crashpads, oglinzi carbon, parbriz, furtune racing) la un pret de 3300 Euro. Merita pretul, in conditiile in care, sa zicem ca motorul ar fi OK, merge bine si nu are vre-un defect? Nu e putin cam scump pentru ce varsta si km are? Sunt constient ca toate consumabilele plus cauciuc aduna niste sute de euro, nu ma impresioneaza deocamdata toba, oglinzi si alte cele, vreau doar un motor bun, sa ma bucur de el. Din astia 3300 daca as scadea costul consumabilelor (ramane de vazut daca chiar sunt schimbate sau sunt doar povesti), sa zicem 3-400 euro, tot ar ramane un pret de 3000 aprox. Daca as plati pe cineva sa-mi aduca ceva similar din Italia sau Germania as iesi mult mai ieftin de 3000? Multumesc anticipat. Edit: Am inteles ca pe la 40.000km se cam apropie sau se impune schimbarea distributiei... e corect sau vorbesc prostii? Daca vorbesc prostii va rog sa imi spuneti cam pe la cati km ar trebui si cam cat ar costa treaba asta la un Hornet? Pai hai sa incerc sa iti raspund 1. Componentele de la revizie costa in felul urmator (mi-am luat saptamana trecuta, deci e cat se poate de valabil) - placute frana -340 roni, pt toate trei discurile - filtru aer (stock)- 66 roni - bateria - 130 lei (Varta fara intertinere, la oferta acum) - ulei + filtru - 170 lei - lichid de racire - 20 de lei - lichid de frana - 10 lei --------------- total - 736 lei = 171 euro 2. un cauciuc spate nou, e in jur de 150 de euro, daca nu ma insel furtunele racing, fac cel mult 100 de euro crash pad - de firma vreo 50 de euro, "home-made" vreo 25 toba arrow, sa zicem 300 parbriz 50 de euro oglinzi carbon, daca nu sunt de firma, atunci sunt mai proaste decat cele originale, deci ori vreo 50 de euro, ori zero -------------------------------- total = 650 de euro Dar nu face atat, pentru ca accesorile after-market isi cam pierd din valoare dupa ce le pui pe motor (mai ales daca nu are si componentele originale)\ Oricum, 3300 este, din punctul meu de vedere un pret usor exagerat, s-ar putea sa ma insel, dar pentru un Hornet care are 8 ani, e mult, oricat de ingrijit ar fi. (aici e parere personala si trebuie tratata ca atare). Cu distrubitia e partial adevarat, lumea zice ca pe la 50.000 se cam duce (inclusiv forumurile straine), al meu are 59.000km, se aude un tzacanit, am vb cu mecanic, si a zis ca inca nu este imperativ de schimbat, se aude preponderent cand e rece, cand e calda, aproape ca nu se aude. estimez sa mai merg un 10.000 km cu ea, dupa care va trebui sa schimb kitul, care costa cam 80+140 = 220 euro (intinzator + lant). Eu zic sa nu te grabesti tare, dar nici sa nu o intinzi pana in martie, ianurie-februarie sunt lunile cu cele mai mici preturi (asa a fost anul tercut, asa pare sa fie si anul asta, am vazut multe mobre faine la preturi cu pana la 250-300 de euro sub pretul de sezon). Oricum, fiecare motocicleta e caz individual, dar chiar si asa 3300 e mult.... Cu adusul din Italia e cu dus si intors, eu mi-am luat de acolo, pe neve si pot sa zic ca am avut noroc, majoritatea au, insa mai sunt unii cu ghinion, poti sa intri pe moto.it sa vezi acolo preturi, iar cei care iti aduc motorul iti cer cam 300-400 de euro pe adus. Uite asta din 2005, furca upside-down, si mai sunt si altele. Studiaza piata mai atent. Mesaj completat Ce gânduri am... Vrei sa il dai pe al tau? Not fair :) Editat Ianuarie 22, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.