Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Daca te hotarasti la SBS, iti recomand eu un magazin online...100 roni setul m-a ajuns.

motodiscount ii zice si au preturi mai tari chiar si decat motovip.

Am lovit usor inbusul cu podul palmei la unul si cu o cheie franceza la altul, daca nu iese nici asa baga niste WD40 si incearca dupa aia.

Mai greu a iesit capacul, ala pe care il scoti cu surubelnita.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt curios cum frana?

 

 

 

Frâna nu prea era, scârțâia Âşi se auzea cum se hârjâie. Oricum era frâna pe spate.

 

Suruburile de la etrieri se desfac greu Âşi pe față Âşi pe spate. Unde e imbus nu e nici o problemă, puțin wd40 Âşi un imbus bun rezolvă problema. E mai complecat unde trebuie desfăcut cu Âşurubelnița. E nevoie de o Âşurubelniță care să intre la fix, Âşi pe lungime Âşi pe lățile. O poziție bună Âşi apăsat cu forță.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca trebuie sa schimb si eu cel putin la un etrier pe fata.

.

 

sa nu schimbi doar la un etrier daca te apuci sa schimbi schimba la ambii, nu e recomandat pentru ca se vor toci diferit placutele ca sa nu mai zic ca daca ai altfel de placute frana va fi diferita pe etrieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Straic stie cati nervi am bagat in suruburile de la etriere.Capacele alea 2 de la suprafata le-am distrus pe amandoua.Surubul care tine placutele l-am scos cu WD si niste inbusuri mai de Doamne-ajuta, ca alea la 4 lei din Kaufland s-au rupt :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va zic cum am facut eu cu ele. Am o surubelnita cu maner detasabil, care se poate prinde intr-o cheie franceza sau patent si astfel maresti forta cu care poti desface surubul. Cand am vazut ca nu pot cu manerul normal am incercat asa si a iesit din prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor, unde gasesc si eu scarite pentru pasager. am cautat SH si nu am gasit iar noi nu am gasit niciunele care sa se potriveasca :(. de fapt am gasit unele ...mov :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt scărițele stock ? Am eu o scăriță nouă acasă, dar e de vfr sau hornet nou, 07+.

http://motoempire.ro/osc/index.php?cPath=247_305 De acolo poți cumpăra un set de scărițe. Cea pe care o am eu e a doua, probabil ție îți trebuie a treia scăriță.

 

Uite aici un link.

PS. Abia azi ti-am vazut motorul legat de stalp. Mereu il tii acolo?

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va zic cum am facut eu cu ele. Am o surubelnita cu maner detasabil, care se poate prinde intr-o cheie franceza sau patent si astfel maresti forta cu care poti desface surubul. Cand am vazut ca nu pot cu manerul normal am incercat asa si a iesit din prima.

Exact aceiasi metoda am aplicat-o si eu, mot-a-mot, prin februarie cand am schimbat placutele.

La mine tot Brembo au fost cele vechi, si desi la alea pe spate inca li se mai vedea santul de proba am zis sa le schimb pe toate, acum am SBS.

Nu pot sa zic ca simt vreo diferenta la franare. Cei-i drept cele vechi, tocite fiind icepusera sa troncane pe piatra cubica si/sau drum prost. Acum nu mai am nici un zgomot in plus.

 

La schimbarea lichidului de frana, mare atentie ca ataca vopseaua, si sa aerisiti bine instalatia, dupa ce vi se pare ca maneta e destul de tare, apasati foarte tare de cateva ori (cu aerisitorul inchis), dupa aceia deschideti usor aeristiorul si o sa mai iasa cateva bule miiiici de aer. In primii kilometri in conditii controlate, faceti cateva frane de urgenta controlate, ca sa fiti siguri ca totul e in regula.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor, unde gasesc si eu scarite pentru pasager. am cautat SH si nu am gasit iar noi nu am gasit niciunele care sa se potriveasca :(. de fapt am gasit unele ...mov :(

Ce an? Eu le am pe ale mele de pe 2003 si pentru pasager si pentru sofer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica astea ?

http://motoempire.ro/osc/product_info.php?cPath=247_305&products_id=1073&osCsid=139c91d92a60869160ec6930f6909320

 

in general mobra mea o gasesti acolo in weekend . cand nu merg cu ea o tin in garaj la serviciu.

 

Ce an? Eu le am pe ale mele de pe 2003 si pentru pasager si pentru sofer

2001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frâna nu prea era, scârțâia Âşi se auzea cum se hârjâie. Oricum era frâna pe spate.

 

Suruburile de la etrieri se desfac greu Âşi pe față Âşi pe spate. Unde e imbus nu e nici o problemă, puțin wd40 Âşi un imbus bun rezolvă problema. E mai complecat unde trebuie desfăcut cu Âşurubelnița. E nevoie de o Âşurubelniță care să intre la fix, Âşi pe lungime Âşi pe lățile. O poziție bună Âşi apăsat cu forță.

 

Folositi cu incredere lichid de frana in loc de WD40. Desfaci surubul cu mana goala :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica astea ?

http://motoempire.ro/osc/product_info.php?cPath=247_305&products_id=1073&osCsid=139c91d92a60869160ec6930f6909320

 

in general mobra mea o gasesti acolo in weekend . cand nu merg cu ea o tin in garaj la serviciu.

Nu stiu daca ti se nimeresc

 

 

2001

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu schimbi doar la un etrier daca te apuci sa schimbi schimba la ambii, nu e recomandat pentru ca se vor toci diferit placutele ca sa nu mai zic ca daca ai altfel de placute frana va fi diferita pe etrieri.

 

OK. M-a mai sfatuit asta cineva azi. Pare logic, asa ca o sa incerc sa tin cont. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. M-a mai sfatuit asta cineva azi. Pare logic, asa ca o sa incerc sa tin cont. Multumesc

 

Man treaba la tine cred ca e mai complicata, s-au tocit diferit pentru ca pistonasii de la etrier nu functioneaza corect, posibil blocati.

Eu cam asta cred, ai vazut pozele de la mine, placutele erau uzate identic, cele pe care apasa pistoanele cam cu 1 mm mai mult,dar identic comparativ pe etrieri. Ar fi bine sa desfaci etrierii sa cureti putin pistonasele, daca ai nevoie am eu un spray de curatat franele.

Ca idee uita-te la uzura celor doua discuri si daca difera, e posibil sa fie ce am zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord si cu aceasta teorie. Dar nu ma prind inca cum as putea s-o "testez". Parca nu ma multumeste doar o actiune pasiva de curatare fara a gasi si o modalitate de verificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAi eu zic sa faci cam asa, demontezi cate un etrier, verifici vizual pistonasele, le cureti daca e cazul, apoi pui placutele in etrier(ca sa nu sara pistonasele afara si sa pierzi lichidu din instalatie) si incerci frana, asa vezi daca pistonasele merg ok sau nu, le impingi inauntru cu o surubelnita sau presa si apesi pe frana.

Daca nu stai prea departe pot sa vin si eu sa ma bag in seama :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAi eu zic sa faci cam asa, demontezi cate un etrier, verifici vizual pistonasele, le cureti daca e cazul, apoi pui placutele in etrier(ca sa nu sara pistonasele afara si sa pierzi lichidu din instalatie) si incerci frana, asa vezi daca pistonasele merg ok sau nu, le impingi inauntru cu o surubelnita sau presa si apesi pe frana.

Daca nu stai prea departe pot sa vin si eu sa ma bag in seama :D

 

Multumesc de oferta. Apreciez atitudinea si data viitoare s-ar putea sa te trezesti cu mine pe cap :).

Am cumparat 2 perechide placute Goldfren dar am in intentie sa dau o fuga pe la parinti pe acasa (Galati) si o sa ma pun cu taica-miu pe ele :). Ma gandesc sa demontez de tot etrierii sa schimb complet si lichidul si eventual sa scot si pistonasele sa le curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo face cineva comenzi pe ebay?

 

Multumesc de oferta. Apreciez atitudinea si data viitoare s-ar putea sa te trezesti cu mine pe cap :).

Am cumparat 2 perechide placute Goldfren dar am in intentie sa dau o fuga pe la parinti pe acasa (Galati) si o sa ma pun cu taica-miu pe ele :). Ma gandesc sa demontez de tot etrierii sa schimb complet si lichidul si eventual sa scot si pistonasele sa le curat.

Cat ai dat pe placute, nu-mi suna cunoscut goldfren.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...