iulian 2003 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 La 25.08.2011 la 8:51, stancu_iulian2003 a spus: Salutare!A fost cineva pana acum cu cei de la scoala moto la plimbari? Vad ca se organizeaza in fiecare luna,in diferite locuri. Ma bate gandul sa merg dar vreau sa aflu si cateva pareri. Multam Scuze am uitat sa specific scoala,LOUIS,se numeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) Pai daca esti incepator, poti sa iesi cu ei. Se merge incet in grup, cu niste reguli bine stabilite inainte. Cel mai simplu e sa incerci ca nu pierzi mare lucru, dar consider aceste iesiri utile pentru cei care tocmai ce au luat permisul si au pana in 500km. Daca deja circuli, nu stiu daca are rost, decat pentru a socializa, si a auzi inca odata ceea ce spune lumea si pe forum. Acum cateva intrebari generale de mecanica 1. Cablul de ambreiaj se intinde cu timpul, asemeni lantului de transmisie, si trebuie schimbat, chiar daca nu se rupe? Nu de alta, dar am tot mutat piulita la reglajul de jos (sus e intins la maximum), si nu prea am am unde sa dau ca sa apuce unde trebuie. Cablul de ambreiaj original vine cu tot cu camasa si cu partea aia filetata? sau e strict cablul ca in kitul de reparatie, doar ca de lungime potrivita? 2. Ati schimbat careva placile de la ambreiaj? pe la ce rulaj, si in general cam care e termenul de viata a unui ambreiaj de hornet cu care se merge relativ normal (adica nu regim de pista), si ma refer la patinat nu la huruitul specific. 3. Care e termenul de funcitonare a rulmentilor de la roti (ca astea sigur rezist aun anumit numar de rotatii, deci ar terbui sa fie o legatura foarte precisa intre nr de km si schimbarea rulmentilor de la roata). 4. Cei care ati schimbat rulmentul de ghidon, ati avut inainte de asta voblaj, cand luati mainile de pe ghidon? S-a remediat problema la schimbarea rulmentului de jug? Nu de alta, dar imi vobleaza rau, daca iau mainile de pe ghidon, si a inceput sa se simta si pe curbe luate mai vioi. Furca a fost servisata in primavara, roata este echilibrata, cauciucul ok, deci nu imi ramane decat rulmentul asta, care stiu ca e pe duca. Ms Editat August 25, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Znyeckov Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Salutare. Am si eu o intrebare... la voi cand porneste ventilatorul, acul de la temperatura apei in ce zona e? La mine porneste numai cand ajunge la ultime liniuta cea din fata liniei rosii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) La 25.08.2011 la 15:16, mettal86 a spus: Cablul de ambreiaj original vine cu tot cu camasa si cu partea aia filetata? sau e strict cablul ca in kitul de reparatie, doar ca de lungime potrivita? 2. Ati schimbat careva placile de la ambreiaj? pe la ce rulaj, si in general cam care e termenul de viata a unui ambreiaj de hornet cu care se merge relativ normal (adica nu regim de pista), si ma refer la patinat nu la huruitul specific. 3. Care e termenul de funcitonare a rulmentilor de la roti (ca astea sigur rezist aun anumit numar de rotatii, deci ar terbui sa fie o legatura foarte precisa intre nr de km si schimbarea rulmentilor de la roata). 4. Cei care ati schimbat rulmentul de ghidon, ati avut inainte de asta voblaj, cand luati mainile de pe ghidon? S-a remediat problema la schimbarea rulmentului de jug? Nu de alta, dar imi vobleaza rau, daca iau mainile de pe ghidon, si a inceput sa se simta si pe curbe luate mai vioi. Furca a fost servisata in primavara, roata este echilibrata, cauciucul ok, deci nu imi ramane decat rulmentul asta, care stiu ca e pe duca. Ms Cablul de abreaj vine şi cu partea filetată şi cu cămaşa plus plasticul de pe butoiaş. Dacă nu mă înşel îţi dau şi piuliţele de jos. Nu se schimbă la un anumit rulaj plăcile de ambreaj ci la o anumită uzură. Se măsoară cu uzura plăcilor şi dacă nu-i în grafic se schimbă, sau se riscă până începe să patineze. Nu cred că rulmenţii au un număr de kilometri la care se schimbă. Deobicei dacă sunt pe ducă se aude sau se simte. Eu aveam joc pe faţă şi pe spate la fosta motoretă. Am dat într-o canalizare cu faţă pe frânare şi i-am spart. Odată cu ce ide pe faţă i-am schimbat şi pe cei de pe spate operaţiunea costând mai puţin de 60lei. La hornet probabil sunt puţin mai scumpi, fiind mai mari şi mai rezistenţi. Nu sunt sigur dar pe roata de spate s-ar putea să fie 3 rulmenţi. Nu m-am uitat încă pe acolo. Eu am rulmentul de la ghidon, cel de jos făcut varză şi nu voblează deloc, cu tot cu furca neservisată. Dacă vrei să schimbi ceva, merită investiţia pentru că apoi se simte cu totul altfel direcţia la viteze mici când virezi mai mult din ghidon. Editat August 25, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 La 25.08.2011 la 16:07, Znyeckov a spus: Salutare. Am si eu o intrebare... la voi cand porneste ventilatorul, acul de la temperatura apei in ce zona e? La mine porneste numai cand ajunge la ultime liniuta cea din fata liniei rosii.... La mine cu una mai jos decat a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Pai orice piese se schimba cand ajunge la o anumita uzura, insa vroiam sa stii valorile medii pentru mers relativ normal. La roti, cu rulmentii ar terbui sa fie exact pentru ca dimensiunea rotii este fixa, si numarul de rotaii pe care il face un rulment este direct proportional cu kilometrajul. Si cum orice componenta mecanica se proiecteaza pentru un anumit numar de cicluri (in cazul dat rotatii), legatura ar trebui sa fie destul de exacta. Intr-adevar cand dai intr-o groapa, sau se intample se intre mizerie acolo (de exemplu sa mergi prin apa de 0.5metri des cu motorul ), ar terbui schimbate mai des. Reformuland interbarea, e cineva pe forum care a schimbat ambreiajul al Hornet la cati kilometri si care a fost cauza primara? Nu de alta, dar motorasul meu curand implineste 70mii km si as vrea sa stii la ce sa ma astept de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 La 26.08.2011 la 8:53, danny_nt a spus: La mine cu una mai jos decat a ta. Salutare!la fel sta si la mine. Este normal asa? Adica nu pleaca ventilatorul prea tarziu?ca prin orasla temperatura asta,se incalzeste ca naiba. Apropo,cand pleci pe alpina sa dai de stire,ca te insotesc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Salut. Eu cred ca e foarte bine daca porneste asa. Despre transalpina vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 La 25.08.2011 la 16:07, Znyeckov a spus: Salutare. Am si eu o intrebare... la voi cand porneste ventilatorul, acul de la temperatura apei in ce zona e? La mine porneste numai cand ajunge la ultime liniuta cea din fata liniei rosii.... Poți să scoți Âşi să cureți termocupla, mai scade termperatura la care porneÂşte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 La 23.08.2011 la 19:33, mettal86 a spus: oooops, eu am uitat ca S-ul are bordul diferit de naked, asa ca ar fi bine sa verifici daca sunt aceleasi becuri (tind sa cred ca e acelasi bec, in carrefour se gasesc de astea la 5 lei, macar daca nu se potrivesc nu e o mare pierdere). Le-am schimbat azi. Aveam modelul W5W de 1.7W si am pus de 2W, am gasit cu 2 lei in Auchan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 E vreo diferență ? Bordul meu luminează foarte prost noaptea. Un bec ca cele din poza din spate am găsit în lampa de de la număr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 La 28.08.2011 la 10:59, Chivu a spus: E vreo diferență ? Bordul meu luminează foarte prost noaptea. Un bec ca cele din poza din spate am găsit în lampa de de la număr. Sa vad diseara cum se vede si iti zic. As incerca sa pun cu led dar nu stiu cum se disperseaza lumina la alea. Lampa de numar de la hornet? Parca acolo bat tot alea de pe pozitie care sunt ca la masina cu 2 faze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Vand Toba sport Yoshimura: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 La 28.08.2011 la 11:22, danny_nt a spus: Sa vad diseara cum se vede si iti zic. Cred ca diferenta e multumitoare, ceasul din dreapta are de 2W cel din stanga de 1.7W, live se vede si mai bine diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) La modelul 2003 încolo e lampă separată pentru număr. Am cumparat doua becuri de 5w. Din fabrica avea 1.7w Daca am pus de 5w nuo sa se incinga mai tare? Editat August 29, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 La 29.08.2011 la 14:03, Chivu a spus: La modelul 2003 încolo e lampă separată pentru număr. Am cumparat doua becuri de 5w. Din fabrica avea 1.7w Daca am pus de 5w nuo sa se incinga mai tare? Asa m-am gandit si eu, daia am ramas la 2W. Cred ca se incinge mai tare. Acu nu stiu daca o sa topeasca sau nu ceva pe acolo Am vazut ca becurile de la neutral, semnalizari,ulei si far sunt alt model, ceva mai inguste si cu soclu(sau cum ii zice). Sunt curios din alea pe unde mai gasim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Acum am ajuns cu motoreta de afară. Se vede mult mai bine cu becurile astea, dar e un roÂşu ceva mai spălăcit. Sper să nu topească nimic pe acolo. Dacă îmi fug cifrele e clar de la ce e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Poftiti la AMC : /index.php?/topic/231161-ture-pe-amckart/page__st__520__gopid__2939849#entry2939849 Toate cele bune. Sorin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 eu la varadero la far din fabrica am bec de 35W , dupa accident , iam pus masca , iar masca are bec de 55W , in 2 ani nu sa ars/topit nimic , deci tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Pai ce ai de plastic in far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) La 31.08.2011 la 10:39, marius_vararu a spus: eu la varadero la far din fabrica am bec de 35W , dupa accident , iam pus masca , iar masca are bec de 55W , in 2 ani nu sa ars/topit nimic , deci tine Băi berbec, tu la varadero nu mai aveai far, defapt numai aveai nimic în partea din faţă. Apoi i-ai pus masca cu bercuri de 55, adică mască era făcută pentru becurile alea.Dacă ai fi pus becuri de 55 în farul de cu care a venit motoreta poate (deşi nu cred) ari fi topit ceva pe acolo. La xenoane se mai întâmplă. E vorba de căldura degajată de bec care ar putea topi ce-i în jurul lui, nu de consumul de energie. Când ieşi afară iei şi becurile că ţi le bag eu. La 31.08.2011 la 10:47, danny_nt a spus: Pai ce ai de plastic in far? La Varadero era cam totul din plastic în far, ca Âşi la Hornet (cel puțin de la 03 la 06). Editat August 31, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Daca are cineva nevoie de un kit nou de lant pt hornet dati pm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 facem o intalnire mai mare diseara ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Diseara la 7....Constitutiei... http://hondahornet.ro/Forum/28-Bucuresti/210-Intalnirea-Honda-Hornet-Bucuresti/Page-5.html Zi buna sa ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
causius Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 stie cineva daca a fost introdus si daca da, din ce an, CBS pe horneturi? am vazut tot soiul de anunturi pentru motoare cu ABS dar nu si cu CBS. a doua chestie ar fi, e mare diferenta intre ABS si CBS? a probat-o cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.