xsGhost Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Mda...Florin are dreptate : Danubiana Ventuza 2 sunt GENIALE! Acum, daca revenim cu picioarele pe pamant (de pe tavan that is ) si incercam sa gasim o varianta street legal dar cu aderenta de invidiat si pentru ceva track-day mai serios ne putem uita la : * Metzeler Raceteck K3 * Michelin Power One sau poate chiar Power Pure (intamplator chiar zilele trecute am cerut referinte despre el) * Pirelli Diablo Supercorsa * Continental Race Attack * Bridgestone BT003Pro/BT016Pro sau poate chiar noile S20 (inca nu am auzit feed-backuri despre acestea) * Dunlop D211GP Numar de kilometri pe care ii pot duce astfel de gume e greu de apreciat, dar folosite "sportiv" + ceva zile pe pista nu cred sa duca mai mult de 3000-5000 km in conditii de siguranta. Deasemenea, neincalzite astfel de gume au aderenta foarte slaba. La fel, performantele pe carosabil umed sunt foarte mici. La urmatorul nivel (sport touring + un pic racing -pista sau strada din cand in cand) avem asa : * Metzeler Sportec m3 sau m5 interact * Michelin Pilot Power One sau poate chiar Power Pure de mai devreme * Pirelli Diablo Rosso Corsa (Corsa II) * Continental Sport Attack * Bridgestone BT015/014 * Dunlop Sportmax Q2 Aici numarul de kilometri suportati creste considerabil 5000-10000 sau poate chiar mai mult, performantele pe ud sunt net superioare celor de mai devreme iar lipsa incalzirii nu face atat de mult rau ca in cazul hiper-sportivelor de mai devreme. Va rog, continuati sau comentati mai departe... merci mult. foarte informativ si detaliat. imi fac o lista cu ele si ma duc sa vad care din ele le gasesc pe-aici si cu cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 boss, e rupta doar o ureche, mi-a zis un prieten vopsitor ca sa o vada si se rezolva. daca nu te tin la curent. o urechiusa o face oricine,si tu poti sa o faci singur cu un kit de fibra si putina rabdare...si gasesti si la tine baieti care se ocupa ori cu fibra ori cu lipire in plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 george, am zis initial sa cumpar una noua sa stiu ca are flexibilitatea aia initiala in caz de o mai ating/lovesc. Dar cred ca merg pe varianta reparatiei. Si apoi m-am gandit sa aplic o folie carbon 3d luata de pe okazii. O sa pun o poza cand e gata. Uite, in pozele de mai jos eu am facut coditza motorului, deci o ureche nu poate fi asa grea de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 george, am zis initial sa cumpar una noua sa stiu ca are flexibilitatea aia initiala in caz de o mai ating/lovesc. Dar cred ca merg pe varianta reparatiei. Si apoi m-am gandit sa aplic o folie carbon 3d luata de pe okazii. O sa pun o poza cand e gata. Uite, in pozele de mai jos eu am facut coditza motorului, deci o ureche nu poate fi asa grea de facut... flexibilitatea va fi data de felul in care vei lucra tu la "urechiusa" mana ai,deci nu va fi o problema...spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) Scuze, am gresit mai jos : Mda...Florin are dreptate : Danubiana Ventuza 2 sunt GENIALE! Acum, daca revenim cu picioarele pe pamant (de pe tavan that is ) si incercam sa gasim o varianta street legal dar cu aderenta de invidiat si pentru ceva track-day mai serios ne putem uita la : * Metzeler Raceteck K3 * Michelin Power One sau poate chiar Power Pure (intamplator chiar zilele trecute am cerut referinte despre el) * Pirelli Diablo Supercorsa * Continental Race Attack * Bridgestone BT003Pro/BT016Pro sau poate chiar noile S20 (inca nu am auzit feed-backuri despre acestea) * Dunlop D211GP Numar de kilometri pe care ii pot duce astfel de gume e greu de apreciat, dar folosite "sportiv" + ceva zile pe pista nu cred sa duca mai mult de 3000-5000 km in conditii de siguranta. Deasemenea, neincalzite astfel de gume au aderenta foarte slaba. La fel, performantele pe carosabil umed sunt foarte mici. La urmatorul nivel (sport touring + un pic racing -pista sau strada din cand in cand) avem asa : * Metzeler Sportec m3 sau m5 interact * Michelin Pilot Power One sau poate chiar Power Pure de mai devreme * Pirelli Diablo Rosso Corsa (Corsa II) * Continental Sport Attack * Bridgestone BT015/014 * Dunlop Sportmax Q2 Aici numarul de kilometri suportati creste considerabil 5000-10000 sau poate chiar mai mult, performantele pe ud sunt net superioare celor de mai devreme iar lipsa incalzirii nu face atat de mult rau ca in cazul hiper-sportivelor de mai devreme. Va rog, continuati sau comentati mai departe... merci mult. foarte informativ si detaliat. imi fac o lista cu ele si ma duc sa vad care din ele le gasesc pe-aici si cu cat Cu placere. Spor la cumparaturi. P.S. : Poti apela cu incredere la cativa useri de pe forum ce au preturi foarte bune la gume si le expediaza oriunde in tara cu ramburs. Editat Martie 2, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Acum, daca revenim cu picioarele pe pamant (de pe tavan that is ) si incercam sa gasim o varianta street legal dar cu aderenta de invidiat si pentru ceva track-day mai serios ne putem uita la : * Metzeler Raceteck K3 deci da Raceteck rulz am avut K2 pe spate bun mi-a placut,pe ploaie cam fugea spatele si a tinut doar 5000 km * Michelin Power One sau poate chiar Power Pure (intamplator chiar zilele trecute am cerut referinte despre el) * Pirelli Diablo Supercorsa * Continental Race Attack * Bridgestone BT003Pro/BT016Pro sau poate chiar noile S20 (inca nu am auzit feed-backuri despre acestea) * Dunlop D211GP Numar de kilometri pe care ii pot duce astfel de gume e greu de apreciat, dar folosite "sportiv" + ceva zile pe pista nu cred sa duca mai mult de 3000-5000 km in conditii de siguranta. Deasemenea, neincalzite astfel de gume au aderenta foarte slaba. La fel, performantele pe carosabil umed sunt foarte mici. La urmatorul nivel (sport touring + un pic racing -pista sau strada din cand in cand) avem asa : * Metzeler Sportec m3 sau m5 interact * Michelin Pilot Power - am acum bune zic eu si tin si mai mult am deja 8000 si sunt ca noi * Pirelli Diablo Rosso Corsa (Corsa II) * Continental Sport Attack * Bridgestone BT015/014 * Dunlop Sportmax Q2 Aici numarul de kilometri suportati creste considerabil 5000-10000 sau poate chiar mai mult, performantele pe ud sunt net superioare celor de mai devreme iar lipsa incalzirii nu face atat de mult rau ca in cazul hiper-sportivelor de mai devreme. Va rog, continuati sau comentati mai departe... Urmatorul set (sezonul viitor sper) m-am gandit la Continental Sport Attack asta ca le-a laudat c00obra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) ce furtun 64 euro? ala de benzina? l-am luat eu nou acu 2-3 luni de la onda si a fost 40 roni + tva, iar colierele amandoua au fost 5 roni + tva Care magazin? La reprezentanta? Cred ca o sa iau de aici. http://www.motovip.ro/produse/Furtun%20de%20benzina%20diam.%208/12%20mm_1612.htm Editat Martie 2, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 dap, la reprezentanta, carpati motor pe strada parcului. furtunul de benzina are un unghi la 90 de grade si e dublat. la 9 euri mi s-a parut tiganie sa pun tot cumparat la metru. plsu ca doar ce imi comandasem si cateva suroabe originale de vreo 100 lei sa fac si eu viespul sa arate bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Urmatorul set (sezonul viitor sper) m-am gandit la Continental Sport Attack asta ca le-a laudat c00obra raportul pret-calitate f bun,dar ti-as recomanda(mai ales ca zici ca abia next season vrei) sa iei ceva de generatie mai noua.pe amck nota 10 gumele alea,pe ud am inteles ca iar se descurca onorabil,dar merge luat ceva mai nou ca si tehnologie.plus ca diferentele de bani nu sunt astronomice..parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Urmatorul set (sezonul viitor sper) m-am gandit la Continental Sport Attack asta ca le-a laudat c00obra sunt gume foarte proaste. toti cei care au avut gumele astea au facut poc poc..pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Eu vreau sa-mi iau de la Razvan/metricmotion un set Metzeler M3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 (editat) @zyonbv : _ Despre M3 iti pot spune eu. Inca le mai am pe motor. Gumele astea sunt exact ce recomanda doctorul pentru cineva care merge mult, forteaza un pic curbele si mai trece din cand in cand pe la circuit pentru ocazionalul knee-down. Nu am altceva decat cuvinte de lauda la adresa gumelor astora. _ Desi au cel putin 10.000 km abia se vede uzura pe ele. Pe ploaie sunt absolut geniale, singurul impediment adus de apa de pe sosea fiind , recunosc, de ordin psihologic. Pe drumuri virajate gumele iti dau feed-back instant iar lean-to-lean se intampla absolut natural. La incalzire excesiva nu isi pierd aderenta brusc ci sar milimetric a.i. sa iti dea de stire ca te afli aproape capatul tractiunii. _ Pe circuit, la nivel mediu se comporta onorabil atata vreme cat iti acorzi cateva ture de incalzire inainte sa tragi de ele. _ Cu un DOT deloc de invidiat adica de-o seama Matusalem ar zice unii, gumele astea nu m-au dezamagit nici macar o data in 3 sezoane. Sunt superbe! Le recomand oricui cu draga inima. Personal voi merge (cred) sezonul urmator catre ceva si mai inclinat spre sportivitate de la acelasi producator (a se citi Metzeler Racetec). ALTFEL, as fi mers mai departe pe aceeasi gama dar trecand de la M3 catre tehnologia mai noua lui M5 Interact. Acelasi lucru ti-l recomand si tie. (diferenta de bani nu depaseste 50 euro/set). _ Ca si concluzie : sunt de parere ca un producator care face DOAR GUME MOTO cum e Metzeler sigur are expertiza mult mai mare fata de alti producatori pentru care gumele moto sunt doar o particica mica din businessul lor. Personal nu am intalnit pana acum vreun feed-back negativ la adresa Metzeler. Succes. Editat Martie 2, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Sorin, mersi mult de feedback, ma incanta super mult cand cineva imi povesteste cu drag si entuziasm de un produs sau fapt intamplat lui. Cuvintele tale despre cauciucuri nu sunt doar o simpla prezentare a cauciucurilor, ci compun o povestioara care arata zambetul tau si bucuria kilometrilor parcursi.... Danke... Sunt sigur ca ma voi bucura de ele si mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 (editat) @florin-v:maestre,sincer...cred ca cei care au facut poc nu au facut-o din cauza gumei(a se citi CONTI sport-attack).e mai mult decat relativa treaba,la fel poti spune de GP RACER(2 din 3 mobristi se dau de asfalt incaltati cu aceasta guma-pe pista la limita sau pe strada neincalzita,etc...u know).eu personal am mers cu ele,am exagerat cu ele,s-a mers cu ele si pe ploaie,si s-au comportat mai mult decat admirabil.dar repet,e tehnologie veche inglobata in ele,nu le-as lua in 2013.parerea mea... @zyonbv:cum spune sorin128,UN PRODUCATOR CARE FACE DOAR CAUCIUCURI STIE CE VORBESTE,asa iti zic si eu.un sezon de metzler raceteck k3,luate aproape noi,cu DOT fff recent...drumetii la intruneli moto,zilnic pe serpentine,wheelie,franari,tot tacamul.si au avut grija de mine si mi-au dat o sigranta in mine enoooorma!....tine cont de tot ce a spus sorin128 si nu vei da gres in alegerea pe care urmeaza sa o faci Editat Martie 3, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 @florin-v:maestre,sincer...cred ca cei care au facut poc nu au facut-o din cauza gumei(a se citi CONTI sport-attack).e mai mult decat relativa treaba,la fel poti spune de GP RACER(2 din 3 mobristi se dau de asfalt incaltati cu aceasta guma-pe pista la limita sau pe strada neincalzita,etc...u know).eu personal am mers cu ele,am exagerat cu ele,s-a mers cu ele si pe ploaie,si s-au comportat mai mult decat admirabil.dar repet,e tehnologie veche inglobata in ele,nu le-as lua in 2013.parerea mea... @zyonbv:cum spune sorin128,UN PRODUCATOR CARE FACE DOAR CAUCIUCURI STIE CE VORBESTE,asa iti zic si eu.un sezon de metzler raceteck k3,luate aproape noi,cu DOT fff recent...drumetii la intruneli moto,zilnic pe serpentine,wheelie,franari,tot tacamul.si au avut grija de mine si mi-au dat o sigranta in mine enoooorma!....tine cont de tot ce a spus sorin128 si nu vei da gres in alegerea pe care urmeaza sa o faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quback Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Ce lant / kit lant pt 600 f 2001 sa cumpar si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Did sau Regina... vezi louis.de sau motovip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 (editat) Did sau Regina... vezi louis.de sau motovip. sau o varianta mult peste cele doua...lant EK si pinioane JT @quback:daca esti interesat de orice varianta,PM me si iti fac o oferta Editat Martie 3, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 did.pinioanele sunt tot de la jt daca iei kit. george.am fost la bricostore de am luat folie de impachetat. maine se face pachetul...........am zis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 did.pinioanele sunt tot de la jt daca iei kit. george.am fost la bricostore de am luat folie de impachetat. maine se face pachetul...........am zis! hai cu "pachetul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 hai cu "pachetul" a meritat asteptarea, crede-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Ma suna un prieten azi:ia zii,iesim putin,ca am vazut vreo 6 azi.Eu,nu,ca e naspa inca,mai stai etc...si m-am apucat de am schimbat cu chiu cu vai a treia bujie. Fara probleme acu,nu a mai tras sa moara,problema a fost deci ca mergea in 3 cilindrii...merci pt sfaturi si pareri.Bun,daca m-am apucat de-o treaba,am shimbat ulei/filtre,lichid de racire..si nu m-a lasat inima sa nu dau si o tura mica Victoriei,Dorobanti,Romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Ma suna un prieten azi:ia zii,iesim putin,ca am vazut vreo 6 azi.Eu,nu,ca e naspa inca,mai stai etc...si m-am apucat de am schimbat cu chiu cu vai a treia bujie. Fara probleme acu,nu a mai tras sa moara,problema a fost deci ca mergea in 3 cilindrii...merci pt sfaturi si pareri.Bun,daca m-am apucat de-o treaba,am shimbat ulei/filtre,lichid de racire..si nu m-a lasat inima sa nu dau si o tura mica Victoriei,Dorobanti,Romana. ferice de unii...miercuri fac si eu 10metri cu Viespea,la mecanic,la schimbat de ditributie...sper sa nu ma transform in turture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 @george, ai probleme cu intainzatorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quback Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Mersi pt sfaturi zyon george ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.