Vizitator george05 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 @george, deci nu le schimbi?! @florin, am incercat si cu smirghel si cu cu mai multe, zi-mi cum sa remediez filetul unde intra suruburile? stie careva un remediu? Sa folosesc un lipic ceva, gen loctite? pai nu schimb patinele,sunt in stare f buna,la fel e si intinzatorul.lantul doar se schimba,maine la pranz...apoi ii dam drumul sa auzim cum "bazaie" In general nu, doar la motoare batrane de gen f2, etc; totusi lumea le schimba, just in case. de unde logica asta?"just in case" ca ce?doar se verifica si daca e sa fie schimbate le schimbi daca nu nu...cat despre vechime:patinele nu se uzeaza in timp,ci in kilometrii.corect? se poate aceesa din nou www.hondahornet.ro/forum....e important sa puneti /forum altfel nu prea porneste.sper sa nu mi-o fur de la ceva admin de pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) pai nu schimb patinele,sunt in stare f buna,la fel e si intinzatorul.lantul doar se schimba,maine la pranz...apoi ii dam drumul sa auzim cum "bazaie" de unde logica asta?"just in case" ca ce?doar se verifica si daca e sa fie schimbate le schimbi daca nu nu...cat despre vechime:patinele nu se uzeaza in timp,ci in kilometrii.corect? se poate aceesa din nou www.hondahornet.ro/forum....e important sa puneti /forum altfel nu prea porneste.sper sa nu mi-o fur de la ceva admin de pe aici Cum ai zis si tu mai sus, nu le schimbi, nu acum. motorul tau e ceva mai nou(km mai putini) comparativ cu cel al unui f2 obosit, la ala cand pica distributia(pentru a 2-a sau a 3-a oara) trebuie sa ii schimbi tot kit-ul ca cel dinainte nu le-a schimbat; si totusi mai sunt destepti care nu verifica si comanda tot kit-ul sau comanda tot kit-ul ca asa vor ei, "ca sa fie siguri" sau mecanici care "recomanda" schimbarea intregului kit ... la asta ma referam cu "just in case" Spor cu distributia! Editat Martie 5, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 (editat) Cum ai zis si tu mai sus, nu le schimbi, nu acum. motorul tau e ceva mai nou(km mai putini) comparativ cu cel al unui f2 obosit, la ala cand pica distributia(pentru a 2-a sau a 3-a oara) trebuie sa ii schimbi tot kit-ul ca cel dinainte nu le-a schimbat; si totusi mai sunt destepti care nu verifica si comanda tot kit-ul sau comanda tot kit-ul ca asa vor ei, "ca sa fie siguri" sau mecanici care "recomanda" schimbarea intregului kit ... la asta ma referam cu "just in case" Spor cu distributia! asa mai merge pomanagii de mecanici carora le e lene sa verifice si vor sa scoata banu` de pe om sunt destui,la fel si "priceputi" care habar nu au din ce e formata distributia....cat despre mobra mea,are si ea kilometrii destui dar se tine tare ca doar nu degeaba mi-a mancat toate economiile de 5 ani incoace Editat Martie 6, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Sa inteleg ca ai gasit plastifix sau ceva similar pe undeva ? Am folosit ceva de la bison, nu stiu acum denumirea exacta, sunt la serviciu. E un adesiv pentru plastic care poate umple si spatii. Spre deosebire de filmulet eu am mai adaugat si o plasa din plastic, gen aia care se foloseste la rigips dar mult mai deasa. Pe interior am tras o mana subtire de fibra. A iesit chiar finuta si arata foarte rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 @george, deci nu le schimbi?! @florin, am incercat si cu smirghel si cu cu mai multe, zi-mi cum sa remediez filetul unde intra suruburile? stie careva un remediu? Sa folosesc un lipic ceva, gen loctite? asta este mai problematic. ar trebuii sa dai filet insa nu prea esxista 'carne" ca sa dai un filet. surubul actual este de 5 cu pas mic. se poate face o singura TIGANIE ca sa eviti schimbarea blocului si anume sa pui un holsurub de 6. asta o sa intre mai mult prin plastic. nu uita si de smirghel sub . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Am incercat si cu smirghel. Trebuie sa intreb pe cineva de niste blocuri. Vreau sa dau comanda de un ghidon LSL sau Rizoma. Dar as vrea sa pun si comenzi noi pe el. Si sa mai fie si la un pret accesibil. Ca sa fie totul fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 pe interiorul blocului de (lumini, semnale)si pe cel al blocului de pornire on-off ai cate un tamburus pe fiecare care intra intr o gaurica a ghidonului special sa nu se unvarta. daca nu le mai ai desfaci si pui smirhel cu staul abraziv pe ghidon (toata circumferinta) dupa care strangi cu cele 2 suruburi blocurile. nu se mai invart dupa nici daca te superi pe ele exact , acesta fiind primul motor la care le-am gasit pe tumburuse intregi m-am gandit sa nu le rup eu mi-am luat acest model este diam 22 exterior dar pe interior mult mai mic , a trebuit sa il duc sa il largeasca un pic la freza ca sa-mi intre amortizoarele de ghidon , iar gaurile nu au fost executate de tot ci doar 3 mm profunzime bag poze reale maine ca acum trebuie sa plec la servici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Acest model fiind LSL Street? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Acest model fiind LSL Street? nu este LSL , este marca no1 de la polo.de . a costat aprox 40 E si sunt sigur ca este un ghidon superbike si nu street dar dupa ce l-am montat aseara si m-am asezat in sa m-am indragostit de pozitia care o ofera .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 hehe.. foarte fain. Street am zis si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 de unde l-ai luat? pe timisoara la suzuki (uit tot timpul cum ii zice la firma, desi sunt clientii nostri la service), au WRP la 180 roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 pe timisoara la suzuki (uit tot timpul cum ii zice la firma, desi sunt clientii nostri la service), Motorteam. ( http://www.motorteam.ro/ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 exact. multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 ce, ce ,ce ?? nu inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) de unde l-ai luat? pe (bulevardul)timisoara la suzuki (uit tot timpul cum ii zice la firma, desi sunt clientii nostri la service), au WRP la 180 roni. ce, ce ,ce ?? nu inteleg... Am adugat linkuri in postul lui Coobra pentru clarificare. Editat Martie 6, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Bomba... mi-am gasit si eu blocuri de lumini. hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salut, Am si eu o mica nedumerire din punct de vedere electric,mai exact am schimbat semnalizatoarele la viespe si am pus un model de aluminiu cu leduri.Intrebarea mea este de ce acuma clipeste mai repejor?,eu unul banuiesc ca ar avea alta putere(Wati).Se poate strica s-au arde ceva?,ma refer la releul de semnalizare.Se poate face sa clipeasca normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salut, releul e facut sa mearga pentru o anumita valoare de Wati per parte. Semnalizatoarele care le-ai pus tu nu ajung la nr de wati care e facut/erau becurile initiale. Probleme nu o sa intampini. Pentru a remedia problema daca te sacaie, poti calcula cati wati aveau becurile initiale si sa adaugi in ca un consumator/bec pe instalatie pentru a ajunge cu cele noi la aceasi valoare de wati. Sau sa cauti un releu care sa fie auto-ajustabil sau mai slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 eu am o problema cu faza scurta .. e chioara rau frate .. eu merg numai cu faza lunga .. indiferent ca e zi/noapte .. ma gandeam sa-i pun xenon.. poate am mai multe sanse sa vad si eu ceva noaptea .. da chiar trebuie sa schimib toata instalatia??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 nu tre sa schimbi nimic. cumperi doar bec + droser si e plug & play Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Cea a motorului nu! o sa fac eu un tutorial de modificat instalatia de xenon pentru a putea fi pusa sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) eu am o problema cu faza scurta .. e chioara rau frate .. eu merg numai cu faza lunga .. indiferent ca e zi/noapte .. ma gandeam sa-i pun xenon.. poate am mai multe sanse sa vad si eu ceva noaptea .. da chiar trebuie sa schimib toata instalatia??? Ciudat...a mea nu e chioara deloc...posibil sa ai becul ars pe faza scurta si de fapt faza scurta chioara sa fie pozitia..imi dau si eu cu parerea. Facut cateva ture azi,prin centru',intalnit 2,3 motoristi..cei mai place viespii motulul,bujiile si filtrele noi....ca mie shaorma...merge ceas,dupa ce mi-a dat emotii..facui ceva investitii dar s-a meritat. totusi cam rece,la maini se simte mai rau. Editat Martie 6, 2012 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 E fain ca ai iesit, d-abia astept si eu. Intrebare, modelele 2003-2006 au buton de oprit luminile? Ca am luat de la un tip un set de blocuri de lumini de 2003 si nu au butonul ala off-pozitie-faza. Care-i spilul, sunt automate sau tot timpul on? Sper ca le pot monta la mine pe viespie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) E fain ca ai iesit, d-abia astept si eu. Intrebare, modelele 2003-2006 au buton de oprit luminile? Ca am luat de la un tip un set de blocuri de lumini de 2003 si nu au butonul ala off-pozitie-faza. Care-i spilul, sunt automate sau tot timpul on? Sper ca le pot monta la mine pe viespie... Nu au. Farul se aprinde cand pui contactul la cheie. Sa nu uiti farul oprit ca e obligatoriu sa-l ai pornit. Asa va fi si la masini. Editat Martie 6, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 destul de nasol, daca vreau sa intru in curte cu farul stins...cum fac/n-am cum. Eventual de faceau o extra chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.