Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

pai avand in vedere ca majoritatea hornetistilor sunt din bucuresti nu inteleg de care e marele deranj. iar daca nu ne atragea atentia LEPRONE nu mai apareau atatea mesaje pe langa subiect.

 

pana la urma facem si o intalnire de hornetisti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vreau sa aflu si eu parerile voastre pro si contra despre acest model honda hornet :banana:

 

 

 

multumesc mult

asa a aparut topicul. pana la urma despre ce ar trebui sa vorbim aici? cum ai zis tu cu pompa de apa am putea spune si noi sa mergi intr-o sectiune de service si uite asa incetu cu incetu aici nu s-ar mai vorbi deloc pentru ca pentru orice ai zice ar fi o sectiune. eu nu vad aici sa scrie undeva ca nu ai voie sa vorbesti despre intalniri. atata timp cat ii vorba de hornetisti si horneturi nu vad nici o problema. cand ma refer la intalniri aici pe forum ma refer la una nationala, de ex pe Transfagarasan ca ii mai la centru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand piese din dezmembrare Honda Hornet,an 98, pc34
CDI-150 lei
Bascula-100 lei
Etrier+furtune+borcanas+pompa frana spate 100 lei
Stator 70 lei
Electromotor 100 lei
Toba originala 200 lei
Motor 600 lei
Carburatoarele 150 lei
Vas expansiune 50 lei
Instalatie electrica 50 lei
Melc kilometraj 50 lei
Ax roata fata cu rulmenti 80 lei
Furtune frana fata 70 lei
Picior cu senzor 50 lei
Pedala schimbator cu tija cu tot 70 lei

toate la pachet 200 euro

tel 0749911690

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@leprone:dupa aproape 6 ani de cand urmaresc topicul,si 4 ani de Hornet,esti primul(si pe langa asta esti si relativ nou pe zona) care are o problema legata de un anume motiv de discutie pe care l-ai dori moderat.eu zic sa stai linistit si sa postezi in continuare aici orice ai tu nevoie si sa nu mai cauti "samanta de scandal" intr-un loc unde nu a fost aproape niciodata asa ceva.daca te uiti in urma ai sa vezi,cum spunea @sorin128,ca ne-am automoderat si ca intotdeauna a fost extrem de mult bin simt pe acest topic.numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa george. Daca ne uitam im urma sunt zeci si zeci de pagini cu intalniri si poze si nu le-a sters nimeni. Eu am postat doar o data o locatie undeva si au fost sterse toate postarile referitoare. Si pana la urma duce cineva in spate postarile asa zis inutile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa nu a mai umezit. acum mai bine de 2 saptamani am sters bine pe dedesupt si am tot urmarit daca mai umezeste. nu s-a pus problema de facut balta.

cica ar fi un meserias prin galati care a reparat pompe de apa la motoare. un prieten si-a facut o pompa de la un cbf f4... imi e teama sa nu faca figuri in plin sezon, ca atunci e de rau!

 

responsabili pentru porcaieli sunt cei care au fost comozi si nu le-a pasat de ceilalti care nu sunt interesati de iesirea unui motociclist sau intalnirile a 3-4 hornetisti, la un oras situat la sute de kilometri distanta el. crede-ma ca inteleg foarte bine ce scriu si daca administratorii lasa votul la liber intr-o astfel de situatie, rezultatul nu e greu de anticipat. am vazut ca a fost resuscitat Hornets red carpet, felicitari!

Mă bucur pt pompă, ai scutit 2 mil și ceva muncă. Eu la o recidivă nu aș schimba-o ci aș verifica mai întâi o-ringul, din moment ce au apărut așa multe garnituri la vânzare pe Ebay înseamnă că mulți le mai și schimbă, nu doar pompa cu totul cum se făcea acum 2-3 ani.

Mă bucur și pt Honda Red Carpets care a fost o inițiativă bună la viața ei dar nu s-a susținut (are totuși 100 pagini, nu e puțin) pt că probabil și altora ca și mie, le vine greu să urmărească 2 topice despre cam același lucru: plimbarea cu Horneta alături de prieteni.

 

Chiar asa george. Daca ne uitam im urma sunt zeci si zeci de pagini cu intalniri si poze si nu le-a sters nimeni. Eu am postat doar o data o locatie undeva si au fost sterse toate postarile referitoare. Si pana la urma duce cineva in spate postarile asa zis inutile?

Păcat de ele ! Asta pt că s-a suprapus acum în mod nefericit atitudinea de "sifonar" a colegului cu zelul unor moderatori care întâi taie și apoi numără.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ura! Gata prima iesire de anul asta. A pornit la a 2a cheie, curatat lant, uns… si sus pe ea :-D

Evident ca mi-am uitat permisul de entuziasm dar a fost doar o plimbare scurta. :-)

Am inghetat oleaca dar evident ca a meritat.

 

Numai bine tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca moderatorii au disparut, iar noi am ramas sa ne certam aici... in concluzie, o lasam cum spuneti voi si a fost excesul meu de zel!

 

@adrianm, daca nu o sa inceapa sa faca balta, o s-o las asa sezonul asta. deocamdata bagam ulei, bujii, filtre, schimbam antigelul, multa benzina si asfalt bun sa fie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@satori: M-am uitat la codita. E facuta din fibra, se vede pe interior. O sa fiu nevoit s-o revopsesc, pt ca a fost adusa intr-o remorca plina cu bagaje si s-a zgariat. Tot ieri i-am inlocuit semnalizarile pe spate.

 

 

Mersi, am inteles. Foarte greu se gaseste o codita decenta pentru modelul asta, de aceea te-am intrebat. Pe de alta parte, eu vreau semnalizari mari (stock) pe spate si la majoritatea coditelor se pun semnalizari mici. Cred ca o sa renunt. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se găsește greu pentru că se caută foarte mult modelul nou de codiță. Mie îmi place modelul vechi 2007-2010 cu mânere mi se pare mai practic, mai pun și bagaje pe ea.

Dar am văzut că toți care le-au trântit și le-au spart coada au pus apoi modelul nou original sau fibră. Multe văd aduse din Italia care au chiar undertailul de tablă, nu știu ce tot fac ăia pe acolo, italienii, dacă sunt căzute sau le schimbă ei pur și simplu: codiță model nou, stop, semnalizări, suport număr toate Barracuda, cam așa vin din Italia hornetele după 2007.

Dacă vrei semnalizări ai de unde alege stock sau aftermarket de ce să renunți acum când oferta e mai bogată ca oricând

stock mari dar cu led http://www.ebay.co.uk/itm/New-LED-Turn-Signals-Light-For-HONDA-CB919F-Hornet-900-2002-2007-/360715471730?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item53fc514b72

stock mari cu led clare http://www.ebay.co.uk/itm/New-LED-Turn-Signals-Light-Honda-For-HONDA-CB919F-Hornet-900-2002-2007-/360691040617?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item53fadc8169

lampă cu toate integrate plus brizbrizuri http://www.ebay.co.uk/itm/2011-2012-Honda-CBR-250R-CBR250R-SEQUENTIAL-Turn-Signal-LED-Tail-Light-Smoke-/390693759241?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5af729a909

Model "Vader" led http://www.ebay.co.uk/itm/New-Vader-Ultra-LED-Turn-Signal-Light-Honda-CBR-600-1000-RR-Hornet-CBF-VTX-VT-/301121262742?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item461c39d496

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ziceam de semnalizare, ma refeream la ce se intampla dupa ce pui codita. Cum n-am codita, raman cu cele stock si sunt ok.

Interesanta chestie cu mobrele de Italia, nu stiam. Eu am luat-o din Ro, de noua, stat in reprezentanta. Mi s-a parut o afacere buna (si inca mi se pare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, au pus colegii nostri hornetisti din UK insa s-au complicat putin adaugand si un releu de protectie inainte de priza (releu obisnuit normal deschis).

E si o schema acolo

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=10&t=18607

Nu e nevoie asa de complicat decat daca vrei sa pui consumatori mari (atunci faci ca ei si tragi fir direct de la baterie prin releu)

Daca vrei pt navigatie, incarcare telefon, statie (sau toate la un loc) atunci e suficient sa legi bricheta la un fir de contact - acolo unde au pus ei 86 de la releu.

Gasesti priza de bricheta aici http://www.ebay.co.uk/itm/Handlebar-Mount-12V-Power-Socket-Fits-Honda-CBF1000-CB1000R-CB600F-Hornet-CBF600-/400492758491



Asa ii amea, adusa din Italia in toamna cu tabla pe dedesupt. Totul barracuda. Nu prea are semne de cazatura, dapoi mu stiu. Am si codita originala

Am vazut cel putin 3 motociclete (astea imi vin acum in minte) toate aduse din Italia 2007, 2010, 2011 toate facute pe model 2011, in stare buna, nu pareau cazute. 2010 -le avea undertailul din plastic original, celelalte undertail din tabla (din "interpolari" cu segmente la 2007, rotund perfect la 2010 am crezut ca e din plastic). Toate cu acelasi stop Barracuda (fara semnalizari incluse) care e aproape identic cu originalul (deci nu inteleg efortul). Toate insa cu suport de numar rabatabil Barracuda si semnale mici cu led. Eu m-am gandit ca asta o fi fost motivul, la 2007 original nu poti pune nr rabatabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păcat de ele ! Asta pt că s-a suprapus acum în mod nefericit atitudinea de "sifonar" a colegului cu zelul unor moderatori care întâi taie și apoi numără.

Sa nu exageram. Nu suntem zelosi dar nu putem urmari sutele de pagini de aici cum decurg discutiile. Asa ca nu fii tu asa zelos si judeca prea repede oamenii. Totul se rezuma la discutii amicale si de bun simt. Am taiat cateva postari in urma unor reporturi si nu am dat nume cine le-a dat, ca nu se face asa ceva. Am revenit apoi vazand, urmarind si citind cateva pagini de pe topicul vostru. Placut surprins, e printre cele mai curate si de bun simt. Recunosc ca pana la urma nu avem ce modera. Va descurcati si singuri. Sa fiti iubiti si an fara evenimente sa aveti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand ma refer la intalniri aici pe forum ma refer la una nationala, de ex pe Transfagarasan ca ii mai la centru...

 

O idee excelenta. Daca sunt si altii interesati ne putem organiza pt o adunare de weekend undeva prin iunie-iulie.

 

Am si o intrebare tehnica: ce parere aveti de pinioanele Esjot comparat cu JT?

 

Tocmai mi-a venit kitul de lant: DID 525VX (110) + pinioane ESJOT (15, 42)

http://www.esjot.com/en/sprockets-and-chains/motorcycle.html?modell=41328

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma facem si o intalnire de hornetisti?

 

 

eu nu vad aici sa scrie undeva ca nu ai voie sa vorbesti despre intalniri. atata timp cat ii vorba de hornetisti si horneturi nu vad nici o problema. cand ma refer la intalniri aici pe forum ma refer la una nationala, de ex pe Transfagarasan ca ii mai la centru...

 

 

O idee excelenta. Daca sunt si altii interesati ne putem organiza pt o adunare de weekend undeva prin iunie-iulie.

 

 

Salutare,

 

Nou posesor de hornet de anul trecut.

As face o plimbare si o intalnire de weekend prin TF,chiar mi se pare o idee foarte buna!

 

 

Prin iunie august as prefera eu pt ca am licenta la vara

 

 

Uite ca deja v-ati strans o mana de oameni - GROZAV !

 

Una din intalnirile de hornetisti s-a petrecut cu ani in urma chiar unde spuneti voi - pe Transfagarasan :D . Mai precis am innoptat atunci la Pensiunea Brandusa din Avrig : http://www.calarie-agrement.ro/ . Pretul e foarte ok, gazda e primitoare si intelegatoare (Ioan Maties - 0745 277 116), peisajul e de vis iar Transfagarasanul e la o aruncatura de bat. A fost asa frumos ca anul trecut am fost din nou cativa prieteni motoristi acolo.

 

Un week-end e suficient daca reusiti sa va adunati de vineri seara (aviz amatorilor : vineri seara iese INTOTDEAUNA cea mai mare distractie). Sambata aveti timp berechet sa abordati curajos cateva curbe pana la Balea sau mai departe, sa mergeti pana in Sibiu sa mancati ceva si apoi sa ajungeti in timp util ca sa puteti incinge un gratar (sunt marketuri in Avrig ca sa va puteti "aproviziona" la o adica).

 

Din experienta ceea ce functioneaza si ce puteti face este asa :

 

Intalnirea hornetistilor de pretutindeni (sic :P )

Unde : Avrig (Pensiunea Brandusa) - http://www.calarie-agrement.ro/ (or whatever..... )

Cand : Week-endul 26-27 Iulie 2014 (or whenever .....)

Participanti :

1. Borisache (or whoever.....)

2. Cristirus (or whoever.....)

3. Vallach (or whoever.....)

4. Gcodin (or whoever.....)

5.

6.

........

 

Tineti lista o saptamana - doua cand se adauga cine vrea sa vina dupa care sunati unul la pensiune - faceti rezervarea si....gata...asta e tot - restul e "Distractie placuta si asfalt uscat"! Cu cateva zile inainte de plecare vorbiti intre voi - stabiliti o ruta si o ora de plecare ca sa va organizati in grupulete pana acolo .

 

 

P.S. : Daca discutiile devin foarte extinse mutati-va pe /index.php?/topic/437721-hornets-red-carpet/ ca sa evitati off-topicul :tempted: .

 

Va atasez si cateva poze de la intalnirea de la Avrig ca sa va fac pofta de intalneli :

post-32983-0-45154800-1395165725_thumb.jpg

post-32983-0-21520300-1395165798_thumb.jpg

post-32983-0-02466900-1395165947_thumb.jpg

post-32983-0-66825600-1395166026_thumb.jpg

post-32983-0-98741900-1395166079_thumb.jpg

post-32983-0-93305600-1395166325_thumb.jpg

 

Succes !

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am vazut azi un hornetel astazi care cred ca era 2012, dar nu stiu sigur. Arata ca cel din prima imagine, dar pe gri.

Poate cineva sa imi spuna ce versiuni sunt mai exact

 

1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet1.jpg

 

 

2: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet2.jpg

 

Si cred ca am aflat cu putin google-fu.

Unul e de 1000 si unul e de 600. Ambele din 2012.

Editat de bullet14
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am vazut azi un hornetel astazi care cred ca era 2012, dar nu stiu sigur. Arata ca cel din prima imagine, dar pe gri.

Poate cineva sa imi spuna ce versiuni sunt mai exact

 

1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet1.jpg

 

 

2: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet2.jpg

 

Si cred ca am aflat cu putin google-fu.

Unul e de 1000 si unul e de 600. Ambele din 2012.

Cum spune si @cristirus...primul e cb1000r,urmasul hornetului de 900,cu motor derivat de pe cbr1000rr 2008 daca nu ma insel.al doilea e noul hornet600,motor derivat din cbr600rr...se observa cum trasaturile noului hornet il fac izbitor de asemanator cu "big brother",cum de altfel era si vechea generatie de horneturi de 600,respectiv de 900.niste bijuterii,din toate punctele de vedere,parerea mea... Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni, am o Honda Hornet din 2006 si am o problema: nu mai porneste.. La amiaz totul era ok, a pornit m-am dat apoi mai spre seara nu a mai vrut sa porneasca... recunosc era destul de frig si nu am tras din prima shokul, apoi cred ca am inecato ( deoarece am incercat sa o pornesc de f multe ori dar nici un raspuns) In final a m renuntat, am luat bateria si pus-o la incarcat... am sanse sa se mai "usuce" pana pe dimineata ? cum trebuie pornita corect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...