Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cat despre placute,the best there is,CL xbk5.parerea mea!

 

Preturi -> link

 

Personal nu am folosit pana acum CL, insa foarte multi le recomanda. Sezonul trecut am schimbat placutele fata/spate cu Ferodo FDB-ST (sinterizate) si, desi am citit ca unii colegi se plang de faptul ca scartaie la franare, nu am intampinat nici un inconvenient pana acum, in afara de faptul ca s-au rodat destul de greu, posibil si din cauza uzurii discurilor.

 

Foarte important de cunoscut este si diferenta dintre tipurile de placute: organice, sinterizate, ceramice -> link

 

Asta mi-a rapuns un dealer cand m-am interesat de placute:

"Daca nu ai un stil de condus agresiv si nu mergi cu viteza mare, placutele TRW organice sunt foarte bune.Acestea sunt mai moi, se consuma mai repede, si au eficienta de frana de 75-80% dar sunt mai ieftine si nu uzeaza discul de frana. Placutele sinterizate sunt mai agresive, mai dure, se consuma mai greu dar sunt mai scumpe si uzeaza discurile."

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

 

Asta mi-a rapuns un dealer cand m-am interesat de placute:

"Daca nu ai un stil de condus agresiv si nu mergi cu viteza mare, placutele TRW organice sunt foarte bune.Acestea sunt mai moi, se consuma mai repede, si au eficienta de frana de 75-80% dar sunt mai ieftine si nu uzeaza discul de frana. Placutele sinterizate sunt mai agresive, mai dure, se consuma mai greu dar sunt mai scumpe si uzeaza discurile."

Ultima parte,"uzeaza discurile" e relativa.eu merg de 5 ani pe sinterizate,initial SBS,apoi doar CL xbk5 si masurand discurile an de an nu a aparut uzura sensibil pronuntata.pot garanta ca cele cele ceramice rup vizibil discurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt proaspat detinator al unui Hornet 2007, si stiu ca modelul acesta se incalzeste mai puternic prin oras. De exemplu ventilatorul incepe sa raceasca cand ajunge motorul pe la 103-104 grade Celsius. Este mult este putin? Mie mi se pare ca e cam ridicata temperatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand toba mivv carbon folosita f putin stare impecabila,are db killer,cutie,colier prindere,cot,certificat omologare italia . A fost montata pe o honda hornet 2007.pret 130 euro fix. tel 0724552088

post-90657-0-20909800-1436440239_thumb.jpg

post-90657-0-56894100-1436440246_thumb.jpg

Editat de rider_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.ce anvelope recomandati pt un incepator(sunt in primul an).mers prin oras nu foarte agresiv.mai merg si 8-9 mii dar nu exagerez.ma intereseaza aderenta si sa tina ceva vreme.am citit si in topicul anvelope dar nu m am lamurit.mi sa recomandat metzler si pilot power.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu luni era sa cad intr-o curba, tot ce pot spune ca pe langa noroc am fost salvat de gume. Am avut Metzeler Sportec M5 interact si am fost multumit de ele. am prieteni care au M7RR si sunt multumiti de ele. unu chiar forteaza motorul calumea pe curbe si ii multumit de ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare.ce anvelope recomandati pt un incepator(sunt in primul an).mers prin oras nu foarte agresiv.mai merg si 8-9 mii dar nu exagerez.ma intereseaza aderenta si sa tina ceva vreme.am citit si in topicul anvelope dar nu m am lamurit.mi sa recomandat metzler si pilot power.mersi

Eu folosesc Michelin pilot power, recomand. Daca vrei recenzii de calitate la anvelope moto arunca o privire la revzilla.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

@zelotu:daca nu te-a lamurit topicul dedicat gumelor,si nici revzilla sau alte site-uri de specialitate,atunci mergi pe ce vrei.no offence,dar asta e ca si intrebarea despre uleiuri,sau cea despre frane.daca ai rabdare si vrei sa vezi ce e mai bun,stai pe net cateva zile si vezi opinii.

Parerea mea personala:

Metz m7rr

Pilot power 3/4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Multumesc de info.pilot power sau metz o sa incerc.

george05 nu ma supar am citit forumul despre anvelope dar nu toti sunt cu hornet.de aceea am intrebat in sectiunea hornet si astept pareri

In general pe Naked la ritm normal sau chiar mai agresiv se preteaza foarte bine gumele sport-touring.durata de viata oricum e una medie spre lunga pe un naked.lasand la o parte gumele super sport evident.nu ai cum sa dai gres cu metz sau pp.bafta la achizitie.;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 .

Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acum

Daca se poate si poze e si mai bine

Multumes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand toba mivv carbon folosita f putin stare impecabila,are db killer,cutie,colier prindere,cot,certificat omologare italia . A fost montata pe o honda hornet 2007.pret 130 euro fix. tel 0724552088

inca valabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.louis.de/en/artikel/cockpit-fairing-with-abe/10006536?list=88507373

 

Am eu montat, ieftin si bun. Sunt multumit de cum arata dar sa nu ai mari asteptari in privinta lui din punct de vedere aerodinamic :D tot te bate vantul daca nu te lipesti de rezervor.

 

Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 .
Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acum
Daca se poate si poze e si mai bine
Multumes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Poate intereseaza pe cineva - un prieten vinde un adaptor Sw-Motech pentru suport topcase:

post-18136-0-55618000-1436962643_thumb.jpg

Pret 80eu.

 

Din cate zice merge pe CB 600 Hornet/S PC34 PC 36 1998-2006.

PM daca intereseaza pe cineva.

 

Numai bine,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti (si fete),

 

Am o mica dilema : stiu ca din manualul de service la pc34 teoretic tensiunea s-ar masura la 5k rpm unde ar trebui sa fie un interval intre 13-15V (asta cu faza lunga aprinsa).

Pana de curand uneori mai facea figuri si nu o lua chiar din prima (deseori din a 2-a insa nici carburatia nu am facut-o pana acum). Am zis ca bateria veche e ... veche si am schimbat-o.

Asta noua a rezistat 2 luni si intr-o zi cu soare si mers prin mult trafic a inceput usor sa oscileze turatia. Cand a pornit si ventilatorul de la radiator a mai oscilat inca 2 3 sute de turatii dupa care a murit motoul. Am remarcat ca bateria avea sub 11v.

Am incarcat-o si am vazut ca totusi nu e in parametri incarcarea. Deja ma gandeam direct la regulatorul de tensiune (releul magic).

Am dat rezervorul jos si implicit si releul si am observat ca mufa de masa (cele 2 mufe verzi care se unesc intr-un "papuc") era ruginita rau, abia mai facea contact pe cadru/releu de stratul de rugina. Curatat tot bine montat la loc si acum refacut masuratori.

Tin sa mentionez ca celelate mufe erau ca noi - nimic ars nimic innegrit.

Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7.

Tot nu o ia la rece totdeauna din prima insa pentru a elimina o parte din problema sambata primeste bujii noi (astea nu am idee cat de vechi sunt).

Sa consider ca releul de incarcare totusi face ce ar trebui si am descarcat bateria noua din alte considerente sau chiar cablurile verzi sa fi fost de vina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7.

Dacă ăștia sunt parametrii, e ok.

Pornitul la rece ține de starea carburatoarelor (dacă sunt curate și sincronizate) și de turația setată la relanti. La bujii e ca la bec, ori merge ori nu merge, și dacă nu merge se îneacă și nu prea o mai ia după.

 

Eu țin turația la 1000rpm vara, deși manualul zice 1300 (la turația asta o țin în perioada noiembrie-aprilie). Chiar dacă e cald afară, fiind relantiul jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, strict cât să pornească.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...