Hornet H Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Vreau sa schimb placutele de frana pe spate.Ce recomandati/ce folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Salutare,si pe mine ma intereseza niste placute de frana dar nu stiu care marca e mai buna si la ce pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) cat despre placute,the best there is,CL xbk5.parerea mea! Preturi -> link Personal nu am folosit pana acum CL, insa foarte multi le recomanda. Sezonul trecut am schimbat placutele fata/spate cu Ferodo FDB-ST (sinterizate) si, desi am citit ca unii colegi se plang de faptul ca scartaie la franare, nu am intampinat nici un inconvenient pana acum, in afara de faptul ca s-au rodat destul de greu, posibil si din cauza uzurii discurilor. Foarte important de cunoscut este si diferenta dintre tipurile de placute: organice, sinterizate, ceramice -> link Asta mi-a rapuns un dealer cand m-am interesat de placute: "Daca nu ai un stil de condus agresiv si nu mergi cu viteza mare, placutele TRW organice sunt foarte bune.Acestea sunt mai moi, se consuma mai repede, si au eficienta de frana de 75-80% dar sunt mai ieftine si nu uzeaza discul de frana. Placutele sinterizate sunt mai agresive, mai dure, se consuma mai greu dar sunt mai scumpe si uzeaza discurile." Editat Iulie 6, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Asta mi-a rapuns un dealer cand m-am interesat de placute: "Daca nu ai un stil de condus agresiv si nu mergi cu viteza mare, placutele TRW organice sunt foarte bune.Acestea sunt mai moi, se consuma mai repede, si au eficienta de frana de 75-80% dar sunt mai ieftine si nu uzeaza discul de frana. Placutele sinterizate sunt mai agresive, mai dure, se consuma mai greu dar sunt mai scumpe si uzeaza discurile." Ultima parte,"uzeaza discurile" e relativa.eu merg de 5 ani pe sinterizate,initial SBS,apoi doar CL xbk5 si masurand discurile an de an nu a aparut uzura sensibil pronuntata.pot garanta ca cele cele ceramice rup vizibil discurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Si eu tot cu CL xbk5 si nu observ o uzura deosebita a discului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EDUARD 13 Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Multumesc pt. detalii dar eu cred ca o sa raman la TRW si la masina folosesc la fel si sunt foarte multumit(nu scartaie,nu uzeaza discurile si nu se prajesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Multumesc pentru info,voi merge pe Ferodo sinterizate Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Räzvan Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salutare, sunt proaspat detinator al unui Hornet 2007, si stiu ca modelul acesta se incalzeste mai puternic prin oras. De exemplu ventilatorul incepe sa raceasca cand ajunge motorul pe la 103-104 grade Celsius. Este mult este putin? Mie mi se pare ca e cam ridicata temperatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 E normal. La al meu pornește tot la fel ventilatorul. Iar in mers nu depășește 80 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 7, 2015 Share Postat Iulie 7, 2015 set carene Hornet 2007-2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rider_tm Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 (editat) vand toba mivv carbon folosita f putin stare impecabila,are db killer,cutie,colier prindere,cot,certificat omologare italia . A fost montata pe o honda hornet 2007.pret 130 euro fix. tel 0724552088 Editat Iulie 9, 2015 de rider_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Räzvan Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 A folosit cineva ulei de la Ipone, vreo parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Salutare.ce anvelope recomandati pt un incepator(sunt in primul an).mers prin oras nu foarte agresiv.mai merg si 8-9 mii dar nu exagerez.ma intereseaza aderenta si sa tina ceva vreme.am citit si in topicul anvelope dar nu m am lamurit.mi sa recomandat metzler si pilot power.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 eu luni era sa cad intr-o curba, tot ce pot spune ca pe langa noroc am fost salvat de gume. Am avut Metzeler Sportec M5 interact si am fost multumit de ele. am prieteni care au M7RR si sunt multumiti de ele. unu chiar forteaza motorul calumea pe curbe si ii multumit de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Salutare.ce anvelope recomandati pt un incepator(sunt in primul an).mers prin oras nu foarte agresiv.mai merg si 8-9 mii dar nu exagerez.ma intereseaza aderenta si sa tina ceva vreme.am citit si in topicul anvelope dar nu m am lamurit.mi sa recomandat metzler si pilot power.mersi Eu folosesc Michelin pilot power, recomand. Daca vrei recenzii de calitate la anvelope moto arunca o privire la revzilla.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 @zelotu:daca nu te-a lamurit topicul dedicat gumelor,si nici revzilla sau alte site-uri de specialitate,atunci mergi pe ce vrei.no offence,dar asta e ca si intrebarea despre uleiuri,sau cea despre frane.daca ai rabdare si vrei sa vezi ce e mai bun,stai pe net cateva zile si vezi opinii. Parerea mea personala: Metz m7rr Pilot power 3/4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Multumesc de info.pilot power sau metz o sa incerc. george05 nu ma supar am citit forumul despre anvelope dar nu toti sunt cu hornet.de aceea am intrebat in sectiunea hornet si astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Multumesc de info.pilot power sau metz o sa incerc. george05 nu ma supar am citit forumul despre anvelope dar nu toti sunt cu hornet.de aceea am intrebat in sectiunea hornet si astept pareri In general pe Naked la ritm normal sau chiar mai agresiv se preteaza foarte bine gumele sport-touring.durata de viata oricum e una medie spre lunga pe un naked.lasand la o parte gumele super sport evident.nu ai cum sa dai gres cu metz sau pp.bafta la achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 . Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acum Daca se poate si poze e si mai bine Multumes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rider_tm Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 vand toba mivv carbon folosita f putin stare impecabila,are db killer,cutie,colier prindere,cot,certificat omologare italia . A fost montata pe o honda hornet 2007.pret 130 euro fix. tel 0724552088 inca valabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altieri Constantin Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 https://www.louis.de/en/artikel/cockpit-fairing-with-abe/10006536?list=88507373 Am eu montat, ieftin si bun. Sunt multumit de cum arata dar sa nu ai mari asteptari in privinta lui din punct de vedere aerodinamic tot te bate vantul daca nu te lipesti de rezervor. Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 .Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acumDaca se poate si poze e si mai bineMultumes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) Salut, Poate intereseaza pe cineva - un prieten vinde un adaptor Sw-Motech pentru suport topcase: Pret 80eu. Din cate zice merge pe CB 600 Hornet/S PC34 PC 36 1998-2006. PM daca intereseaza pe cineva. Numai bine, Paul Editat Iulie 15, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3rsu Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 . Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acum Daca se poate si poze e si mai bine Multumes cred ca se potriveste si de pe PC 36: http://olx.ro/oferta/parbriz-honda-hornet-2004-ID3L82G.html#43077a4e75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salutare baieti (si fete), Am o mica dilema : stiu ca din manualul de service la pc34 teoretic tensiunea s-ar masura la 5k rpm unde ar trebui sa fie un interval intre 13-15V (asta cu faza lunga aprinsa). Pana de curand uneori mai facea figuri si nu o lua chiar din prima (deseori din a 2-a insa nici carburatia nu am facut-o pana acum). Am zis ca bateria veche e ... veche si am schimbat-o. Asta noua a rezistat 2 luni si intr-o zi cu soare si mers prin mult trafic a inceput usor sa oscileze turatia. Cand a pornit si ventilatorul de la radiator a mai oscilat inca 2 3 sute de turatii dupa care a murit motoul. Am remarcat ca bateria avea sub 11v. Am incarcat-o si am vazut ca totusi nu e in parametri incarcarea. Deja ma gandeam direct la regulatorul de tensiune (releul magic). Am dat rezervorul jos si implicit si releul si am observat ca mufa de masa (cele 2 mufe verzi care se unesc intr-un "papuc") era ruginita rau, abia mai facea contact pe cadru/releu de stratul de rugina. Curatat tot bine montat la loc si acum refacut masuratori. Tin sa mentionez ca celelate mufe erau ca noi - nimic ars nimic innegrit. Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7. Tot nu o ia la rece totdeauna din prima insa pentru a elimina o parte din problema sambata primeste bujii noi (astea nu am idee cat de vechi sunt). Sa consider ca releul de incarcare totusi face ce ar trebui si am descarcat bateria noua din alte considerente sau chiar cablurile verzi sa fi fost de vina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7. Dacă ăștia sunt parametrii, e ok. Pornitul la rece ține de starea carburatoarelor (dacă sunt curate și sincronizate) și de turația setată la relanti. La bujii e ca la bec, ori merge ori nu merge, și dacă nu merge se îneacă și nu prea o mai ia după. Eu țin turația la 1000rpm vara, deși manualul zice 1300 (la turația asta o țin în perioada noiembrie-aprilie). Chiar dacă e cald afară, fiind relantiul jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, strict cât să pornească. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.