Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

După 12 ani şi 70kkm am vîndut Horneta pentru că voiam una mai mică, cu care să merg mai încet şi să nu mă tenteze, eventual să consume mai puţin la drumul de 30-50kmh spre serviciu.

horneta.thumb.jpg.e9c40afd142920aee3f40d30151b6080.jpg

Prin urmare am vîndut-o cam contre coeur şi am început căutări printre F800GS, R1200R, F800R.

Cum bemveurile sînt urîte ca porcu am continuat tot pe la noi prin ogradă CB500F,X apoi NC750S şi X DCT. Prea puturoase. CB650R asta da, dar este de fapt tot o...Hornetă indiferent ce ar spune unii şi alţii.

Mi-am dat seama (tîrziu) că singura care îmi place e Horneta aşa că iat-o:

tot_horneta.thumb.jpg.9e43ddd7ff7f1843865d121798d2d62f.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 53 minute, TNG a spus:

Din 1 mil de piese care le are fiecare... despre care vrei sa stii daca se aseamana...🤣

Salut! Am aflat, oarecum.....🤔Ma interesa radiator, aripa fata, discuri frana.........Am gasit cataloagele de piese si am comparat codurile. Radiatorul de racire si discurile de frana fata sunt identice. La aripa fata difera doar ultima litera din cod. Nu stiu in ce masura se potrivesc aripile.

https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/600-MOTO/HORNET

Pentru cine este interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.02.2021 la 9:03, CipRo a spus:

Salut! Am aflat, oarecum.....🤔Ma interesa radiator, aripa fata, discuri frana.........Am gasit cataloagele de piese si am comparat codurile. Radiatorul de racire si discurile de frana fata sunt identice. La aripa fata difera doar ultima litera din cod. Nu stiu in ce masura se potrivesc aripile.

https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/600-MOTO/HORNET

Pentru cine este interesat

Există un catalog pdf în portugheză cu codurile OEM la PC41 2008. Nu-mi amintesc alte deosebiri dupa 2011 în afară de furcă reglabilă, bord şi far mai rotund cu un singur bec H4.

Preţurile ăstora sînt aberante, un demaror 980 lire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar. Costa de iti sta mintea in loc. Imi vand un rinichi si tot nu imi raman bani sa imi repar integral Hornetul 🤣. Si imi era ciuda ca nepricepandu-ma am limitat cautarea pieselor la modelul din 2007, cand de fapt se potrivesc unele piese si de pe modelele 2008-2013. Unele care nu se potrivesc perfect cred ca se pot adapta. Cam slaba oferta de piese originale sh pt PC41 😥 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, CipRo a spus:

Intr-adevar. Costa de iti sta mintea in loc. Imi vand un rinichi si tot nu imi raman bani sa imi repar integral Hornetul 🤣. Si imi era ciuda ca nepricepandu-ma am limitat cautarea pieselor la modelul din 2007, cand de fapt se potrivesc unele piese si de pe modelele 2008-2013. Unele care nu se potrivesc perfect cred ca se pot adapta. Cam slaba oferta de piese originale sh pt PC41 😥 .

Ce are Hornetul tău? Poate e mai ieftin să iei una fără acte. În Franţa sînt multe pe olx-ul frantuzesc un demaror 40e, un rezervor (alb) + pompa de benzina 100e, furcă 200e, două bobine 40e. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, adrianm a spus:

Ce are Hornetul tău? Poate e mai ieftin să iei una fără acte. În Franţa sînt multe pe olx-ul frantuzesc un demaror 40e, un rezervor (alb) + pompa de benzina 100e, furcă 200e, două bobine 40e. 

Salut! Nu mare lucru. Am alunecat intr-o curba si s-a ras toata partea dreapta. Ca sa o fac functionala nu ma costa asa de mult, dar arata intr-un mare hal si trebuie sa rezolv si celelalte rupturi/ julituri.Pana la urma, la plastice merg pe reconditionare, in masura in care reusesc. Lista: Ghidon, maneta frana, cabluri acceleratie, bloc comenzi dreapta,  mansoane, oglinzi, carena far, aripa fata, radiator, etrier, disc frana fata, toba, maner pasager, rezervor+ nimicuri de cosmetica 🤭. Sper ca doar atat are ca inca nu am ajuns la service. Am tot adunat preturile, iar la 5000 de lei m-am oprit si am dat reset. Am refacut lista cu adezivi, vopsea, smirghel, chit ......🤣🤣 Treptat, o pun pe picioare pe caprita mea si ii redau gloria de alta data. 🤗

 Multumesc de sfat. Am si salvat linkul. La urmatoarea tranta acolo intru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt un nou coleg ce sia cumparat un hornet pc41 din 2008 cu abs si am vazut mai sus ca sa discutat problema cu turometrul, la al meu merge tot bordul, isi face testul turometrul, iar dupa pornire turometrul ramane pe 0, daca stie careva solutia vas fi ft recunoscator 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, winky a spus:

Buna,
Caut piesele de mai jos pt. un CB600F Negru (NHA12) din 2005
-carenaj/ spoiler deasupra farului
-suport oglinda/maneta ambreiaj
-rezervor
-carenaj spate/codita

CB6000f.jpg

Poti incerca pe olx. Am vazut mai multe anunturi cu dezmembrari PC36. 

+ moto-gear.ro, motonfs.ro, motofly.ro, wemoto.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 20.02.2021 la 21:06, Ovidiu88 a spus:

Salut, sunt un nou coleg ce sia cumparat un hornet pc41 din 2008 cu abs si am vazut mai sus ca sa discutat problema cu turometrul, la al meu merge tot bordul, isi face testul turometrul, iar dupa pornire turometrul ramane pe 0, daca stie careva solutia vas fi ft recunoscator 

Intreaba-l pe @benilika, el a avut problema asta si problema era din bord (nu senzor CKP sau altceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

Ma uitam zilele trecute sa vad ce se mai intampla cu horneturile si designul si vad ca dupa mai multe transformari s-a ajuns la CB 650 R incepand cu 2019, care sincer mi se pare ca arata foarte bine, mai ales ca s-a revenit la farul rotund care mie imi place foarte mult.

https://honda-moto.ro/modele/cb-650-r/?gclid=CjwKCAjwpKCDBhBPEiwAFgBzj1Ac21fD0zs3A-lcDiod9uGIER6nYHNhA7dEHkNNrb6y5qgf-TKtGRoCAnYQAvD_BwE

A avut cineva ocazia sa mearga cu vreuna stiti mai multe detalii, are ceva probleme? Singura chestie vad ca e rezervorul mai mic, zice 15 l in loc de 17...

Ma gandesc sa incerc un test ride sa vad cum e senzatia ca ma cam bate un gand sa-mi iau anul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine vad, 8500 euro 2021 si 4500 se cere pe Horneturi din 2008😬 asta inseman devalorizarea lenta, acum mai glumimnd dar serios de ce au micsorat rezervorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, Djenavar a spus:

Arata bine vad, 8500 euro 2021 si 4500 se cere pe Horneturi din 2008😬 asta inseman devalorizarea lenta, acum mai glumimnd dar serios de ce au micsorat rezervorul

Posibil un consum mai mic decat la modelele precedente. Fata de PC41 este o diferenta de 4 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei asa zic ca cika cu un plin faci 300 de km, dar mie imi vine greu de crezut, poate la vale cu vant din spate. Am vazut prin Italia ca au aparut de vanzare pe la vreo 7300 de euro an 2020 dar cat mai faci cu transportul de acolo, daca faci rost de un tichet rabla, poate prinzi si un discont ceva ajungi aproape pe acolo si ai motor nou. Daca ma hotarasc sa o dau si pe asta mica as avea motor nou pe la 6000 si ceva de euro.

Suna destul de tentant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, danny_nt a spus:

Salut,

A avut cineva ocazia sa mearga cu vreuna stiti mai multe detalii, are ceva probleme? Singura chestie vad ca e rezervorul mai mic, zice 15 l in loc de 17...

Ma gandesc sa incerc un test ride sa vad cum e senzatia ca ma cam bate un gand sa-mi iau anul viitor.

Eu am cochetat cu ideea după ce mi-am vîndut Horneta. Am încercat NC750S, NC750X, CB650R pe primele două le-am eliminat, nu-s de mine. Ca să fiu sigur am probat-o de trei ori, este foarte mişto dar este exact ca Horneta.

Cum mie îmi place mai mult farul şi forma Hornetei 2007, am cumpărat din nou o Hornetă (identică) pt că nu găsesc judicios să dau 4000euro în plus doar pentru TC şi bordul ei kinky.

Nu am auzit de nicio problemă de niciun fel, consumul este ca la Hornetă 4-4.5l (norma de poluare este crit1 faţă de crit2 la Hornetă), ciclistică de scuter, stunning look.

Sînt multe CB650R cu codiţă scurtă, protecţii, bulă etc pe la care se mai poate negocia încă un 200-300euro

(pt că sînt mulţi baicări începători cu A2 care sînt cuceriţi de look dar nu ştiu ce înseamnă un naked şi le duc înapoi după 500-1500km)

https://www.leboncoin.fr/motos/1951943005.htm?ac=4051296304

Rezervorul la Horneta 2007 este de 19l iar la 650R este de 15.4l cică i-au micşorat rezervorul pt frumuseţe şi ergonomie, 650R are frîne faţă (radiale) mult mai bune, în schimb nu are C(ombined) ABS, adică să frîneze faţa cînd acţionezi spatele (nici nu-ţi trebuie decît ca începător)

Nu-mi dau seama dacă e vreo diferenţă la cadru zice aluminiu monobackbone la una (Hornet 2007) şi oţel la cealaltă (CB650R)

https://www.motoplanete.com/honda/363/CB-600-F-HORNET-2007/contact.html

https://www.motoplanete.com/honda/7528/CB-650-R-2019/contact.html

Vreau să zic că nu am văzut diferenţe de stabilitate din cauza cadrului şi nici nu am auzit să aibă probleme; unghi de bracare, rake identice, stabilitate în curbe, pe frînare sau pe o roată la fel.

O chestie de gust la mine, prefer să nu văd cadrul diamant ca la sportive aşa cum are CB650R dar pe de altă parte cadrul diamant cică ar fi mai rezistent şi mai rigid. Apoi presupun că e şi mai uşor de făcut mentenanţa dacă lipseşte backbone ul ăla de Hornet care te încurcă dacă vrei să umbli la fişe sau bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare. Am un hornet 900 din 2002 si cand invarti cheia face un bazait si dupa se sting becurile din bord si pornesti. Bazaitul ala de la ce vine? 

Problema e ca azi mi a facut o figura si cand am invartit cheia in contact nu a mai bazait si au ramas becurile aprinse si nu a mai pornit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria e aproape noua. Porneste la juma de buton fara soc tras.

Ieri a pornit dupa ce am mai scos cheia si am bagat o de vre o doua ori. Si figura asta s a repetat de trei ori pe ziua de ieri...sa fie ceva la ecu sau pompan de benzina? 

Posibil contact imperfect la cheie? Hiss ul se stinge. Doar martorul ulei sta aprins si martorul de langa hiss

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.02.2021 la 22:01, CipRo a spus:

La urmatoarea tranta acolo intru.

E bine că ești optimist :grinbandit:

La 03.04.2021 la 19:18, danny_nt a spus:

Salut,

Ma uitam zilele trecute sa vad ce se mai intampla cu horneturile si designul si vad ca dupa mai multe transformari s-a ajuns la CB 650 R incepand cu 2019, care sincer mi se pare ca arata foarte bine, mai ales ca s-a revenit la farul rotund care mie imi place foarte mult.

https://honda-moto.ro/modele/cb-650-r/?gclid=CjwKCAjwpKCDBhBPEiwAFgBzj1Ac21fD0zs3A-lcDiod9uGIER6nYHNhA7dEHkNNrb6y5qgf-TKtGRoCAnYQAvD_BwE

A avut cineva ocazia sa mearga cu vreuna stiti mai multe detalii, are ceva probleme? Singura chestie vad ca e rezervorul mai mic, zice 15 l in loc de 17...

Ma gandesc sa incerc un test ride sa vad cum e senzatia ca ma cam bate un gand sa-mi iau anul viitor.

Păcat totuși de bord: full digital...

Apuse sunt zilele turometrului cu ac.. 😶

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Ovidiu88 a spus:

Salut, știe cineva care e senzor turații la honda hornet pc41 2008-2010, și dacă îmi puteți face o poza, mulțumesc anticipat

 

Salut! Ii spune senzor ckp si are si rol de citire RPM.

Screenshot_20210509-110729_Gallery.jpg

Acum 12 ore, Ovidiu88 a spus:

Salut, știe cineva care e senzor turații la honda hornet pc41 2008-2010, și dacă îmi puteți face o poza, mulțumesc anticipat

 

Vad ca tu ai probleme cu turometrul. Nu-i asa? Daca ar fi de vina senzorul ckp (care are pricipalul rol in distributie si injectie, secundar si rol de citire a RPM) atunci ai avea mai multe simptome. Sper sa nu cresesc si sa te incurc. Eu am o scurgere pe la acel senzor si am citit un pic din manual sa vad despre ce este vorba.

Screenshot_20210509-113257_Acrobat for Samsung.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am si eu o curiozitate inb legatura cu hornetul meu pc36. la viteze mai mari, si acceleratii in ture mai multe(si la viteze peste 100, cred) fluctueaza vitezometrul, ca si cum ar intra pe undeva vant. intrebarea mea este : este vreo problema mecanica, sau trebuie doar sa incerc sa ermetizez ceasurile mai bine?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...