Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

stai mah ca trotineta acuma am luat-o .....

sapt viitoare ii gata inmatricularea ....

 

si asa m-au pus sa platesc la RAR vreo 14 mln nu stiu ce omologare cu nu stiu ce sonda in teava sa fie conforma cu poluarea ....

 

tu zici ca nu reuseste sa se incarce bateria bine ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stai mah ca trotineta acuma am luat-o .....

sapt viitoare ii gata inmatricularea ....

 

si asa m-au pus sa platesc la RAR vreo 14 mln nu stiu ce omologare cu nu stiu ce sonda in teava sa fie conforma cu poluarea ....

 

tu zici ca nu reuseste sa se incarce bateria bine ???

 

sfatul meu e s-o incarci cu un redresor, pune-o iar pe mobra, las-o o saptamana si incearca la urma s-o pornesti, daca zici ca e noua nu ar trebui sa faca fitze :D

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai mah ca trotineta acuma am luat-o .....

sapt viitoare ii gata inmatricularea ....

 

si asa m-au pus sa platesc la RAR vreo 14 mln nu stiu ce omologare cu nu stiu ce sonda in teava sa fie conforma cu poluarea ....

 

tu zici ca nu reuseste sa se incarce bateria bine ???

 

sonda in teava?WTF?14 mln?....si ai platit atata amar de bani un amarat de RAR????

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crede ma ca nu stiu ce i-au facut .... ceva cu EURO 2, 3 ..... dar atata a costat .....

o sa-l mai intreb maine ca azi nu am avut timp si revin cu detalii ......

 

 

stiam ca nu este taxa de prima inmatriculare ....

 

dar uite ca scot astia bani altfel .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Unde gasesc garnitura pompa de frana spate la Hornet? - in Bucuresti

:D

Editat de MetalWarrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PLZ HELP

Am pornit aseara motoru' sa-i fac niste masuratori la baterie (incarcare) si l-am lasat pornit vreo 30 min, dar am uitat sa trag socu inapoi. Motoru' s-a supraincalzit si cand m-am intors l-am gasit suferind (curgea lichidul de racire foarte fierbinte printr-un furtunas pe dedesupt). Ce ma sfatuiti sa fac ?

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu e mare lucru, si nu are legatura ca ai lasat socul, s-a incalzit si probabil nivelul lichidului de racire era prea mare in vasul de expansiune si a dat afara ce nu mai incapea , ma gandesc ca ti-a pornit ventilatorul nu?

 

 

PLZ HELP

Am pornit aseara motoru' sa-i fac niste masuratori la baterie (incarcare) si l-am lasat pornit vreo 30 min, dar am uitat sa trag socu inapoi. Motoru' s-a supraincalzit si cand m-am intors l-am gasit suferind (curgea lichidul de racire foarte fierbinte printr-un furtunas pe dedesupt). Ce ma sfatuiti sa fac ?

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PLZ HELP

Am pornit aseara motoru' sa-i fac niste masuratori la baterie (incarcare) si l-am lasat pornit vreo 30 min, dar am uitat sa trag socu inapoi. Motoru' s-a supraincalzit si cand m-am intors l-am gasit suferind (curgea lichidul de racire foarte fierbinte printr-un furtunas pe dedesupt). Ce ma sfatuiti sa fac ?

 

:D

 

 

cat arata temperatura ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa inteleg si eu , ai platit 14 millioane (1400) lei pentru RAR ???????? din ce an e Hornetul????

 

 

stai mah ca trotineta acuma am luat-o .....

sapt viitoare ii gata inmatricularea ....

 

si asa m-au pus sa platesc la RAR vreo 14 mln nu stiu ce omologare cu nu stiu ce sonda in teava sa fie conforma cu poluarea ....

 

tu zici ca nu reuseste sa se incarce bateria bine ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... mi-a pornit ventilatoru'

Nu m-am uitat la temperatura... oricum era mare si nici la nivelul lichidului nu m-am uitat, dar cred ca a curs mult.

Concluzia mea: Motorul era pe loc, in garaj la caldurica si cu socu tras la maxim, deci a crescut mult si turatia.

A pornit ventilatoru' apoi nu a mai facut fata, probabill s-a creat ceva presiune si a dat afara.... motocicleta frigea aproape peste tot...

Acum ma gandesc sa scot tot lichidul ramas si sa il inlocuiesc ?

Daca stiti ce fel de lichid? in ce procentaj cu apa distilata? si cum se schimba ?

:D

Multumesc anticipat...

 

PS: Am consultat cartea....care e in engleza (am inteles eu ceva si nu prea), dar mai mare incredere am pe exemple practice.

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stati ca acuma m-am lamurit si eu ...... era pacaleala de 1 Aprilie a prietenilor cu RAR -ul ...... :D)))

si i--am intrebat ieri, dar au fost foarte seriosi .... ca nu stiu ce cu EURO 2,3 ....

 

m-au sunat acuma sa-mi spuna ca tre sa-mi dea banii inapoi.....

eu le-am dus ieri banii sa nu raman dator ....

 

am mai sunat un prieten care voia sa-si ia motor adus din afara si a renuntat si ala cand a auzit ....

 

deci RAR - ul ii vreo 2 milioane ...........

 

 

 

stel_ice, cati volti ai avut si unde ai masurat, la iesirea de la releu ?

 

50/50 cu apa distilata ii ok ..... baga antigel ceva mai bun, nu din ala de 3 lei litrul .....

 

la Hornetul de 900 are un surub la pompa de apa pe unde se scurge .....

si mai trebuie golit rezervorul ....

 

sfatul meu ii sa-l schimbi cu totul, ca doar nu ii atata ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... mi-a pornit ventilatoru'

Nu m-am uitat la temperatura... oricum era mare si nici la nivelul lichidului nu m-am uitat, dar cred ca a curs mult.

Concluzia mea: Motorul era pe loc, in garaj la caldurica si cu socu tras la maxim, deci a crescut mult si turatia.

A pornit ventilatoru' apoi nu a mai facut fata, probabill s-a creat ceva presiune si a dat afara.... motocicleta frigea aproape peste tot...

Acum ma gandesc sa scot tot lichidul ramas si sa il inlocuiesc ?

Daca stiti ce fel de lichid? in ce procentaj cu apa distilata? si cum se schimba ?

:D

Multumesc anticipat...

 

PS: Am consultat cartea....care e in engleza (am inteles eu ceva si nu prea), dar mai mare incredere am pe exemple practice.

 

daca nu l-ai schimbat niciodata e bine sa il schimbi! pune motul motocool expert (cumperi 3 bidoane de 1l si o sa intre vreo 2 litri juma) o sa te coste vreo 75 lei in total! si un copil de 5 ani stie sa il schimbe...iei busonul de la radiator pe urma desfaci colierul din partea stanga jos de la furtun in punctul unde intra in motor,scoti furtunul si golesti lichidul vechi! pe urma fixezi furtunul la loc si incepi sa umpli prima data radiatorul si pe urma completezi in vasul de sub pana ajunge la nivelul desenat pe vas! cu ventilatorul iar ai grija sa porneasca cand trebuie! am auzit k la multe horneturi porneste sus de tot...la al meu porneste cand acul atinge exact jumatatea cadranului de temperatura!

Editat de tommy_the_gun_2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stel_ice, cati volti ai avut si unde ai masurat, la iesirea de la releu ?

 

Am masurat la bornele de la baterie

in carte scrie ca trebuie sa fie.....

 

Baterie:

Incarcata full - 13.0 - 13.2V

Necesita incarcare: Mai jos de: 12.3V

 

Incarcarea: 13.0 - 15.5V la 5000 rpm tot pe bornele de la baterie.

Mai poti verifica si cu farurile aprinse..... la mine aici e problema.... cu consumator incarcarea nu prea este buna!

Bafta .... sa-mi zici si mie cum e la tine sa fac o comparatie.... poate sunt eu nebun si caut nod in papura...

 

Apropo... bateira cand ai cumparat-o ai formatat-o pe un redresor?

 

 

 

 

 

 

 

 

daca nu l-ai schimbat niciodata e bine sa il schimbi! pune motul motocool expert (cumperi 3 bidoane de 1l si o sa intre vreo 2 litri juma) o sa te coste vreo 75 lei in total! si un copil de 5 ani stie sa il schimbe...iei busonul de la radiator pe urma desfaci colierul din partea stanga jos de la furtun in punctul unde intra in motor,scoti furtunul si golesti lichidul vechi! pe urma fixezi furtunul la loc si incepi sa umpli prima data radiatorul si pe urma completezi in vasul de sub pana ajunge la nivelul desenat pe vas! cu ventilatorul iar ai grija sa porneasca cand trebuie! am auzit k la multe horneturi porneste sus de tot...la al meu porneste cand acul atinge exact jumatatea cadranului de temperatura!

 

 

Multumesc pentru ajutor... sa vad unde gasesc si o sa-l schimb dupa indicatiile tale... banuiam eu...dar nu eram sigur

Bafta si ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu l-ai schimbat niciodata e bine sa il schimbi! pune motul motocool expert (cumperi 3 bidoane de 1l si o sa intre vreo 2 litri juma) o sa te coste vreo 75 lei in total! si un copil de 5 ani stie sa il schimbe...iei busonul de la radiator pe urma desfaci colierul din partea stanga jos de la furtun in punctul unde intra in motor,scoti furtunul si golesti lichidul vechi! pe urma fixezi furtunul la loc si incepi sa umpli prima data radiatorul si pe urma completezi in vasul de sub pana ajunge la nivelul desenat pe vas! cu ventilatorul iar ai grija sa porneasca cand trebuie! am auzit k la multe horneturi porneste sus de tot...la al meu porneste cand acul atinge exact jumatatea cadranului de temperatura!

 

uite un ajutor de mare folos...:crack:..ca si eu urmeaza saptamana viitoare sa fac schimbu` si doar pe banuieli mergeam.se multumeste maestre ca ai fost asa explicit... :D :rock:........azi schimb uleiul si filtru`..primeste viespea un pic de racing... :D

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu l-ai schimbat niciodata e bine sa il schimbi! pune motul motocool expert (cumperi 3 bidoane de 1l si o sa intre vreo 2 litri juma) o sa te coste vreo 75 lei in total! si un copil de 5 ani stie sa il schimbe...iei busonul de la radiator pe urma desfaci colierul din partea stanga jos de la furtun in punctul unde intra in motor,scoti furtunul si golesti lichidul vechi! pe urma fixezi furtunul la loc si incepi sa umpli prima data radiatorul si pe urma completezi in vasul de sub pana ajunge la nivelul desenat pe vas! cu ventilatorul iar ai grija sa porneasca cand trebuie! am auzit k la multe horneturi porneste sus de tot...la al meu porneste cand acul atinge exact jumatatea cadranului de temperatura!

mai usor de desfacut busonul de la radiator si al vasului de sub sa apoi se desface surubul aratat in imagine si se goleste tot lichidul pe acolo. asa se goleste si lichidul ramas in motor.

post-18188-1238665771_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire in legatura cu sunetul motorului.

 

Din cate am inteles Honda ar trebui sa aiba sunet adanc, dar la mine suna ca si un motojet, foarte subtire. Gesy al meu suna mult mai adanc. E normal asa? Ce trebuie sa fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui un filmulet, sigur te lamurim. Oricum 4 cilindri de la Hornet suna mai subtire decat 2 cilindri de la GS, mai ales la turatii mari.

Asa ar trebui sa sune cu toba stock:

http://www.youtube.com/watch?v=_DcCrlYgpQA...feature=related

 

mersi

 

da, exact asa suna

 

totusi mi se pare prea subtire pt honda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi

 

da, exact asa suna

 

totusi mi se pare prea subtire pt honda!

 

 

pana in 6000 rpm suna sanatos pe urma suna ascutit! relantiul po sa il lasi la 1000 rpm kt sa se auda galopajul pistoanelor( are o cadenta mai deosebita motoarul de cbr)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte: ati ascultat cumva careva sunetul unui hornet care merge cu 5-10 la ora, in neutral? Daca da, si la voi se aude un harait dubios, ca de roti dintate imbinandu-se cu altele? E un sunet metalic, infundat, ca o moara. Precizez ca am uleiul schimbat (motul) si la nivel, lantul are 6mii de km si pinioanele sunt ok. Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte: ati ascultat cumva careva sunetul unui hornet care merge cu 5-10 la ora, in neutral? Daca da, si la voi se aude un harait dubios, ca de roti dintate imbinandu-se cu altele? E un sunet metalic, infundat, ca o moara. Precizez ca am uleiul schimbat (motul) si la nivel, lantul are 6mii de km si pinioanele sunt ok. Ce parere aveti?

 

 

si dak tragi ambreiajul se mai aude? moto de cbr si de honda in general au acest zgomot specific!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de 10 puncte: ati ascultat cumva careva sunetul unui hornet care merge cu 5-10 la ora, in neutral? Daca da, si la voi se aude un harait dubios, ca de roti dintate imbinandu-se cu altele? E un sunet metalic, infundat, ca o moara. Precizez ca am uleiul schimbat (motul) si la nivel, lantul are 6mii de km si pinioanele sunt ok. Ce parere aveti?

 

 

Da... la mine cand stau pe loc in Neutral se aude zgomotu' acela si cand trag ambreiaju' nu se mai aude !!!

Deci e normal a???? Foarte tare ca ma cam stresa chestia asta... imi era teama sa nu am ceva probleme la ambreiaj.

Numai bine.

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...