Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu mi-as lua BT016....ce ziceti? 240 euro...naveta plus ceva serpentine.

 

man,mai cauta....am eu acum un bt16 pe spate si iti garantez ca pe umed nu e tocmai indicat sa te dai cu guma asta.cat despre naveta,sunt gume mult mai indicate pt asa ceva :laugh:

Mesaj completat

Pai nu cred ca Hornetul mananca cauciucurile precum un motor de 1000.....nu? Sau din cauza suspensiilor ieftine din Hornet sa se duca gumele mai repede? Intreb si eu...

 

stii cum ma dau eu...as baga mana in foc ca nici macar eu nu pap o guma moale in 1000km...dar nah,asta e doar parerea mea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam aseara la o chestie. Cand am scos motorul de la naftalina a pornit la prima cheie.

Oare chiar sunt necesare toate chestiile pe care le recomanda unii, ba ca se face benzina nu stiu cum, ba uleiul nu stiu ce, ba carburatoarele golite, ba bujiile nu stiu cum.

Eu doar am tinut bateria la incarcat si am pus porcarie din aia care previne decantarea apei din rezervor in rest nimic, totul lasat ca gata pentru functionare.

Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara? Sunt chestiile care circula printre motociclisti doar mituri?

Am mai auzit de oameni care le pornesc odata pe saptamana doar ca sa consume bateria si sa afume bujiile ca alt scop nu vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu a stat acoperit dar in frig, minus multe grade ca era la casa la munte.

Nu a plouat / nins pe el dar totusi temperatura a fost mult mai scazuta ca in oras.

Nu a pornit deloc.

Am pornit-o intr-un final cu cabluri la bateria de la masina tinand frana de fata si impingand de ea inainte in timp ce ii dadeam la buton.

Asa am vazut ca da semne sa porneasca si pana la urma a luat-o.

Eu ce sa zic, nu ma pricep la mecanica dar probabil ca s-a stricat benzina in ea sau o fi inghetat ceva...

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

contisport, pilot power...

Adica Continental Sport Attack, Michelin Pilot Power 2 sau Pure, Metzeler M3, compromisul cel mai bun pentru oras combinat cu drumuri lungi si viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam aseara la o chestie. Cand am scos motorul de la naftalina a pornit la prima cheie.

Oare chiar sunt necesare toate chestiile pe care le recomanda unii, ba ca se face benzina nu stiu cum, ba uleiul nu stiu ce, ba carburatoarele golite, ba bujiile nu stiu cum.

Eu doar am tinut bateria la incarcat si am pus porcarie din aia care previne decantarea apei din rezervor in rest nimic, totul lasat ca gata pentru functionare.

Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara? Sunt chestiile care circula printre motociclisti doar mituri?

Am mai auzit de oameni care le pornesc odata pe saptamana doar ca sa consume bateria si sa afume bujiile ca alt scop nu vad.

 

Am tinut motorul in garaj fara incalzire, deci a fost supus la temperaturi sub 0 grade, iar pentru benzina am folosit un aditiv mai degraba dedicat curatarii carburatoarelor pt ca stabilizator de benzina nu am gasit. Bateria am tinut-o in casa si am incarcat-o 6h o data pe luna. Pe deasupra am mai folosit WD40 pentru piesele metalice.

 

Hornetul a pornit din a 3-a incercare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt plin de spume. Cand ma pregateam sa imi iau anvelope, m-am trezit cu o belea mai veche de care am crezut ca am scapat.

Astazi m-a lasat hornetul in drum. IAR. S-a oprit si nu mai avea suficient curent sa porneasca. Bateria este noua, si am crezut ca cea veche nu primea curent. Cand am montat-o pe cea noua, la masuratoare imi incarca. Am facut cateva drumuri si am masurat-o iar. Totul OK

Acum mi-a descarcat bateria si iar nu mai incarca. Suspectez releul.

 

VA ROG sa imi spuneti de unde sa iau un releu pt Hornet 2001 F PC 34

Am vazut un cod pe el SH693-12. Prefer si unul SH mai ieftin. ( mai am de luat si gume :laugh: )

 

Multumesc anticipat pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA ROG sa imi spuneti de unde sa iau un releu pt Hornet 2001 F PC 34

Am vazut un cod pe el SH693-12. Prefer si unul SH mai ieftin. ( mai am de luat si gume :laugh: )

 

Multumesc anticipat pt ajutor

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/75220-...carcare-cbr-f3/

Vezi cu cat il da nenea asta.

Noi am inteles ca sunt pe la 300 roni..bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt plin de spume. Cand ma pregateam sa imi iau anvelope, m-am trezit cu o belea mai veche de care am crezut ca am scapat.

Astazi m-a lasat hornetul in drum. IAR. S-a oprit si nu mai avea suficient curent sa porneasca. Bateria este noua, si am crezut ca cea veche nu primea curent. Cand am montat-o pe cea noua, la masuratoare imi incarca. Am facut cateva drumuri si am masurat-o iar. Totul OK

Acum mi-a descarcat bateria si iar nu mai incarca. Suspectez releul.

 

VA ROG sa imi spuneti de unde sa iau un releu pt Hornet 2001 F PC 34

Am vazut un cod pe el SH693-12. Prefer si unul SH mai ieftin. ( mai am de luat si gume :laugh: )

 

Multumesc anticipat pt ajutor

 

si pe mine m-a lasat pe sfarsitul sezonului trecut.am luat nou de la irina(user skija ninja).recomand sa iei NOU,nu de alta dar iei unul SH si poate ai ghinion sa te lase si ala....ca nu are durata de viata infinita.am dat 400 si ceva de ron pe el,dar nu mai am probleme.decat sa dai 250-300 si sa te lase cand ti-e lumea mai draga..parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara?

Nimic. Tinuta in frig. Bateria am scos-o doar in ultimele 3 saptamani de iarna si am dus-o in casa. A pornit la prima fara nici un ajutor. Am pornit-o de 2 ori in iarna...O data ca sa o aud si o data ca sa o mut (1 km). Oi fi eu mai norocos. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ce recomandati, racire cu apa, antigel sau ulei?

glumesti, sau doar nu stii?

apa: nu, cea nedemineralizata produce depuneri de saruri, cea demineralizata nu face schimbul de caldura la fel de bine ca si gelul si apa fierbe la 100 de grade. Daca o sa mai fie nopti cu temperaturi negative (si o sa fie), exista riscul sa iti crape radiatorul sau chiar blocul motor

 

antigel : te costa 10 lei pe litru, la 2.2 litri cat intra in hornet, nu e mare lucru. face totul cum terbuie, nu corodeaza, ci chiar curata, face schimbul de caldura bine

 

ulei: asta probabil o stii de la "racire pe ulei" care inseamna un pic altceva (atunci cand exista un radiator mic, prin care trece uleiul din motor, si este racit). Nu e binevenit sa umpli sistemul de racire proiectat pentru apa cu ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratziorii de Hornetzel,va zic si eu o vorba : nu va luati cauciuce moi-moi ca va tin 1000km.Incercati un compromis intre rezistenta cauciucului si grip.Eu zic ceva mediu.In nici un caz M3 prin care bagi mana cand e rece,decum cand se incalzeste.Ca sa mergi la adevarata valoare a unui M3,adica sa profiti de aderenta pe care ti-o ofera,pai tre sa mergi intr-un mare fel...

Aa,poate vi se pare ciudat,dar eu am avut rezultate f bune cu Michelin Pilot Power pe R1.A imbinat aderenta cu rezistenta extraordinar,cand am luat motoru era incaltata cu asa ceva si erau uzate cam 30% si eu am mai mers 5500 km pana s-a dus spatele.Si spatele a luat saracu niste acceleratii...Fata mere si acuma,nota 15

 

eu am Metzeler M1 acum pe spate si pot sa zic ca au aderenta super buna si nu ma tem sa ma las pe curbe . M3 sunt mai bune .M5 sunt si mai bune daca ai bani si te tin si mai mult .

Pilot Power pe R1 ? ieri am stat de vorba cu un baiat care are mai multe motorete si imi spunea cat de proaste sunt exact pe R1 :laugh: Tipul nu este incepator si a condus cam de toate deci il cam cred.

La Metzeler ce-mi place e ca se incalzeste destul de repede dar are aderenta chiar si cand este rece . Am pipait mai multe gume noi sa vad cum sunt ca textura dar nu am gasit niciunul la fel ca Metzeler . Marea majoritate la rece sunt destul de tari si pe masura ce se incalzesc ai impresia ca se topesc. La asta al meu pe care trebuie sa-l schimb(M1), cand ma dau mai tare se vede uzura...dar nu se topeste . Am incercat o explicatie mai putin tehnica ...

Altele bune ar fi Dunlop 211 .

acum depinde cum te dai . daca vrei sa te dai pe curbe si sa ai si incredere ca nu dai cu bucile de pamant iei ceva mai bun, else is bune si Danubiana :laugh:

Mesaj completat

Ma uitam aseara la o chestie. Cand am scos motorul de la naftalina a pornit la prima cheie.

Oare chiar sunt necesare toate chestiile pe care le recomanda unii, ba ca se face benzina nu stiu cum, ba uleiul nu stiu ce, ba carburatoarele golite, ba bujiile nu stiu cum.

Eu doar am tinut bateria la incarcat si am pus porcarie din aia care previne decantarea apei din rezervor in rest nimic, totul lasat ca gata pentru functionare.

Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara? Sunt chestiile care circula printre motociclisti doar mituri?

Am mai auzit de oameni care le pornesc odata pe saptamana doar ca sa consume bateria si sa afume bujiile ca alt scop nu vad.

 

habar n-am :laugh:

eu mi-am schimbat bujiile ca asa mi s-a nazarit si am vrut sa trec pe iridium, am golit rezervorul cu gandul de a-l curata de eventualele reziduri dar era foarte curat:)

am schimbat uleiul si filtrele si am curatat/sincronizat carburatoarele.

dupa toate astea mobra mea trage destul de bine chiar din ture joase . inca nu i-am facut consumul ca nu am apucat sa merg la benzinarie . dar sper sa nu trec de 6-6.5 cat aveam anul trecut .

eu am mai pornit-o iarna asta si rezultatul a fost cum ai spus si tu...am descracat bateria la un moment dat :D. eu o porneam sa ma dau cu ea prin garaj :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Stiti cumva daca instalatia de pornire contact+cdi merge de pe modelul 2003 pe modelul 2005?

Stiu ca este acelasi model pc36 dar ma gandesc sa nu fi schimbat ceva.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...