Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Poti sa mai adaugi burete, sa mai ridici saua, sa-ti puna un fel de gel..etc. Eu am refacut-o de un an si e mai bine..dar dupa 3-400 km tot imi rupe fundu.

M-am obisnuit cu ideea si pentru ture mai lungi o sa-mi mai iau alt motor si pe asta mica o tin de oras si ture pana in 2-300 km.

 

salutare fratilor hornetisti

am uin hornet de 600 din 2002 si astazi am bagat 160 km fara oprire si ma distrus

cum va impacati cu seaua la drumuri lungi ca mie imi zdrobeste bijuteriile atat de tare alunec pe rezervor

as fi curios ce solutii ar fi ca chiar imi place motorul si nu as vrea sa-l schimb

am avut exact aceeasi problema ( cu hornetul meu 2002 ) si asta pt. ca vrem mai mult de la o motocicleta de strada ! saua e proiectata fix pt. oras , nu pentru ture lungi. DAR , pt. ca le iubim, facem compromisuri : modificam saua ! se poate, si rezultatele sunt f. bune; se schimba forma si materialul ( cu unul mai aderent ) si drumurile devin o placere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As vrea sa stiu daca ar trebui sincronizate carburatoarele la motocicleta din semnatura.

 

Consumul e decent zic eu exterior 5.5, urban 6.5 la mers cat-de-cat repejor.

Cand am scos-o de la iernat a pornit la prima cheie. Dimineata porneste de fiecare data. Problema sincronizarii carburatoarelor mi-am pus-o deoarece la relanti sunetul motorului oscileaza, dar acul turometrului nu. (cam ciudat). Daca il turez putin (2000 rpm) motorul se aude rotund.

In sarcina pe la 5000rpm parca nu-i place, se simte o lipsa de putere, dar odata ce depasesc acea turatie trage foarte bine. La aceasta turatie se aude toba cel mai incet. Asa se intampla la toate Hornet-urile de 600?

 

Consumul fiind decent si faptul ca porneste dimineata la prima cheie ma face sa ma gandesc de doua ori daca merita sa o duc la mecanic sau nu.

Voi ce ziceti, merita?

Editat de ady_clau2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa stiu daca ar trebui sincronizate carburatoarele la motocicleta din semnatura.

 

Consumul e decent zic eu exterior 5.5, urban 6.5 la mers cat-de-cat repejor.

Cand am scos-o de la iernat a pornit la prima cheie. Dimineata porneste de fiecare data. Problema sincronizarii carburatoarelor mi-am pus-o deoarece la relanti sunetul motorului oscileaza, dar acul turometrului nu. (cam ciudat). Daca il turez putin (2000 rpm) motorul se aude rotund.

In sarcina pe la 5000rpm parca nu-i place, se simte o lipsa de putere, dar odata ce depasesc acea turatie trage foarte bine. La aceasta turatie se aude toba cel mai incet. Asa se intampla la toate Hornet-urile de 600?

 

Consumul fiind decent si faptul ca porneste dimineata la prima cheie ma face sa ma gandesc de doua ori daca merita sa o duc la mecanic sau nu.

Voi ce ziceti, merita?

E normal sa oscileze relantiul, daca ceas-ul nu o simte inseamna ca e foarte mica oscilatia. Daca porneste bine si merge bine nu iti bate capul.

Lipsa de putere pe la 5000 cat si oscilatia mica de la relanti s-ar putea sa fie cauzate de bujiile vechi, cand au fost schimbate ultima data? sau s-ar putea sa fie pur si simplu mersul normal al motorului, depinde ce inseamna lipsa de putere pentru tine ... In zona aia ti se pare ca nu are putere sau se pune un pic in nas apoi pleaca pusca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Horneturile nu merg foarte bine la 5000rpm, nu știu de ce. La turația aia bâzâie aiurea motorul, vibrează mai puternic și nu e recomandat să rămâi acolo. Cutia mi s-a părut prost etajată pentru stilul meu de mers pentru că înafară picam frecvent în turația aia și era deranjant.

 

btw fz6n e mai smecher decât hornetul, din multiple punte de vedere. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Horneturile nu merg foarte bine la 5000rpm, nu știu de ce. La turația aia bâzâie aiurea motorul, vibrează mai puternic și nu e recomandat să rămâi acolo. Cutia mi s-a părut prost etajată pentru stilul meu de mers pentru că înafară picam frecvent în turația aia și era deranjant.

 

btw fz6n e mai smecher decât hornetul, din multiple punte de vedere. :D

Cum era aia cu brutarii de la Yamaha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am o problema cu chilometrajul , scade foarte greu vitezometru , ca si cum ar avea o reactie intarziata (ex : ajung la 80 -90 km franez si imi indica in continuare vreo 2 secunde viteza la care eram dupa care se reduce treptat ) , imi poate spune cineva care ar putea fii problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am o problema cu chilometrajul , scade foarte greu vitezometru , ca si cum ar avea o reactie intarziata (ex : ajung la 80 -90 km franez si imi indica in continuare vreo 2 secunde viteza la care eram dupa care se reduce treptat ) , imi poate spune cineva care ar putea fii problema ?

Probabil cablul :)

Sau melcul din ce iti face legatura intre cablu si pinionul de atac. Japonezul l-a facut din plastic si in timp se rotunjeste si nu mai sta fix pe pinion (< 2003).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă kilometrajul citește viteza de pe roata din față (posibil și la cele pe pinionul de atac) desfă cablul și scoate șufa de pe interior și inspecteaz-o. Posibil să se fi făcut un nod de mizerie, sau mai rău, s-a rupt vre-o sârmă din mănunchiul din care e făcută șufa caz în care trebuie schimbat cablul.Ai observat să se întâmple să aibe o mică întârziere acul kilometrajului la o eventuală plecare rapidă de pe loc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă kilometrajul citește viteza de pe roata din față (posibil și la cele pe pinionul de atac) desfă cablul și scoate șufa de pe interior și inspecteaz-o. Posibil să se fi făcut un nod de mizerie, sau mai rău, s-a rupt vre-o sârmă din mănunchiul din care e făcută șufa caz în care trebuie schimbat cablul.Ai observat să se întâmple să aibe o mică întârziere acul kilometrajului la o eventuală plecare rapidă de pe loc ?

am sa ma uit astazi atent daca face si la pornire , ms de informatii momentan :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa ma uit astazi atent daca face si la pornire , ms de informatii momentan :)

Din ce an este viespea ta ? Daca e < 2003 scoate-i cele doua surubele de la capacul de protectie al pinionului de atac (ocazie cu care mai cureti si mizeria de acolo :P ) si vezi ce ti-am zis eu. Am avut acelasi comportament cand a crapat melcul ala. Dupa aceea , daca ala e ok, ia-o "pe fir" cum ti-a zis Chivu mai sus. Daca si ala e ok atunci Thunderbyte cam are dreptate :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980

Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980

Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport?

Autentificarea nu este ITP!

Nici macar nu pornesc motorul, identificare inseamna sa se uite pe seria de pe cadru si motor, si sa vada daca coincid. Deasemeni trebuie sa coincida culoarea cu ce e in cartea tehnica.

Poti sa nu o pornesti eventual. O bagi impinsa inauntru, si o scoti tot impinsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutareeee sunt proaspatul posesor al Hornet-ului din link /index.php?/topic/691684-honda-hornet-600-2002/&do=findComment&comment=3369980

Zilele astea trebuie sa ma duc la RAR sa iau certificatul de autenticitatea pentru a putea sa o inmatriculez pe numele meu, intrebarea mea e daca pot pica autentificarea la RAR din cauza xenoanelor si a tobei sport?

eu zic ca da. garantat. este parerea mea.

pt simplul motiv ca suntem in RO.

"are xenon?" este prima intrebare pusa.

sunt total de acord ca te duci pt ceva si patesti altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt toba depinde in ce oras mergi la itp , in bucuresti au aparat de masurat zgomotul , in rest nu am auzit sa fie , si de xenon , te intoarce inapoi 100% , ca sa ai xenon trebuie sa ai urmatoarele lucruri : 1.sa fie prevazut din fabrica ( adica sa nu se vada balastul ) 2. sa ai lupa pe far , 3. sa ai sprituitor ( spalator ) pt far in cazul masinii , in cazul motorului nu stiu . Apropo , daca te prinde cu xenon pe strada , iti iau talonu cretinii astia !



se multumeste frumos , in weekend o sa am mai mult timp si o sa verific ce mi ati spus :)

Din ce an este viespea ta ? Daca e < 2003 scoate-i cele doua surubele de la capacul de protectie al pinionului de atac (ocazie cu care mai cureti si mizeria de acolo :P ) si vezi ce ti-am zis eu. Am avut acelasi comportament cand a crapat melcul ala. Dupa aceea , daca ala e ok, ia-o "pe fir" cum ti-a zis Chivu mai sus. Daca si ala e ok atunci Thunderbyte cam are dreptate :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Un coleg mobrist are un set de lant+pinioane de hornet de vanzare.A fost schimbat si dupa vre-o luna pock.Practic e nou setul.A costat undeva pe la 450-500lei.Daca e interesat careva dati un semn si va pun in legatura.Pret bun.Bafta!

nimeni interesat? :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...