Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

La un Hornet 2001,se aprinde becul verde care indica punctul mort din cutie,doar cand vrea el.Are cineva idee care ar fii cauza?Unde ar trebuii sa fie pozitionat senzorul,ca sa pot verifica contactele?

Senzorul este uzat si este pozitionat imediat sub pinionul de angrenare (cel putin la modelul 2003)

Asta e:

http://www.romimoto-piese.ro/search/705.86.54/article/163131

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucaemanuel : prea frumoasa ! Sa o stapanesti sanatos.

Calin 1974: big boys and big toys ! 919 e cu totul alt animal. Foarte misto ii sade asa musculoasa.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Daca se poate sa ma ajutati, nu cunosc prea bine aceasta chestiune si sa fac vreo prostie mai bine intreb.

Sub sa, se afla un bidonas, acum presupun ca trebuia sa fie plin cu ceva..antigel presupun, nu stiu..

Ce trebuiesa contina acel bidonas?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt doua bidonase. Unul maare in care se pune lichidul de racire si unul mic (vreo 30ml, pe partea dreapta) este pentru lichidul de frana pentru spate.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru placutele fata pentru Hornetul de 600 din 2001, PC34? Multumesc!

 

Stiu ca am vazut pe undeva, dar n-am mai gasit :(

I

intra pe Motovip.ro de exemplu si gasesti....FDB570P de exemplu sunt placute ferodo ..ai mai multe la alegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Daca se poate sa ma ajutati, nu cunosc prea bine aceasta chestiune si sa fac vreo prostie mai bine intreb.

Sub sa, se afla un bidonas, acum presupun ca trebuia sa fie plin cu ceva..antigel presupun, nu stiu..

Ce trebuiesa contina acel bidonas?

 

Multumesc.

Ala pentru racire nu trebuie sa fie plin, ca dupa aia iti arunca surplusul afara. Ai un indicator parca cum te uiti de jos in sus, adica sub codita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma voi puteti sa mergeti cu a1a si a2a cu 2-3-4k RPM constant? mie imi merge intrerupt.. in a3a si mai incolo nu mai face asta..

Ce inseamna ca nu poti merge constant? nu poti tine gazul fara sa accelere sau tii gazul fix si fluctueaza viteza?

 

Pot sa merg in orice treapta la orice viteza plauzibila constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o problema cu Hornetul meu.

In anumite momente , in timpul acceleratiei , imi iese din treapta , motorul turandu-se in gol, las acceleratia si apoi se cupleaza iar treapta.

Este posibil sa fi uzat ceva in cutia de viteze datorita modului incorect in care schimb treptele ? De exemplu e posibil sa nu imping mereu levierul schimbatorului pana sus de tot atunci cand schimb in treapta superioara , si de asta nu cuplueaza perfect , si mai scapa din treapta ?

 

Am inteles ca ar mai putea fi din cauza uleiului . Eu am pus Motul 300V , in ideea ca imi protejeaza mai bine motorul decat ul ulei standard. Dar am inteles ca ar avea ceva neintelegeri cu ambreiajul.

Am deja 4000 de kilometri cu acest ulei. Sa-l mai tin sau sa-l schimb ?

 

 

Bafta!

Editat de mitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o problema cu Hornetul meu.

In anumite momente , in timpul acceleratiei , imi iese din treapta , motorul turandu-se in gol, las acceleratia si apoi se cupleaza iar treapta.

Este posibil sa fi uzat ceva in cutia de viteze datorita modului incorect in care schimb treptele ? De exemplu e posibil sa nu imping mereu levierul schimbatorului pana sus de tot atunci cand schimb in treapta superioara , si de asta nu cuplueaza perfect , si mai scapa din treapta ? Da, e foarte posibil.

 

Am inteles ca ar mai putea fi din cauza uleiului . Eu am pus Motul 300V , in ideea ca imi protejeaza mai bine motorul decat ul ulei standard. Dar am inteles ca ar avea ceva neintelegeri cu ambreiajul.

Am deja 4000 de kilometri cu acest ulei. Sa-l mai tin sau sa-l schimb ? Sunt mai multi care au sustinut ca 300 V nu e grozav pentru Hornet, eu personal nu l-am folosit tocmai din cauza feed-backurilor. Am mers cu Bardahl si Castrol ultimele doua ori la Hornet si nu am avut probleme de nici un fel. Eu personal l-as schimba daca as avea astfel de manifestari.

 

 

Bafta!

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e veche si plictisitoare discutia despre ulei, dar adaug de la mine ca nu o sa mai folosesc in veci motorex pe hornet, clancane cutia la schimbari de viteze de zici ca e tractor.

 

@mitza, presupun ca face asa intre 1-a si a 2-a ca daca iti "iese din viteza" cand esti in a 3-a, s-ar putea sa ai probleme mai mari, caci acolo nu prea unde sa iasa (desi eu am mai prins neutru intre a 4-a si a 5-a de cateva ori).

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mitza, presupun ca face asa intre 1-a si a 2-a ca daca iti "iese din viteza" cand esti in a 3-a, s-ar putea sa ai probleme mai mari, caci acolo nu prea unde sa iasa (desi eu am mai prins neutru intre a 4-a si a 5-a de cateva ori).

 

 

Nu stiu exact din ce treapta mi se intampla sa imi sara , dar in mod sigur mai sus de a 2-a . Datile viitoare o sa analizez sa vad daca mi se intampla mereu in aceeasi treapta.

Si a inceput sa mi se intample din ce in ce mai des in ultima vreme. Schimb , accelerez de la 4000, 5000 , accelerez , accelerez , ajunge pe la 7000 , 8000 , si ma trezesc dintr-o data ca se tureaza in gol ca si cum mi-ar decuplea in timpul acceleratiei.

Sper sa fie de la ulei :unsure: ca n-am nici un chef sa-i desfac cutia de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îți sare în limitare ca și cum ai accelera și ai trage ambreajul? Cel mai probabil e de la ambreajul care patineaza, fie din cauza uleiului fie din cauza uzurii. Dacă ar fi de la cutie ar trebui să cloncăne/câriâie, iar odată ieșită din viteză nu văd cum ar putea să revină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îți sare în limitare ca și cum ai accelera și ai trage ambreajul? Cel mai probabil e de la ambreajul care patineaza, fie din cauza uleiului fie din cauza uzurii. Dacă ar fi de la cutie ar trebui să cloncăne/câriâie, iar odată ieșită din viteză nu văd cum ar putea să revină.

Exact aici vroiam sa ajung si eu.

E foarte posibil sa iti patineze ambreiajul, de asta si intreb ce inseamna "sare din viteza".

Un schimb de kit de ambreiaj nu este foarte scump (80 - 150 de euro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca e de la ambreiajul care patineaza..in prima faza schimba uleiul si vezi mai departe daca se manifesta la fel.

Eu as zice sa mergi pe un 5100 de la motul, apropo cati km are motorul?

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aș rezema motoreta băgată în viteză de ghidon într-un pom/perete și aș desface capacul de la ambreaj să măsor plăcile, așa merg la sigur și nu cumpăr ulei aiurea. Acum depinde de sculele și priceperea fiecăruia.

 

@mettal86, ai același hornet, negru, pe care îl aveai acum câțiva ani ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta am luat-o la 23.400 Km si am mai facut eu cam 4000 Km cu ulei 300V. Uleiul vad ca nu pare copt inca. Are o culoare buna, nu e innegrit.

 

Cand zic ca sare din treapta ma refer la faptul ca dintr-o data nu mai trage si se tureaza motorul in gol. Dar nu imediat dupa ce am schimbat treapta , ci pe la jumatatea perioadei de accelerare sau chiar in ture mai inalte. Iar dupa ce las gazul , se simte ca agata , ca si cand s-ar cupla iar si incepe sa traga normal.
Dar nu cloncane , nu caraie , nu face nici o figura. Doar nu vrea sa mai traga si se tureaza in gol.

 

Un mecanic imi spunea la un moment dat ca atunci cand schimbi viteza trebuie sa tragi de schimbator viguros pana in capat , ca sa fii sigur ca a cuplat de tot. Si ca ar avea legatura cu discurile de ambreiaj. Daca nu trag de tot pana sus , nu trece de toate discurile si nu cupleaza de tot. Sau ceva de genul asta.

Treaba asta mi-a fost spusa de mult , de cand aveam Transalp. si ma educasem sa schimb frumos pe atunci .

Dar de cand am trecut pe 4 in linie , daca nu ma grabesc sa schimb , nu se mai potrivesc vitezele dintre ambreiaj si motor si ma franeaza , ma zgaltzaie imediat cum dau drumul la ambreiaj.

Asa ca incerc sa ma grabesc sa schimb si de asta uit sa trag calumea de schimbator pana sus, Cred ca ajung sa trag decat pana pe la jumatate.

Clar e ca nu am un stil prea sanatos de a schimba vitezele, m-am chinuit o gramada pana am inceput cat de cat sa schimb mai lin. Mai ales ca ambreiajul mi se pare foarte foarte tare de tras si de tinut. (ma refer la levier si cablu). Am facut batatura la degetul mare si a inceput sa ma doara osul. Cred ca e ceva in neregula cu cablul de ambreiaj. La voi la fel de greu e de tras ?

Parca la alte motociclete e mai usor de tras si de tinut. Trebuie sa ma mai joc la pozitia levierului, sa caut o tehnica mai buna... La transalp parca nu era atat de rigid...

 

In fine ...

Daca ar fi doar din Discurile de ambreiaj ar fi bine, numai sa nu fi capatat vre-un joc pe la rotile zimtate sau se le fi uzat ...

La urmatorul schimb de ulei o sa pun un mecanic sa se uite si la placi. (cu kit de ambreiaj cumparat in prealabil :D ...just in case )

Ma enerveaza ca a trebuit sa omor un ambreiaj doar sa ma invat cu Hornet.

Cat sa mai tin uleiul asta , avand in vedere ca are deja 4000 ?

 

Merci si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator 01Hornet

Motocicleta am luat-o la 23.400 Km si am mai facut eu cam 4000 Km cu ulei 300V. Uleiul vad ca nu pare copt inca. Are o culoare buna, nu e innegrit.

 

Cand zic ca sare din treapta ma refer la faptul ca dintr-o data nu mai trage si se tureaza motorul in gol. Dar nu imediat dupa ce am schimbat treapta , ci pe la jumatatea perioadei de accelerare sau chiar in ture mai inalte. Iar dupa ce las gazul , se simte ca agata , ca si cand s-ar cupla iar si incepe sa traga normal.

Dar nu cloncane , nu caraie , nu face nici o figura. Doar nu vrea sa mai traga si se tureaza in gol.

 

Un mecanic imi spunea la un moment dat ca atunci cand schimbi viteza trebuie sa tragi de schimbator viguros pana in capat , ca sa fii sigur ca a cuplat de tot. Si ca ar avea legatura cu discurile de ambreiaj. Daca nu trag de tot pana sus , nu trece de toate discurile si nu cupleaza de tot. Sau ceva de genul asta.

Treaba asta mi-a fost spusa de mult , de cand aveam Transalp. si ma educasem sa schimb frumos pe atunci .

Dar de cand am trecut pe 4 in linie , daca nu ma grabesc sa schimb , nu se mai potrivesc vitezele dintre ambreiaj si motor si ma franeaza , ma zgaltzaie imediat cum dau drumul la ambreiaj.

Asa ca incerc sa ma grabesc sa schimb si de asta uit sa trag calumea de schimbator pana sus, Cred ca ajung sa trag decat pana pe la jumatate.

Clar e ca nu am un stil prea sanatos de a schimba vitezele, m-am chinuit o gramada pana am inceput cat de cat sa schimb mai lin. Mai ales ca ambreiajul mi se pare foarte foarte tare de tras si de tinut. (ma refer la levier si cablu). Am facut batatura la degetul mare si a inceput sa ma doara osul. Cred ca e ceva in neregula cu cablul de ambreiaj. La voi la fel de greu e de tras ?

Parca la alte motociclete e mai usor de tras si de tinut. Trebuie sa ma mai joc la pozitia levierului, sa caut o tehnica mai buna... La transalp parca nu era atat de rigid...

 

In fine ...

Daca ar fi doar din Discurile de ambreiaj ar fi bine, numai sa nu fi capatat vre-un joc pe la rotile zimtate sau se le fi uzat ...

La urmatorul schimb de ulei o sa pun un mecanic sa se uite si la placi. (cu kit de ambreiaj cumparat in prealabil :D ...just in case )

Ma enerveaza ca a trebuit sa omor un ambreiaj doar sa ma invat cu Hornet.

Cat sa mai tin uleiul asta , avand in vedere ca are deja 4000 ?

 

Merci si bafta!

Recomandati-mi pe scurt, un tip de ulei de care ati fost multumiti, pt un Hornet 2001. Va fi folosit in mers nici agresiv, nici lent, in mare la drumuri mai lungi 2-300 km in medie. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...