Jump to content

Recommended Posts

imi pare rau ca nu am mai ajuns aseara sa il cunosc pe george dar data viitoare nu mai lipsesc !

alex ander merci de telefon ! :cheers:

Edited by arycy
Link to post
Share on other sites
  • Replies 15k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumusel parbrizul, arata bine si negru dar dupa mine ar da si mai bine vopsit rosu, vezi exemplu Arycy, dar la iarna cand hiberneaza , momentan e ok si asa.

 

 

Aseara am avut ocazia sa il cunosc personal pe George din Baia Mare la intrunirea fulger de aseara, ( fiind a treia intrunire la rand saptamana asta :D ) super de treaba tipul :cheers:, si ne-am plimbat pana in regie in prima faza la o terasa, apoi am mers in Bikers Otopeni sa ne mai plimbam in grup. Super intalnirea de aseara am facut si cateva poze ....

 

P.S. A fost si un CBR-ist cu noi

 

 

dupa prima intrunire a mea la bucuresti,in constitutiei,cu continuare la terasa si plimbarica de rigoare,cred ca voi trage spre bucale mai des:D.....@alex_ander-si eu ma bucur ca ne-am intalnit si cunoscut :cheers: ....voi reveni cu siguranta si la alte intruniri,la 600 de km de casa,dar pana la anul tot cu trenul vin :P\

 

PS:semnat george05,nu thea....greu cu calculatoarele la astia din baia mare :lol:

Edited by thea
Link to post
Share on other sites
Asa zicea si taica-miu...cred ca o sa il las asa momentan. Parbriz i-am pus, urmeaza scaritele de pasager rosii :P

De ce iti iei scarite rosii daca vrei sa o faci repsol?

Mesaj completat

Frumusel parbrizul, arata bine si negru dar dupa mine ar da si mai bine vopsit rosu, vezi exemplu Arycy, dar la iarna cand hiberneaza , momentan e ok si asa.

 

 

Aseara am avut ocazia sa il cunosc personal pe George din Baia Mare la intrunirea fulger de aseara, ( fiind a treia intrunire la rand saptamana asta :cheers: ) super de treaba tipul :cheers:, si ne-am plimbat pana in regie in prima faza la o terasa, apoi am mers in Bikers Otopeni sa ne mai plimbam in grup. Super intalnirea de aseara am facut si cateva poze ....

 

P.S. A fost si un CBR-ist cu noi

Asa ma uratilor, si mie un telefon de ce nu mi-ati dat? :D

Link to post
Share on other sites

Seara buna viespari, am revenit cu o noua miniserie de poze, ca sa completam wkd-ul asta in care ne-am tot distrat iesind pe ici pe colo cativa dintre noi, cat a fost George oaspete in Bucuresti. Azi ne-am bazait pe Amckart putintel, si ne-am gandit sa impartim distractia. Protagonistii, eu, George si Cristi, si viespile aferente cu nr de Bucuresti:P

 

http://picasaweb.google.com/borogovia/Amckart13Sept#

Link to post
Share on other sites
Seara buna viespari, am revenit cu o noua miniserie de poze, ca sa completam wkd-ul asta in care ne-am tot distrat iesind pe ici pe colo cativa dintre noi, cat a fost George oaspete in Bucuresti. Azi ne-am bazait pe Amckart putintel, si ne-am gandit sa impartim distractia. Protagonistii, eu, George si Cristi, si viespile aferente cu nr de Bucuresti:P

 

http://picasaweb.google.com/borogovia/Amckart13Sept#

 

 

Super pozele, dar si bikerii

Numai bine.

Link to post
Share on other sites

Intrebare de baraj: are cineva modificata seaua? Adica pus burete mai gros,eventual gel, sau chiar acoperita cu piele? Mie mi-a ars-o un (cuvant urat) cu tigara si m-am gandit s-o refac si in acelasi timp s-o fac si mai comoda, ca la drumuri lungi 200+km cam se simte.

Link to post
Share on other sites
Seara buna viespari, am revenit cu o noua miniserie de poze, ca sa completam wkd-ul asta in care ne-am tot distrat iesind pe ici pe colo cativa dintre noi, cat a fost George oaspete in Bucuresti. Azi ne-am bazait pe Amckart putintel, si ne-am gandit sa impartim distractia. Protagonistii, eu, George si Cristi, si viespile aferente cu nr de Bucuresti:P

 

http://picasaweb.google.com/borogovia/Amckart13Sept#

 

m-am intors si eu pe meleagurile natale dupa cel mai frumos weekend motorizat...chiar daca cu motorul lui thea :cheers: ......in afara de iesirile de vineri si sambata,duminica a fost zi shit.nu stiu ce parere are in general lumea,dar mi-e mi-a placut a naibii de tare pe Amckart.iar viespea lui thea,DE VIIIIS!cat mai repede tre` sa repet figura,dar cu combi-ul de piele si viespea mea,sa ii pot da fara menajamente :cheers: .......

 

ca sa nu fiu offtopic total,gumele dunlop quallifier rr,ce are thea pe motor,sunt suuuuuper..pe circuit!...pe strada lasa de dorit :D

 

MULTUMIRI LUI THEA PT MOTOR SI LUI CRISTI(cristi gh) pt echipament :P

Edited by george05
Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Puteti, va rog, sa-mi recomandati un service/mecanic pentru Hornet 600 1998, eventual si niste preturi/ora, in Bucuresti?

Daca considerati ca (las la latitudinea fiecaruia) asta constituie reclama, folositi PM.

 

Multumesc anticipat,

Ionut.

Link to post
Share on other sites
Salut.

 

Puteti, va rog, sa-mi recomandati un service/mecanic pentru Hornet 600 1998, eventual si niste preturi/ora, in Bucuresti?

Daca considerati ca (las la latitudinea fiecaruia) asta constituie reclama, folositi PM.

 

Multumesc anticipat,

Ionut.

 

 

Eu mi-l duc la un tip f de treaba si bun, dar nu in Buc ci in Ciolpani.

George il cheama si e jos palaria, de altfel o sa vezi multe motoare in Buc "branduite" cu stickerele lui ( TNG Performance) , semn ca au fost lucrate la el. Mie mi-a tot ingrijit Viespea cu de toate, si tot timpul am fost f multumita. N-as putea sa iti zic un pret fix pe ora insa pot sa iti zic ca e f rezonabil, si merita. Daca te intereseaza o sa iti dau nr lui pe PM.

Link to post
Share on other sites

Dupa primii 500 km facuti pe viespe sunt foarte multumit de alegerea facuta, tot 500 km de experienta pe moto de asemeni :blink:

Pana acum nu m-a speriat si nu am avut probleme desi unii imi spuneau ca e prea mare pt un incepator... faptul ca e in rodaj poate m-a ajutat sa nu-i incerc intregul potential.

 

Ce ma nemultumeste este lipsa unui cric central, ma scoate din minti! Sunt curios cum voi intretine lantul de exemplu fara un cric central plimband motorul prin toata parcarea. Ar fi o solutie un stand sa pot ridica roata spate?

La fel e destul de greu sa verific uleiul de unul singur, ma gandesc cum ar fi sa trag motorul sa-l indrept si sa imi cada in cap 200 kg... aici e alta problema, fiind motorul nou la inceput nu am verificat uleiul. De o saptamana observ ca daca motorul sta pe cric in acel geam nu se vede uleiul, cand indrept motorul se duce peste, peste maxim. Am incercat si la cald si la rece si e la fel. Sa fii pus prea mult cei de la reprezentanta Honda?

Link to post
Share on other sites

motorul fie il pui pe un stander si sta binemersi... pt curatat lantul fie ti-l tine ridicat pe lateral un pic un prieten ... (been there, done that...de unul singur... nu e distractie)

legat de nivelul de ulei... veziin cartea tehnica cat ulei trebuie sa pui. e normal cand e motorul inclinat sa nu se vada nimic in gemuletz. e irelevant. si la mine tot deasupra este in pozitie verticala, si este in regula. am inteles ca ai modelul 2008. vino cu el joia la constitutiei. ar de nerabdare sa-l vad.

peace, FB!

Dupa primii 500 km facuti pe viespe sunt foarte multumit de alegerea facuta, tot 500 km de experienta pe moto de asemeni :blink:

Pana acum nu m-a speriat si nu am avut probleme desi unii imi spuneau ca e prea mare pt un incepator... faptul ca e in rodaj poate m-a ajutat sa nu-i incerc intregul potential.

 

Ce ma nemultumeste este lipsa unui cric central, ma scoate din minti! Sunt curios cum voi intretine lantul de exemplu fara un cric central plimband motorul prin toata parcarea. Ar fi o solutie un stand sa pot ridica roata spate?

La fel e destul de greu sa verific uleiul de unul singur, ma gandesc cum ar fi sa trag motorul sa-l indrept si sa imi cada in cap 200 kg... aici e alta problema, fiind motorul nou la inceput nu am verificat uleiul. De o saptamana observ ca daca motorul sta pe cric in acel geam nu se vede uleiul, cand indrept motorul se duce peste, peste maxim. Am incercat si la cald si la rece si e la fel. Sa fii pus prea mult cei de la reprezentanta Honda?

Edited by cristigh
Link to post
Share on other sites
si la mine tot deasupra este in pozitie verticala, si este in regula.

pai si atunci de ce mai are maxim si minim in gemulet? :blink:

cand am verificat motorul era tinut drept pe un drum drept si efectiv tot geamu e plin, ma gandesc ca e mult mai mult decat trebuie, am incercat asta si cum scrie in carte cu 3 minute pornit motorul, apoi lasat 5 minute si am mi incercat si la rece si la cald... same

 

am inteles ca ai modelul 2008. vino cu el joia la constitutiei. ar de nerabdare sa-l vad

am incercat sa ajung si saptamna trecuta dar au intervenit niste probleme, sper sa ajung joi daca nu sunt iar blocat (un bunic in spital)

Link to post
Share on other sites

nu e bai daca e mai mult...la mine este la partea superioara a gemuletzului...deci un pic mai mult decat trebuie.

 

 

pai si atunci de ce mai are maxim si minim in gemulet? :blink:

cand am verificat motorul era tinut drept pe un drum drept si efectiv tot geamu e plin, ma gandesc ca e mult mai mult decat trebuie, am incercat asta si cum scrie in carte cu 3 minute pornit motorul, apoi lasat 5 minute si am mi incercat si la rece si la cald... same

 

 

am incercat sa ajung si saptamna trecuta dar au intervenit niste probleme, sper sa ajung joi daca nu sunt iar blocat (un bunic in spital)

de la cine e mai talentat, asteptam in continuare o propunere de sigla club hornetisti. :(

Edited by cristigh
Link to post
Share on other sites

Din pacate sambata,weekend-ul acesta dupa o tura de 240 km in timp ce ma intorceam spre casa(mai aveam 10 km :blink: ) am avut parte de prima mea cazatura(de aia adevarata) cu motocicleta.Nu stiu foarte bine ce sa intamplat,ma inclinasem deoarece eram intr-o curba,cand deodata am simtit cum imi aluneca/derapeaza spatele,nici nu am avut timp sa incerc sa fac ceva(nu stiu ce puteam sa fac),am iesit cu ea in decor pe marginea drumului, si m-am trezit rapid pe jos :( Motorul a cazut sec pe partea dreapta pe iarba,si ma asteptat acolo cuminte sa-i iau contactul in timp ce eu aterizam la 1 metru distanta de el pe iarba.Viteza pe care o aveam in momentul cazaturii,era in jur de 60 km/h

Pagube motor(evaluarea mea,ca nu ma prea pricep) :

1.maneta ambreaiaj un pic strambata(nu cred ca e cazul sa o schimb)

2.carena dreapta spate crapata(mai ales sub saua mobrei)

3.rezervorul in partea dreapta este un pic zgariat/indoit

4.oglinda stanga rupta complet,cea din dreapta este si ea afectata insa mai merge,macar sa o schimb in viitorul apropiat

5.parbrizul crapat

6.cadru de bord spart,defapt mai bine zis sa spart turometrul(sa spart protectia aia de sticla externa,dar si interior am vazut ca au sarit niste bucati de plastic si acul ala nu se mai misca,din pacate parbrizul nu a ajutat la protectia lui ),asta ma ingrijoreaza mai mult,nu imi dau seama de ce sa spart,probabil a fost lovit de oglinda din dreapta

7.semnalizarile fata/spate sunt ok,nu sunt rupte insa cand semnalizez dreapta nu mi se mai aprinde in bord sageata aia verde

8.capacul dreapta motor,un pic zgariat

Eu m-am ales doar cu o mica zgarietura in zona pelviana,am cazut pe o parte la distanta de 1 metru de motocicleta,ieri am avut cateva dureri de spate,in special in zona omoplatului drept,durerea se accentua can inspiram/expiram,am fost aseara la urgente si am facut 4 radiografii dar nu am nimic rupt,e doar durerea de la impactul cu solul.Purtam echipament(manusi,geaca,protectie pentru spate Dainese)

Putea fi mult mai rau atat pentru mine cat si pentru motocicleta,am avut noroc deoarece nu am avut viteza mare,nu era nimeni in spate/contrasens,nu erau masini parcate/copaci pe marginea drumului etc

 

M-au ajutat niste baieti sa o ridic,era si un damb de pamant acolo,si sigur nu as fi reusit sa ma descurc singur sa o port pe carosabil, dupa care am m-am dus cu ea acasa pe roti,nu am chemat politia,oricum de la asigurare nu cred ca obtin nimic,e vina mea si nu are rost sa ma complic,poate imi iau si o amenda sau cine mai stie ce se poate intampla in astfel de cazuri:)

Inca ma gandesc de ce am cazut,era 11 noaptea ,am ales pentru intoarcere o varianta de drum pe care nu o cunosteam,la asta adaug si lipsa de experienta tinand cont ca sunt incepator si uite asa am facut buf :D Cred ca am derapat pe nisip sau pietris,cand m-am ridicat de jos am vazut nor de praf in jurul meu.

 

 

 

13092009115.jpg

 

13092009118.jpg

 

13092009117.jpg

 

13092009119o.jpg

 

 

Stie cineva daca se potriveste oglinda de cb 500 la hornet-ul meu(2002)?Aveti link-ul cu poza si site-ul mai jos :

 

http://www.motoshopitalia.com/product_info...s_id=1530{12}75

 

SpecchioHornet.jpg

 

Oricum trebuie sa ma duc cu ea la service,acum stau mai prost cu banii si nu prea pot,macar in viitorul apropiat sa o duc la mecanic,insa oglinda as putea sa o schimb si eu,vad ca e 17 euro pe site + tranportul 10 euro daca nu ma insel,cred ca in service m-ar costa mai mult mai ales daca o monteaza pe aia originala

 

In alta ordine de idei imi puteti da niste linkuri/preturi cu piesele de schimb(noi) pe care le-am pomenit eu,macar sa-mi fac asa o idee?turometrul la cat ajunge?

 

Multumesc

Edited by WickedAssHell
Link to post
Share on other sites
nu e bai daca e mai mult...la mine este la partea superioara a gemuletzului...deci un pic mai mult decat trebuie.

 

 

 

de la cine e mai talentat, asteptam in continuare o propunere de sigla club hornetisti. :D

 

eu vin doar cu o idee ca la desenat stau cam prost :D dar daca va place poate o modifica vrun expert sa arate calumea :blink:

 

post-46724-1252956960_thumb.jpgpost-46724-1252957004_thumb.jpg

nu ai venit azi pe cheia , a fost marfa rau ... pozele sunt cu telefonu ca aparatul a ramas fara curent :(

post-46724-1252957204_thumb.jpgpost-46724-1252957257_thumb.jpgpost-46724-1252957283_thumb.jpgpost-46724-1252957302_thumb.jpg

post-46724-1252957226_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

M-a lasat lantul de tot, si ma vad nevoit sa-l schimb :blink:.

 

Caut un kit de lant de la DID, dar nu stiu ce model sa caut. Dupa ce trebuie sa ma uit? Exista vreo dimensiune, vreun cod, dupa care sa ma uit?

Pe Louis am gasit asta.

 

De unde se poate achizitiona din Bucuresti?

 

Multumesc!

Edited by indispus
Link to post
Share on other sites
Si daca tot facem club ne si afiliem la "stupul" mare? :D http://www.hondahornet.co.uk/

@thea - ne poti da du mai multe detalii??? Cica nu sunt decat vreo 3 romani "afiliati"...deocamdata !!! :D

 

facem treaba buna,pana la capat :( ....unu din cei 3 romani e thea :blink: .....

Link to post
Share on other sites
facem treaba buna,pana la capat :D ....unu din cei 3 romani e thea :( .....

 

 

Stiu bre'....d-aia am si zis sa ne dea Thea mai multe detalii.....:D....

 

P.S.: Mai esti prin Bucuresti? Ne vedem cu totii la o bere (ori fara moto ori fara alcool... :blink: )....am nevoie de idei despre cum sa modific iarna asta viespea...:P

Edited by sorin128
Link to post
Share on other sites
Stie cineva daca se potriveste oglinda de cb 500 la hornet-ul meu(2002)?Aveti link-ul cu poza si site-ul mai jos :

 

 

Oricum trebuie sa ma duc cu ea la service,acum stau mai prost cu banii si nu prea pot,macar in viitorul apropiat sa o duc la mecanic,insa oglinda as putea sa o schimb si eu,vad ca e 17 euro pe site + tranportul 10 euro daca nu ma insel,cred ca in service m-ar costa mai mult mai ales daca o monteaza pe aia originala

 

Am eu oglinzi daca vrei, ca eu nu mai am nevoie de ele, le-am schimbat:) Da-mi PM :(

Mesaj completat

Si daca tot facem club ne si afiliem la "stupul" mare? :D http://www.hondahornet.co.uk/

@thea - ne poti da du mai multe detalii??? Cica nu sunt decat vreo 3 romani "afiliati"...deocamdata !!! :D

 

 

Hello, dap sunt doar trei hornetisti romania in HHOC, Bogdan Dinu, Raul Mocuta si eu, iar eu tre sa imi reinnoiesc membershipul luna asta.

 

De principiu nu stiu cum se face daca ne afiliem tot clubul, insa am sa intreb cand trimit membership renewal request-ul, si va spun. Daca ne hotaram vreodata sa facem mai multi vreo excursie pe afara pe la vreo cursa ceva, o sa fie marfa fiind afiliati la ei. Sunt discounturi la diverse magazine ( din UK ) pt piese, gasiti aici firmele care ofera discount daca esti membru HHOC : http://www.hondahornet.co.uk/bitz.html

 

In rest, about the club, m-am gandit sigla sa fie cea pe care mi-am facut-o si eu pt abtibild, si scris dedesubt Hornet Riders Club. Acum nu neaparat ca trag eu inspre HRC pt ca am la nr HRC, insa suna bine sa avem asta avand in vedere ca HRC e Honda Racing, si se potriveste asa bine :blink:

 

Va atasez mai jos viespea si mai tarziu azi o sa pun si viespea cu scris cu tot, asap.

 

Ce nu stiu este daca trebuie facute ceva demersuri administrative serioase pt club, gen inregistrat undeva sau ceva. Asta habar n-am.

 

Ne auzim mai incolo:P

post-17693-1253002961_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...