Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salut Blackman22,

 

este vorba de Beculetul de avertizare si i-ti transmite o pozibila avarie.

Este posibil sa fie stricat sau intrerupt firul la Senzorul de Temperatura ( Airbox ), etc, sunt mai multe coduri.

Uleiul e O.K?

lichidul de racire?

poate fi si numai de la Baterie, verifica daca sunt strinse si unse legaturile la baterie.

 

Salut

 

aceasi problema cu HISS imi face si mie cand scot cheia din contact se aprinde la fiecare 2 secunde scurt si se stinge, am verificat uleiul , lichidul de racire este ok , imi sta bine acul de racire, ventilatorul de racire imi porneste , uleiul este ok , evident bateria e ok intrucat porneste .... dar mentionez ca nu am semnalizari pe spate si pe fata este ars un bec, crezi ca poate sa fie din cauza asta?

 

hornetul este din2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De aprins e normal sa se aprinda intermitent pentru ca te anunta ca sistemul antifurt este activ cand scoti cheia din contact.

ANORMAL este sa nu se mai aprinda.

Daca a mai patit careva chestia asta si a remediat situatia va rog sa-mi dati o sugestie.

Merci

 

Am vorbit cu un prieten care are Hornet modelul meu si mi-a spus ca si lui i s-a intamplat asta dupa ce a umblat la butonul din dreapta de pe bordul motocicletei (cel de la care setezi ce sa afiseze pe ceasul din stanga kilometrii facuti sau ora).

Trebuie setat sa arate ora dupa care trebuie tinut apasat cateva secunde. Ar trebui sa functioneze din nou dupa ce scoti cheia din contact.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Hornetul meu din 2001 cand iau mainile de pe ghidon, de la 50-60 la ora in sus incepe sa vobleze asa incet si apoi din ce in ce mai tare...e normal? Eu stiam ca asta se intmpla la viteze mari....la voi cum e? Nu de mult i-am dat jos parbrizul, sa afecteze si asta cu ceva?

 

Apropo, cateodata porneste cam greu, din a doua sau a 3-a incercare cu socu tras......fara soc porneste din prima de multe ori, insa dupa 5-10 sec moare daca nu il accelerez putin sau nu ii trag socu. Aici cum sta treaba, e normal sau nu? Unii zic ca e normal, altii ca nu, ca ar trebui sa porneasca din prima...la voi cum e?

Ziceti aia cu model pe carburator, ca pe injectie e alta treaba ma gandesc.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Hornetul meu din 2001 cand iau mainile de pe ghidon, de la 50-60 la ora in sus incepe sa vobleze asa incet si apoi din ce in ce mai tare...e normal? Eu stiam ca asta se intmpla la viteze mari....la voi cum e? Nu de mult i-am dat jos parbrizul, sa afecteze si asta cu ceva?

 

Apropo, cateodata porneste cam greu, din a doua sau a 3-a incercare cu socu tras......fara soc porneste din prima de multe ori, insa dupa 5-10 sec moare daca nu il accelerez putin sau nu ii trag socu. Aici cum sta treaba, e normal sau nu? Unii zic ca e normal, altii ca nu, ca ar trebui sa porneasca din prima...la voi cum e?

Ziceti aia cu model pe carburator, ca pe injectie e alta treaba ma gandesc.

 

Cred ca a venit vremea sa pui o anvelopa noua pe fata(daca nu cumva ai una cu defect de fabricatie).Hornetul uzeaza anvelopa de fata in trepte pe flancuri, asta iti creeaza voblajul la viteze mici.

Cam asa porneste Hornetul cand din prima , cand din a treia; trage socul si nu accelera la pornirea la rece si asteapta sa se "rotunjeasca" mersul la ralanti dupa care impingi la loc socul.

 

De aprins e normal sa se aprinda intermitent pentru ca te anunta ca sistemul antifurt este activ cand scoti cheia din contact.

ANORMAL este sa nu se mai aprinda.

Daca a mai patit careva chestia asta si a remediat situatia va rog sa-mi dati o sugestie.

Merci

 

Am vorbit cu un prieten care are Hornet modelul meu si mi-a spus ca si lui i s-a intamplat asta dupa ce a umblat la butonul din dreapta de pe bordul motocicletei (cel de la care setezi ce sa afiseze pe ceasul din stanga kilometrii facuti sau ora).

Trebuie setat sa arate ora dupa care trebuie tinut apasat cateva secunde. Ar trebui sa functioneze din nou dupa ce scoti cheia din contact.

Bafta.

 

Sistemul antifurt se activeaza-dezactiveaza la Hornetul 2003 apasand concomitent cele doua butoane de pe bord cu contactul pus.Daca 48 de ore motorul nu este pornit deasemenea ledul antifurt inceteaza sa mai clipeasca(desi sistemul antifurt functioneaza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK edi, merci de sfat! Intr-adevar gumele is cam vechi.....cu pornitul sper sa ai dreptate...

 

De consum ce stiti? Mie mi-a iesit o data 6,4 la suta fara sa turez prea tare.....cu benzina de 95.....cica cu aia de 99 iese mai bine consumu....asa sa fie? Cu de aia de 95 am facut 250 km cu un rezervor plin si apoi am trecut pe rezerva.

Oricum, cand ii fac plinu, nu intra mai mult de 10-11 L, nu stiu care e faza, dar eu stiu ca rezervoru e de 16 L la modelu 2001 iar rezerva de 3 L.

Voua cat v-a iesit consumul si in ce regim? normal, turat sau putin turat pt consum scazut?

Cam care ar fi viteza ideala pt cel mai scazut consum? 80, 90 km/h?

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beculetul care indica prezenta sistemului HISS am reusit sa-l activez setand ceasul si apoi tinand apasat butonul din dreapta circa 4-5 secunde.

 

In legatura cu consumul, weekendul asta am fos intr-o plimbare mai lunga si am scos 2 consumuri diferite. Am mers o portiune de 120 de km cu pana in 140. fara sa schimb la mai mult de 5 mii de ture si fara sa-l bag in frane de motor. Am scos undeva la 5,6litrii/100km. Pe a doua portiune (aprox 140 de km) am mers sportiv: schimbat dupa 9 mii de ture, frane de motor si o viteza medie de 140km/ora. Am scos 6,9/100 km. Ideea este ca mergea sa-l fortez si mai mult dar scadea confortul si cu siguranta saream cu consumul de 7,2-7,4.

Hornetul este o motocicleta careia ii place intre 130 si 180km/ora, din cate am observat eu. Este stabila, isi pastreaza manevrabilitatea si te poti "juca" cu ea linistit. Acum depinde de gustul fiecaruia.

Editat de omunegru22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beculetul care indica prezenta sistemului HISS am reusit sa-l activez setand ceasul si apoi tinand apasat butonul din dreapta circa 4-5 secunde.

 

In legatura cu consumul, weekendul asta am fos intr-o plimbare mai lunga si am scos 2 consumuri diferite. Am mers o portiune de 120 de km cu pana in 140. fara sa schimb la mai mult de 5 mii de ture si fara sa-l bag in frane de motor. Am scos undeva la 5,6litrii/100km. Pe a doua portiune (aprox 140 de km) am mers sportiv: schimbat dupa 9 mii de ture, frane de motor si o viteza medie de 140km/ora. Am scos 6,9/100 km. Ideea este ca mergea sa-l fortez si mai mult dar scadea confortul si cu siguranta saream cu consumul de 7,2-7,4.

Hornetul este o motocicleta careia ii place intre 130 si 180km/ora, din cate am observat eu. Este stabila, isi pastreaza manevrabilitatea si te poti "juca" cu ea linistit. Acum depinde de gustul fiecaruia.

 

Din cate stiu eu pe frana de motor consumul e foarte mic sau chiar zero. Explica cineva odata pe nush ce topic exact ce se intampla dar nu mai stiu unde. Am verificat pe o masina cu computer de bord, pe frana de motor , la vale, consumul instant e zero. Asa ca nu te mai feri de frane de motor ca sa il scoti la consum, frana de motor e sfanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai sfant este sa dai morti pana pe la 150, apoi sa o scoti din viteza si sa opresti motoru. Atunci sa vezi consum zero. Si mai e si environmental friendly. :)

 

Iar faptul ca intra in voblaj usor si apoi tot mai accentuat de la o anumita viteza (mica) cu mainile luate de pe ghidon e normal. La viteza mare NU e normal, pt ca nu ar trebui sa il lase rotirea rotilor care au efect de giroscop. Normal motoru e mai stabil la 150 decat la 50.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu consumul zero pe frana de motor e valabila la injectie, cand se taie automat combustibilul....la carburator nu stiu....insa ma gandesc ca e mai scazut decat la acelerari, chiar daca motorul se afla la aceeiasi turatie

 

Exista efectul ala de voblaj pt roata fatza, sau cum se numeste, la viteza mare, care apare cu cat e viteza mai mare......si intr-o vreme a aparut furca in forma de L care anuleaza asa ceva. Am vazut pe discovery. Eu ma tot intreb de ce aproape toate motocicletele de azi au furca dreapta si nu din aia....centrul rotii e putin mai in fata decat furca, nu stiu exact cum sa explic. Se vede in poza

 

A, si inca ceva, de multe ori mi se termina benzina, desi daca scutur rezervoru mai suna ceva benzina acolo, chiar se vede cateodata cum sare, deci mai este ceva...care o fi faza?

post-18620-1212562620_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu consumul zero pe frana de motor e valabila la injectie, cand se taie automat combustibilul....la carburator nu stiu....insa ma gandesc ca e mai scazut decat la acelerari, chiar daca motorul se afla la aceeiasi turatie

 

Exista efectul ala de voblaj pt roata fatza, sau cum se numeste, la viteza mare, care apare cu cat e viteza mai mare......si intr-o vreme a aparut furca in forma de L care anuleaza asa ceva. Am vazut pe discovery. Eu ma tot intreb de ce aproape toate motocicletele de azi au furca dreapta si nu din aia....centrul rotii e putin mai in fata decat furca, nu stiu exact cum sa explic. Se vede in poza

 

A, si inca ceva, de multe ori mi se termina benzina, desi daca scutur rezervoru mai suna ceva benzina acolo, chiar se vede cateodata cum sare, deci mai este ceva...care o fi faza?

Faza e ca trebuie sa pui pe rezerva si sa intri cat mai repede in pompa ca sa nu-ti traga in carburatoare benzina cu tot felul de mizerii, asa cum este ea distribuita de mirobolantele pompe de benzina romanesti. Si incearca sa-ti calculezi mereu consumul in functie de stilul de mers ca sa nu mai fi pus in postura de a trage pe dreapta ca sa deschizi robinetul pt rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa ai voblaj, sigur ca da, dar pe drumuri mai proaste. Pe drum perfect, la doar 50-60 la ora, nu prea ai voie sa ai voblaj, ori ai o problema cu furca, ori cu guma ori cu rulmentii.

 

Cu Hornetul meu intru imediat in voblaj pe drum judetean, cu damburi, cand trec de 80-90, insa pe european sta lipit perfect, super stabil, cu maxim de incredere in orice viteza as fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu rezervoru ma nedumereste.....chiar azi mi s-a terminat benzina cica......simteam ca incepe sa nu mai aiba vlaga asa dintr-o data(semnele normale ale terminarii benzinei cred) si am trecut repede pe rezerva si totul a fost OK, a inceput sa mearga mai departe. Nu patesc asta decat cand e rezervorul pe golite, iar cand trec pe rezerva merge brici, sau cand este cat de cat benzina in rezervor la fel merge brici, deci nu e problema la motor cum ma temeam eu. Faza e ca deschid rezervorul, si scutur motocicleta si se vede clar ca mai este ceva benzina....

Sa fie supapa asezata undeva in asa fel incat din cauza inclinarilor in curbe sau scuturarilor pe drum, cand e pe terminate benzina, sa dea semne ca nu mai este? La Dacie asa se intampla, daca urci o panta mare si nu prea ai benzina moare motoru, ca toata zeama merge in spatele rezervorului......

Cand am incercat sa ii fac plinul, cu rezervorul "gol", nu am reusit sa ii bag mai mult de 11 L, iar alta data doar 10 L......Apoi in carte scrie ca e de 16 L + 3 L rezerva......cum sa calculez consumu asa?

Degeaba astept eu pana nu mai este benzina, ca de fapt mai este :) ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu rezervoru ma nedumereste.....chiar azi mi s-a terminat benzina cica......simteam ca incepe sa nu mai aiba vlaga asa dintr-o data(semnele normale ale terminarii benzinei cred) si am trecut repede pe rezerva si totul a fost OK, a inceput sa mearga mai departe. Nu patesc asta decat cand e rezervorul pe golite, iar cand trec pe rezerva merge brici, sau cand este cat de cat benzina in rezervor la fel merge brici, deci nu e problema la motor cum ma temeam eu. Faza e ca deschid rezervorul, si scutur motocicleta si se vede clar ca mai este ceva benzina....

Sa fie supapa asezata undeva in asa fel incat din cauza inclinarilor in curbe sau scuturarilor pe drum, cand e pe terminate benzina, sa dea semne ca nu mai este? La Dacie asa se intampla, daca urci o panta mare si nu prea ai benzina moare motoru, ca toata zeama merge in spatele rezervorului......

Cand am incercat sa ii fac plinul, cu rezervorul "gol", nu am reusit sa ii bag mai mult de 11 L, iar alta data doar 10 L......Apoi in carte scrie ca e de 16 L + 3 L rezerva......cum sa calculez consumu asa?

Degeaba astept eu pana nu mai este benzina, ca de fapt mai este :) ......

 

16 litri DIN CARE 3 is rezerva, nu 16+3!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti merge linistit in a sasea pana la 5500-6000 de ture si o sa scoti un consum cumsecade.

Oricum Hornetul nu este vitezana, nu are ciclistica si "confortul" unei vitezane, asa ca ar trebui sa te "satisfaca" indeajuns. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca ma satisface....mi-e foarte draga pt ca e exact asa cum am citit pe net despre ea......se conduce foarte usor, poate fi si blanda si super nervoasa.....exact ce cautam

Imi dau seama ca nu are aerodinamica si suspensiile unei vitezane, insa eu numesc asta sistem anti prost......adica am mers o data cu 180 si am simtit foarte tare vantul......daca eram pe un CBR sigur nu aveam treaba si ii mai dadeam si cine stie.....doamne fereste.....asa ca am ramas doar 2-3 secunde la viteza aia si am incetinit..... Eu fiind incepator cu 2 luni si 2000 de km, imi prinde bine aerodinamica slaba.

Chiar ieri, dupa ce am iesit la drumul principal, ca eu stau la tzara, am mers putin la relanti pana am facut cruce, ca trec pe langa un cimitir si mi-am mai aranjat oglinzile parca. Imediat a apraut din spate cu masina un taran si m-a claxonat sa ma duc mai tare sa degajez....zic taran, pt ca era din asta cu venit de prin tari straine, cu folie fumurie pe geamuri, ochelari de astronaut, etc. Avand Hornet, am accelerat brusc si am ajuns la 100km/h in cateva clipe, am dat a 2-a si mai departe, am degajat drumul imediat......Acuma bine, faza ca ala s-a ofticat cand a auzit 12000 de ture si s-a tinut dupa mine cativa km e partea a doua :blink: Oricum, de la in moment dat nu l-am mai vazut in oglinzi...

De aia imi place Hornetul, ca poti depasi foarte repede, cea ce inseamna siguranta, roata mare din spate iti da sigurata. Cand am intrat prea tare in viraje, am ascultat sfaturile de pe forum si m-am aplecat mai tare, desi mi-era frica, insa am luat curba cum trebuie, in siguranta. Nu am crezut ca, fiind incepator, o sa ma inclin asa tarefara sa patesc nimic ......apoi, acasa am vazut urmele de rulare pe cauciuc ca sunt la doar 1 cm de margine. :)

 

Ce stiti de filtru de aer? Cum afecteaza el motocicleta? Cam cat e unul pt Hornet? Cam la cati km ar trebui schimbat?

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiti de filtru de aer? Cum afecteaza el motocicleta? Cam cat e unul pt Hornet? Cam la cati km ar trebui schimbat?

 

Daca ai bani il schimbi la fiecare 6000 de km odata cu uleiul.Daca nu macar la 12000.

Modelul dupa 2003 in frana de motor inchide complet alimentarea (asta e si motivul pt care pe serpentine imi iese cel mai bun consum; 4.6 l/100 km in timp ce pe autostrada mers cu 140 si cu cateva iesiri la 230 consuma 8-9 l/100 km)

Rezervorul meu are 17l in carte si ia maxim 16l iar becul mi se aprinde pe la 13l consumati.

Consumul nu m-a interesat niciodata pt ca prietenii mei au motoare de 1000-1300 si sa te ti dupa Hayabusa la drum lung numai consum bun nu scoti. :) Dar cand incep serpentinele Hornetul este in frunte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca ma satisface....mi-e foarte draga pt ca e exact asa cum am citit pe net despre ea......se conduce foarte usor, poate fi si blanda si super nervoasa.....exact ce cautam

Imi dau seama ca nu are aerodinamica si suspensiile unei vitezane, insa eu numesc asta sistem anti prost......adica am mers o data cu 180 si am simtit foarte tare vantul......daca eram pe un CBR sigur nu aveam treaba si ii mai dadeam si cine stie.....doamne fereste.....asa ca am ramas doar 2-3 secunde la viteza aia si am incetinit..... Eu fiind incepator cu 2 luni si 2000 de km, imi prinde bine aerodinamica slaba.

Chiar ieri, dupa ce am iesit la drumul principal, ca eu stau la tzara, am mers putin la relanti pana am facut cruce, ca trec pe langa un cimitir si mi-am mai aranjat oglinzile parca. Imediat a apraut din spate cu masina un taran si m-a claxonat sa ma duc mai tare sa degajez....zic taran, pt ca era din asta cu venit de prin tari straine, cu folie fumurie pe geamuri, ochelari de astronaut, etc. Avand Hornet, am accelerat brusc si am ajuns la 100km/h in cateva clipe, am dat a 2-a si mai departe, am degajat drumul imediat......Acuma bine, faza ca ala s-a ofticat cand a auzit 12000 de ture si s-a tinut dupa mine cativa km e partea a doua B) Oricum, de la in moment dat nu l-am mai vazut in oglinzi...

De aia imi place Hornetul, ca poti depasi foarte repede, cea ce inseamna siguranta, roata mare din spate iti da sigurata. Cand am intrat prea tare in viraje, am ascultat sfaturile de pe forum si m-am aplecat mai tare, desi mi-era frica, insa am luat curba cum trebuie, in siguranta. Nu am crezut ca, fiind incepator, o sa ma inclin asa tarefara sa patesc nimic ......apoi, acasa am vazut urmele de rulare pe cauciuc ca sunt la doar 1 cm de margine. :)

 

Ce stiti de filtru de aer? Cum afecteaza el motocicleta? Cam cat e unul pt Hornet? Cam la cati km ar trebui schimbat?

 

*************************************************************************************************************************

 

mama da ce siguranta da cauciucul lat pe spate.....tare de tot frate.......de unde dumnezeu le scoti frate? :)

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am nici un bec de avertizare, insa cand se termina benzina si trebuie sa trec pe rezerva, se mai aude benzina in rezervor. Sa fie rezerva tot in rezervor depozitata?

 

nu stiu daca intrebarea ta e pe bune dar totusi o sa iti rasound , robinetul de benzina are 2 pozitii "on" si "res" cand nivelul benzinei scade sub un anumit nivel alimentarea nu se mai poate face pe pozitia "on" atunci se trece pe pozitia "res" care isi face alimentarea din restul benzinei care a mai ramas in rezervor respectiv " rezerva " , in concluzie rezerva se afla tot in rezervor

Editat de Addutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca trebuie sa pui pe rezerva si sa intri cat mai repede in pompa ca sa nu-ti traga in carburatoare benzina cu tot felul de mizerii, asa cum este ea distribuita de mirobolantele pompe de benzina romanesti. Si incearca sa-ti calculezi mereu consumul in functie de stilul de mers ca sa nu mai fi pus in postura de a trage pe dreapta ca sa deschizi robinetul pt rezerva.

 

Robinetul se poate pune pe rezerva in timpul mersului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetul se poate pune pe rezerva in timpul mersului...

Serios?!

Oau, bine ca mi-ai spus, ca altfel ramaneam cu lacune.

Era doar o expresie "a trage pe dreapta" :P , dar merci pt completare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...