Grigu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Uleiul si apa le-am verificat si sunt ok. Baterie daca nu mai aveam sau daca erau deconectate cabulrile ma gandesc ca nu mai pornea. Nush ce sa zic. Conectorul acelui senzor unde intra? Sa verific daca nu s-o fi deconectat din intamplare, cu toate ca nu mi se pare normal. Este vorba despre senzorul HISS (Honda Ignition Security System) care trebuia sa se aprinda intermitent la scoaterea cheii din contact pentru a anunta ca sistemul antifurt este activ.Dar d c nu se mai aprinde acum? exact asta am patit si eu. am venit de la timisoara, se aprindea. dupa doua zile, pauza. tot 2004. daca afli mai exact lumineaza-ma si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Salut Blackman22, este vorba de Beculetul de avertizare si i-ti transmite o pozibila avarie. Este posibil sa fie stricat sau intrerupt firul la Senzorul de Temperatura ( Airbox ), etc, sunt mai multe coduri. Uleiul e O.K? lichidul de racire? poate fi si numai de la Baterie, verifica daca sunt strinse si unse legaturile la baterie. Salut aceasi problema cu HISS imi face si mie cand scot cheia din contact se aprinde la fiecare 2 secunde scurt si se stinge, am verificat uleiul , lichidul de racire este ok , imi sta bine acul de racire, ventilatorul de racire imi porneste , uleiul este ok , evident bateria e ok intrucat porneste .... dar mentionez ca nu am semnalizari pe spate si pe fata este ars un bec, crezi ca poate sa fie din cauza asta? hornetul este din2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 De aprins e normal sa se aprinda intermitent pentru ca te anunta ca sistemul antifurt este activ cand scoti cheia din contact. ANORMAL este sa nu se mai aprinda. Daca a mai patit careva chestia asta si a remediat situatia va rog sa-mi dati o sugestie. Merci Am vorbit cu un prieten care are Hornet modelul meu si mi-a spus ca si lui i s-a intamplat asta dupa ce a umblat la butonul din dreapta de pe bordul motocicletei (cel de la care setezi ce sa afiseze pe ceasul din stanga kilometrii facuti sau ora). Trebuie setat sa arate ora dupa care trebuie tinut apasat cateva secunde. Ar trebui sa functioneze din nou dupa ce scoti cheia din contact. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 His ul sta mereu aprins cand cheia nu e in contact. E firesc. Daca e stins mereu dar motorul iti porneste, foarte probabil s-a ars ledul si atata tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) La Hornetul meu din 2001 cand iau mainile de pe ghidon, de la 50-60 la ora in sus incepe sa vobleze asa incet si apoi din ce in ce mai tare...e normal? Eu stiam ca asta se intmpla la viteze mari....la voi cum e? Nu de mult i-am dat jos parbrizul, sa afecteze si asta cu ceva? Apropo, cateodata porneste cam greu, din a doua sau a 3-a incercare cu socu tras......fara soc porneste din prima de multe ori, insa dupa 5-10 sec moare daca nu il accelerez putin sau nu ii trag socu. Aici cum sta treaba, e normal sau nu? Unii zic ca e normal, altii ca nu, ca ar trebui sa porneasca din prima...la voi cum e? Ziceti aia cu model pe carburator, ca pe injectie e alta treaba ma gandesc. Editat Iunie 3, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 La Hornetul meu din 2001 cand iau mainile de pe ghidon, de la 50-60 la ora in sus incepe sa vobleze asa incet si apoi din ce in ce mai tare...e normal? Eu stiam ca asta se intmpla la viteze mari....la voi cum e? Nu de mult i-am dat jos parbrizul, sa afecteze si asta cu ceva? Apropo, cateodata porneste cam greu, din a doua sau a 3-a incercare cu socu tras......fara soc porneste din prima de multe ori, insa dupa 5-10 sec moare daca nu il accelerez putin sau nu ii trag socu. Aici cum sta treaba, e normal sau nu? Unii zic ca e normal, altii ca nu, ca ar trebui sa porneasca din prima...la voi cum e? Ziceti aia cu model pe carburator, ca pe injectie e alta treaba ma gandesc. Cred ca a venit vremea sa pui o anvelopa noua pe fata(daca nu cumva ai una cu defect de fabricatie).Hornetul uzeaza anvelopa de fata in trepte pe flancuri, asta iti creeaza voblajul la viteze mici. Cam asa porneste Hornetul cand din prima , cand din a treia; trage socul si nu accelera la pornirea la rece si asteapta sa se "rotunjeasca" mersul la ralanti dupa care impingi la loc socul. De aprins e normal sa se aprinda intermitent pentru ca te anunta ca sistemul antifurt este activ cand scoti cheia din contact.ANORMAL este sa nu se mai aprinda. Daca a mai patit careva chestia asta si a remediat situatia va rog sa-mi dati o sugestie. Merci Am vorbit cu un prieten care are Hornet modelul meu si mi-a spus ca si lui i s-a intamplat asta dupa ce a umblat la butonul din dreapta de pe bordul motocicletei (cel de la care setezi ce sa afiseze pe ceasul din stanga kilometrii facuti sau ora). Trebuie setat sa arate ora dupa care trebuie tinut apasat cateva secunde. Ar trebui sa functioneze din nou dupa ce scoti cheia din contact. Bafta. Sistemul antifurt se activeaza-dezactiveaza la Hornetul 2003 apasand concomitent cele doua butoane de pe bord cu contactul pus.Daca 48 de ore motorul nu este pornit deasemenea ledul antifurt inceteaza sa mai clipeasca(desi sistemul antifurt functioneaza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) OK edi, merci de sfat! Intr-adevar gumele is cam vechi.....cu pornitul sper sa ai dreptate... De consum ce stiti? Mie mi-a iesit o data 6,4 la suta fara sa turez prea tare.....cu benzina de 95.....cica cu aia de 99 iese mai bine consumu....asa sa fie? Cu de aia de 95 am facut 250 km cu un rezervor plin si apoi am trecut pe rezerva. Oricum, cand ii fac plinu, nu intra mai mult de 10-11 L, nu stiu care e faza, dar eu stiu ca rezervoru e de 16 L la modelu 2001 iar rezerva de 3 L. Voua cat v-a iesit consumul si in ce regim? normal, turat sau putin turat pt consum scazut? Cam care ar fi viteza ideala pt cel mai scazut consum? 80, 90 km/h? Editat Iunie 3, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) Beculetul care indica prezenta sistemului HISS am reusit sa-l activez setand ceasul si apoi tinand apasat butonul din dreapta circa 4-5 secunde. In legatura cu consumul, weekendul asta am fos intr-o plimbare mai lunga si am scos 2 consumuri diferite. Am mers o portiune de 120 de km cu pana in 140. fara sa schimb la mai mult de 5 mii de ture si fara sa-l bag in frane de motor. Am scos undeva la 5,6litrii/100km. Pe a doua portiune (aprox 140 de km) am mers sportiv: schimbat dupa 9 mii de ture, frane de motor si o viteza medie de 140km/ora. Am scos 6,9/100 km. Ideea este ca mergea sa-l fortez si mai mult dar scadea confortul si cu siguranta saream cu consumul de 7,2-7,4. Hornetul este o motocicleta careia ii place intre 130 si 180km/ora, din cate am observat eu. Este stabila, isi pastreaza manevrabilitatea si te poti "juca" cu ea linistit. Acum depinde de gustul fiecaruia. Editat Iunie 3, 2008 de omunegru22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Beculetul care indica prezenta sistemului HISS am reusit sa-l activez setand ceasul si apoi tinand apasat butonul din dreapta circa 4-5 secunde. In legatura cu consumul, weekendul asta am fos intr-o plimbare mai lunga si am scos 2 consumuri diferite. Am mers o portiune de 120 de km cu pana in 140. fara sa schimb la mai mult de 5 mii de ture si fara sa-l bag in frane de motor. Am scos undeva la 5,6litrii/100km. Pe a doua portiune (aprox 140 de km) am mers sportiv: schimbat dupa 9 mii de ture, frane de motor si o viteza medie de 140km/ora. Am scos 6,9/100 km. Ideea este ca mergea sa-l fortez si mai mult dar scadea confortul si cu siguranta saream cu consumul de 7,2-7,4. Hornetul este o motocicleta careia ii place intre 130 si 180km/ora, din cate am observat eu. Este stabila, isi pastreaza manevrabilitatea si te poti "juca" cu ea linistit. Acum depinde de gustul fiecaruia. Din cate stiu eu pe frana de motor consumul e foarte mic sau chiar zero. Explica cineva odata pe nush ce topic exact ce se intampla dar nu mai stiu unde. Am verificat pe o masina cu computer de bord, pe frana de motor , la vale, consumul instant e zero. Asa ca nu te mai feri de frane de motor ca sa il scoti la consum, frana de motor e sfanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) Cel mai sfant este sa dai morti pana pe la 150, apoi sa o scoti din viteza si sa opresti motoru. Atunci sa vezi consum zero. Si mai e si environmental friendly. Iar faptul ca intra in voblaj usor si apoi tot mai accentuat de la o anumita viteza (mica) cu mainile luate de pe ghidon e normal. La viteza mare NU e normal, pt ca nu ar trebui sa il lase rotirea rotilor care au efect de giroscop. Normal motoru e mai stabil la 150 decat la 50. Editat Iunie 4, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Faza cu consumul zero pe frana de motor e valabila la injectie, cand se taie automat combustibilul....la carburator nu stiu....insa ma gandesc ca e mai scazut decat la acelerari, chiar daca motorul se afla la aceeiasi turatie Exista efectul ala de voblaj pt roata fatza, sau cum se numeste, la viteza mare, care apare cu cat e viteza mai mare......si intr-o vreme a aparut furca in forma de L care anuleaza asa ceva. Am vazut pe discovery. Eu ma tot intreb de ce aproape toate motocicletele de azi au furca dreapta si nu din aia....centrul rotii e putin mai in fata decat furca, nu stiu exact cum sa explic. Se vede in poza A, si inca ceva, de multe ori mi se termina benzina, desi daca scutur rezervoru mai suna ceva benzina acolo, chiar se vede cateodata cum sare, deci mai este ceva...care o fi faza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Faza cu consumul zero pe frana de motor e valabila la injectie, cand se taie automat combustibilul....la carburator nu stiu....insa ma gandesc ca e mai scazut decat la acelerari, chiar daca motorul se afla la aceeiasi turatie Exista efectul ala de voblaj pt roata fatza, sau cum se numeste, la viteza mare, care apare cu cat e viteza mai mare......si intr-o vreme a aparut furca in forma de L care anuleaza asa ceva. Am vazut pe discovery. Eu ma tot intreb de ce aproape toate motocicletele de azi au furca dreapta si nu din aia....centrul rotii e putin mai in fata decat furca, nu stiu exact cum sa explic. Se vede in poza A, si inca ceva, de multe ori mi se termina benzina, desi daca scutur rezervoru mai suna ceva benzina acolo, chiar se vede cateodata cum sare, deci mai este ceva...care o fi faza? Faza e ca trebuie sa pui pe rezerva si sa intri cat mai repede in pompa ca sa nu-ti traga in carburatoare benzina cu tot felul de mizerii, asa cum este ea distribuita de mirobolantele pompe de benzina romanesti. Si incearca sa-ti calculezi mereu consumul in functie de stilul de mers ca sa nu mai fi pus in postura de a trage pe dreapta ca sa deschizi robinetul pt rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 E normal sa ai voblaj, sigur ca da, dar pe drumuri mai proaste. Pe drum perfect, la doar 50-60 la ora, nu prea ai voie sa ai voblaj, ori ai o problema cu furca, ori cu guma ori cu rulmentii. Cu Hornetul meu intru imediat in voblaj pe drum judetean, cu damburi, cand trec de 80-90, insa pe european sta lipit perfect, super stabil, cu maxim de incredere in orice viteza as fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Faza cu rezervoru ma nedumereste.....chiar azi mi s-a terminat benzina cica......simteam ca incepe sa nu mai aiba vlaga asa dintr-o data(semnele normale ale terminarii benzinei cred) si am trecut repede pe rezerva si totul a fost OK, a inceput sa mearga mai departe. Nu patesc asta decat cand e rezervorul pe golite, iar cand trec pe rezerva merge brici, sau cand este cat de cat benzina in rezervor la fel merge brici, deci nu e problema la motor cum ma temeam eu. Faza e ca deschid rezervorul, si scutur motocicleta si se vede clar ca mai este ceva benzina.... Sa fie supapa asezata undeva in asa fel incat din cauza inclinarilor in curbe sau scuturarilor pe drum, cand e pe terminate benzina, sa dea semne ca nu mai este? La Dacie asa se intampla, daca urci o panta mare si nu prea ai benzina moare motoru, ca toata zeama merge in spatele rezervorului...... Cand am incercat sa ii fac plinul, cu rezervorul "gol", nu am reusit sa ii bag mai mult de 11 L, iar alta data doar 10 L......Apoi in carte scrie ca e de 16 L + 3 L rezerva......cum sa calculez consumu asa? Degeaba astept eu pana nu mai este benzina, ca de fapt mai este ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 si eu am aceeasi problema... la mine rezervorul e de 19l iar cand nu mai am deloc benzina fac plinul dar mai mult de 12l nu-mi intra. o avea si modelul pc41 buson de on-off-rezerva si nu stiu eu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Faza cu rezervoru ma nedumereste.....chiar azi mi s-a terminat benzina cica......simteam ca incepe sa nu mai aiba vlaga asa dintr-o data(semnele normale ale terminarii benzinei cred) si am trecut repede pe rezerva si totul a fost OK, a inceput sa mearga mai departe. Nu patesc asta decat cand e rezervorul pe golite, iar cand trec pe rezerva merge brici, sau cand este cat de cat benzina in rezervor la fel merge brici, deci nu e problema la motor cum ma temeam eu. Faza e ca deschid rezervorul, si scutur motocicleta si se vede clar ca mai este ceva benzina....Sa fie supapa asezata undeva in asa fel incat din cauza inclinarilor in curbe sau scuturarilor pe drum, cand e pe terminate benzina, sa dea semne ca nu mai este? La Dacie asa se intampla, daca urci o panta mare si nu prea ai benzina moare motoru, ca toata zeama merge in spatele rezervorului...... Cand am incercat sa ii fac plinul, cu rezervorul "gol", nu am reusit sa ii bag mai mult de 11 L, iar alta data doar 10 L......Apoi in carte scrie ca e de 16 L + 3 L rezerva......cum sa calculez consumu asa? Degeaba astept eu pana nu mai este benzina, ca de fapt mai este ...... 16 litri DIN CARE 3 is rezerva, nu 16+3! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 asta e altceva care ar fi viteza pt consumul optim?.....eu ma gandesc ca 100 km/h, cand esti in viteza a 6-a la cam 5000 de ture.....sau poate chiar mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Poti merge linistit in a sasea pana la 5500-6000 de ture si o sa scoti un consum cumsecade. Oricum Hornetul nu este vitezana, nu are ciclistica si "confortul" unei vitezane, asa ca ar trebui sa te "satisfaca" indeajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) Normal ca ma satisface....mi-e foarte draga pt ca e exact asa cum am citit pe net despre ea......se conduce foarte usor, poate fi si blanda si super nervoasa.....exact ce cautam Imi dau seama ca nu are aerodinamica si suspensiile unei vitezane, insa eu numesc asta sistem anti prost......adica am mers o data cu 180 si am simtit foarte tare vantul......daca eram pe un CBR sigur nu aveam treaba si ii mai dadeam si cine stie.....doamne fereste.....asa ca am ramas doar 2-3 secunde la viteza aia si am incetinit..... Eu fiind incepator cu 2 luni si 2000 de km, imi prinde bine aerodinamica slaba. Chiar ieri, dupa ce am iesit la drumul principal, ca eu stau la tzara, am mers putin la relanti pana am facut cruce, ca trec pe langa un cimitir si mi-am mai aranjat oglinzile parca. Imediat a apraut din spate cu masina un taran si m-a claxonat sa ma duc mai tare sa degajez....zic taran, pt ca era din asta cu venit de prin tari straine, cu folie fumurie pe geamuri, ochelari de astronaut, etc. Avand Hornet, am accelerat brusc si am ajuns la 100km/h in cateva clipe, am dat a 2-a si mai departe, am degajat drumul imediat......Acuma bine, faza ca ala s-a ofticat cand a auzit 12000 de ture si s-a tinut dupa mine cativa km e partea a doua Oricum, de la in moment dat nu l-am mai vazut in oglinzi... De aia imi place Hornetul, ca poti depasi foarte repede, cea ce inseamna siguranta, roata mare din spate iti da sigurata. Cand am intrat prea tare in viraje, am ascultat sfaturile de pe forum si m-am aplecat mai tare, desi mi-era frica, insa am luat curba cum trebuie, in siguranta. Nu am crezut ca, fiind incepator, o sa ma inclin asa tarefara sa patesc nimic ......apoi, acasa am vazut urmele de rulare pe cauciuc ca sunt la doar 1 cm de margine. Ce stiti de filtru de aer? Cum afecteaza el motocicleta? Cam cat e unul pt Hornet? Cam la cati km ar trebui schimbat? Editat Iunie 5, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Ce stiti de filtru de aer? Cum afecteaza el motocicleta? Cam cat e unul pt Hornet? Cam la cati km ar trebui schimbat? Daca ai bani il schimbi la fiecare 6000 de km odata cu uleiul.Daca nu macar la 12000. Modelul dupa 2003 in frana de motor inchide complet alimentarea (asta e si motivul pt care pe serpentine imi iese cel mai bun consum; 4.6 l/100 km in timp ce pe autostrada mers cu 140 si cu cateva iesiri la 230 consuma 8-9 l/100 km) Rezervorul meu are 17l in carte si ia maxim 16l iar becul mi se aprinde pe la 13l consumati. Consumul nu m-a interesat niciodata pt ca prietenii mei au motoare de 1000-1300 si sa te ti dupa Hayabusa la drum lung numai consum bun nu scoti. Dar cand incep serpentinele Hornetul este in frunte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 Eu nu am nici un bec de avertizare, insa cand se termina benzina si trebuie sa trec pe rezerva, se mai aude benzina in rezervor. Sa fie rezerva tot in rezervor depozitata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 (editat) Normal ca ma satisface....mi-e foarte draga pt ca e exact asa cum am citit pe net despre ea......se conduce foarte usor, poate fi si blanda si super nervoasa.....exact ce cautamImi dau seama ca nu are aerodinamica si suspensiile unei vitezane, insa eu numesc asta sistem anti prost......adica am mers o data cu 180 si am simtit foarte tare vantul......daca eram pe un CBR sigur nu aveam treaba si ii mai dadeam si cine stie.....doamne fereste.....asa ca am ramas doar 2-3 secunde la viteza aia si am incetinit..... Eu fiind incepator cu 2 luni si 2000 de km, imi prinde bine aerodinamica slaba. Chiar ieri, dupa ce am iesit la drumul principal, ca eu stau la tzara, am mers putin la relanti pana am facut cruce, ca trec pe langa un cimitir si mi-am mai aranjat oglinzile parca. Imediat a apraut din spate cu masina un taran si m-a claxonat sa ma duc mai tare sa degajez....zic taran, pt ca era din asta cu venit de prin tari straine, cu folie fumurie pe geamuri, ochelari de astronaut, etc. Avand Hornet, am accelerat brusc si am ajuns la 100km/h in cateva clipe, am dat a 2-a si mai departe, am degajat drumul imediat......Acuma bine, faza ca ala s-a ofticat cand a auzit 12000 de ture si s-a tinut dupa mine cativa km e partea a doua Oricum, de la in moment dat nu l-am mai vazut in oglinzi... De aia imi place Hornetul, ca poti depasi foarte repede, cea ce inseamna siguranta, roata mare din spate iti da sigurata. Cand am intrat prea tare in viraje, am ascultat sfaturile de pe forum si m-am aplecat mai tare, desi mi-era frica, insa am luat curba cum trebuie, in siguranta. Nu am crezut ca, fiind incepator, o sa ma inclin asa tarefara sa patesc nimic ......apoi, acasa am vazut urmele de rulare pe cauciuc ca sunt la doar 1 cm de margine. Ce stiti de filtru de aer? Cum afecteaza el motocicleta? Cam cat e unul pt Hornet? Cam la cati km ar trebui schimbat? ************************************************************************************************************************* mama da ce siguranta da cauciucul lat pe spate.....tare de tot frate.......de unde dumnezeu le scoti frate? Editat Iunie 7, 2008 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) Eu nu am nici un bec de avertizare, insa cand se termina benzina si trebuie sa trec pe rezerva, se mai aude benzina in rezervor. Sa fie rezerva tot in rezervor depozitata? nu stiu daca intrebarea ta e pe bune dar totusi o sa iti rasound , robinetul de benzina are 2 pozitii "on" si "res" cand nivelul benzinei scade sub un anumit nivel alimentarea nu se mai poate face pe pozitia "on" atunci se trece pe pozitia "res" care isi face alimentarea din restul benzinei care a mai ramas in rezervor respectiv " rezerva " , in concluzie rezerva se afla tot in rezervor Editat Iunie 10, 2008 de Addutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Nu va minunati mai de intrebarele mele...am si eu motor de 2 luni ...oricum, merci de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Faza e ca trebuie sa pui pe rezerva si sa intri cat mai repede in pompa ca sa nu-ti traga in carburatoare benzina cu tot felul de mizerii, asa cum este ea distribuita de mirobolantele pompe de benzina romanesti. Si incearca sa-ti calculezi mereu consumul in functie de stilul de mers ca sa nu mai fi pus in postura de a trage pe dreapta ca sa deschizi robinetul pt rezerva. Robinetul se poate pune pe rezerva in timpul mersului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.