Stephon Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 pe mine m-a surprins dupa un an si 25000 de km pe ea! bine...m-a mai surprins si faptul ca sunt extrem de bou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Pt antyterro in tegatura cu filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Pt antyterro in tegatura cu filtrul de aer 10x edi luati motorul si exploatati-l cu finete, a merge cu motorul cu 200, 300 , 400, X00, nu inseamna ca sti sa mergi pe motor.... asta e o grava confuzie , eu caut drumuri cu serpentine cat mai multe , acolo te inveti cu motorul, inclinare cat mai mult, deastea, astea inseamna motociclism nu sa mergi drept cu viteza X minute .... aia e fix pix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBK Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 luati motorul si exploatati-l cu finete, a merge cu motorul cu 200, 300 , 400, X00, nu inseamna ca sti sa mergi pe motor.... asta e o grava confuzie , eu caut drumuri cu serpentine cat mai multe , acolo te inveti cu motorul, inclinare cat mai mult, deastea, astea inseamna motociclism nu sa mergi drept cu viteza X minute .... aia e fix pix Adevar graiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 10x edi luati motorul si exploatati-l cu finete, a merge cu motorul cu 200, 300 , 400, X00, nu inseamna ca sti sa mergi pe motor.... asta e o grava confuzie , eu caut drumuri cu serpentine cat mai multe , acolo te inveti cu motorul, inclinare cat mai mult, deastea, astea inseamna motociclism nu sa mergi drept cu viteza X minute .... aia e fix pix da??? asa se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Salutare. Ati folosit careva sau ati auzit de produse din gama Sonax? M-ar interesa sa-mi cumpar un spray de lant si am gasit produsul asta intr-un magazin din sibiu. Tipul de acolo a spus ca se cumpara si ca e ok. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Produsele sonax sunt de intretinere auto! stiu mai toata gama de Sonax dar...nu am auzit si pt. moto! calitativ sunt ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 da??? asa se face? cam asa... dar daca nu sti sunt dispus sa te scolez cateva ore... poate prinzi si tu ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 nu e hornetul nici pentru serpentine nici pentru autobanda ci pentru oras! nu e genul de motor pe care sa te pui cu pieptul lipit de rezervor si cu capul sub parbriz...ehhh dar dak tot vrei sa scoti ceva din el atunci mai repede pe autobanda decat pe serpentine! incepi distractie cam din treapta a3a unde bagi vreo 140,apoi vreo 200 intr-a 4a la rosu si apoi te chinui sa o mai tii si sa nu decoleze pana p la vreo 230-240! in toata chestia asta cea mai tare senzatie este faptul cat de repede ajunge p la vreo 200! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 nu e hornetul nici pentru serpentine nici pentru autobanda ci pentru oras! nu e genul de motor pe care sa te pui cu pieptul lipit de rezervor si cu capul sub parbriz...ehhh dar dak tot vrei sa scoti ceva din el atunci mai repede pe autobanda decat pe serpentine! incepi distractie cam din treapta a3a unde bagi vreo 140,apoi vreo 200 intr-a 4a la rosu si apoi te chinui sa o mai tii si sa nu decoleze pana p la vreo 230-240! in toata chestia asta cea mai tare senzatie este faptul cat de repede ajunge p la vreo 200! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) Esti super tare! Poti sa-ti pui guma de 130 pe el ca o sa 'bage' si mai tare in linie dreapta. Pt curbe n-ai nevoie de mai lat ca la 50 la ora intri si cu bicicleta care are 20 mm latime la gume. Hornelu e genu de motor cu care te poti simti f bine pe majoritatea drumurilor si cel mai putin bine pe autostrada unde trag profesorii de gaz ca maimutele si se fac mici mici mici peste rezervor. Great skills, plina bara. Editat Iulie 21, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Hornelu e genu de motor cu care te poti simti f bine pe majoritatea drumurilor si cel mai putin bine pe autostrada unde trag profesorii de gaz ca maimutele si se fac mici mici mici peste rezervor. Great skills, plina bara. Ce sti tu, bai Emmpule, Hornelu e facut sa mergi cu el cu 260 pe autobanda si eventual sa incerci sa-l ti cat mai mult pe rosu. Acolo e cel mai tare, in linie dreapta. Asa arati cat esti de profesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Bine stiam ca intra la allrounder si ca a iesit chiar bine in testele comparative. Adica este un motor care se preteaza la diverse variante: oras, drum drept, drum virajat. Ca unii si-l cumpara fara sa stie ce vor sa faca cu el, partea a doua. Tot citesc pe topicul acesta- printre putinele pe care mai intru de pe forum si nu prea imi vine a crede. Este considerat deja motor de incepator, incepatori care dupa 2 saptamani sfatuiesc alti viitori incepatori. E manevrabila, e usoara si tot asa. O am de anul trecut si inca nu pot spune ca o cunosc indeajuns. E usoara si fasneata, adica se infige, e manevrabila dar si foarte puternica, are frane foarte bune dar pentru unii prea bune. Nu e rigida dar totusi are mici veleitati de sportiva. Am pus 190 pe spate (din neatentie) si sincer nu pot jura ca fac diferenta intre dimensiunea dinainte si asta. Decat ca astea sunt noi si deci mult mai bune. Am pus filtru sport si in afara de consum iarasi nu pot jura ca simt suflul extra pe care il are acum. Asa ca va salut pe toti proapseti sau vechi posesori de viespe si va urez drum bun, okii in paispe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Esti super tare! Poti sa-ti pui guma de 130 pe el ca o sa 'bage' si mai tare in linie dreapta. Pt curbe n-ai nevoie de mai lat ca la 50 la ora intri si cu bicicleta care are 20 mm latime la gume. Hornelu e genu de motor cu care te poti simti f bine pe majoritatea drumurilor si cel mai putin bine pe autostrada unde trag profesorii de gaz ca maimutele si se fac mici mici mici peste rezervor. Great skills, plina bara. bah desteptule!!! e un motor scurt hornetu nu poti sa te culci pe el !!!! e manevrabil foarte in oras pentru k nu mergi cu el cu 150! am spus k senzatia cea mai tare e pe autobanda pt k ajunge foarte repede la viteza mare! am spus k merge 200 intr-a 4a la dunga rosie!!! nu vad care e problema? in 5,6 mai urca tot la dunga rosie la 230-240! nu-i motoru pentru asa ceva si nu po sa mergi asa cu el prea mult pentru ca te oboseste vantul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 bah desteptule!!! e un motor scurt hornetu nu poti sa te culci pe el !!!! e manevrabil foarte in oras pentru k nu mergi cu el cu 150! am spus k senzatia cea mai tare e pe autobanda pt k ajunge foarte repede la viteza mare! am spus k merge 200 intr-a 4a la dunga rosie!!! nu vad care e problema? in 5,6 mai urca tot la dunga rosie la 230-240! nu-i motoru pentru asa ceva si nu po sa mergi asa cu el prea mult pentru ca te oboseste vantul! Bai adevaraciune!!! M-am dat pe Hornet si stiu cat de mare sau mic este, depinde cum o vezi, daca esti paluga de 2,10 m ti se pare mic si un ZZR1100 pe care ti-l recomand cu caldura. E ieftin si baga iute in linie dreapta, specialitatea ta. Senzatia cea mai tare cu Hornet este pt tine pe "autobanda" (sorry, nu exista cuvantul asta) pt ca atata ai inteles tu din motociclism si habar n-ai sa scarpini gumele pe laterale. Acolo canta muzica si incepe inca de la viteza de 50 la ora, depinde de cum intelegi sa-ti exploatezi utilaju. Nu-i vina masinii daca nu te satisface Impreza STi pe aratura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Bai adevaraciune!!! M-am dat pe Hornet si stiu cat de mare sau mic este, depinde cum o vezi, daca esti paluga de 2,10 m ti se pare mic si un ZZR1100 pe care ti-l recomand cu caldura. E ieftin si baga iute in linie dreapta, specialitatea ta. Senzatia cea mai tare cu Hornet este pt tine pe "autobanda" (sorry, nu exista cuvantul asta) pt ca atata ai inteles tu din motociclism si habar n-ai sa scarpini gumele pe laterale. Acolo canta muzica si incepe inca de la viteza de 50 la ora, depinde de cum intelegi sa-ti exploatezi utilaju. Nu-i vina masinii daca nu te satisface Impreza STi pe aratura am 1.66 si tot e scurt da nu asta conteaza! ma, oricum cat de mult visezi tu k te poti inclina cu un naked?dak vrei sa te inclini ia-ti supersport! la mersul in viteza e de facut un pic de slalom dar bineinteles k tu stii lucrul asta pentru k ai un suzuki bandit care e cel mai tare motor si pentru k te-ai dat cu hornet si postezi pe un forum despre HONDA dupa acea experienta! ai zis k atata am inteles din motociclism....ma dau de pe la 13 ani pe CZ, JAWA, IZH, MOBRA HOINAR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 :laugh: ma stric de ras cand citesc ce aberatii scrie baiatu' asta! nu e hornetul nici pentru serpentine nici pentru autobanda ci pentru oras si daca ti-as spune ca problema foarte mare a Hornetului este faptul ca se incinge extrem de repede si de mult in oras...ce zi zice? ca Hornetul nu are ce cauta pe sosea? il faci enduro? Hornetul te pisi pe el la viteze peste 160-170! cat despre dat pe curbe...te asigur eu ca...daca stii sa te dai cu el se bate parte in pate cu mult motorete de "fitze" mergi de invata sa te dai cu mobra dupa care...vino sa dai sfaturi pertinente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) :laugh: ma stric de ras cand citesc ce aberatii scrie baiatu' asta! si daca ti-as spune ca problema foarte mare a Hornetului este faptul ca se incinge extrem de repede si de mult in oras...ce zi zice? ca Hornetul nu are ce cauta pe sosea? il faci enduro? Hornetul te pisi pe el la viteze peste 160-170! cat despre dat pe curbe...te asigur eu ca...daca stii sa te dai cu el se bate parte in pate cu mult motorete de "fitze" mergi de invata sa te dai cu mobra dupa care...vino sa dai sfaturi pertinente! c sfaturi ma? deci punctul forte al hornetului sunt serpentinele si nu manevrabilitatea in oras sau brutalitatea cu care accelereaza pana la...peste 170? si am iesit de tot de pe forum! Editat Iulie 21, 2008 de tommy_the_gun_2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) am 1.66 si tot e scurt da nu asta conteaza! ma, oricum cat de mult visezi tu k te poti inclina cu un naked?dak vrei sa te inclini ia-ti supersport! la mersul in viteza e de facut un pic de slalom dar bineinteles k tu stii lucrul asta pentru k ai un suzuki bandit care e cel mai tare motor si pentru k te-ai dat cu hornet si postezi pe un forum despre HONDA dupa acea experienta! ai zis k atata am inteles din motociclism....ma dau de pe la 13 ani pe CZ, JAWA, IZH, MOBRA HOINAR! wow! Ai scos asul din maneca! Esti un veteran. My bad, asa e cand de rafuiesti din spatele monitoarelor. Te dai de 13 ani. Ar trebui sa ma impresioneze asta? Io ma dau din 2004 deci sunt fix pix, ar trebui sa ciocu mic si joc de glezne, nu? Scuza-ma dar in posturile de mai sus ai sunat ca un pokemon habarnist. Se pare ca m-am inselat. La ce ai sustinut acolo puteai sa fii si Dan Nastase ca tot ma bagam in seama. Eu nu-mi iau SS pt ca nu ma fascineaza deloc genul asta de motorete chiar daca imi place sa merg tare (in linie dreapta e neinteresant) si pt ca oricum e mult mai porno sa dau rusine la papagali de autostrada cu SSuri de 100+ de cai pe curbe cu o troaca de Bandit 600 decat cu un RR de 1000. Eu visez ca ma pot inclina cu un naked destul de mult incat sa ma simt bine, cam pana la limita mea sau cea impusa de cauciucuri sau trenul de rulare. In alta ordine de idei eu am 1,82m si DA, Hornet e mic, mai mic ca alte nakeduri de 600 insa daca nu ai altceva mai bun de facut te poti lipi de rezervor ca sa mergi tare un anumit timp ca nu apuci sa musti din ceasuri. Iar daca am Bandit sau Fazer, Z1000 sau Dacia Săndel... asta nu cred sau nu cred ca ar trebui sa ma impedice sa "patrund" pe un topic anume daca simt ca am ceva de zis. Daca odata o sa intre unu pe Banditmania si o sa ne explice acolo ca Banditu e un gunoi de motor nu o sa fac crize 'ca ce cauti bai aci, ia canta la alta masa' ci o sa incerc sa i dovedesc prin argumente ca i un dobitioc. Pana la urma fiecare cu ce-i place. Daca tu apreciezi cel mai mult acceleratiile pe autostrada la un naked... so be it. Da nu ne spune noua ca Hornet si banuiesc ca si alte naked-uri de genu, nu au ce cauta pe serpentine doar pt ca tu nu stii sa te distrezi de minune cu el pe acolo. Editat Iulie 21, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 wow! Ai scos asul din maneca! Esti un veteran. My bad, asa e cand de rafuiesti din spatele monitoarelor. Te dai de 13 ani. Ar trebui sa ma impresioneze asta? Io ma dau din 2004 deci sunt fix pix, ar trebui sa ciocu mic si joc de glezne, nu? Scuza-ma dar in posturile de mai sus ai sunat ca un pokemon habarnist. Se pare ca m-am inselat. La ce ai sustinut acolo puteai sa fii si Dan Nastase ca tot ma bagam in seama. Eu nu-mi iau SS pt ca nu ma fascineaza deloc genul asta de motorete chiar daca imi place sa merg tare (in linie dreapta e neinteresant) si pt ca oricum e mult mai porno sa dau rusine la papagali de autostrada cu SSuri de 100+ de cai pe curbe cu o troaca de Bandit 600 decat cu un RR de 1000. Eu visez ca ma pot inclina cu un naked destul de mult incat sa ma simt bine, cam pana la limita mea sau cea impusa de cauciucuri sau trenul de rulare. In alta ordine de idei eu am 1,82m si DA, Hornet e mic, mai mic ca alte nakeduri de 600 insa daca nu ai altceva mai bun de facut te poti lipi de rezervor ca sa mergi tare un anumit timp ca nu apuci sa musti din ceasuri. Iar daca am Bandit sau Fazer, Z1000 sau Dacia Săndel... asta nu cred sau nu cred ca ar trebui sa ma impedice sa "patrund" pe un topic anume daca simt ca am ceva de zis. Daca odata o sa intre unu pe Banditmania si o sa ne explice acolo ca Banditu e un gunoi de motor nu o sa fac crize 'ca ce cauti bai aci, ia canta la alta masa' ci o sa incerc sa i dovedesc prin argumente ca i un dobitioc. Pana la urma fiecare cu ce-i place. Daca tu apreciezi cel mai mult acceleratiile pe autostrada la un naked... so be it. Da nu ne spune noua ca Hornet si banuiesc ca si alte naked-uri de genu, nu are ce cauta pe serpentine doar pt ca tu nu stii sa te distrezi de minune cu el pe acolo. e mai tare la serpentine sau la brutalitatea acceleratiei hornetu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 am 1.66 si tot e scurt da nu asta conteaza! Un ZX-14 e numai bun la statura ta! ma, oricum cat de mult visezi tu k te poti inclina cu un naked?dak vrei sa te inclini ia-ti supersport! la mersul in viteza e de facut un pic de slalom dar bineinteles k tu stii lucrul asta pentru k ai un suzuki bandit care e cel mai tare motor si pentru k te-ai dat cu hornet si postezi pe un forum despre HONDA dupa acea experienta! Cat te poti inclina? Cat te tine barbatia. Am un amic cu Hornet, pe care-l calareste uneori ca pe un SS. Am sa uploadez o poza, daca gasesc. Si nu te mai lua de motoretele altora. ai zis k atata am inteles din motociclism....ma dau de pe la 13 ani peCZ, JAWA, IZH, MOBRA HOINAR! Si le-ai inclinat pe curbe? Subscriu la ce a zis Stephon, "mergi de invata sa te dai cu mobra dupa care...vino sa dai sfaturi pertinente!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Un ZX-14 e numai bun la statura ta! Cat te poti inclina? Cat te tine barbatia. Am un amic cu Hornet, pe care-l calareste uneori ca pe un SS. Am sa uploadez o poza, daca gasesc. Si nu te mai lua de motoretele altora. Si le-ai inclinat pe curbe? Subscriu la ce a zis Stephon, "mergi de invata sa te dai cu mobra dupa care...vino sa dai sfaturi pertinente!" cu vechiturile m-am dat numa pe dealuri pana le-am facut bucati! deci asta e punctu forte al hornetului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) e mai tare la serpentine sau la brutalitatea acceleratiei hornetu? Brutala la acceleratii mi se pare Bandit 1200... care cam tind sa cred ca ia rusine pe Transfagarasan de la B6 sau Hornet bine condus. Trage tare Hornetu insa nu l-as numi brutal. E echilibrat si corect, nu cred ca se pune problema ca e mai brutal sau mai manevrabil. Un naked e de 10 ori mai fun pe serpentine decat un SS, in oras nu mai zic. Doar un supermoto imi pot imagina sa fie mai orgasmic decat un naked pe serpentine insa nu ma pasioneaza prea tare idea de supermoto. Deh.. nu le poti avea pe toate. Editat Iulie 21, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Punctul forte e acul din coada, care inteapa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 c sfaturi ma? deci punctul forte al hornetului sunt serpentinele si nu manevrabilitatea in oras sau brutalitatea cu care accelereaza pana la...peste 170? si am iesit de tot de pe forum! ai mers cu vreun SS sa vezi brutalitate la accelerare??? sau cu vreun supermoto sa vezi manevrabilitate??? deci...poti iesi linistit de pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.