Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Da stiu ca a cazut motoru.Volanu e schimbat dar nu stiu ce marca e.

Mesaj completat

La mecanic nu ma duc ca ma suge de bani...si defapt nici nu stiu vriun mecanic cinstit pe la noi.Sunt deja deprins sa-mi repar singur fieru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ÂŞi eu am impresia că e puțin spre dreapta jugul Âşi motoreta mea n-a fost căzută (nu e Hornet dar juguri tot are:D ), poate o fi doar o impresie greÂşită. La mine se înclină lafel pe ambele părți. La început aveam impresia că se lasă mai greu pe dreapta dar era doar o impresie greÂşită. Dacă ai ocazia să dai jos furca verifică tuburile alea strălucitoare (jambele) dacă sunt drepte.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ravenitza:draga,la cat costa un set de semeringuri nu merita sa nu le schimbi,ca doar nu schimbi zilnic uleiul din furca :)

@ebdesign:mare ghinion ca nu ai cine sa verifice treaba,asa pe forum cam greu sa iti zica cineva exact care e buba.....la fel cum poate fi o problema mecanica(juguri,furca,presiune in gume-verific-o cu prima ocazie,etc) la fel de bine poti fi si tu de vina..adica sa ai doar impresia ca pe o parte merge mai bine si pe alta mai rau(cazul meu:pe stanga ma chinuiam la inceput sa iau curbe de credeam ca motoru meu merge doar la dreapta si in cerc :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baz-baz, si eu nou in stup :)

 

Horneata e din 2000, are 50 megametri, adica desi minora, are experienta :lol:

 

Multumesc celui ce a postat numarul lui Radu, gratie caruia am si eu acum crash-paduri pe care urmeaza sa le instalez.

 

Georgiane, de unde as putea sa gasesc si eu sa ca la Hornetul tau? si am mai vazut pe cineva de aici ca si-a modificat saua, astfel incat pasagerul sa nu stea in panta; cat costa o asemenea minunatie si daca necesita modificari si la motocicleta (prinderi, etc).

 

Bazaiala placuta in continuare:P!

sa te poarte sanatos , e sora cu a mea la model :laugh: si ma bucur . seau am facuto la DARIAN 0722564409 sau 0769693167 e din bucuresti . ma costat 150 ron , incarcat si retapitat cu model cum vrea fiecare

uite aici mai multe detali /index.php?showtopic=291524

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mers cineva cu genti textile peste toba? Eu am toba stock? Se impaca sau iau foc ca sobolanul, in mers?

Uite am incercat eu, cu toba originala + 2 genti voluminoase (27-29 l) la mers in afara nu am probleme, in oras ma tot astept sa ia foc dar pana acum au rezistat. De fapt protectia tobei izoleaza destul de bine geanta, problema ar fi o chinga antibalans care-mi atinge toba si pentru care am luat o bucata de clingherit, asa pentru linistea mea.

Mesaj completat

Am o intrebare pentru cei care obisnuiesc sa mai mearga si cu pasager pe Hornet. La vara intentionez sa ma duc pana in Italia pe mobra, cu pasager. De aceea ma intereseaza volumul de bagaje pe care l-as putea cara in conditiile in care nu o sa am topcase. Doar genti textile laterale.

 

Voi ati avut vreo iesire cu pasager si bagaje? Stiu ca nu e motorul potrivit pentru asta, dar nu o sa imi cumpar un GS1200 pana in august, deci tre sa ma adaptez. :laugh:

 

OK o idee despre gentile mele, pe eticheta scrie ca se pot incarca cu cate 5 kg fiecare,... totusi cam nerealist, poate doar daca le tii in debara, in schimb volumul destul de mare 2x29 l. In concluzie incarc doar lucruri usoare si tot nu incape mare lucru, pentru lucruri mai grele folosesc rucsaci, bun ar fi si un bagaj de rezervor.

Mai scrie ca vmax =100 km/h dar merge fara probleme 140, nu flutura, nu sunt incomode la mers, nu nimic.

Eh si un aspect stresant de care m'am saturat, de fiecare data cand le de/montez trebuie sa prind/desprind cele 6 chingi de ancorare, asta pentru ca nu imi vine sa las bagajele atasate peste noapte prin nu stiu ce parcare, aici ar fi un + pentru gentile de plastic/metal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza pls si eu asi vrea sa-l schimb cu unul nu asa de "incovoiat" spre tine (pilot).

E mai confortabil/manevrabil???

 

am pus un adaptor (22->28) deci automat este o idee mai înalt dar,

 

 

find mult mai drept ca originalul, tot p'acolo am ajuns

 

pozitia este mai "agresiva" ... ca la supermoto sau enduro

 

efortul pus în ghidon în curbe este minimal deci, avantaj prin oras

 

are si desavantaje: la peste 210-220 intra usor în voblaj dar, nu extrem

 

si asta datorita latimii extreme (peste 800mm)

 

se mai poate diminua prin bibilit la setari furca si bascula dar, atunci devine "prea" rigida

 

de fapt, daca vrei viteza pui un ghidon scurt sau uiti Hornetul si te dai la d'alea cu plastice multe

 

 

 

 

eu, recomand ghidon mai lat (>760mm) si drept

post-1398-1272904310_thumb.jpg

post-1398-1272904337_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ravenitza:draga,la cat costa un set de semeringuri nu merita sa nu le schimbi,ca doar nu schimbi zilnic uleiul din furca :huh:

@ebdesign:mare ghinion ca nu ai cine sa verifice treaba,asa pe forum cam greu sa iti zica cineva exact care e buba.....la fel cum poate fi o problema mecanica(juguri,furca,presiune in gume-verific-o cu prima ocazie,etc) la fel de bine poti fi si tu de vina..adica sa ai doar impresia ca pe o parte merge mai bine si pe alta mai rau(cazul meu:pe stanga ma chinuiam la inceput sa iau curbe de credeam ca motoru meu merge doar la dreapta si in cerc :cheers: )

Dacă sunt semeringurile originale ar fi bine să le lase aÂşa.

Alea originale pot ține Âşi cât două seturi de Saito sau alte firme aftermarket . Pe lângă semeringuri mai intră Âşi uzura bucÂşilor de cupru care se rod practic la capete atunci când extragi semeringul afară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă sunt semeringurile originale ar fi bine să le lase aÂşa.

Alea originale pot ține Âşi cât două seturi de Saito sau alte firme aftermarket . Pe lângă semeringuri mai intră Âşi uzura bucÂşilor de cupru care se rod practic la capete atunci când extragi semeringul afară.

 

intreaba un mecanic si vezi cam cat se tin semeringurile alea......originale sau nu,se pot comanda de care vrei.iar o treaba calumea facuta se face pana la capat.asa pe jumatate faci din cacao prastie.intrebare la tine:pui ulei nou,lasi semeringuri vechi....se duc dracu semeringurile in timp ce ai ulei nou...mai faci odata treaba degeaba pentru ca.....?asa bine am putea sa lasam filtru de ulei vechi la schimb de ulei,nu?(asta in ideea in care schimbi uleiul ca si mine la 4000 maxim).btw,semeringuri turcesti sau alte balarii costa 23ron iar cele originale in jur de 70.deci....merita oare sau nu sa mergi sa faci juma de treaba si sa te intrebi cand vor ceda alea "originale"?

Mesaj completat

am pus un adaptor (22->28) deci automat este o idee mai înalt dar,

 

 

find mult mai drept ca originalul, tot p'acolo am ajuns

 

pozitia este mai "agresiva" ... ca la supermoto sau enduro

 

efortul pus în ghidon în curbe este minimal deci, avantaj prin oras

 

are si desavantaje: la peste 210-220 intra usor în voblaj dar, nu extrem

 

si asta datorita latimii extreme (peste 800mm)

 

se mai poate diminua prin bibilit la setari furca si bascula dar, atunci devine "prea" rigida

 

de fapt, daca vrei viteza pui un ghidon scurt sau uiti Hornetul si te dai la d'alea cu plastice multe

 

 

 

 

eu, recomand ghidon mai lat (>760mm) si drept

 

subscriu la tot pana la ultima afirmatie.......am fost pe amkart anul trecut cu hornet cu ghidon de 78-80 perfect drept....un adevarat chin...anul asta(de SMAEB) pe acelasi amkart cu hornet cu ghidon de 76 sa zicem mai normal.....o minunatie.in bucale cu acelasi hornet cu ghidon drept ma chinuiam fata de asta cu ghidon "normal" :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un hornet de 600 S (cu mini-carena aia in fata ). am avut un chopper inainte si , iti dai seama ca diferenta e uriasa . depinde ce vrei . eu :cheers: ,de exemplu , (si acum incepe o mica reclama mascata ) vreau un soft enduro ( gen bmw 650 gs ) . daca esti interesat ... ne auzim .

 

DA, cum sa nu. Facem schimbul imediat daca vrei - Aprilia PEGASO - motor Rotax 650 (BMW 650 GS) monocilindru, an 2002 pentru Honda HORNET.

Mie imi trebuie o motocicleta de oras. 0766.532.087

post-39874-1272918859_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai inteleg totusi care este cel mai bun ghidon pentru oras si manevrabilitate?

 

unu mai lat...nu exagerat(eu zic pana in 800mm),si nu perfect drept.citeste postul meu anterior sa vezi si de ce :huh:

Mesaj completat

DA, cum sa nu. Facem schimbul imediat daca vrei - Aprilia PEGASO - motor Rotax 650 (BMW 650 GS) monocilindru, an 2002 pentru Honda HORNET.

Mie imi trebuie o motocicleta de oras. 0766.532.087

 

nenea..postul omului a fost in 2006 :cheers:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa vezi raspunsul în cele doua poze

 

 

daca crash-padul ar fi fost prins numai de brida de la blocul motor, prietenul ce a avut ghinionul, ar fi trebuit sa-si cumpere bloc nou  :cheers:

 

 

Ce cazatura a fost aia de a strambat ambele crashuri? Si-au facut datoria ca parca vad ceva iarba prin radiator. In rest era neatins motorul?

 

Totusi daca chestia aia se indoaie prea repede isi mai face treaba?

Ale mele au capetele dintr-un material plastic care zic eu absoarbe ceva din soc. La cazatura s-a ros putin capul.

Totusi la o viteza mai mare nu cred sa faca mare chestie, acolo as vota pentru un crash bar.

Oricum cred ca au avut un efect psihilogic ca dupa ce le-am pus n-am mai cazut decat odata. Cand nu le aveam m-am tavalit pe toate partile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat uleiul in furca, alta viata...pot sa franez si eu fara sa ma simt de parca ar fi burete furca, sta mai bine pe curbe...

Nu am schimbat semeringurile, si se prezinta in stare ok, asa ca am avut noroc.

Am bagat Motul 10w...am inteles ca e cel mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cazatura a fost aia de a strambat ambele crashuri? Si-au facut datoria ca parca vad ceva iarba prin radiator. In rest era neatins motorul?

 

Totusi daca chestia aia se indoaie prea repede isi mai face treaba?

Ale mele au capetele dintr-un material plastic care zic eu absoarbe ceva din soc. La cazatura s-a ros putin capul.

Totusi la o viteza mai mare nu cred sa faca mare chestie, acolo as vota pentru un crash bar.

Oricum cred ca au avut un efect psihilogic ca dupa ce le-am pus n-am mai cazut decat odata. Cand nu le aveam m-am tavalit pe toate partile.

 

eu acolo as vota pentru un inger pazitor :D ....si mie mi se par ca sunt cam repede indoite alea metalice fara sa fie prea tare polizate.....hmmmm...oare si-au facut treaba? :cheers:

Mesaj completat

Mi-am schimbat uleiul in furca, alta viata...pot sa franez si eu fara sa ma simt de parca ar fi burete furca, sta mai bine pe curbe...

Nu am schimbat semeringurile, si se prezinta in stare ok, asa ca am avut noroc.

Am bagat Motul 10w...am inteles ca e cel mai ok.

 

deci e gata mobreta de drumetia de BM :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am facut cateva modificari la Hornet-ul meu si vi le prezint, poate e cineva interesat.

 

Saua am modificat-o la Darian ( e user aici pe forum /index.php?showtopic=291524)

 

Iar toba am luat-o de la Vick si se aude foarte frumos. ( /index.php?...004&hl=vick - user- bh99mes).

 

Atasez cateva poze.

post-48532-1273057547_thumb.jpg

post-48532-1273057662_thumb.jpg

post-48532-1273057672_thumb.jpg

post-48532-1273057682_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@edu2009 sa-l stăpânești sănătos! și eu m-am tot uitat la ofertele de la vick exhaust... foare interesante! dar nu se încălzește toba prea rău, adică nu deranjează pasagerul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@edu2009 sa-l stăpânești sănătos! și eu m-am tot uitat la ofertele de la vick exhaust... foare interesante! dar nu se încălzește toba prea rău, adică nu deranjează pasagerul?

 

Salut.

 

merci mult .

am urmarit problema cu pasagerul , toba nu prea se incalzeste in schimb - prelungirea care am pus-o eu, teava de inox - cam arde, dar nu ajunge la ea.

ideea ca trebuie sa fie mai atent un pic pasagerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

merci mult .

am urmarit problema cu pasagerul , toba nu prea se incalzeste in schimb - prelungirea care am pus-o eu, teava de inox - cam arde, dar nu ajunge la ea.

ideea ca trebuie sa fie mai atent un pic pasagerul.

foarte fain a esit dar ai uitat sa imi ceri drept de autor la sea :P , si cu galeriile nu prea imi plac mai lustruite pina iti faci barba in ele :huh:

am pus o poza cu moto bibelou si una cu ceva modificari , (in afara de noroi ca doar nu o tin numai bibelou) o sa va spun la baia mare de ce arata asa si sper sa nu se mai intimple dar de nevoie nu se stie :cheers: fuga e cea mai buna si sanatoasa :D

post-51163-1273090375_thumb.jpg

post-51163-1273090711_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...