Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

... Cu 55 de euro iti aranjezi fata. :moron:...

 

:peace: eu aranjez fata si cu o bere rece la baiatu...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ps: scuze, n-am putut sa ma abtin, poate mai destindem si noi atmosfera pe topic :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am tot pilot power pe spate. :peace: Pe langa faptul ca se lipeste foarte bine de asfalt, are deja 1 sezon si totusi arata incredibil de bine.

 

 

La baia mare cred ca apar cu o surpriza la hornetica. Schimb culoarea!!! Pregatiti-va sa va ingroziti :moron:

 

 

Me first

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu aranjez fata si cu o bere rece la baiatu...

ps: scuze, n-am putut sa ma abtin, poate mai destindem si noi atmosfera pe topic

 

 

a zis cineva BERE !?!

Repede tu sa te destinzi primul.... :peace:

 

Va place noul meu Hornet?

OMFG!!!! Cat de tare ar fi pentru o fata!!!! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eheeee....BIJUTERIE!!!!!asta da viespe :laugh: ...sa te poarte sanatos si sa va intelegeti de minune cat mai multi kilometrii.inca odata,BRAVOOOO!e o frumusete!

 

 

foarte tare viespea sa te poarte sanatos si sa aveti grija unu de altu :D

 

 

hai ca-i sexy Simone a ta

 

 

vad ca-i model pâna-n 2004 si da misto cu jug si jambe negre (îmi faceam si eu gânduri sa le pictez altfel)

 

tu ai schimbat saua?

 

sa spui neaparat de unde-i amortizorul de ghidon

 

Multumesc frumos de aprecieri...

Amortizorul de ghidon +kitul aferent este Matris M3..... Este singurul producator care pozitioneaza amortizorul acolo intre ghidon si rezervor. Asta din cautarile mele. Restul ori nu fac pentru cb900 ori il pozitioneaza intre chiulasa si jamba pe undeva prin zona jugului inferior (lateral), iar optiunea asta mie unul nu mi-a placut mai ales din cauza ca nu este la indemana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului?

 

As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet?

 

Multumesc de raspuns,

Ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului?

 

As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet?

 

Multumesc de raspuns,

Ciprian

Ajungi jos, stai linistit. Nu cred ca ai avea nicio problema :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegii doresc sa va adresez si eu o intrebare : cu ce spalati motorul sau partile din aluminiu sau blocul motor ca sa indepartati urmele de spuma activa de la spalatoriile auto sau cu ce lustriti aceste parti inclusiv galeriile toba si ce mai este de lustruit........

cu respect ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului?

 

As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet?

 

Multumesc de raspuns,

Ciprian

 

 

 

Mai ai si posibilitatea asta http://www.louis.de/_308a278f0b6cc34f62e62...tnr_gr=10026230

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea!

 

Vreau sa intru si eu in clubul vostru dar am o mica retinere...la 1.68 credeti ca as avea vreo problema cu manevrarea motorului?

 

As ajunge cu picioarele pe pamant? Ar fi vreun impediment in alegerea unei Honda Hornet?

 

Multumesc de raspuns,

Ciprian

 

Pai, cu manevrabilitatea nu ar trebui sa ai probleme, din momentul in care ai mai mult de 0km/h picioarele sunt pe scarite si nu mai conteaza, am un coleg de vreo 1,73m cu un ktm 640 (care are saua cu 10 cm mai inalta decat hornetul,si centrul de greutate mult mai sus!) si se descurca (la inceput a fost mai greu sa stea la semafoare dar s-a invatat).

 

Intrebari pentru viespari cu experienta:

1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus?

2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului?

3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat...

4. Presiunea 2.5/2.5?

5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica )

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, cu manevrabilitatea nu ar trebui sa ai probleme, din momentul in care ai mai mult de 0km/h picioarele sunt pe scarite si nu mai conteaza, am un coleg de vreo 1,73m cu un ktm 640 (care are saua cu 10 cm mai inalta decat hornetul,si centrul de greutate mult mai sus!) si se descurca (la inceput a fost mai greu sa stea la semafoare dar s-a invatat).

 

Intrebari pentru viespari cu experienta:

1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus?

2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului?

3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat...

4. Presiunea 2.5/2.5?

5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica )

:laugh:

 

 

1.Neata, la intrebarea 1 tre sa ma uit la cat sta la mine. Cred ca ceva mai jos de 1300.

2. Da, si la mine intre 6-8000 se simte un gol de putere, dar eu trebuie sa ii schimb bujiile ca deh. Are ceva km cu ele. Oricum linia e linie, are niste timpi morti ca sa zic asa.

3. Raspunsul e da, la toate, da, oala de ambreiaj. Asta se aude.

4. Eu pun cat scrie pe bascula 2.5/2.9 daca o las mai moale imi pare mai putin manevrabila. Aici pot exista discutii interminabile, fiecare cum considera.

5. Si la mine la fel, ori e ori nu e socul.

 

 

So, esti sigur ca nu te-ai dat cu motoreta mea? :D

PS; Ce model e a ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Relantiul e la caat zice manualul, da nu mai tin minte cat :D

2. Nu ar trebui sa ai nici o ezitare a motorului, mai ales la 6000 rpm.

3. Asa au hornetele zgomotul acela la ambreiaj.....nu iti fa griji decat daca se aude foarte tare.

4. De obicei fata trebuie sa fie un pic mai moale decat spatele pe strada...eu iau valorile din manual si scad 2-3 zecimi din fiecare...2,3 fata si 2,7 spate, sau 2,2 fata si 2,6 spate....

5. Asa e si la mine, mai mult on/off.....pozitie intermediara gasesc dar cu greu,asa ca nu ma obosesc......15-20 de sec de soc pana imi iau casca si manusile e destul.

Mesaj completat

4. Eu pun cat scrie pe bascula 2.5/2.9 daca o las mai moale imi pare mai putin manevrabila. Aici pot exista discutii interminabile, fiecare cum considera.

Astea de pe bascula is maximele, si parerea mea ca is bune doar cand ai gume noi cu carne multa pe ele.....sau bagaj mare

Oricum trebuie sa apara reisarii sa iti zica ca trebuie sa ai 1,5 fata si 1,6 spate :laugh: glumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La cat aveti reglat relantiul? 1300rpm cum scrie in carte sau mai jos/sus?

2. La accelerari mai persistente, in jurul a 6000rpm aveti un moment de ezitare din partea motorului?

3. Aveti zgomot cand motorul e pornit, treapta neutra si ambreajul e neangrenat? (a zis mecanicul ca "asa au toate" hondele, dar parca nu as crede) La actionarea ambreajului inceteaza, totusi chiar cand e in prima si pornesc usurel (cu foarte putina acceleratie) se aude un troncanit ciudat...

4. Presiunea 2.5/2.5?

5. Choke-ul la mine e mai mult un buton on/off (mai bine zis la maximum sau deloc), adica nu prea are etape intermediare (desi la carburator merge toata cursa levierului, deci nu e de la cablu sau manetica )

1. 1200

2. Nu

3. Da - mecanicul nu te-a mintit.

4. Din fabrica zice 2.5 cu 2.9 daaar te poti increde in presiune asta cand ai gume noi si carne pe ele super ok. In rest cam toata lumea le lasa un pic mai moi. Eu personal le tin cam la 2.4, 2.7.

5.Cam asa e la toti - dupa o sincronizare mai ales o sa vezi ca va functiona oricum total aiurea. Dar nu-i problema. Cu sau fara soc important este sa o lasi sa se incalzeasca inainte sa pleci cu ea. Porneste-o, aprinde-ti o tigara, fa-ti pantofii, freza sau mai stiu eu ce, dar ai rabdare cateva minutele inainte sa bagi mana in gaz.

 

In rest motoreala placuta iti urez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegii doresc sa va adresez si eu o intrebare : cu ce spalati motorul sau partile din aluminiu sau blocul motor ca sa indepartati urmele de spuma activa de la spalatoriile auto sau cu ce lustriti aceste parti inclusiv galeriile toba si ce mai este de lustruit........

cu respect ...

 

 

Aluminiul si blocul motor merg curatate de minune cu CIF. Pe galerii nu am incercat, poate imi dai tu un feedback :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegii doresc sa va adresez si eu o intrebare : cu ce spalati motorul sau partile din aluminiu sau blocul motor ca sa indepartati urmele de spuma activa de la spalatoriile auto sau cu ce lustriti aceste parti inclusiv galeriile toba si ce mai este de lustruit........

cu respect ...

 

autosol metal polish ii zice la crema minune.....toate merg lustruite cu acea crema,si ies frumos.galeriile te vor tine curate dupa stilul de mers,trust me :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aluminiul si blocul motor merg curatate de minune cu CIF. Pe galerii nu am incercat, poate imi dai tu un feedback :laugh:

 

Am incercat eu cu CIF la mine pe blocul motor si degeaba, arata la fel...Si m-am chinuit ceva...

 

autosol metal polish ii zice la crema minune.....toate merg lustruite cu acea crema,si ies frumos.galeriile te vor tine curate dupa stilul de mers,trust me :D

Hmmm unde gasesti crema de genu?

Mesaj completat

Ps: ne vedem azi la intrunire, da? ma asteptati si pe mine ca s-ar putea sa intarzii putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat eu cu CIF la mine pe blocul motor si degeaba, arata la fel...Si m-am chinuit ceva...

 

 

Hmmm unde gasesti crema de genu?

Mesaj completat

Ps: ne vedem azi la intrunire, da? ma asteptati si pe mine ca s-ar putea sa intarzii putin.

 

in magazine in romanica nush unde este crema aia...dar era pe louis,acuma sincer nu mai gasesc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...