danny_nt Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salut... Probleme cu pornirea , daca ati mai intampinat asta si/sau stiti ce e de facut va rog sa impartasiti: 1-Honda Hornet 2006 carburatie 2-benzina 3-baterie ================================================= ==> NU PORNESTE !!! 4-bujii curatate si uscate ieri Imi da niste sperante cum ca ar lua-o dar nimic. La final inainte sa ii epuizez bateria suna de parca pornise dar s-a oprit cand am luat mana din demarator (avand acceleratia 3/4) AJUTOR ! Care e starea bujiilor?(noi, uzate?) Din ce zici dupa atatea incercari sigur s-au udat din nou..deci ar trebui lasat motorul putin sau uscate iar, bateria incarcata. Ceva nu e ok la aprinderea ta ori bujiile ori alte probleme, incearca sa nu mai tragi de acceleratie cand ii dai la demaror. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Eu aveam probleme cu pornirea. Am cautat pe forumuri straine si am gasit. Este o mica smecherie: socul deschis la maxim si acceleratia un sfert. Porneste din prima mereu. Sunt la al doilea hornet, cu primul (era de 900) nu am avut niciodata probleme la pornire, era pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Banuiesc ca nu merge bine nici accelerat in gol, nu doar in sarcina. Parerea mea ca e o problema de vacuum. Din cate stiu, cam peste 4500 /5000 rpm se deschide clapeta de acceleratie actionata vacuumatic si probabil la tine sistemul asta nu mai functioneaza normal. Cel mai simplu ar fi ceva furtune /conducte crapate/fisurate.. neetanse. Asta cred eu, poate colegii mai experimentati stiu mai bine. Pompa de vacuum functioneaza inca de la pornire. Daca motorul porneste, pompa de vacuum isi face treaba si nu mai sunt probleme la capitolul asta. Mesaj completat Vezi filtrul de aer daca e ok. La mine facea la fel faza cu gatuirea si aveam filtrul imbacsit, l-am curatat si acu rupe. Ii pusesem si benzina din aia super plus si tot tragea aiurea. Verifica filtrul de aer precum zice si Danny, mai mult ca sigur el este cauza, si in turatii ridicate motorul nu primeste aer suficient cat sa aiba o ardere pe masura. Totodata verifica si filtrul de benzina din rezervor, daca este imbacsit atunci nu primeste suficienta benzina. Daca toate astea sunt ok si nici dupa curatare nu se comporta normal, atunci de vina este carburatia care lucreaza inegal si trebuie sincronizata. Parerea mea! Mesaj completat Salutare tuturor. Am si eu o curiozitate, in legatura cu fiabilitatea motoarelor de hornet/cbr f3. Cine de pe aici are cel mai mare numar de km pe bord? La capitolul asta stiu ca sunt singurul al carui Hornet are peste 70.000 de km in Romania. Si asta din cauza ca al meu nu a avut dat kilometrajul inapoi cum sunt majoritatea Horneturilor aduse de afara si pana in anul 2000. Nu vad cum ar putea ca un Hornet din 2000 sa aiba numai 24.000 de km pe care ii faci in maxim 3 sezoane!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Si hornetul meu are 61.000 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) La capitolul asta stiu ca sunt singurul al carui Hornet are peste 70.000 de km in Romania. Si asta din cauza ca al meu nu a avut dat kilometrajul inapoi cum sunt majoritatea Horneturilor aduse de afara si pana in anul 2000. Nu vad cum ar putea ca un Hornet din 2000 sa aiba numai 24.000 de km pe care ii faci in maxim 3 sezoane!?! A caaaaastigat metalwarrior detasat ) Faza cu kilometrajul incepe sa devina discutabila. Pina acum credeam si eu cam la fel, dar in ultima perioada am inceput sa cunosc oameni care fac cu motoarele 500-1000 de km, le iau dar pur si simplu nu au timp sa iasa cu ele, stiu pe unu care are o masina noua cu care are facuti in 3-4 ani 1800 de km, eu in 10 luni am facut 20000k(numai cu masina), dar am neglijat motorul doar 3000 anul asta. Nu toata lumea e obsedata ca noi de motor. Pentru cine cauta bord de hornet http://annunci.ebay.it/annunci/ricambi-e-a...i-honda/7616022 http://annunci.ebay.it/annunci/moto/annunc...net-600/1356102 http://annunci.ebay.it/annunci/ricambi-e-a...net-600/1356062 Editat August 19, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Da, i-am uscat din nou bujiile si le las putzin in soare. o sa incerc din nou astazi , nu stiu care e faza cum de s-a inecat in halu asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Maaaaa mi-ai stricat editul uite aici un bord misto nou nout: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-03-Honda...rts_Accessories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Farul naked de hornet are un singur bec si acela e H4? Daca da, se impedica cineva de un far de hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogieMan87 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Salut.De o saptamana aproape sunt fericitul posesor al unei Viespi albastre.Inca nu am permisul la categoria A dar o sa dau examenul peste 2 saptamani.Oricum,pana atunci as vrea sa o aranjez asa cum imi place mie avand in vedere ca are si cateva mici defecte(am luat-o la super promotie ) E albastra,e din 2001 si are undeva la 32 000 km pe bord.Ce vreau sa va intreb prima data pe cei mai priceputi sau mai vechi Fiind incepator stiu ca probabil o sa o dau de pamant la inceput si deci as vrea sa ii montez niste crash paduri.Am gasit pe net la un pret rezonabil zic eu...acuma ce as dori sa stiu este daca este grea montarea(pot singur?)si daca se priepe careva la germana sa imi traduca ce scrie acolo:D http://www.geiwiz.ro/product_info.php?cPat...duct_id=2969347 Am pus linkul.Nu stiu daca am procedat bine sau e voie Va rog totusi sa ma ajutati. Multumesccrash paduri Acum vad ca apare tot site-ul in germana.In partea dreapta este meniu de unde se selecteaza romana. Editat August 19, 2010 de BoogieMan87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 uite aici un bord misto nou nout: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/98-03-Honda...rts_Accessories Bordul ala e un plastic made in China. Nici macar nu l-au copiat bine, in loc 260 au scris 240km/h iar zona rosie e de la 16 mii ture...o sa intre apa in el la prima ploaie serioasa sau la un spalat cu jetul mai de aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Salut.De o saptamana aproape sunt fericitul posesor al unei Viespi albastre.Inca nu am permisul la categoria A dar o sa dau examenul peste 2 saptamani.Oricum,pana atunci as vrea sa o aranjez asa cum imi place mie avand in vedere ca are si cateva mici defecte(am luat-o la super promotie ) E albastra,e din 2001 si are undeva la 32 000 km pe bord.Ce vreau sa va intreb prima data pe cei mai priceputi sau mai vechi Fiind incepator stiu ca probabil o sa o dau de pamant la inceput si deci as vrea sa ii montez niste crash paduri.Am gasit pe net la un pret rezonabil zic eu...acuma ce as dori sa stiu este daca este grea montarea(pot singur?)si daca se priepe careva la germana sa imi traduca ce scrie acolo:D http://www.geiwiz.ro/product_info.php?cPat...duct_id=2969347Am pus linkul.Nu stiu daca am procedat bine sau e voie Va rog totusi sa ma ajutati. Multumesccrash paduri Bine ai venit! Pentru ca esti incepator, desi nu este obligatoriu , o sa ii prezinti asfaltul de cateva ori asa ca daca nu ti foarte foarte mult la look eu iti recomand cu incredere crashbaruri in loc de crashpaduri, la o eventuala culcare motorul iti va ramane suspendat pe crashbaruri salvand rezervorul si codita, probat nu doar o data, pe cand daca ai crashpaduri sigur una din cele doua elemente vor face contact cu solul si reparatiile costa ceva, acuma decizia iti apartine in totalitate, dar daca stii ca ai de dat banii pe reparatii mai multe decat o oglinda ia crashpaduri daca nu ia crashbaruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogieMan87 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Bine ai venit! Pentru ca esti incepator, desi nu este obligatoriu , o sa ii prezinti asfaltul de cateva ori asa ca daca nu ti foarte foarte mult la look eu iti recomand cu incredere crashbaruri in loc de crashpaduri, la o eventuala culcare motorul iti va ramane suspendat pe crashbaruri salvand rezervorul si codita, probat nu doar o data, pe cand daca ai crashpaduri sigur una din cele doua elemente vor face contact cu solul si reparatiile costa ceva, acuma decizia iti apartine in totalitate, dar daca stii ca ai de dat banii pe reparatii mai multe decat o oglinda ia crashpaduri daca nu ia crashbaruri O sa raman totusi la crash-paduri Tin si la aspect.Crash-barurile nu ma atrag deloc.Dar ce ma intereseaza este parerea voastra despre cele pe care vi le-am aratat?La pret cum vi se par? Multumesc.Numa` bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Bordul ala e un plastic made in China. Nici macar nu l-au copiat bine, in loc 260 au scris 240km/h iar zona rosie e de la 16 mii ture...o sa intre apa in el la prima ploaie serioasa sau la un spalat cu jetul mai de aproape. Indeed it is. Totusi decat sa merg fara bord l-as pune pe ala. Vad ca astia reusesc sa fabrice orice cacao la preturi mici. Nu m-ar mira sa faca si horneturi contrafacute acusi ) Editat August 19, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 O sa raman totusi la crash-paduri Tin si la aspect.Crash-barurile nu ma atrag deloc.Dar ce ma intereseaza este parerea voastra despre cele pe care vi le-am aratat?La pret cum vi se par?Multumesc.Numa` bine. Parerea mea : mai bune decat nimic. Nu cred ca un material sau altul, un design sau altul fac o diferenta foarte mare la o cazatura. A le avea sau nu face in schimb o diferenta majora. Ca si bani in schimb mi se par scumpe (oricare, nu neaparat astea - dar poate sunt eu mai zgarcit asa ). Iti urez hondareala placuta dupa ce iti iei permisul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Cât ați mers cel mai mult înafară cu Hornetul. ÂŞtiu că nu-i tocmai pentru touring un naked, dar mă roade curiozitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 700+ Km/ploaie 90% /noapte 50% /curbe 20% / 100% cu pasager si bagaj - 13 ore singur/17 ore in grup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Cât ați mers cel mai mult înafară cu Hornetul. ÂŞtiu că nu-i tocmai pentru touring un naked, dar mă roade curiozitatea intr-o zi am mers 800 de km pe drumuri mixte,incluzand autostrada si munte la greu(drum virajat). Touring inseamna capacitatea fiecaruia de acomodare cu motorul,exceptand sportivele,ele sunt un segment care se preteaza la drumuri excelente si nu in ultimul rand autostrazi care dupa mine este cel mai prost drum (nevirajat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoogieMan87 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Parerea mea : mai bune decat nimic. Nu cred ca un material sau altul, un design sau altul fac o diferenta foarte mare la o cazatura. A le avea sau nu face in schimb o diferenta majora. Ca si bani in schimb mi se par scumpe (oricare, nu neaparat astea - dar poate sunt eu mai zgarcit asa ). Iti urez hondareala placuta dupa ce iti iei permisul ! Mersi mersi.Pai atunci imi recomanzi ceva mai ieftin? Numa` bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Cât ați mers cel mai mult înafară cu Hornetul. ÂŞtiu că nu-i tocmai pentru touring un naked, dar mă roade curiozitatea 4000 de la Braila la Tubingen In prima zi 1400km , de la Braila la Linz Austria si inca 600 a doua zi la dus si la intoarcere tot 1400 km de la Tubingen Germania pana la Deva si inca 600 pana acasa la Braila de unul singur. Cu cat crestea numarul de kilometrii parcursi opream din 100 in 100 pt ca ma inebunea casca. In rest deranjant mai era legatul bagajelor dimineata. Nu mi-a placut de unul singur, jumatate din farmecul excursiei a fost irosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Mersi mersi.Pai atunci imi recomanzi ceva mai ieftin? Numa` bine omdic.ro - ti le face la bani buni - ii dai desenul si gata... My 2 cents. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Pompa de vacuum functioneaza inca de la pornire. Daca motorul porneste, pompa de vacuum isi face treaba si nu mai sunt probleme la capitolul asta. ma refeream la sistemul de vid care ridica clapeta ce acceleratie. dar vad ca a fost ceva mai banal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 ma refeream la sistemul de vid care ridica clapeta ce acceleratie.dar vad ca a fost ceva mai banal. Care a fost problema pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) 4000 de la Braila la Tubingen In prima zi 1400km , de la Braila la Linz Austria si inca 600 a doua zi la dus si la intoarcere tot 1400 km de la Tubingen Germania pana la Deva si inca 600 pana acasa la Braila de unul singur. Cu cat crestea numarul de kilometrii parcursi opream din 100 in 100 pt ca ma inebunea casca. In rest deranjant mai era legatul bagajelor dimineata. Nu mi-a placut de unul singur, jumatate din farmecul excursiei a fost irosit. E bine aÂşa. Întreb pentru că mă bate gândul să iau Hornet si aÂş vrea la anul să dau o tură până în Sicilia ~6000km (dus-întors). TotuÂşi încerc să strâng bani de vfr800. Ai avut parbriz montat ? Editat August 20, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Care a fost problema pana la urma? Omul a spus ca filtrul de aer era imbacsit. Mesaj completat E bine aÂşa. Întreb pentru că mă bate gândul să iau Hornet si aÂş vrea la anul să dau o tură până în Sicilia ~6000km (dus-întors). TotuÂşi încerc să strâng bani de vfr800. Te rog eu, nu mai aduce vorba de vfr 800 ca imi vine sa o vand pe asta mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Sal, cu ce spalati bondaru, daca nu o bagati la spalatorie? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.