NVS Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ce ulei aveți în motorete? Pot merge iarna asta cu 15W50, 5100 ? Punei ori un 10w40, ori 15w40 5100 de la Motul, sau la aceeasi bani ca 5100le si mai bun este Motorexul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Punei ori un 10w40, ori 15w40 5100 de la Motul, sau la aceeasi bani ca 5100le si mai bun este Motorexul. Asta mi-au pus cei de la care am cumpărat motoreta. Tre' să fac "reviziile" la ei să îmi dea în continuare garanție, după cum ziceau ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ce ulei aveți în motorete? Pot merge iarna asta cu 15W50, 5100 ? las-o man sa hibeneze.chiar nu poti iarna fara ea?pe langa motivele de sanatate sunt si cele ce tin de safety.5-10 grade nu e temperatura de mers cu motoru` oricum ai lua-o.peste cativa ani o sa-ti para rau.anyway,baga ulei sa aiba,de calitate(oricare o fi el) si tine mobra pe roti,nu pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 las-o man sa hibeneze.chiar nu poti iarna fara ea? Ie prea greu fără Dacă ar ninge aÂş putea să stau fără că n-am altă alternativă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Alta treaba mai e sa o lasi cu uleiul de il are pana in primavara, asta daca te doare la buzunar, de nu...schimba-l. Dar nu se intampla nimic daca mai mergi cu acelasi ulei inca o luna cat o mai fi vreme fara gheata. Mesaj completat /index.php?showtopic=559808 Pentru cine cauta bord de Hornet. Am vazut vreo doua bucati prin pozele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Stie cineva despre cine e vorba? /index.php?...=595104&hl= And....gata...a venit momentul sa ma despart de amantul meu /index.php?...=595152&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 And....gata...a venit momentul sa ma despart de amantul meu /index.php?...=595152&hl= a venit DOAR momentul sa il pui la vanzare ....BAFTOC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 a venit DOAR momentul sa il pui la vanzare ....BAFTOC! Multumesc. Nu fi gelos, ti-am explicat cum sta treaba, ca raman tot in familia asta... Vorba aia: hornetul a fost si va ramane mereu un motor iubit de mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Omul dezmembreaza un hornet http://www.okazii.ro/catalog?user_list=gin...timp_ramas_desc poate aveti nevoie de ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Schimbul de consumabile (ulei, filtre samd) se face inainte de pregatirea motocicletei pentru iarna sau dupa aceasta perioada la inceputul noului sezon? Agrumente pro/contra am auzit despre ambele variante, voi cum procedati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Schimbul de consumabile (ulei, filtre samd) se face inainte de pregatirea motocicletei pentru iarna sau dupa aceasta perioada la inceputul noului sezon? Agrumente pro/contra am auzit despre ambele variante, voi cum procedati? toate noi la inceput de sezon!.....dupa logica ta,ce rost ar avea sa pui totul nou la iernat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Schimbul de consumabile (ulei, filtre samd) se face inainte de pregatirea motocicletei pentru iarna sau dupa aceasta perioada la inceputul noului sezon? Agrumente pro/contra am auzit despre ambele variante, voi cum procedati? Ulei si filtre nu are sens sa pui cum zicea si George, proaspete la iernat. Unicul lucru recomandat inainte de iarna (insa nici aici nu am auzit argumente clare ci doar "asa se recomanda") este schimbul de lichid de racire, probabil ca sa fii sigur ca o sa reziste la frig, daca tii motocicleta la cald, nu vad sensul nici acestei schimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri? ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri? ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp! zice bine mecanicul.tot ce se poate sa fie asta.in general uzezi supapele cand forjezi inainte ca motorul sa fie cald cald.degeaba ii dai tot ce ii trebuie daca nu il incalzesti TOT TIMPUL SI DE FIECARE DATA ca lumea inainte sa il "arzi".eu am doar o intrebare:scoate fum cand lasi gazul tot timpul?adica si la rece si la cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 mersi pentru raspuns! scoate fum doar la turatii mari 12-13krpm...la rece nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 zice bine mecanicul.tot ce se poate sa fie asta.in general uzezi supapele cand forjezi inainte ca motorul sa fie cald cald.degeaba ii dai tot ce ii trebuie daca nu il incalzesti TOT TIMPUL SI DE FIECARE DATA ca lumea inainte sa il "arzi".eu am doar o intrebare:scoate fum cand lasi gazul tot timpul?adica si la rece si la cald? George, ai uitat de motorul meu la Brasov cum facea? Tommy... Ai tinut motorul descoperit in ploaie? Pentru ca daca l-ai tinut, atunci ti-a intrat apa in toba si pana nu se usuca toba cum trebuie, tot o sa-ti scoata abur, nu fum. Cel putin asta am patit eu si vreo cateva sute bune de km in deccelerare imi scotea "fum" pe toba, dar era doar abur. Am speriat lumea in drum spre Poiana Brasov de toti ma depaseau sa nu le mai dau cu "fum" in casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri? ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp! Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate. Eu tot toba umeda o suspectez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 toate noi la inceput de sezon!.....dupa logica ta,ce rost ar avea sa pui totul nou la iernat? Dupa logica mea care nu este asa iesita din comun, dupa cum poti citi AICI la punctul 3, schimbarea uleiului inainte de sezonul rece este recomandata! Mesaj completat Ulei si filtre nu are sens sa pui cum zicea si George, proaspete la iernat. Unicul lucru recomandat inainte de iarna (insa nici aici nu am auzit argumente clare ci doar "asa se recomanda") este schimbul de lichid de racire, probabil ca sa fii sigur ca o sa reziste la frig, daca tii motocicleta la cald, nu vad sensul nici acestei schimbari. Nu toti motociclistii au posibilitatea de a tine motorul langa calorifer, deci schimbul lichidului de racire ar fi destul de important, asta ca sa nu ai surprize si sa iti curga radiatorul la primavara. Mesaj completat Din moment ce argumentele bune raman in favoarea schimbului de consumabile in timp util eu unul voi proceda in acest mod. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate. ultimul schimb de ulei l-am facut de 800-900 de km dar nu sesizez un nivel mai scazut pe joja! in perioada anterioara de la schimb la schimb papa putin ulei dar avand in vedere stilul de mers si faptul ca bagam 4 litri era nesemnificativ! motorul se poate sa faca chestia asta cu fumul de mai demult si sa nu fi observat eu ? referitor la ipoteza cu apa in toba: motorul in ploaie nu sta decat daca ma prinde ploaia calare pe el iar asta nu s-a intamplat in ultima vreme... dar la spalatorie este foarte probabil sa fi intrat apa in toba insa dupa ce motorul este incins si il plesnesti 1/2/3 maxim eu nu cred ca mai ramane nici strop (nu spun ca e imposibil sa mai ramana dar nu prea cred) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 ultimul schimb de ulei l-am facut de 800-900 de km dar nu sesizez un nivel mai scazut pe joja! in perioada anterioara de la schimb la schimb papa putin ulei dar avand in vedere stilul de mers si faptul ca bagam 4 litri era nesemnificativ! motorul se poate sa faca chestia asta cu fumul de mai demult si sa nu fi observat eu ?referitor la ipoteza cu apa in toba: motorul in ploaie nu sta decat daca ma prinde ploaia calare pe el iar asta nu s-a intamplat in ultima vreme... dar la spalatorie este foarte probabil sa fi intrat apa in toba insa dupa ce motorul este incins si il plesnesti 1/2/3 maxim eu nu cred ca mai ramane nici strop (nu spun ca e imposibil sa mai ramana dar nu prea cred) Odata ajunsa apa in sita ai nevoie de un drum mai mult decat lung ca sa se usuce toba. Pe incercate la mine. Am facut Cheia, Poiana Brasov, Curtea de Arges si abia pe Transfagarasan nu mai iesea abur din toba. George stie ca era cu mine Nu iti doresc sa fie altceva decat apa in toba Mesaj completat Dupa logica mea care nu este asa iesita din comun, dupa cum poti citi AICI la punctul 3, schimbarea uleiului inainte de sezonul rece este recomandata!Mesaj completat Nu toti motociclistii au posibilitatea de a tine motorul langa calorifer, deci schimbul lichidului de racire ar fi destul de important, asta ca sa nu ai surprize si sa iti curga radiatorul la primavara. Mesaj completat Din moment ce argumentele bune raman in favoarea schimbului de consumabile in timp util eu unul voi proceda in acest mod. Bafta! De schimbat antigelul in cazul in care nu stii starea lui consider ca e o necesitate pentru iarna, dar sa schimbi uleiul doar pentru iarna este o prostie. Daca nu aveti ce face cu banii eu va recomand sa schimbati si anvelopele cu unele mai moi ca sa stea motorul pe puf in timpul iernii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) Ma poate dumiri si pe mine careva ? Farul asta montat pe Hornet este original sau e o adaptare ? A suferit mobra asta vreun accident si i s-a adaptat farul asta sau e chiar de la mama lui ? Sincer sa fie mie mi se pare mult mai frumos cel clasic, simplu. Editat Octombrie 18, 2010 de brain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Scrie chiar acolo in anunt ca are farul schimbat, daca citesti cu atentie si ca are si piesele originale. Daca esti interesat suna-l si intreaba-l. Nene ai farul vechi, oala aia rotunda? Despre gusturi no comment, fiecare cu pasaricile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) ultimul schimb de ulei l-am facut de 800-900 de km dar nu sesizez un nivel mai scazut pe joja! in perioada anterioara de la schimb la schimb papa putin ulei dar avand in vedere stilul de mers si faptul ca bagam 4 litri era nesemnificativ! motorul se poate sa faca chestia asta cu fumul de mai demult si sa nu fi observat eu ?referitor la ipoteza cu apa in toba: motorul in ploaie nu sta decat daca ma prinde ploaia calare pe el iar asta nu s-a intamplat in ultima vreme... dar la spalatorie este foarte probabil sa fi intrat apa in toba insa dupa ce motorul este incins si il plesnesti 1/2/3 maxim eu nu cred ca mai ramane nici strop (nu spun ca e imposibil sa mai ramana dar nu prea cred) din "vaga" mea experienta cred ca sunt semeringurile de pe piston (eu unul nu stiu nimik de semeringuri la supape). si acum sa ma explic: motorul este facut sa functioneze cu 3,7 sau 3,8 litri de ulei (nu mai stiu cat scrie la manual). in timpul functionarii se creeaza o presiune in motor (asa zisa presiune la ulei). cand pui mai mult ulei, motorul o sa-l scuipe afara. pe unde o sa-l scuipe? pai fie pe la garnitura de la chiulasa fie... pe la semeringuri. chiar daca tie 200-300ml de ulei nu ti se par semnificativi, o sa tot scoata fum pana se "descotoroseste" de uleiul in plus, si poate pana ce iti distruge semeringurile (daca nu face demult eu cred ca inca sunt ok semeringurile... dar aici nu ma pot pronunta) mai bine mai putin decat mai mult. fie mai tragi putin afara cu o seringa, fie il dai jos si il pui la loc, dar de data asta cat trebuie... si vezi rezultatul. si ca sa fii sigur, porneste motoru, lasa-l sa se incalzeasca, du-l in 12 mii de ture, tine-l putin si i-ai gazul (asa cum sti ca faci cu el si in sarcina) si cand scoate fum pune mana la toba: 1. daca este abur, ramane mana umeda, nu miroase; 2. daca este ulei se simte miros de benzina si ulei ars in palma. A, si ca sa am acelasi argument ca si Valentin, chiar mi s-a intamplat si mie. bafta! Editat Octombrie 19, 2010 de arlequin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Jhon, treaba cu ulei mai mult nu e chiar asa, pentru ca presiunea se formeaza pentru spatiul ramas liber in motor si fie ca ai 3 litri sau 4 litri tot aceeasi presiune va fi in motor. Intr-adevar fiind mai mult ulei decat normal, poate sa-l dea afara prin ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.