Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Punei ori un 10w40, ori 15w40 5100 de la Motul, sau la aceeasi bani ca 5100le si mai bun este Motorexul.

Asta mi-au pus cei de la care am cumpărat motoreta. Tre' să fac "reviziile" la ei să îmi dea în continuare garanție, după cum ziceau ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce ulei aveți în motorete?

Pot merge iarna asta cu 15W50, 5100 ?

 

las-o man sa hibeneze.chiar nu poti iarna fara ea?pe langa motivele de sanatate sunt si cele ce tin de safety.5-10 grade nu e temperatura de mers cu motoru` oricum ai lua-o.peste cativa ani o sa-ti para rau.anyway,baga ulei sa aiba,de calitate(oricare o fi el) si tine mobra pe roti,nu pe jos :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta treaba mai e sa o lasi cu uleiul de il are pana in primavara, asta daca te doare la buzunar, de nu...schimba-l. Dar nu se intampla nimic daca mai mergi cu acelasi ulei inca o luna cat o mai fi vreme fara gheata.

Mesaj completat

/index.php?showtopic=559808

 

Pentru cine cauta bord de Hornet. Am vazut vreo doua bucati prin pozele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbul de consumabile (ulei, filtre samd) se face inainte de pregatirea motocicletei pentru iarna sau dupa aceasta perioada la inceputul noului sezon?

 

Agrumente pro/contra am auzit despre ambele variante, voi cum procedati?

 

toate noi la inceput de sezon!.....dupa logica ta,ce rost ar avea sa pui totul nou la iernat? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbul de consumabile (ulei, filtre samd) se face inainte de pregatirea motocicletei pentru iarna sau dupa aceasta perioada la inceputul noului sezon?

 

Agrumente pro/contra am auzit despre ambele variante, voi cum procedati?

Ulei si filtre nu are sens sa pui cum zicea si George, proaspete la iernat.

 

Unicul lucru recomandat inainte de iarna (insa nici aici nu am auzit argumente clare ci doar "asa se recomanda") este schimbul de lichid de racire, probabil ca sa fii sigur ca o sa reziste la frig, daca tii motocicleta la cald, nu vad sensul nici acestei schimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri?

 

ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri?

 

ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp!

 

zice bine mecanicul.tot ce se poate sa fie asta.in general uzezi supapele cand forjezi inainte ca motorul sa fie cald cald.degeaba ii dai tot ce ii trebuie daca nu il incalzesti TOT TIMPUL SI DE FIECARE DATA ca lumea inainte sa il "arzi".eu am doar o intrebare:scoate fum cand lasi gazul tot timpul?adica si la rece si la cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zice bine mecanicul.tot ce se poate sa fie asta.in general uzezi supapele cand forjezi inainte ca motorul sa fie cald cald.degeaba ii dai tot ce ii trebuie daca nu il incalzesti TOT TIMPUL SI DE FIECARE DATA ca lumea inainte sa il "arzi".eu am doar o intrebare:scoate fum cand lasi gazul tot timpul?adica si la rece si la cald?

George, ai uitat de motorul meu la Brasov cum facea? :D

 

Tommy... Ai tinut motorul descoperit in ploaie? Pentru ca daca l-ai tinut, atunci ti-a intrat apa in toba si pana nu se usuca toba cum trebuie, tot o sa-ti scoata abur, nu fum. Cel putin asta am patit eu si vreo cateva sute bune de km in deccelerare imi scotea "fum" pe toba, dar era doar abur.

Am speriat lumea in drum spre Poiana Brasov de toti ma depaseau sa nu le mai dau cu "fum" in casca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari la toata lumea! am o problema cu horneta si anume cand fac frana de motor la turatii mari imi scoate fum alb pe toba ca si atunci cand papa ulei(scoate fum doar in momentul in care las gazul); am mers cu ea la mecanic si mi-a spus ca probabil sunt semeringurile de la supape uzate si ca trage pe acolo ulei din baie. pareri?

 

ps: motorul a fost forjat dar a primit tot ce a avut nevoie la timp!

 

Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate.

Eu tot toba umeda o suspectez. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate noi la inceput de sezon!.....dupa logica ta,ce rost ar avea sa pui totul nou la iernat? :D

 

Dupa logica mea care nu este asa iesita din comun, dupa cum poti citi AICI la punctul 3, schimbarea uleiului inainte de sezonul rece este recomandata!

Mesaj completat

Ulei si filtre nu are sens sa pui cum zicea si George, proaspete la iernat.

 

Unicul lucru recomandat inainte de iarna (insa nici aici nu am auzit argumente clare ci doar "asa se recomanda") este schimbul de lichid de racire, probabil ca sa fii sigur ca o sa reziste la frig, daca tii motocicleta la cald, nu vad sensul nici acestei schimbari.

 

Nu toti motociclistii au posibilitatea de a tine motorul langa calorifer, deci schimbul lichidului de racire ar fi destul de important, asta ca sa nu ai surprize si sa iti curga radiatorul la primavara.

 

Mesaj completat

Din moment ce argumentele bune raman in favoarea schimbului de consumabile in timp util eu unul voi proceda in acest mod.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca face la rece e condens - daca face si incinsa - atunci e ce spune mecanicu - motocicletele japoneze papa ulei in prima faza pe la supape, simeringurile trebuiesc schimbate.

 

 

ultimul schimb de ulei l-am facut de 800-900 de km dar nu sesizez un nivel mai scazut pe joja! in perioada anterioara de la schimb la schimb papa putin ulei dar avand in vedere stilul de mers si faptul ca bagam 4 litri era nesemnificativ! motorul se poate sa faca chestia asta cu fumul de mai demult si sa nu fi observat eu ?

referitor la ipoteza cu apa in toba: motorul in ploaie nu sta decat daca ma prinde ploaia calare pe el iar asta nu s-a intamplat in ultima vreme... dar la spalatorie este foarte probabil sa fi intrat apa in toba insa dupa ce motorul este incins si il plesnesti 1/2/3 maxim eu nu cred ca mai ramane nici strop (nu spun ca e imposibil sa mai ramana dar nu prea cred)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultimul schimb de ulei l-am facut de 800-900 de km dar nu sesizez un nivel mai scazut pe joja! in perioada anterioara de la schimb la schimb papa putin ulei dar avand in vedere stilul de mers si faptul ca bagam 4 litri era nesemnificativ! motorul se poate sa faca chestia asta cu fumul de mai demult si sa nu fi observat eu ?

referitor la ipoteza cu apa in toba: motorul in ploaie nu sta decat daca ma prinde ploaia calare pe el iar asta nu s-a intamplat in ultima vreme... dar la spalatorie este foarte probabil sa fi intrat apa in toba insa dupa ce motorul este incins si il plesnesti 1/2/3 maxim eu nu cred ca mai ramane nici strop (nu spun ca e imposibil sa mai ramana dar nu prea cred)

Odata ajunsa apa in sita ai nevoie de un drum mai mult decat lung ca sa se usuce toba. Pe incercate la mine. Am facut Cheia, Poiana Brasov, Curtea de Arges si abia pe Transfagarasan nu mai iesea abur din toba. George stie ca era cu mine :D

Nu iti doresc sa fie altceva decat apa in toba :D

Mesaj completat

Dupa logica mea care nu este asa iesita din comun, dupa cum poti citi AICI la punctul 3, schimbarea uleiului inainte de sezonul rece este recomandata!

Mesaj completat

 

 

Nu toti motociclistii au posibilitatea de a tine motorul langa calorifer, deci schimbul lichidului de racire ar fi destul de important, asta ca sa nu ai surprize si sa iti curga radiatorul la primavara.

 

Mesaj completat

Din moment ce argumentele bune raman in favoarea schimbului de consumabile in timp util eu unul voi proceda in acest mod.

 

Bafta!

De schimbat antigelul in cazul in care nu stii starea lui consider ca e o necesitate pentru iarna, dar sa schimbi uleiul doar pentru iarna este o prostie. Daca nu aveti ce face cu banii eu va recomand sa schimbati si anvelopele cu unele mai moi ca sa stea motorul pe puf in timpul iernii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate dumiri si pe mine careva ?

Farul asta montat pe Hornet este original sau e o adaptare ? A suferit mobra asta vreun accident si i s-a adaptat farul asta sau e chiar de la mama lui ?

Sincer sa fie mie mi se pare mult mai frumos cel clasic, simplu.

Editat de brain
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie chiar acolo in anunt ca are farul schimbat, daca citesti cu atentie si ca are si piesele originale. Daca esti interesat suna-l si intreaba-l. Nene ai farul vechi, oala aia rotunda? :D

 

 

Despre gusturi no comment, fiecare cu pasaricile lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultimul schimb de ulei l-am facut de 800-900 de km dar nu sesizez un nivel mai scazut pe joja! in perioada anterioara de la schimb la schimb papa putin ulei dar avand in vedere stilul de mers si faptul ca bagam 4 litri era nesemnificativ! motorul se poate sa faca chestia asta cu fumul de mai demult si sa nu fi observat eu ?

referitor la ipoteza cu apa in toba: motorul in ploaie nu sta decat daca ma prinde ploaia calare pe el iar asta nu s-a intamplat in ultima vreme... dar la spalatorie este foarte probabil sa fi intrat apa in toba insa dupa ce motorul este incins si il plesnesti 1/2/3 maxim eu nu cred ca mai ramane nici strop (nu spun ca e imposibil sa mai ramana dar nu prea cred)

 

din "vaga" mea experienta cred ca sunt semeringurile de pe piston (eu unul nu stiu nimik de semeringuri la supape).

si acum sa ma explic:

motorul este facut sa functioneze cu 3,7 sau 3,8 litri de ulei (nu mai stiu cat scrie la manual).

in timpul functionarii se creeaza o presiune in motor (asa zisa presiune la ulei). cand pui mai mult ulei, motorul o sa-l scuipe afara.

pe unde o sa-l scuipe? pai fie pe la garnitura de la chiulasa fie... pe la semeringuri.

chiar daca tie 200-300ml de ulei nu ti se par semnificativi, o sa tot scoata fum pana se "descotoroseste" de uleiul in plus, si poate pana ce iti distruge semeringurile (daca nu face demult eu cred ca inca sunt ok semeringurile... dar aici nu ma pot pronunta)

mai bine mai putin decat mai mult.

fie mai tragi putin afara cu o seringa, fie il dai jos si il pui la loc, dar de data asta cat trebuie... si vezi rezultatul.

si ca sa fii sigur, porneste motoru, lasa-l sa se incalzeasca, du-l in 12 mii de ture, tine-l putin si i-ai gazul (asa cum sti ca faci cu el si in sarcina) si cand scoate fum pune mana la toba: 1. daca este abur, ramane mana umeda, nu miroase; 2. daca este ulei se simte miros de benzina si ulei ars in palma.

 

A, si ca sa am acelasi argument ca si Valentin, chiar mi s-a intamplat si mie.

bafta!

Editat de arlequin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jhon, treaba cu ulei mai mult nu e chiar asa, pentru ca presiunea se formeaza pentru spatiul ramas liber in motor si fie ca ai 3 litri sau 4 litri tot aceeasi presiune va fi in motor. Intr-adevar fiind mai mult ulei decat normal, poate sa-l dea afara prin ardere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din "vaga" mea experienta cred ca sunt semeringurile de pe piston (eu unul nu stiu nimik de semeringuri la supape).

si acum sa ma explic:

1)motorul este facut sa functioneze cu 3,7 sau 3,8 litri de ulei (nu mai stiu cat scrie la manual).

in timpul functionarii se creeaza o presiune in motor (asa zisa presiune la ulei). cand pui mai mult ulei, motorul o sa-l scuipe afara.

pe unde o sa-l scuipe? pai fie pe la garnitura de la chiulasa fie... pe la semeringuri.

chiar daca tie 200-300ml de ulei nu ti se par semnificativi, o sa tot scoata fum pana se "descotoroseste" de uleiul in plus, si poate pana ce iti distruge semeringurile (daca nu face demult eu cred ca inca sunt ok semeringurile... dar aici nu ma pot pronunta)

mai bine mai putin decat mai mult.

fie mai tragi putin afara cu o seringa, fie il dai jos si il pui la loc, dar de data asta cat trebuie... si vezi rezultatul.

2)si ca sa fii sigur, porneste motoru, lasa-l sa se incalzeasca, du-l in 12 mii de ture, tine-l putin si i-ai gazul (asa cum sti ca faci cu el si in sarcina) si cand scoate fum pune mana la toba: 1. daca este abur, ramane mana umeda, nu miroase; 2. daca este ulei se simte miros de benzina si ulei ars in palma.

 

3)A, si ca sa am acelasi argument ca si Valentin, chiar mi s-a intamplat si mie.

bafta!

 

1)treaba ca e mai bine cu ulei mai putin decat mai mult nu e nici asta chiar asa.daca ai ulei prea mult se chinuie motorul cu ungerea,si ajunge sa faca ce zicai tu:il scuipa afara..daca e prea utin nu e ungerea corecta.in amandoua cazurile implica uzura prematura....

2)degeaba face treaba asta.mana poa` sa raman umeda oricum.de ce?simplu....din cauza amestecului(primeste prea multa benzina motoru` si o cam scuipa nearsa-reglaj aiurea la amestec),toba sport scurta-cazul meu(la fel ramane benzina nearsa si o scuipa afara pe toba),benzina de cacao plina de apa care curge efectiv pe toba(sub forma da vapori sau chiar ca la robinet),motorul la cald oricum iti "va umezi" mana din cauza gazelor care au temperaturi ridicate.si poate ar mai fi cateva explicatii dar nu le mai stiu eu :P

3)da vali stiu eu cum mi-ai dat "fum in nas" tot drumul de la brasov pana pe transfagarasan...apa bat-o vina,dar era frumoasa privelistea vazuta din spatele tau :laugh:

 

ps:la mine la motor,din cauza tobei foarte scurte,a amestecului de benzina(putina supraalimentare facuta de mecanic) si in cazul in care e rece motoru,scoate fum in jur de 2 minute daca sunt cioban si ii dau gaz :P (la decelerare si cand scot mana din gaz scoate fumul).dar apoi cand e cald motoru`,evident ca nu mai scoate fum...are doar "fumuri" apoi :D

Mesaj completat

Dupa logica mea care nu este asa iesita din comun, dupa cum poti citi AICI la punctul 3, schimbarea uleiului inainte de sezonul rece este recomandata!

 

Din moment ce argumentele bune raman in favoarea schimbului de consumabile in timp util eu unul voi proceda in acest mod.

care e logica ta in privinta schimbului de ulei inainte de sezon?o argumentezi prin ce scrie acolo(fara nici un argument treaba)?

 

argumente bune in privinta schimbului de consumabile in pregatirea motorului de iernat ar fi......?in timp util e una,la inceput de iarna e altceva :P

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...