danny_nt Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Alea sunt făcute să-ti apere capacele laterale de pe motor. Când cade motoreta atinge în crash bar Âşi ghidon/rezervor. Nu atinge in ghidon/rezervor..cel mult in codita. Bine la o cazatura decenta. Ca la 100 cred ca atinge si-n pistoane. Eu am o retinere despre baruri ca cica e riscul mare sa-ti prinda si un picior pe acolo daca ai ghinion, daia mi-am pus paduri. Si atinge cam asa>pad>scarita>toba (cel putin partea dreapta) nu atinge in partea de sus, la o culcare normala..ca daca se da peste cap atinge in tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Nu atinge in ghidon/rezervor..cel mult in codita. Bine la o cazatura decenta. Ca la 100 cred ca atinge si-n pistoane.Eu am o retinere despre baruri ca cica e riscul mare sa-ti prinda si un picior pe acolo daca ai ghinion, daia mi-am pus paduri. Si atinge cam asa>pad>scarita>toba (cel putin partea dreapta) nu atinge in partea de sus, la o culcare normala..ca daca se da peste cap atinge in tot. Tocmai, bara aia fiind foarte jos o să basculeze motoreta mult mai uÂşor decât un crash pad, care e mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 In mod normal trebuie sa atinga in cauciucuri pe laterale si bulon, acum depinde si cat de mult sunt iesite in lateral scaritele, trebuiesc minim 3 puncte pentru a sustine un plan, dar daca punctele alea sunt aproape coliniare nu are stabilitate si se muta, in cazul hornetului de pe scara - bulon -toba pe bulon - ghidon - toba ... depinde mult de mediul unde se produce nefericirea ... La hornet crash pad-urile de prind sub radiator la prinderea fatza sus a motorului asa ca daca ai plinul facut ai o mare sansa se se basculeze pe ghidon coditza si bulon ... ganditi logic . La mine la cb 500 in mod normal atinge in scara - crash bar - capat ghidon dar ultima oara s-a basculat pe ghidon si coditza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 ...Pe mine m-ar ingrijora mai mult faptul ca se prinde direct de blocul motor. La un soc mai puternic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 ...Pe mine m-ar ingrijora mai mult faptul ca se prinde direct de blocul motor. La un soc mai puternic... Am vazut un hornet cu blocul motor sudat din cauza unui astfel de crash-pad, cred ca la baruri este un risc mai mic sa-ti rupa bucata aia, nu se agata la fel de usor in ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 asta ii solutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Asta căutam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Un site cu forum dedicat Honda Hornet. Va astept acolo www.hondahornet.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 ...Pe mine m-ar ingrijora mai mult faptul ca se prinde direct de blocul motor. La un soc mai puternic... la un soc mai puternic pe mine m-ar bate grija sa scap cu viata si intreg....cat despre motor,din partea mea nu are decat sa se rupa in doua .nici crash-pad nici crash-bar nu sunt gandite sa protejeze motoru la ditamai cazaturile sau la nush ce impact la 10000kmh.nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Dar totuÂşi rezistă ... http://www.youtube.com/watch?v=bSfXc0WU99w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Asta căutam dap, din astea am si eu(crash bar am vrut sa zic si mai devreme), dar nush daca punctele de prindere se nimeresc de la hornetul vechi la cel nou, sau trebuie sa-l modific!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Crash-bar-rurile dau impresia ca sunt mai solide, insa pe hornetul meu am avut pad-uri. Foarte utile daca Doamne-fereste scapi moto pe loc, insa la viteza nu cred ca ajuta. off-topic: @chivu foarte tare videoclipul pus de tine, e clasic cum cel de pe hornet nu culca mobra destul, ajunge pe margine, prinde putin nisip si apoi intra in voblaj, dupa care nu mai reuseste sa redreseze. De tinut minte:daca nu stii sa te dai bine, stai mai incet, nu te lua dupa ceilalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Crash-bar-rurile dau impresia ca sunt mai solide, insa pe hornetul meu am avut pad-uri. Foarte utile daca Doamne-fereste scapi moto pe loc, insa la viteza nu cred ca ajuta. off-topic: @chivu foarte tare videoclipul pus de tine, e clasic cum cel de pe hornet nu culca mobra destul, ajunge pe margine, prinde putin nisip si apoi intra in voblaj, dupa care nu mai reuseste sa redreseze. De tinut minte:daca nu stii sa te dai bine, stai mai incet, nu te lua dupa ceilalti. Adevarul asta e ... ma intreb, daca avea pad-uri tot la fel era la final motorul ala din video ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Crash-bar-rurile dau impresia ca sunt mai solide, insa pe hornetul meu am avut pad-uri. Foarte utile daca Doamne-fereste scapi moto pe loc, insa la viteza nu cred ca ajuta. off-topic: @chivu foarte tare videoclipul pus de tine, e clasic cum cel de pe hornet nu culca mobra destul, ajunge pe margine, prinde putin nisip si apoi intra in voblaj, dupa care nu mai reuseste sa redreseze. De tinut minte:daca nu stii sa te dai bine, stai mai incet, nu te lua dupa ceilalti. A prins o denivelare si a dat-o-n voblaj .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) @Chivu crash-bar uri de astea cautam si eu doar ca nu gasesc niste dimensiuni, masuratori samd. ai si ceva desene mai artistice? Editat Ianuarie 10, 2011 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Vizitati www.hondahornet. cu incredere,nu aveti ce pierde!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 @Chivucrash-bar uri de astea cautam si eu doar ca nu gasesc niste dimensiuni, masuratori samd. ai si ceva desene mai artistice? io le dau la 250 ron pe ale mele si nu trebuie decat indreptate putin... pe louis sunt peste 100euro, cel putin eu atat am dat pe ele(130e mai exact, acum doi ani). daca este cineva interesat... buzz me tel. 0754 055 876 - Jhon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 salutare. de ieri sunt si eu posesor de viespe, albastra, 99, in bord 25.000km (nu cred), mici atentii de facut la ea. ma apuc sa recitesc cele 700 de pagini sa fiu si eu la obiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 (editat) salutare. de ieri sunt si eu posesor de viespe, albastra, 99, in bord 25.000km (nu cred), mici atentii de facut la ea. ma apuc sa recitesc cele 700 de pagini sa fiu si eu la obiect. bine ai venit!bafta maxima la viespe!.....nu prea ai ce citi in 700 de pagini,citeste tot odata la 250 si sunt aceleasi lucruri .baga un ochi si pe www.hondahornet.ro,site dedicat viespii:) Editat Ianuarie 11, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 bine ai venit!bafta maxima la viespe!.....nu prea ai ce citi in 700 de pagini,citeste tot odata la 250 si sunt aceleasi lucruri .baga un ochi si pe www.hondahornet.ro,site dedicat viespii:) salut my friend si La multi ani! apropoch de ce ziceai mai sus, am bagat un ochi pe site-ul ala si... in afara de un post al unui tip care zice ca este mai batran si jigneste "unii" utilizatori de pe acest topic, facandu-i, citez: "bla, bla, bla, motociclisti de tastatura, bla, bla, bla...", nu am vazut nimik interesant. deci... fa-ma sa inteleg, daca trebuie sa inteleg: de ce sa venim pe acel site? ce are asta de nu este bun!? o sa umplem alte 700 de pagini cu altceva decat ce este scris aici? eu, personal, daca raman singur aici, atunci vin acolo... altfel nici nu ma gandesc sa cresc numarul de vizitatori, unuia care a facut un site si i-a dat nume de mobra, si s-a gandit sa mai faca un banutz pe spatele "motociclistilor de tastatura" pe care, dealtfel, ii blameaza prietenul lui motociclistul "mai batran", dar fara hornet. o zi frumoasa everybody! Mesaj completat salutare. de ieri sunt si eu posesor de viespe, albastra, 99, in bord 25.000km (nu cred), mici atentii de facut la ea. ma apuc sa recitesc cele 700 de pagini sa fiu si eu la obiect. welcome mate!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Ai o gamă varianta de jocuri online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 salut my friend si La multi ani!apropoch de ce ziceai mai sus, am bagat un ochi pe site-ul ala si... in afara de un post al unui tip care zice ca este mai batran si jigneste "unii" utilizatori de pe acest topic, facandu-i, citez: "bla, bla, bla, motociclisti de tastatura, bla, bla, bla...", nu am vazut nimik interesant. deci... fa-ma sa inteleg, daca trebuie sa inteleg: de ce sa venim pe acel site? ce are asta de nu este bun!? o sa umplem alte 700 de pagini cu altceva decat ce este scris aici? eu, personal, daca raman singur aici, atunci vin acolo... altfel nici nu ma gandesc sa cresc numarul de vizitatori, unuia care a facut un site si i-a dat nume de mobra, si s-a gandit sa mai faca un banutz pe spatele "motociclistilor de tastatura" pe care, dealtfel, ii blameaza prietenul lui motociclistul "mai batran", dar fara hornet. o zi frumoasa everybody! Mesaj completat welcome mate!!! Pai tu poti ramane singur aici,pentru ca noi nu o sa ne suparam pe tine.CAPISS????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Raman si eu cu el deocamdata Sunt in asentimentul expunerii. Doar numele site-ului nu e un motiv suficient sa ma inscriu. Poate daca gasesc informatii utile adunate toate la un loc si mult mai bine categorisite decat aici, pentru accesare mai rapida, ma mai incant. Deocamdata zic pas si as paria ca repetarea la nesfarsit a invitatiei nu va avea efectul scontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 crashpaduri o sa mi pun si eu pana o sa inceapa noul sezon. ma gandesc sa merg sa ii dau o cheie la viespe zilele astea ca de o luna sta cuminte;)) are ceva daca ii dai sau nu ii dai cheie toata iarna?; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 crashpaduri o sa mi pun si eu pana o sa inceapa noul sezon.ma gandesc sa merg sa ii dau o cheie la viespe zilele astea ca de o luna sta cuminte;)) are ceva daca ii dai sau nu ii dai cheie toata iarna?; Nu se intampla nimic. Da-i bateria jos, daca nu ai facut-o deja, tine-o la cald, si poti sa o mai bagi din cand in cand pe redresor. Eu la motocicletuca mea, care sta cuminte la etajul 1 in camin, periodic ii mai invart rotile cu cateva grade, ca sa nu faca "batatura", nu stiu daca practic are vreo importanta, dar ma simt eu mai bine, ca o mai si pipai nitel Pe langa asta o mai zgaltai un pic sa se mai omogenizeze benzina in rezervor, nici asta nu stiu daca face ceva util, dar iarasi ma face sa ma simt nespus de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.