COObra Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 mai tineti minte ca am zis ca citesc cele 700 pagini? (de fapt recitesc, ca am mai citit odata) am mintit. m-am plictisit, mi-am adus aminte ca au mai fost certuri intre voi si nu vreau sa mai recitesc zeci de pagini cu prostii. so. sursa ieftina de anvelope bune? am gasit pe la 980 roni conti sportattak. ce parere aveti? mi s-a ofertat cu vreo 100 mai ieftin pirelli diablo 3, dar cu 12070r17 fata, iar eu am varianta cu 130/70r16, deci nu stiu daca exista si combinatia asta. oglinzi originale are cineva de vanzare? ca are niste chestii care mie nu imi plac. fac si schimb daca se doreste. asta e agregatul: idei ceva? vreau sa-i dau jos grilajul de la radiator, ain vazut ca original ar fi unul negru care pare de plastic. ....aveti idee daca il pot gasi ieftinache? nu imi merge robinetul de sub rezervor si o sa incerc sa il repar prima oara (pe original am primit oferta la 800+ roni ) am niste sidebaguri laterale textile de la ironhorse, daca e cineva interesat....o sa le fac o pozna doua. au si husa de ploaie. da nu stiu cat sa cer pe ele. as mai pune un mic parbriz...am vazut pe anumite modele, dar care imbraca doar ceasurile...nu am vazut cam pe nici un site de aftermarket....tare imi e ca e doar pe original (cred ca modelul 2005) in alta ordine de idei e ok si celalalt forum. daca adminul si moderatorii au timp si isi dau interesul, pot face ca discutiile strict tehnice sa aibe locul lor, alea de intalniri locul lor, etc, si astfel, je care sunt mai nou, nu trebuie sa caut o informatie in 700+ pagini. PS - nu am incredere in functia "search" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) o intrebare scurta. ce marci de ulei folositi la mobrele voastre? as vrea sa-i schimb uleiul si m-am hotarat pe motul,dar nu as avea bani de 300V,ala e 200+ de roni. daca ii bag 7100 sau chiar 5000 ar avea de suferit?ati mai incercat variantele astea de ulei de la motul? Editat Ianuarie 12, 2011 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Nu se intampla nimic. Da-i bateria jos, daca nu ai facut-o deja, tine-o la cald, si poti sa o mai bagi din cand in cand pe redresor.Eu la motocicletuca mea, care sta cuminte la etajul 1 in camin, periodic ii mai invart rotile cu cateva grade, ca sa nu faca "batatura", nu stiu daca practic are vreo importanta, dar ma simt eu mai bine, ca o mai si pipai nitel Pe langa asta o mai zgaltai un pic sa se mai omogenizeze benzina in rezervor, nici asta nu stiu daca face ceva util, dar iarasi ma face sa ma simt nespus de bine )stai linistit aceleasi apucaturi le am si eu si cu rotile si cu scuturatul pt omogenizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 @prisihayabusa eu i-am pus anul trecut 5100 si a mers brici tot sezonul. Depinde si de cum mergi.. Daca mergi in ture mari tot timpul, ar fi de preferat 7100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 )stai linistit aceleasi apucaturi le am si eu si cu rotile si cu scuturatul pt omogenizare Am omogenizat Âşi eu astăzi benzina în rezervor la o tură, prima pe anul ăsta. Când am ajuns acasă am spălat-o că e plin de mâsgă pe jos, ce s-a adunat în timpul iernii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) doar un lucru nu inteleg...de unde impotrivirea asta categorica?pana la urma nu va incurca cu nimic acel site No offence man. Mie "deocamdata" nu-mi suna asa "categoric" . Sugerez interpretarea mesajului meu ca un feedback pentru realizatorii acelui site. Cine s-a mai jucat cu crearea de site-uri, sunt convins ca intelege utilitatea. Si ca sa intaresc ideea, astept invitatia realizatorilor de a participa fiecare cu informatii utile pe o structura informationala bine organizata. Sunt convins ca unul doi creatori nu pot avea timpul necesar pentru a aduna suficient de multe informatii incat site-ul sa devina atractiv. In schimb se pot concentra pe structurarea foarte buna a informatiilor aduse de utilizatori. Eu spre exemplu, am rascolit cateva zile internetul pe toate partile ca sa ma conving ca modelul de '98 are motor PC25. Acum stiu unde se gaseste aceasta informatie si am publicat-o si aici ceva pagini in urma. Pana indexeaza Google post-ul meu, va fi inca greu de gasit . Un site care sa usureze gasirea unor informatii specifice unui subiect cred ca e mereu binevenit. Concluzie: confirm ca nu ma incurca cu nimic acest site Editat Ianuarie 12, 2011 de brain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 repetarea la nesfarsit a invitatiei?esti haios...ideea e ca e un site dedicat.si punct.loc de timp liber si bagat o observatie doua legate doar de hornet.nimic mai mult.informatii utile vei gasi,iti garantez in timp.informatii utile adunate la un loc,doar despre hornet gasesti..asa ca,necesitatea ta o poti rezolva acolo lejer.dar anyway...fiecare cu gandurile si placerile lui,doar un lucru nu inteleg...de unde impotrivirea asta categorica?pana la urma nu va incurca cu nimic acel site @jhonu:moshu`,la multi ani si tie...ideea e nu cine a initiat topicul si ce bani scoate,mi personal mi se cam falfaie..e doar ca e site dedicat,cum spuneam si mai sus...nu e nimeni obligat sa renunte la motociclism.ro sau sau mai stiu eu ce Daaaaa. da domne nu ai cum asa ceva! Nu ai cum, am zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pac_indahood Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) Va salut dragi viespari hondahornet vrea sa devina comunitate si nu cauta sa se imbotateasca dupa urma nimanui. Scopul site-ului este sa adunam informatii cat mai folositoare pentru noi. Editat Ianuarie 12, 2011 de pac_indahood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 mai tineti minte ca am zis ca citesc cele 700 pagini? (de fapt recitesc, ca am mai citit odata)am mintit. m-am plictisit, mi-am adus aminte ca au mai fost certuri intre voi si nu vreau sa mai recitesc zeci de pagini cu prostii. so. sursa ieftina de anvelope bune? am gasit pe la 980 roni conti sportattak. ce parere aveti? mi s-a ofertat cu vreo 100 mai ieftin pirelli diablo 3, dar cu 12070r17 fata, iar eu am varianta cu 130/70r16, deci nu stiu daca exista si combinatia asta. oglinzi originale are cineva de vanzare? ca are niste chestii care mie nu imi plac. fac si schimb daca se doreste. asta e agregatul: idei ceva? vreau sa-i dau jos grilajul de la radiator, ain vazut ca original ar fi unul negru care pare de plastic. ....aveti idee daca il pot gasi ieftinache? nu imi merge robinetul de sub rezervor si o sa incerc sa il repar prima oara (pe original am primit oferta la 800+ roni ) am niste sidebaguri laterale textile de la ironhorse, daca e cineva interesat....o sa le fac o pozna doua. au si husa de ploaie. da nu stiu cat sa cer pe ele. as mai pune un mic parbriz...am vazut pe anumite modele, dar care imbraca doar ceasurile...nu am vazut cam pe nici un site de aftermarket....tare imi e ca e doar pe original (cred ca modelul 2005) in alta ordine de idei e ok si celalalt forum. daca adminul si moderatorii au timp si isi dau interesul, pot face ca discutiile strict tehnice sa aibe locul lor, alea de intalniri locul lor, etc, si astfel, je care sunt mai nou, nu trebuie sa caut o informatie in 700+ pagini. PS - nu am incredere in functia "search" Daca ai varianta cu 130/70-16 pe fata iti recomand sa iei SportAttack, am avut asa ceva si m-au multumit deplin, atat pe uscat cat si pe ploaie. Uite aici un parbriz pentru Hornetul tau, ma anunti daca il vrei. /index.php?showtopic=616597 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Daca ai varianta cu 130/70-16 pe fata iti recomand sa iei SportAttack, am avut asa ceva si m-au multumit deplin, atat pe uscat cat si pe ploaie.Uite aici un parbriz pentru Hornetul tau, ma anunti daca il vrei. /index.php?showtopic=616597 SportAttack sunt f ok daca ai rabdare sa le incalzesti un pic...Stau lipite! Sunt peste PilotPower... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Daaaaa. da domne nu ai cum asa ceva! Nu ai cum, am zis ..batrane,zici tu asa ceva?e de la "licoare"? Mesaj completat SportAttack sunt f ok daca ai rabdare sa le incalzesti un pic...Stau lipite! Sunt peste PilotPower... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 ati auzit de magazinul online all-moto.ro? am gasit motul 7100 10w 40 la bidon de 4l la pretul de 161 de ron. e cel mai bun pret deocamdata pe care l-am gasit.a mai cumparat cineva de la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 acest gen de "parbriz" ma intereseaza. doar sa acopere ceasurile. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...et_600_2005.jpg multumesc de sfatul cu anvelopele. maine rar-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 acest gen de "parbriz" ma intereseaza. doar sa acopere ceasurile. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...et_600_2005.jpg multumesc de sfatul cu anvelopele. maine rar-ul. Nu exista asa ceva. Acela este bordul modelului 2005-2006 si nu se poate adapta la modelele mai vechi. Mesaj completat SportAttack sunt f ok daca ai rabdare sa le incalzesti un pic...Stau lipite! Sunt peste PilotPower... Adevar graiesti In vizita pe aici sau te bate gandul spre un Hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 ati auzit de magazinul online all-moto.ro?am gasit motul 7100 10w 40 la bidon de 4l la pretul de 161 de ron. e cel mai bun pret deocamdata pe care l-am gasit.a mai cumparat cineva de la ei? eu zic sa iei 5100 ca nu o sa iai nici o problema. eu cu 7100 am avut probleme cu intratul in treapta 1 si pe liber imi zornaia cutia . din ce am mai citit nu am fost singurul cu problema asta cu 7100. ar fi bine sa verifici data fabricatiei uleiului daca ai cum. nu cred ca vrei sa folosesti un ulei de 3-4 ani. eu am fost tentat sa-mi aduc din state ulei motul 300v ca era ieftin(60$/4 litri) dar m-am gandit bine si nu se merita pentru ca oricum eu nu merg cu mobra in ture supersport ...etc . iar 5100 chiar este ce are nevoie . e o discutie lunga pe tema asta ... ca tot veni vorba de cauciucuri, aveti careva Metzler M5 ? http://motorcycle.motorcycle-superstore.co...ch#w=metzler+m5 dupa lungi certuri si dezbateri am ajuns la concluzia ca viitoarele cauciucuri astea vor fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Eu am 5100, merge Nu am ce să îți spun că nu i-am mai făcut nici un schimb până acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceaks Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Doresc sa achizitionez in scurt timp un hornet,nu o sa va intreb despre fialbilitatea lui pt ca stiu ca este foarte fiabila(am citit cele 700 pagini ,doresc doar sa stiu unde se afla seria sasiu-lui pt a verifica actele daca corespund cu motorul.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Pe dreapta motorului, pe cadru si pe motor, are doua serii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Doresc sa achizitionez in scurt timp un hornet,nu o sa va intreb despre fialbilitatea lui pt ca stiu ca este foarte fiabila(am citit cele 700 pagini ,doresc doar sa stiu unde se afla seria sasiu-lui pt a verifica actele daca corespund cu motorul.Va multumesc uite o poza atasata. Editat Ianuarie 14, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) ca tot veni vorba de cauciucuri, aveti careva Metzler M5 ? http://motorcycle.motorcycle-superstore.co...ch#w=metzler+m5 dupa lungi certuri si dezbateri am ajuns la concluzia ca viitoarele cauciucuri astea vor fi Am eu Sportec M3 - suuuuper cauciucuri - nu pot decat sa trag concluzia ca M5 sunt si mai si....Ia-le si spune-ne si noua cum sunt.... Editat Ianuarie 14, 2011 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceaks Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 uite o poza atasata. Mersi mult.Seria de pe motor trebuie sa corespunda cu seria din acte sau numai seria de sasiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mersi mult.Seria de pe motor trebuie sa corespunda cu seria din acte sau numai seria de sasiu? Amandoua trebuie sa se regaseasca in acte. Nu mai am talonul de Hornet sa-ti arat care e pentru cadru si care e pentru motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Asa-i. Numai ca doar codul de cadru e absolut musai sa-l ai. In cel mai rau caz, daca motorul e altul si are alt cod, se poate omologa. E mai bine sa nu, dar ipotetic se poate. Dar codul de cadru e absolut necesar sa fie cel bun, altfel nu o poti inscrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 De cand am cumparat motocicleta,are o mica problema.am sa fiu cat pot de scurt.. la rece,asta pana ajunge macar la 80 de grade,cand trag de gaz mai mult de jumatate,dupa 3000-4000 de ture parca merge in 3 cilindri,iar dupa 7-8000 trage de rupe.deci are o zona unde parca merge in 3 cilindri si da rateuri si flacari pe toba parca e un dragon racit. astazi am desfacut carburatoarele,le-am curatat,sincronizat si aceeasi poveste,dar in schimb dupa ce se incalzeste nu mai are acesta anomalie in acceleratie. motocicleta are toba sport,oare din cauza asta?s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? si inca o intrebare,in manualul motocicletei apar 2 tipuri de carburatoare,cu 2 tipuri de reglaje la pilot screw: 1 si 3/4 ture,respectiv 2 si 1/8. carburatoarele sunt identificate printr-un cod: VP49A si VP49B eu pe carburatoare nu am gasit acest VP ci doar 49 si un A intr-un dreptunghi,mai exact 49F A PC.de unde am tras concluzia ca trebuie desfilatat 1 si 3/4 ture surubu pilot. motorul consuma destul de putin,cam 5% mers pana in 100 la ora si fara acceleratii violente.oare sa fie din cauza tobei sport si sa trebuiasca marit debitul de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 In principiu, daca are toba sport trebuie modificat amestecul. Incearca sa-l imbogatesti putin, dar nu numai din suruburile pilot, ci din cuiul de dozaj - ridica-l o gradatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.