Megahertz Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Robinetul este pe ON. Oricum am dat rezervorul jos...asa ca nu e o eroare äsa simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 hmmm sa fi tras ceva apa din minunata noastra benzina si sa ai ceva doape de gheata? ia incearca cu un feon sau pistol dala de caldura (da nu dat la maxim la 600 de grade), sa incalzesti carburatoarele si mai fa o proba. adica prima oara se pare ca tre sa o faci sa benzineasca. si incearca sa pui si benzina proaspata. daca nu iti merge nici asa si nu reusesti, pentru sambata poate facem o sesiune de brainstormig in functie de unde ai si tu mobra. io ma ofer sa vin si cu scule, si alte cele. nu fi suparat...daca era simplu putea oricine tre sa mearga pana la urma. am si manualul printat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Eu sunt de parere ca inainte de toate chinurile sa-i golesti benzina din carburatoare si sa incerci cu benzina proaspata. Ai sa ramai uimit ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 hmmmsa fi tras ceva apa din minunata noastra benzina si sa ai ceva doape de gheata? ia incearca cu un feon sau pistol dala de caldura (da nu dat la maxim la 600 de grade), sa incalzesti carburatoarele si mai fa o proba. adica prima oara se pare ca tre sa o faci sa benzineasca. si incearca sa pui si benzina proaspata. daca nu iti merge nici asa si nu reusesti, pentru sambata poate facem o sesiune de brainstormig in functie de unde ai si tu mobra. io ma ofer sa vin si cu scule, si alte cele. nu fi suparat...daca era simplu putea oricine tre sa mearga pana la urma. am si manualul printat. Va multumesc la toti. Brainstorming cu team building. Micii ii dau eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Oare cat de greu ar fi sa o pornesti singur ... adica zilele trecute am pornit un gsxr innecat doar punandu-i bateria de pe motorul meu si dupa vreo 4 incercari a luat-o, la inceput mai timid, in 2 cilindri apoi in toti 4. Facem ca in bancurile cu politisti "De cati politisti e nevoie sa schimbi un bec", da-i bice sigur, daca ai de unde sa ii dai curent, ai fost in stare sa ii dai rezervorul jos, benzina din carburator/carburaoare si sa ii verifici scanteia, nu vad ce nu ai fi in stare sa il pornesti sigur, doar nu e motor cu reactie. Da benzina veche jos din carburatoare, eventual colecteaz-o intr-un vas curat si vezi urme de apa, da-i benzina proaspata, daca scanteieste, benzineste tre sa porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Problema asta o sa fie discutata toata primavara, asa se intampla la carburatie. Ai incercat sa o pornesti impinsa? Curent de la masina? Nu-mi spune ca bateria invarte, ca degeaba imi spui...stiu eu ce zic. Mesaj completat Se vinde: http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...c&ID=123086 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Sunt oglinzi Koso cumva ? Pusesem ochii pe ele...dar acum daca zici ca de la 80 in sus nu te mai intelegi cu ele.. Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ??Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrf4 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 salutari, breloc hornet: 30ron sorry pentru off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Va multumesc la toti.Brainstorming cu team building. Micii ii dau eu ) Daca e cumva pe la sfarsitul saptamanii vin eu cu masina ptr dat curent si aduc si setul meu de bujii mai vechi sa le mai schimbam intre ele. Dar pe unde stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 ÂŞi-a modificat cineva toba de fabrică? Eu nu prea aÂş vrea s-o schimb decât pe una sub scăriță. Arată prea bine asta de fabrică s-o schimb cu una aftermarket, care după părerea mea nu se mulează lafel de bine cu aspectul codiței. Eu mi-am pus BOS carbon si arata mult mai bine ca si aia originala, plus ca "se muleaza" mai bine, adica nu iese atata in exterior ca si cea stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Sunt oglinzi Koso cumva ? Pusesem ochii pe ele...dar acum daca zici ca de la 80 in sus nu te mai intelegi cu ele.. da sunt koso si nu recomand nimanui de la 80 in sus nu mai vezi nimik in ele doar daca masina din spate are farurile aprinse ( vezi luminita de la capatul tunelului dar nu stii cat de aproape e fata de tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 da sunt koso si nu recomand nimanui de la 80 in sus nu mai vezi nimik in ele doar daca masina din spate are farurile aprinse ( vezi luminita de la capatul tunelului dar nu stii cat de aproape e fata de tine ) am avut o pereche identice... dar mie imi vibrau la viteza mica, prin orash, cum ieseam cu ele afara erau ok... cel putin la mine! ele au niste surubele cu cap pt imbus prin spate si le poti strange mai bine, poate nu sunt stranse si de-aia iti vibreaza asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 tre sa facem un group buy pentru brelocul ala. sa dau 30 d elei pe el si 25 pe transport nu prea merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Nu-mi place viespea aia. Are ochii cam rosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 o fi beut ceva...de 98. hic. io am avut un fetis sa imi iau dala cu "remove before flight". al dracu nu pot sa-l remove ca e legat de chei. e adevarat ca nici nu prea zbor eu, da sa nu mai spui la nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Ce presiune băgați în cauciucuri ? ÂŞtiu că asta depinde de mai mulți factori, dar vreau să Âştiu aproximativ cât ar trebui. Gumele's diablo strada, 2010 fabricație. Circul 90% prin oraÂş. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Fabricantul zice 2.5 cu 2.5 la mers solo, eu iti recomd un 2.1,2.2 fatza si un 2.0 spate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JerYco Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) salutare, un mic ajutor, din experiena voastra, as vrea sa bag viespea la un mic control medical si m-am tot scaldat in internetul asta ...nu ma pot decide la un priceput sau la un bun service unde as putea lasa cu incredere zburatoarea, in principiu as vrea janta fata indreptata, e forte putin stramba, schimbat cauciuc si echilibrat, o verficare geometrie cadru si alte mici piese de schimbat (reglaje ambreaj, suruburi) presupun ca e important de zis ca ar fi bine sa fie din bucuresti, restul...numai de bine sa auzim! multumesc anticipat Editat Februarie 16, 2011 de JerYco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Fabricantul zice 2.5 cu 2.5 la mers solo, eu iti recomd un 2.1,2.2 fatza si un 2.0 spate ! Producatorul recomanda 2.5 fata, 2.9 spate, indiferent daca se circula cu pasager sau fara. pe temperaturile astea, recomand si eu un 2.1 fata, 2.2-2.5 spate (depinde daca deschizi des gazul la maximum sa iti derapeze) vara la 25+ grade, merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9. Aceleasi cauciucuri le am si eu. Editat Februarie 16, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9. Depinde ce intelege fiecare prin perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Producatorul recomanda 2.5 fata, 2.9 spate, indiferent daca se circula cu pasager sau fara.pe temperaturile astea, recomand si eu un 2.1 fata, 2.2-2.5 spate (depinde daca deschizi des gazul la maximum sa iti derapeze) vara la 25+ grade, merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9. Aceleasi cauciucuri le am si eu. Corect, alea-s valorile de fabrică. Eu am acum 2.0 față Âşi 2.2 spate. Azi noapte mi-a derapat puțin spatele, dar asfaltul era lună în zona aia. Pe temperaturile astea nici nu m-aÂş aÂştepta la cine Âştie ce performanțe. Fața e ok, n-am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 crashpaduri de unde recomandati sa cumpar? la un pret de buzunarele noastre;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) salutare! ma gandeam sa deschid un topic la service insa cred ca cel mai indicat este sa intreb aici. vreau sa montez un motor an 2003 pe un hornet 1998. a mai montat cineva? care sunt modificarile pe care trebiue sa le fac? dupa cum bine cred ca stiti, motoarele sunt putin diferite. cel din 2003 are pe capacul chiuloasei doua tuburi in schimb cel din 98 are o instalatie (ceva asemanator dar diferit) denumita in manual pair control valve. un sfat ceva? unde duc cele doua tuburi? (banuiesc ca la cutia filtrului).trebuie sa schimb si cutia filtrului de aer? am manualul modelului din 98 insa nu il am pe cel al modelului din 2003. un link ceva? orice sfat este bine primit multumesc Mesaj completat la sfatul unui prieten am incercat si asa insa nu porneste Editat Februarie 16, 2011 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 la sfatul unui prieten am incercat si asa insa nu porneste Pai n-ai urmat instrucriunile corect. Sticlele alea trebuie sa fie pline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) la un pret de buzunarele noastre;)) Pai pentru buzunarele noastre recomand cu caldura : click On : Intra aici si zii sa iti faca....pretul il negociezi....Nu fac reclama, sunt doar un client multumit... Editat Februarie 17, 2011 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.