danny_nt Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Surubelnita....in fisa...sa vezi daca iti da scanteie.Bujiile nu erau ude, dar le-am sters si curatat cu peria Electromotorul invarte ...sar nu "porneste". Nici rateu...nici nimic. Nu miroase a benzina....etc Scuze...nu am vazut intrebarea. Nu eu eram cu HISS Incearca si cu impinsul..daca nici asa n-o ia, du-o la doctor. Mesaj completat doi - am vazut cam peste tot sfatul - ai innecat-o, schimba bujiile.....de ce sa le schimbi? se strica daca se ud? daca le cureti si le usuci nu mai sunt bune? de unde e ideea asta? scrie undeva? eu zic ca ma pricep oarecum (la motoare in general nu neaaparat de motocicleta) si nu am auzit pana acum de asa ceva...adica de vreo douaj de ani de cand imi bag cate putin nasul. totusi nu-s expert, asa ca daca e ceva scris pe undeva, va rog sa ma luminati si pe mine. senchiu Multa vreme mergeam si eu pe principiul usuca-le, curata-le inca de cand aveam dacie, dar am observat ca e mult mai ok cand te lovesti de problemele astea sa le schimbi pur si simplu si scapi de bataie de cap. Cand am avut probleme cu innecatul m-am chinuit si eu sa le usuc, le-am pus la loc rateuri chestii dar tot n-a pornit. Cand i-am pus setul nou a pornit la prima cheie. Stii cat am cu ele acum? 25000km. Sunt curios Megahertz cam cati are cu ele. E posibil sa le mai pe alea originale de vreo 20-30k si nici macar sa nu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ??Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza Exista aftermarket fix ca pt 2003, dreptunghiulare si cromate. Sunt fabricate de Vicma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 http://www.accesorii-moto.ro/product_info....products_id=275 sau asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) Incearca si cu impinsul..daca nici asa n-o ia, du-o la doctor.Mesaj completat Multa vreme mergeam si eu pe principiul usuca-le, curata-le inca de cand aveam dacie, dar am observat ca e mult mai ok cand te lovesti de problemele astea sa le schimbi pur si simplu si scapi de bataie de cap. Cand am avut probleme cu innecatul m-am chinuit si eu sa le usuc, le-am pus la loc rateuri chestii dar tot n-a pornit. Cand i-am pus setul nou a pornit la prima cheie. Stii cat am cu ele acum? 25000km. Sunt curios Megahertz cam cati are cu ele. E posibil sa le mai pe alea originale de vreo 20-30k si nici macar sa nu stii. Viespea este la garaj. Nu o am zilnic sub ochi. Asa ca imi este mai greu sa o duc la doctor. Am sa urmez si sfatul tau si am sa cumpar un set nou. DAR. Ideea (nelamurirea mea era urmatoarea: daca am turnat benzina direct in furtunul care duce la carburatoare....de ce nu incearca sa porneasca...sa dea macar niste rateuri ??? Editat Februarie 13, 2011 de Megahertz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) Daca zici ca nu miroase a benzina,ca erau uscate cand le-ai scos si ca nu iti scadea nivelul benzinei din palniutza e clar ca nu ii vine benzina. Nici cand ai desfacut surubul de drenaj la carburatoare nu a luat benzina din palniutza ? Da drumul la toate carburatoarele si vezi daca au benzina in ele, apoi toarna tot asa cu palnie benzina, daca nu isi treage e clar ca sunt blocate plutitoarele. In cazul asta, cel mai simplu e sa le lovesti usor in bateria de carburatoare cu manerul surubelnitei. Asta e unul din dezavantajele de a lasa motorul mult timp nepornit si cu benzina in carburatoare. Mesaj completat Treaba cu bujiile ... daca ai o lampa cu gaz, astfel incat sa iti arda toate rezidurile nu ai nici o treaba cu ele, ideea e sa iti porneasca o data apoi o lasi sa se incalzeasca bine, se curata ele usor usor, daca o mai scoti si la un drum cat sa ajunga ele la temperatura de autocuratare nu mai ai probleme cu ele din cauza innecului. Editat Februarie 13, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Sorry acu am citit, deci bujiile nu se uda. Atunci nu are rost sa iei altele, credeam ca le scoti de fiecare data ude si le cureti,usuci si pui la loc. Robinetul pe ce pozitie mai e? on/off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Robinetul este pe ON. Oricum am dat rezervorul jos...asa ca nu e o eroare äsa simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 hmmm sa fi tras ceva apa din minunata noastra benzina si sa ai ceva doape de gheata? ia incearca cu un feon sau pistol dala de caldura (da nu dat la maxim la 600 de grade), sa incalzesti carburatoarele si mai fa o proba. adica prima oara se pare ca tre sa o faci sa benzineasca. si incearca sa pui si benzina proaspata. daca nu iti merge nici asa si nu reusesti, pentru sambata poate facem o sesiune de brainstormig in functie de unde ai si tu mobra. io ma ofer sa vin si cu scule, si alte cele. nu fi suparat...daca era simplu putea oricine tre sa mearga pana la urma. am si manualul printat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Eu sunt de parere ca inainte de toate chinurile sa-i golesti benzina din carburatoare si sa incerci cu benzina proaspata. Ai sa ramai uimit ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 hmmmsa fi tras ceva apa din minunata noastra benzina si sa ai ceva doape de gheata? ia incearca cu un feon sau pistol dala de caldura (da nu dat la maxim la 600 de grade), sa incalzesti carburatoarele si mai fa o proba. adica prima oara se pare ca tre sa o faci sa benzineasca. si incearca sa pui si benzina proaspata. daca nu iti merge nici asa si nu reusesti, pentru sambata poate facem o sesiune de brainstormig in functie de unde ai si tu mobra. io ma ofer sa vin si cu scule, si alte cele. nu fi suparat...daca era simplu putea oricine tre sa mearga pana la urma. am si manualul printat. Va multumesc la toti. Brainstorming cu team building. Micii ii dau eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Oare cat de greu ar fi sa o pornesti singur ... adica zilele trecute am pornit un gsxr innecat doar punandu-i bateria de pe motorul meu si dupa vreo 4 incercari a luat-o, la inceput mai timid, in 2 cilindri apoi in toti 4. Facem ca in bancurile cu politisti "De cati politisti e nevoie sa schimbi un bec", da-i bice sigur, daca ai de unde sa ii dai curent, ai fost in stare sa ii dai rezervorul jos, benzina din carburator/carburaoare si sa ii verifici scanteia, nu vad ce nu ai fi in stare sa il pornesti sigur, doar nu e motor cu reactie. Da benzina veche jos din carburatoare, eventual colecteaz-o intr-un vas curat si vezi urme de apa, da-i benzina proaspata, daca scanteieste, benzineste tre sa porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Problema asta o sa fie discutata toata primavara, asa se intampla la carburatie. Ai incercat sa o pornesti impinsa? Curent de la masina? Nu-mi spune ca bateria invarte, ca degeaba imi spui...stiu eu ce zic. Mesaj completat Se vinde: http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...c&ID=123086 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Sunt oglinzi Koso cumva ? Pusesem ochii pe ele...dar acum daca zici ca de la 80 in sus nu te mai intelegi cu ele.. Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ??Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrf4 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 salutari, breloc hornet: 30ron sorry pentru off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Va multumesc la toti.Brainstorming cu team building. Micii ii dau eu ) Daca e cumva pe la sfarsitul saptamanii vin eu cu masina ptr dat curent si aduc si setul meu de bujii mai vechi sa le mai schimbam intre ele. Dar pe unde stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 ÂŞi-a modificat cineva toba de fabrică? Eu nu prea aÂş vrea s-o schimb decât pe una sub scăriță. Arată prea bine asta de fabrică s-o schimb cu una aftermarket, care după părerea mea nu se mulează lafel de bine cu aspectul codiței. Eu mi-am pus BOS carbon si arata mult mai bine ca si aia originala, plus ca "se muleaza" mai bine, adica nu iese atata in exterior ca si cea stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Sunt oglinzi Koso cumva ? Pusesem ochii pe ele...dar acum daca zici ca de la 80 in sus nu te mai intelegi cu ele.. da sunt koso si nu recomand nimanui de la 80 in sus nu mai vezi nimik in ele doar daca masina din spate are farurile aprinse ( vezi luminita de la capatul tunelului dar nu stii cat de aproape e fata de tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 da sunt koso si nu recomand nimanui de la 80 in sus nu mai vezi nimik in ele doar daca masina din spate are farurile aprinse ( vezi luminita de la capatul tunelului dar nu stii cat de aproape e fata de tine ) am avut o pereche identice... dar mie imi vibrau la viteza mica, prin orash, cum ieseam cu ele afara erau ok... cel putin la mine! ele au niste surubele cu cap pt imbus prin spate si le poti strange mai bine, poate nu sunt stranse si de-aia iti vibreaza asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 tre sa facem un group buy pentru brelocul ala. sa dau 30 d elei pe el si 25 pe transport nu prea merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Nu-mi place viespea aia. Are ochii cam rosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 o fi beut ceva...de 98. hic. io am avut un fetis sa imi iau dala cu "remove before flight". al dracu nu pot sa-l remove ca e legat de chei. e adevarat ca nici nu prea zbor eu, da sa nu mai spui la nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Ce presiune băgați în cauciucuri ? ÂŞtiu că asta depinde de mai mulți factori, dar vreau să Âştiu aproximativ cât ar trebui. Gumele's diablo strada, 2010 fabricație. Circul 90% prin oraÂş. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Fabricantul zice 2.5 cu 2.5 la mers solo, eu iti recomd un 2.1,2.2 fatza si un 2.0 spate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JerYco Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) salutare, un mic ajutor, din experiena voastra, as vrea sa bag viespea la un mic control medical si m-am tot scaldat in internetul asta ...nu ma pot decide la un priceput sau la un bun service unde as putea lasa cu incredere zburatoarea, in principiu as vrea janta fata indreptata, e forte putin stramba, schimbat cauciuc si echilibrat, o verficare geometrie cadru si alte mici piese de schimbat (reglaje ambreaj, suruburi) presupun ca e important de zis ca ar fi bine sa fie din bucuresti, restul...numai de bine sa auzim! multumesc anticipat Editat Februarie 16, 2011 de JerYco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Fabricantul zice 2.5 cu 2.5 la mers solo, eu iti recomd un 2.1,2.2 fatza si un 2.0 spate ! Producatorul recomanda 2.5 fata, 2.9 spate, indiferent daca se circula cu pasager sau fara. pe temperaturile astea, recomand si eu un 2.1 fata, 2.2-2.5 spate (depinde daca deschizi des gazul la maximum sa iti derapeze) vara la 25+ grade, merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9. Aceleasi cauciucuri le am si eu. Editat Februarie 16, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.