Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Surubelnita....in fisa...sa vezi daca iti da scanteie.

Bujiile nu erau ude, dar le-am sters si curatat cu peria

Electromotorul invarte ...sar nu "porneste". Nici rateu...nici nimic. Nu miroase a benzina....etc

Scuze...nu am vazut intrebarea. Nu eu eram cu HISS

Incearca si cu impinsul..daca nici asa n-o ia, du-o la doctor.

Mesaj completat

doi - am vazut cam peste tot sfatul - ai innecat-o, schimba bujiile.....de ce sa le schimbi? se strica daca se ud? daca le cureti si le usuci nu mai sunt bune? de unde e ideea asta? scrie undeva? eu zic ca ma pricep oarecum (la motoare in general nu neaaparat de motocicleta) si nu am auzit pana acum de asa ceva...adica de vreo douaj de ani de cand imi bag cate putin nasul. totusi nu-s expert, asa ca daca e ceva scris pe undeva, va rog sa ma luminati si pe mine.

senchiu

Multa vreme mergeam si eu pe principiul usuca-le, curata-le inca de cand aveam dacie, dar am observat ca e mult mai ok cand te lovesti de problemele astea sa le schimbi pur si simplu si scapi de bataie de cap. Cand am avut probleme cu innecatul m-am chinuit si eu sa le usuc, le-am pus la loc rateuri chestii dar tot n-a pornit.

Cand i-am pus setul nou a pornit la prima cheie. Stii cat am cu ele acum? 25000km. Sunt curios Megahertz cam cati are cu ele.

E posibil sa le mai pe alea originale de vreo 20-30k si nici macar sa nu stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ??

Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza

 

Exista aftermarket fix ca pt 2003, dreptunghiulare si cromate. Sunt fabricate de Vicma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si cu impinsul..daca nici asa n-o ia, du-o la doctor.

Mesaj completat

 

Multa vreme mergeam si eu pe principiul usuca-le, curata-le inca de cand aveam dacie, dar am observat ca e mult mai ok cand te lovesti de problemele astea sa le schimbi pur si simplu si scapi de bataie de cap. Cand am avut probleme cu innecatul m-am chinuit si eu sa le usuc, le-am pus la loc rateuri chestii dar tot n-a pornit.

Cand i-am pus setul nou a pornit la prima cheie. Stii cat am cu ele acum? 25000km. Sunt curios Megahertz cam cati are cu ele.

E posibil sa le mai pe alea originale de vreo 20-30k si nici macar sa nu stii.

 

Viespea este la garaj. Nu o am zilnic sub ochi. Asa ca imi este mai greu sa o duc la doctor.

Am sa urmez si sfatul tau si am sa cumpar un set nou.

DAR. Ideea (nelamurirea mea era urmatoarea: daca am turnat benzina direct in furtunul care duce la carburatoare....de ce nu incearca sa porneasca...sa dea macar niste rateuri ???

Editat de Megahertz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca nu miroase a benzina,ca erau uscate cand le-ai scos si ca nu iti scadea nivelul benzinei din palniutza e clar ca nu ii vine benzina. Nici cand ai desfacut surubul de drenaj la carburatoare nu a luat benzina din palniutza ?

Da drumul la toate carburatoarele si vezi daca au benzina in ele, apoi toarna tot asa cu palnie benzina, daca nu isi treage e clar ca sunt blocate plutitoarele. In cazul asta, cel mai simplu e sa le lovesti usor in bateria de carburatoare cu manerul surubelnitei. Asta e unul din dezavantajele de a lasa motorul mult timp nepornit si cu benzina in carburatoare.

Mesaj completat

Treaba cu bujiile ... daca ai o lampa cu gaz, astfel incat sa iti arda toate rezidurile nu ai nici o treaba cu ele, ideea e sa iti porneasca o data apoi o lasi sa se incalzeasca bine, se curata ele usor usor, daca o mai scoti si la un drum cat sa ajunga ele la temperatura de autocuratare nu mai ai probleme cu ele din cauza innecului.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry acu am citit, deci bujiile nu se uda. Atunci nu are rost sa iei altele, credeam ca le scoti de fiecare data ude si le cureti,usuci si pui la loc.

Robinetul pe ce pozitie mai e? on/off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

sa fi tras ceva apa din minunata noastra benzina si sa ai ceva doape de gheata?

ia incearca cu un feon sau pistol dala de caldura (da nu dat la maxim la 600 de grade), sa incalzesti carburatoarele si mai fa o proba.

adica prima oara se pare ca tre sa o faci sa benzineasca. si incearca sa pui si benzina proaspata.

daca nu iti merge nici asa si nu reusesti, pentru sambata poate facem o sesiune de brainstormig in functie de unde ai si tu mobra. io ma ofer sa vin si cu scule, si alte cele.

nu fi suparat...daca era simplu putea oricine :)

tre sa mearga pana la urma. am si manualul printat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

sa fi tras ceva apa din minunata noastra benzina si sa ai ceva doape de gheata?

ia incearca cu un feon sau pistol dala de caldura (da nu dat la maxim la 600 de grade), sa incalzesti carburatoarele si mai fa o proba.

adica prima oara se pare ca tre sa o faci sa benzineasca. si incearca sa pui si benzina proaspata.

daca nu iti merge nici asa si nu reusesti, pentru sambata poate facem o sesiune de brainstormig in functie de unde ai si tu mobra. io ma ofer sa vin si cu scule, si alte cele.

nu fi suparat...daca era simplu putea oricine :)

tre sa mearga pana la urma. am si manualul printat.

 

Va multumesc la toti.

Brainstorming cu team building. Micii ii dau eu :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare cat de greu ar fi sa o pornesti singur ... adica zilele trecute am pornit un gsxr innecat doar punandu-i bateria de pe motorul meu si dupa vreo 4 incercari a luat-o, la inceput mai timid, in 2 cilindri apoi in toti 4.

Facem ca in bancurile cu politisti "De cati politisti e nevoie sa schimbi un bec", da-i bice sigur, daca ai de unde sa ii dai curent, ai fost in stare sa ii dai rezervorul jos, benzina din carburator/carburaoare si sa ii verifici scanteia, nu vad ce nu ai fi in stare sa il pornesti sigur, doar nu e motor cu reactie. Da benzina veche jos din carburatoare, eventual colecteaz-o intr-un vas curat si vezi urme de apa, da-i benzina proaspata, daca scanteieste, benzineste tre sa porneste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema asta o sa fie discutata toata primavara, asa se intampla la carburatie.

Ai incercat sa o pornesti impinsa? Curent de la masina? Nu-mi spune ca bateria invarte, ca degeaba imi spui...stiu eu ce zic.

Mesaj completat

Se vinde: http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...c&ID=123086

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oglinzi Koso cumva ?

Pusesem ochii pe ele...dar acum daca zici ca de la 80 in sus nu te mai intelegi cu ele..:)

 

 

Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ??

Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc la toti.

Brainstorming cu team building. Micii ii dau eu :))

 

Daca e cumva pe la sfarsitul saptamanii vin eu cu masina ptr dat curent si aduc si setul meu de bujii mai vechi sa le mai schimbam intre ele.

Dar pe unde stai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi-a modificat cineva toba de fabrică?

Eu nu prea aÂş vrea s-o schimb decât pe una sub scăriță. Arată prea bine asta de fabrică s-o schimb cu una aftermarket, care după părerea mea nu se mulează lafel de bine cu aspectul codiței.

Eu mi-am pus BOS carbon si arata mult mai bine ca si aia originala, plus ca "se muleaza" mai bine, adica nu iese atata in exterior ca si cea stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oglinzi Koso cumva ?

Pusesem ochii pe ele...dar acum daca zici ca de la 80 in sus nu te mai intelegi cu ele..:D

 

 

da sunt koso si nu recomand nimanui de la 80 in sus nu mai vezi nimik in ele doar daca masina din spate are farurile aprinse ( vezi luminita de la capatul tunelului dar nu stii cat de aproape e fata de tine ) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sunt koso si nu recomand nimanui de la 80 in sus nu mai vezi nimik in ele doar daca masina din spate are farurile aprinse ( vezi luminita de la capatul tunelului dar nu stii cat de aproape e fata de tine ) :)

 

am avut o pereche identice... dar mie imi vibrau la viteza mica, prin orash, cum ieseam cu ele afara erau ok... cel putin la mine!

ele au niste surubele cu cap pt imbus prin spate si le poti strange mai bine, poate nu sunt stranse si de-aia iti vibreaza asa de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, un mic ajutor, din experiena voastra, as vrea sa bag viespea la un mic control medical si m-am tot scaldat in internetul asta ...nu ma pot decide la un priceput sau la un bun service unde as putea lasa cu incredere zburatoarea, in principiu as vrea janta fata indreptata, e forte putin stramba, schimbat cauciuc si echilibrat, o verficare geometrie cadru si alte mici piese de schimbat (reglaje ambreaj, suruburi)

 

presupun ca e important de zis ca ar fi bine sa fie din bucuresti, restul...numai de bine sa auzim!

 

 

multumesc anticipat

Editat de JerYco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabricantul zice 2.5 cu 2.5 la mers solo, eu iti recomd un 2.1,2.2 fatza si un 2.0 spate !

Producatorul recomanda 2.5 fata, 2.9 spate, indiferent daca se circula cu pasager sau fara.

pe temperaturile astea, recomand si eu un 2.1 fata, 2.2-2.5 spate (depinde daca deschizi des gazul la maximum sa iti derapeze)

vara la 25+ grade, merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9.

Aceleasi cauciucuri le am si eu.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...