Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmmm

sa fi tras ceva apa din minunata noastra benzina si sa ai ceva doape de gheata?

ia incearca cu un feon sau pistol dala de caldura (da nu dat la maxim la 600 de grade), sa incalzesti carburatoarele si mai fa o proba.

adica prima oara se pare ca tre sa o faci sa benzineasca. si incearca sa pui si benzina proaspata.

daca nu iti merge nici asa si nu reusesti, pentru sambata poate facem o sesiune de brainstormig in functie de unde ai si tu mobra. io ma ofer sa vin si cu scule, si alte cele.

nu fi suparat...daca era simplu putea oricine :)

tre sa mearga pana la urma. am si manualul printat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

sa fi tras ceva apa din minunata noastra benzina si sa ai ceva doape de gheata?

ia incearca cu un feon sau pistol dala de caldura (da nu dat la maxim la 600 de grade), sa incalzesti carburatoarele si mai fa o proba.

adica prima oara se pare ca tre sa o faci sa benzineasca. si incearca sa pui si benzina proaspata.

daca nu iti merge nici asa si nu reusesti, pentru sambata poate facem o sesiune de brainstormig in functie de unde ai si tu mobra. io ma ofer sa vin si cu scule, si alte cele.

nu fi suparat...daca era simplu putea oricine :)

tre sa mearga pana la urma. am si manualul printat.

 

Va multumesc la toti.

Brainstorming cu team building. Micii ii dau eu :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare cat de greu ar fi sa o pornesti singur ... adica zilele trecute am pornit un gsxr innecat doar punandu-i bateria de pe motorul meu si dupa vreo 4 incercari a luat-o, la inceput mai timid, in 2 cilindri apoi in toti 4.

Facem ca in bancurile cu politisti "De cati politisti e nevoie sa schimbi un bec", da-i bice sigur, daca ai de unde sa ii dai curent, ai fost in stare sa ii dai rezervorul jos, benzina din carburator/carburaoare si sa ii verifici scanteia, nu vad ce nu ai fi in stare sa il pornesti sigur, doar nu e motor cu reactie. Da benzina veche jos din carburatoare, eventual colecteaz-o intr-un vas curat si vezi urme de apa, da-i benzina proaspata, daca scanteieste, benzineste tre sa porneste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema asta o sa fie discutata toata primavara, asa se intampla la carburatie.

Ai incercat sa o pornesti impinsa? Curent de la masina? Nu-mi spune ca bateria invarte, ca degeaba imi spui...stiu eu ce zic.

Mesaj completat

Se vinde: http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...c&ID=123086

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oglinzi Koso cumva ?

Pusesem ochii pe ele...dar acum daca zici ca de la 80 in sus nu te mai intelegi cu ele..:)

 

 

Are careva dintre voi 2 buc oglinzi de hornet model 2003+++ (dreptunghiulare) care doreste sa le vanda ??

Am pus ceva after market si nu sunt multumit de ele de la 80 KM in sus vibreaza am sa atasez si o poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc la toti.

Brainstorming cu team building. Micii ii dau eu :))

 

Daca e cumva pe la sfarsitul saptamanii vin eu cu masina ptr dat curent si aduc si setul meu de bujii mai vechi sa le mai schimbam intre ele.

Dar pe unde stai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi-a modificat cineva toba de fabrică?

Eu nu prea aÂş vrea s-o schimb decât pe una sub scăriță. Arată prea bine asta de fabrică s-o schimb cu una aftermarket, care după părerea mea nu se mulează lafel de bine cu aspectul codiței.

Eu mi-am pus BOS carbon si arata mult mai bine ca si aia originala, plus ca "se muleaza" mai bine, adica nu iese atata in exterior ca si cea stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oglinzi Koso cumva ?

Pusesem ochii pe ele...dar acum daca zici ca de la 80 in sus nu te mai intelegi cu ele..:D

 

 

da sunt koso si nu recomand nimanui de la 80 in sus nu mai vezi nimik in ele doar daca masina din spate are farurile aprinse ( vezi luminita de la capatul tunelului dar nu stii cat de aproape e fata de tine ) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sunt koso si nu recomand nimanui de la 80 in sus nu mai vezi nimik in ele doar daca masina din spate are farurile aprinse ( vezi luminita de la capatul tunelului dar nu stii cat de aproape e fata de tine ) :)

 

am avut o pereche identice... dar mie imi vibrau la viteza mica, prin orash, cum ieseam cu ele afara erau ok... cel putin la mine!

ele au niste surubele cu cap pt imbus prin spate si le poti strange mai bine, poate nu sunt stranse si de-aia iti vibreaza asa de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, un mic ajutor, din experiena voastra, as vrea sa bag viespea la un mic control medical si m-am tot scaldat in internetul asta ...nu ma pot decide la un priceput sau la un bun service unde as putea lasa cu incredere zburatoarea, in principiu as vrea janta fata indreptata, e forte putin stramba, schimbat cauciuc si echilibrat, o verficare geometrie cadru si alte mici piese de schimbat (reglaje ambreaj, suruburi)

 

presupun ca e important de zis ca ar fi bine sa fie din bucuresti, restul...numai de bine sa auzim!

 

 

multumesc anticipat

Editat de JerYco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabricantul zice 2.5 cu 2.5 la mers solo, eu iti recomd un 2.1,2.2 fatza si un 2.0 spate !

Producatorul recomanda 2.5 fata, 2.9 spate, indiferent daca se circula cu pasager sau fara.

pe temperaturile astea, recomand si eu un 2.1 fata, 2.2-2.5 spate (depinde daca deschizi des gazul la maximum sa iti derapeze)

vara la 25+ grade, merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9.

Aceleasi cauciucuri le am si eu.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorul recomanda 2.5 fata, 2.9 spate, indiferent daca se circula cu pasager sau fara.

pe temperaturile astea, recomand si eu un 2.1 fata, 2.2-2.5 spate (depinde daca deschizi des gazul la maximum sa iti derapeze)

vara la 25+ grade, merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9.

Aceleasi cauciucuri le am si eu.

Corect, alea-s valorile de fabrică.

Eu am acum 2.0 față Âşi 2.2 spate. Azi noapte mi-a derapat puțin spatele, dar asfaltul era lună în zona aia. Pe temperaturile astea nici nu m-aÂş aÂştepta la cine Âştie ce performanțe. Fața e ok, n-am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! ma gandeam sa deschid un topic la service insa cred ca cel mai indicat este sa intreb aici. vreau sa montez un motor an 2003 pe un hornet 1998. a mai montat cineva? care sunt modificarile pe care trebiue sa le fac? dupa cum bine cred ca stiti, motoarele sunt putin diferite. cel din 2003 are pe capacul chiuloasei doua tuburi in schimb cel din 98 are o instalatie (ceva asemanator dar diferit) denumita in manual pair control valve. un sfat ceva? unde duc cele doua tuburi? (banuiesc ca la cutia filtrului).trebuie sa schimb si cutia filtrului de aer? am manualul modelului din 98 insa nu il am pe cel al modelului din 2003. un link ceva? orice sfat este bine primit multumesc

Mesaj completat

la sfatul unui prieten am incercat si asa insa nu porneste :bigstar:

post-47906-1297895932_thumb.jpg

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...