Nyt Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9. Depinde ce intelege fiecare prin perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Producatorul recomanda 2.5 fata, 2.9 spate, indiferent daca se circula cu pasager sau fara.pe temperaturile astea, recomand si eu un 2.1 fata, 2.2-2.5 spate (depinde daca deschizi des gazul la maximum sa iti derapeze) vara la 25+ grade, merge perfect cu recomandarile producatorului 2.5/2.9. Aceleasi cauciucuri le am si eu. Corect, alea-s valorile de fabrică. Eu am acum 2.0 față Âşi 2.2 spate. Azi noapte mi-a derapat puțin spatele, dar asfaltul era lună în zona aia. Pe temperaturile astea nici nu m-aÂş aÂştepta la cine Âştie ce performanțe. Fața e ok, n-am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 crashpaduri de unde recomandati sa cumpar? la un pret de buzunarele noastre;)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) salutare! ma gandeam sa deschid un topic la service insa cred ca cel mai indicat este sa intreb aici. vreau sa montez un motor an 2003 pe un hornet 1998. a mai montat cineva? care sunt modificarile pe care trebiue sa le fac? dupa cum bine cred ca stiti, motoarele sunt putin diferite. cel din 2003 are pe capacul chiuloasei doua tuburi in schimb cel din 98 are o instalatie (ceva asemanator dar diferit) denumita in manual pair control valve. un sfat ceva? unde duc cele doua tuburi? (banuiesc ca la cutia filtrului).trebuie sa schimb si cutia filtrului de aer? am manualul modelului din 98 insa nu il am pe cel al modelului din 2003. un link ceva? orice sfat este bine primit multumesc Mesaj completat la sfatul unui prieten am incercat si asa insa nu porneste Editat Februarie 16, 2011 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 la sfatul unui prieten am incercat si asa insa nu porneste Pai n-ai urmat instrucriunile corect. Sticlele alea trebuie sa fie pline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) la un pret de buzunarele noastre;)) Pai pentru buzunarele noastre recomand cu caldura : click On : Intra aici si zii sa iti faca....pretul il negociezi....Nu fac reclama, sunt doar un client multumit... Editat Februarie 17, 2011 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 dude...am tot cautat crashpaduri pe site-ul ala dar nu am gasit decat diverse piese metalice nu ma vazut sa scrie pe undeva ca ar face si din alte materiale si eu vreau sa le schimb pe ale ale mele, nu am nevoie de suporti , imi trebuie doar plasticele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) salutare! ma gandeam sa deschid un topic la service insa cred ca cel mai indicat este sa intreb aici. vreau sa montez un motor an 2003 pe un hornet 1998. a mai montat cineva? care sunt modificarile pe care trebiue sa le fac? dupa cum bine cred ca stiti, motoarele sunt putin diferite. cel din 2003 are pe capacul chiuloasei doua tuburi in schimb cel din 98 are o instalatie (ceva asemanator dar diferit) denumita in manual pair control valve. un sfat ceva? unde duc cele doua tuburi? (banuiesc ca la cutia filtrului).trebuie sa schimb si cutia filtrului de aer? am manualul modelului din 98 insa nu il am pe cel al modelului din 2003. un link ceva? orice sfat este bine primit multumescMesaj completat la sfatul unui prieten am incercat si asa insa nu porneste Instalatia aia PAIR.... Nu are nici o utilitate decat cea ecologigca (reduce emisiile). Motocicleta merge la fel de bine si fara sistemul ala. In restul nu stiu sa zic, dar nu cred ca ar fi vreo problema. Vezi daca pe cel din '98 aveai cablul pe kilometraj, la asta din 2002 s-ar putea sa nu ai, ci rotatiile sa fie citite direct din cutie (depinde de model, eu de exemplu am din 2000, dar nu am cablu de kilometraj). Editat Februarie 17, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 (editat) dude...am tot cautat crashpaduri pe site-ul ala dar nu am gasit decat diverse piese metalicenu ma vazut sa scrie pe undeva ca ar face si din alte materiale ...nici nu aveai cum sa gasesti man...crash-padurile sunt nimic altceva decat niste bucati de bara (metal,textolit,aluminiu,etc,etc,etc - depinde fiecare din ce crede ca e mai indicat sa fie confectionate) prelucrate pe un strung (pe strung se prelucreaza si alte materiale nu numai metale )....responsabilii site-ului postat de mine din cate stiu au acces la un strung...asta e tot...da cu telefonul si vezi daca informatia mai e buna sau nu...eu am facut la ei spre exemplu melcul care face legatura intre pinionul de atac si cablul de kilometraj...mi l-au facut din metal fata de varianta pusa de Honda din plastic (care evident in timp s-a stricat).... Crash-padurile mele (varianta beta ) sunt "confectionate" din metal exact in modul descris mai sus : iei o bara (inox de fi 40 m-am gandit eu), o dai unuia cu un strung impreuna cu desenul si in o ora le ai...asta e varianta "pentru buzunarele noastre"...... P.S. : Daca nu "stii" pe nimeni cu un strung cauta pe goagle "prelucrari mecanice prin aschiere"...vei gasi un milion de oameni ce fac asta......spor la treaba... Editat Februarie 17, 2011 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 (editat) Pai n-ai urmat instrucriunile corect. Sticlele alea trebuie sa fie pline de ieri pana azi am facut asta apoi ne-am imbatat ca porcii ca ne-am blocat in niste fire. cele trei fire galbene ce duc de la alternator la regulatorul de tensiune. mufa e prajita iar firele topite. nu stiu regulatorul daca mai e bun, scanteie nu am... ehee, distractie mare... tre sa iau toata instalatia la puricat m-ar ajuta mult un manual 2003 un link ceva? multam Editat Februarie 18, 2011 de zar916 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Crash pads de la PUIG de pe louis.eu 60 euro zic ca-i ok pentru crash pad-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 de ieri pana azi am facut asta apoi ne-am imbatat ca porcii ca ne-am blocat in niste fire. cele trei fire galbene ce duc de la alternator la regulatorul de tensiune. mufa e prajita iar firele topite. nu stiu regulatorul daca mai e bun, scanteie nu am... ehee, distractie mare... tre sa iau toata instalatia la puricat m-ar ajuta mult un manual 2003 un link ceva? multam Manual pentru 03 nu cred că o să găseÂşti. Eu am căutat, dar n-am găsit pe nicăieri. Este pentru `05 în schimb, care cred că e cam lafel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 crashpaduri, de la Radu. papucaru@yahoo.com 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 ...nici nu aveai cum sa gasesti man...crash-padurile sunt nimic altceva decat niste bucati de bara (metal,textolit,aluminiu,etc,etc,etc - depinde fiecare din ce crede ca e mai indicat sa fie confectionate) prelucrate pe un strung (pe strung se prelucreaza si alte materiale nu numai metale )....responsabilii site-ului postat de mine din cate stiu au acces la un strung...asta e tot...da cu telefonul si vezi daca informatia mai e buna sau nu...eu am facut la ei spre exemplu melcul care face legatura intre pinionul de atac si cablul de kilometraj...mi l-au facut din metal fata de varianta pusa de Honda din plastic (care evident in timp s-a stricat).... Crash-padurile mele (varianta beta ) sunt "confectionate" din metal exact in modul descris mai sus : iei o bara (inox de fi 40 m-am gandit eu), o dai unuia cu un strung impreuna cu desenul si in o ora le ai...asta e varianta "pentru buzunarele noastre"...... P.S. : Daca nu "stii" pe nimeni cu un strung cauta pe goagle "prelucrari mecanice prin aschiere"...vei gasi un milion de oameni ce fac asta......spor la treaba... multumesc. am inteles eu am din aluminiu si nu "e" bune. daca o pui jos, e bine sa alunece pe ceva plastic , textolit , nu metal . vroiam sa le schimb dar am gasit o metoda mai buna. imi iau doar capetele de schimb si le pun in capul celor de aluminiu pe care le am deja. daca nu merg plasate asa pun doar capetele cu surub si gata am gasit capete la ~100 ron , baracuda http://www.performance-shop.ro/crashpaduri...-barracuda.html is frumoase si alea de la puig. cand o sa ma mai duc in state o sa imi iau de acolo ca sunt la jumatate de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 Salut, Eu am 2003. Am manualul de 2004-2006, din cunostintele mele, versiunea 2004 este identica cu cea 2003, daca cineva stie diferit, sa spuna, sa nu derutam pe nimeni. Manualul il gasesti aici Spor la treaba de ieri pana azi am facut asta apoi ne-am imbatat ca porcii ca ne-am blocat in niste fire. cele trei fire galbene ce duc de la alternator la regulatorul de tensiune. mufa e prajita iar firele topite. nu stiu regulatorul daca mai e bun, scanteie nu am... ehee, distractie mare... tre sa iau toata instalatia la puricat m-ar ajuta mult un manual 2003 un link ceva? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 PC36 este Hornetul din 2003-2004. Deci daca ai manualul din 2004 e perfect. Se poate cumpara manualul Haynes pentru PC36, este si pe louis. Pentru manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 multumesc tuturor pentru raspunsuri. am descarcat manualul 2005, am sa il studiez putin, sper sa ma ajute! daca ma blochez pe undeva am sa mai profit de amabilitatea voastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bloo Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 ms si eu pt ideile cu crashpadurile.pana la urma cred ca o sa ii spun cuiva sa le faca la un strung. daca nu ies prea urate o sa pun si poze cu ele:))dar asta pe cand se mai incalzeste. pana una alta am mers prin oras sa ma uit de ulei de motor si am gasit cel mai ieftin castrol 10w-40sintetic pt motociclete la 42lei litrul.stiti site-uri unde este mai ieftin.eu unu un motul sau castrol as baga dar sa fie pt moto ca de masina am vazut ca este mai ieftin;;)stiu ca exista un razboi intre parerile despre uleiul auto in motocicleta:))totusi eu prefer sa pun ulei pt moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Caution all Hornet owners, they're on to us! W A S P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Ma bate gandul sa-l cumpar.Dar cred ca asta e in germana, oare in engleza n-au ? PC36 este Hornetul din 2003-2004.Deci daca ai manualul din 2004 e perfect. Se poate cumpara manualul Haynes pentru PC36, este si pe louis. Pentru manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Am doua intrebari la voi.....aveti idee modelul nou de Hornet 2007-2008 exista si in varianta de culoare gri? A doua ar fi cam cat ar costa un far nou pentru acest model? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 a lui arlequin e gri inchis, daca imi aduc bine aminte. si mai era un tip, Alex12345 pe pro-bike.ro, cu un 08 gri-argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Ma bate gandul sa-l cumpar.Dar cred ca asta e in germana, oare in engleza n-au ? Este si in engleza, gasesti pe ebay, uite link direct aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) a lui arlequin e gri inchis, daca imi aduc bine aminte. si mai era un tip, Alex12345 pe pro-bike.ro, cu un 08 gri-argintiu. eu nu am vazut hornet 2007 gri (culoarea originala pe care o are modelul 2005-2006). singurele piese vopsite gri,indiferent de culoarea motorului (negru, galben, albastru sau rosu), sunt cele doua plastice care pleaca de sub sa si ajung pana la stop , care la modelul (2008-nu sunt sigur)2009- nu mai sunt gri sunt in culoarea motorului uita-te aici http://www.hondahornet.co.uk/07hornet.html @cata: al meu este negru bro! Editat Februarie 20, 2011 de arlequin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 bro, am uitat de cand n am mai vazut-o. poate se pusese nisip pe ea cand am vaz eu ultima data. uite-l aici (postul 113, 02.iunie.2010) pe cel de pe pro-bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.