Chivu Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Eu am tot N62 de ceva timp. Rezistă destul de bine la uzură. Trebuie să ai grijă la pinlock, să o cureți frecvent pe interior Âşi sa nu freci toată ziua viziera aiurea. Mereu să strângi bine pinlock-ul pe vizieră altfel dacă va sta mai liber se va miÂşca pe vizieră Âşi ți-o va mătui. Dacă nu are, ar trebui să îi pui un dispozitiv (al cărui denumire nu-mi vine în cap acum) la bărbie să nu-ți intre vântul. Cam vâjăie vântul în interior fără ăla. Încearcă să nu umbli prea mult la aerisiri. În timp se uzează Âşi se închid/deschid foarte uÂşor. Dacă circuli iarna, pe frig, ar trebui să îi pui niÂşte bandă adezivă pe aerisirile din spate, cele ce nu se pot astupa pentru că intră frigul pe acolo. Cu cagulă e posibil să nu-l simți dar eu nu port cagulă. După ce o să te dai cu ea să-mi spui dacă îți trage capul pe spate. Poate mă înÂşel eu, dar mă cam trage destul de tare de cap din cauza vântului, peste 130-140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Dupa un sezon (in care am facut 11.000 km) ma despart cu parere de rau de Hornet. Sper ca noua proprietara sa se bucure de el (macar) asa cum am facut-o eu. Intentionez sa revin la o cilindree mai mare. Ce mi-a placut : designul, manevrabilitatea, consumul. Ce nu mi-a placut : motor lipsit de viata sub 6000 rpm, rezervor foarte mic, zgomotul ambreiajului la ralanti. Mi-as fi dorit : rezervor mai mare, cric central, protectie la vant (parbizele pe naked imi fac zgomot in casca- la Fazer nu am avut problema asta), furca reglabila, mai mult cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan100 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Intentionez in vara sa imi cumpar o Honda Hornet de 600, insa inainte am cateva intrebari... 1. Ii Hornetul de 600 prea puternic pentru un incepator ?(experienta de 2 ani jumate pe B, nu stiu daca conteaza) 2. Este greu de intretinut din punct de vedere financiar : pret cauciucuri, ulei, kit lant , etc (sunt student) Am 1.80 si 65 de kg , fac 21 de ani in vara . O sa folosesc motocicleta mai mult in oras (Cluj Napoca/Alba Iulia) . Nu am experienta pe scutere sau alte motociclete, insa consider ca sunt destul de cumpatat. Ar fi o alegere buna?Vreau sa il achizitionez second pentru ca nu imi permit unul nou. Stiu ca sunt multi care au intrebat inainte, am citit destule pagini din topic (nu am apucat sa citesc nici un sfert ), insa vreau sa fiu sigur ca o sa fie o decizie buna daca il cumpar. Multumesc anticipat, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Intentionez in vara sa imi cumpar o Honda Hornet de 600, insa inainte am cateva intrebari... salut, eu am inceput pe hornet, de la zero, anul trecut si mi se pare o alegere excelenta. iti spun si eu cum mi s-a spus si mie la vremea respectiva, pt ca s-a dovedit a fi adevarat: "nu e prea puternica pt un incepator cu capul pe umeri". trage tare sus in ture, iar daca nu urci pana acolo e destul de cuminte. mie mi se pare destul de predictibila, repet, daca stii ca te poti abtine cand este cazul. eu majoritatea kilometrilor i-am facut in bucuresti si mi se pare super-manevrabila in trafic. iar, pe mine, experienta cu masina m-a ajutat foarte mult - anticipezi altfel traficul, te poti pune mereu in 'locul' celui de la volan,etc. despre intretinere nu pot zice mare lucru, a mea a fost noua si in afara de revizii nu i-am facut nimic. in alta dezordine de idei, am si eu cateva intrebari pt hornetistii cu tobe (cat mai permisive) after-market, viespile cu injectie in mod special. - pt cei care au schimbat doar finala, a fost nevoie sa faceti si alte modificari? (remap la injectie, filtru de aer sport, etc) - in afara de sunet, s-a mai schimbat ceva la motor? - ati apucat sa faceti mai multi km cu noua toba? influenteaza in vreun fel, in timp, fiabilitatea motorului? mersi :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 @bogdan100 1. Si eu am inceput anul trecut tot pe hornet, dar dupa 8 ani de B (si vreo 3 ani de scuter plus ocazional alte motociclete de 600-oricum, putin).Ajuta foarte mult experienta acumulata la volan pt anticiparea corecta a traficului, insa nu te ajuta deloc pentru anticiparea reactiilor motocicletei. Alea le inveti de la 0 dupa ce incepi sa te dai. Daca esti cumpatat, nu e prea puternica. Pana pe la 5-6000 de ture, nu-ti dai seama ce ai sub tine, peste 6000 parca e alta motocicleta. Si eu am folosit-o tot prin Cj si Ab(dar si la drumuri mai lungi), iar in oras se descurca de minune. La drum lung te cam bate vantul, dar daca nu treci de 120-140 e ok. 2. Dpdv financiar conteaza foarte mult cum o prinzi. Daca are toate schimbate, amani putin cheltuielile cu cauciucuri, lant, placute(uleiul si filtrele ar fi recomandat sa le schimbi indiferent cum sunt cand iei motoreta, ca sa fii sigur-costa intre 200 si 300 de lei, depinde ce-ti alegi). Daca trebuie sa schimbi mai multe, kitul de lant este aprox 120-150 eur-depinde ce iti pui, placutele fata+spate 250-300 de lei(toate), cauciucurile-depinde ce-ti alegi-noi, setul costa 200-250 eur, sh gasesti in stare buna pe la 250-400 de lei setul. Preturile pot varia, dar cele prezentate sunt aproximative ca sa-ti faci o idee. Mai conteaza si cati km vei face, fiindca benzina s-a scumpit destul de mult in ultima vreme si asta poate sa te afecteze mai mult decat schimbatul consumabilelor Daca te vei hotari sa iei hornet, sigur o sa-ti placa, iar aici pe forum vei gasi raspunsuri la toate intrebarile viitoare(daca vei avea). Mare atentie cand o cumperi! deschide ochii bine ca sa nu deschizi pusculita Daca ai si alte intrebari, nu ezita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 1. Ii Hornetul de 600 prea puternic pentru un incepator ?(experienta de 2 ani jumate pe B, nu stiu daca conteaza)2. Este greu de intretinut din punct de vedere financiar : pret cauciucuri, ulei, kit lant , etc (sunt student) vreau sa fiu sigur ca o sa fie o decizie buna daca il cumpar. 1. Nu-l tura peste 6000 rpm pana nu te inveti cu el. Asta ca si putere. La inaltimea ta nu ar trebui sa fie o problema manevrele la viteza mica insa o sa stai cam ghemuit. 2. E o motocicleta foarte fiabila. Preturile la consumabile sunt ca la toate celelalte motociclete. Poti sa fii sigur ca e o decizie mai mult decat buna. Mi-as lua oricand un hornet. (Am avut 2 horneturi 600 - cu care am facut 20 mii km-si un hornet 900- cu care am facut 30 mii km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Poate să îmi spună cineva care e dinstanța dintre maneta de frână Âşi manÂşon, cu reglajul dat pe minim ? Cred că maneta mea e puțin îndoită spre față. E pe poziția minimă Âşi vreau să fie mai aproape de manÂşon. Nu pot să trag suficient de repede levierul cu un deget pe poziția în care este acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Intentionez in vara sa imi cumpar o Honda Hornet de 600, insa inainte am cateva intrebari... Ca o observatie, daca ai permisul de mai putin de 2 ani nu prea e legal pe hornet, in caz de accident o furi chiar daca esti nevinovat. Eu 2 ani am stat cu stress. in rest e ok motorul foarte fiabil n-am schimbat nimic in el si are 59k parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan100 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Va multumesc mult pentru raspunsuri . Nu stiu ce sa aleg intre bandit si hornet. totusi cred ca o sa ma orientez pe Hornet. Ma cunosc si stiu ca sunt cumpatat, insa e important sa vad ce "talent" o sa am pe moto.O sa caut o scoala auto in cluj unde au motocicleta naked sa vad cum ma descurc. daca o sa mai am intrebari o sa va scriu Multumesc inca o data pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Intentionez in vara sa imi cumpar o Honda Hornet de 600, insa inainte am cateva intrebari... Da,e una dintre cele mai bune alegeri pt incepatori,mai ales in Rom.F fiabila,motorul nu pica never,chiar si ambreiajul si cutia sunt mult mai solide decat la altele,nu ai dc sa-ti faci griji daca iei una exploatata normal.niste crash-pad-uri n-ar strica daca esti incepator.Puncte slabe :suspensie mai hmm,soft sa zicem dar oricum ok si frane la fel,mai soft Poate să îmi spună cineva care e dinstanța dintre maneta de frână Âşi manÂşon, cu reglajul dat pe minim ? Eu am modelul '98 care nu are reglaj...in manual nu am gasit nika,dar eu am primul manual,pt '98,pdf bineinteles. Oricum cine are nevoie de manual sa-mi dea pm sa il trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Ca o observatie, daca ai permisul de mai putin de 2 ani nu prea e legal pe hornet, in caz de accident o furi chiar daca esti nevinovat.Eu 2 ani am stat cu stress. A zis ca va implini 21 de ani in vara, asa ca nu se aplica interdictia referitoare la primii 2 ani. Art. 38 din Regulament 1. Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25 kW sau un raport putere/greutate care depaseste 0, 16 kW/kg ori o motocicleta cu atas cu un raport putere/greutate care depaseste 0, 16 kW/kg, numai daca are o experienta de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 @ cataaaa : Eu am schimbat tobele la R1(care e pe injectie) si se intampla in felul urmator : - Daca schimbi doar finala nu ai nici o problema cu ECU-ul pt ca finala e dupa sonda lambda.Nu sunt necesare alte modificari,remap,etc,poti lasa totul stock. - Comportamentul motorului se schimba in bine in sensul ca urca mai repede in ture,mai ales ca la Hornet toba aia gatuie rau motorul care nu e unul rau. - Toba nu influenteaza in vreun fel fiabilitatea motorului,insa creste consumul cu 0.5-1L/100km.Aa,si iti da dureri de cap daca nu e o toba cat de cat,daca toba e smechera (vezi Akrapovic,Yoshi,Arrow,etc) o sa sune bine dar nu deranjant la drum lung Ca o observatie, daca ai permisul de mai putin de 2 ani nu prea e legal pe hornet, in caz de accident o furi chiar daca esti nevinovat.Eu 2 ani am stat cu stress. Tu crezi ca gaborii au stat ei sa citeasca tot decretu si stiu ei faza asta?Ii supraestimezi,relax.La fel ma stresam si eu pana m-a oprit unu si dupa ce a vazut ca totu e in regula mi-a zambit si mi-a marturisit ca nu era sigur daca sa ma opreasca sau nu pt ca nu stia "daca pentru astea fara carene si mai mici asa,ca a ta,iti trebuie permis...".El credea ca e vreo mobra de 50,cand a vazut ca motoru e de 600cc a ramas prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) 1. Nu-l tura peste 6000 rpm pana nu te inveti cu el. Asta ca si putere. La inaltimea ta nu ar trebui sa fie o problema manevrele la viteza mica insa o sa stai cam ghemuit. 2. E o motocicleta foarte fiabila. Preturile la consumabile sunt ca la toate celelalte motociclete. Poti sa fii sigur ca e o decizie mai mult decat buna. Mi-as lua oricand un hornet. (Am avut 2 horneturi 600 - cu care am facut 20 mii km-si un hornet 900- cu care am facut 30 mii km) 1)asta nu tare o inteleg,pe bune.care e faza cu 6000rpm?viespea incepe sa prinda viata daca dai de gaz de la 7000 daca e sa o luam pe ture.puterea maxima e la 12k rpm,cuplul la 10k rpm.si pana la 6000rpm poti sa te omori daca tragi ca animalu.eu zic ca e mai important CUM trage de gaz,adica ori nebuneste(zice ca nu e cazul) ori liniar....in al doilea caz poa` sa traga linistit cat crede ca se simte.nu cred ca tu ai stat pana in 6000rpm juma de an sau catva pana te-ai acomodat ...com` on.sa fim realisti 2)corect! @bogdan1000:maestre,ia linistit viespe ca incepator.zici ca ai capul pe umeri,in acest caz te vei intelege de minune din toate punctele de vedere.la inaltimea si kilele tale singura problema s-ar putea sa fie vantul sa nu te ia de pe motor(glumesc evident).bafta la achizitie si sa revii cu poze cu bijuteria Editat Martie 4, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Poate să îmi spună cineva care e dinstanța dintre maneta de frână Âşi manÂşon, cu reglajul dat pe minim ? Cred că maneta mea e puțin îndoită spre față. E pe poziția minimă Âşi vreau să fie mai aproape de manÂşon. Nu pot să trag suficient de repede levierul cu un deget pe poziția în care este acum. Am fost la garaj si am masurat (cu rigla cu care masor intinderea lantului ). La reglaj minim, distanta intre manson si cel mai apropiat punct de pe levier (acolo unde vine degetul aratator) e de 5 cm. Eu o tin la 6,5 cm, sa prinda mai repede, si o ajung fara probleme cu doua degete. Eu am capatat un (prost?) obicei, chiar si la drum lung, in afara orasului tot tin 2 degete pe levierul de frana, pentru a scurta timpul de reactie in cazul in care apare neprevazutul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Atâta timp cât nu strângi brusc frâna în caz de nevoie, cât să te pună jos e un obicei relativ bun, mai puțin pe serpentine când s-ar putea să te încurce. Eu deobicei trag frâna cu un deget, dar cu levierul aÂşa depărtat îmi e greu. O să măsor azi disntanța. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) Eu am capatat un (prost?) obicei, chiar si la drum lung, in afara orasului tot tin 2 degete pe levierul de frana, pentru a scurta timpul de reactie in cazul in care apare neprevazutul. Da nu-i un obicei prost, asa se face, frana cu 2 degete: aratator si inelar. Si eu tin amandoua degetele TOT TIMPUL pe frana (si piciorul pregatit sa actionez pedala de frana), mai ales in oras. In afara doar cand sunt pe langa masini, curbe si alte situatii in care trebuie sa franezi. Nu cu toate, ca sa tragi ca ciobanul si nici cu unul! daca tragi cu un deget si iti scapa maneta? sau daca nu apuci sa prinzi bine de ea si nu mai ai timp sa potrivesti degetul? Uitati-va si la motogp, toti trag frana cu 2 degete, ambreiajul la fel. Editat Martie 4, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Omu vrea sa zica ca tot timpul isi odihneste 2 degete pe maneta de frana, chiar si cand nu franeaza, ca sa aiba timpul de reactie mai scurt....si nu aratatorul si inelarul, ci aratatotul si mijlociul Iar la MotoGP, face fiecare cum ii vine...Stoner foloseste doar mijlociul....acuma nu mai stiu...la frana sau la ambreiaj... Oricum varianta cea mai buna de franare zic eu ca e cea cu aratatorul si mijlociul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 salut, eu trag de levier cu toata mana "ca ciobanul" (cum observa user-ul garcia), si este foarte eficient: pot sa aplic atata forta cat imi doresc si pot sa dozez corect intensitatea. am mers cu leviere scurte si este aceeasi situatie, chiar daca apas levierul doar cu 2 degete imi pozitionez mana si execut miscarea tot ca atunci cand am levier lung (pentru 4 degete). e drept ca nu ma dau race (nu stiu adik cum!?!?) si poate de-aia nu am reusit sa-mi dau seama ca reactionezi mai repede la franare cu doua degete decat cu toata mana. bafta si merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 salut,eu trag de levier cu toata mana "ca ciobanul" (cum observa user-ul garcia), si este foarte eficient: pot sa aplic atata forta cat imi doresc si pot sa dozez corect intensitatea. am mers cu leviere scurte si este aceeasi situatie, chiar daca apas levierul doar cu 2 degete imi pozitionez mana si execut miscarea tot ca atunci cand am levier lung (pentru 4 degete). e drept ca nu ma dau race (nu stiu adik cum!?!?) si poate de-aia nu am reusit sa-mi dau seama ca reactionezi mai repede la franare cu doua degete decat cu toata mana. bafta si merci! pai reactionezi mai repede pentru ca esti cu 2 degete pe levier. daca franezi cu toata mana de regula mana nu o tii pe levier si dureaza pana apuci levierul. nu stiu despre ce forta vorbesti ca eu la franare pot sa folosesc si un deget fara probleme. la ambreiaj e altceva dar la franare daca strang frana prea zdravan ma duc in cap rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) Atunci când nu frânez, degetul ma ajută să simt poziția accelerației si scap mai greu mâna în gaz. Când trec peste denivelări fară nici un deget începe să smuncească accelerația. Astăzi măsor distanța să văd dacă are rost să schimb maneta sau nu. Nu folosesc toate degetele nici la stoppie. Folosind toate degetele nu mai am nici un reper ca să Âştiu unde anume e levierul față de manÂşon. Mesaj completat Distanța e de vreo 4,5cm, deci e ok. Va trebui să mă obiÂşnuiesc cu maneta aÂşa. Astăzi i-am făcut consumul după sincronizarea carburatoarelor. E mult mai bine, de la 9,3 la 7,2% e cale lungă Editat Martie 5, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Astăzi i-am făcut consumul după sincronizarea carburatoarelor. E mult mai bine, de la 9,3 la 7,2% e cale lungă Asta e consumul in oras? Sau mixt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Asta e consumul in oras? Sau mixt? În oraÂş 90km Âşi 10km înafară undeva între 140-170. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Astăzi i-am făcut consumul după sincronizarea carburatoarelor. E mult mai bine, de la 9,3 la 7,2% e cale lungă i-am facut si eu schimbul de ulei/filtre + curatare/reglare/sincronizare dar nu am apucat sa vad consumul. inainte consumam un 6-6.5/ 100km . sper sa nu ma trezesc si eu cu 7% sau chiar mai mult . cred ca s-a mai discutat despre becuri... ma gandesc sa-mi pun un xenon dar nu vreau sa iau de pe forum la bucata pentru ca ce am vazut la vanzare sunt numai tziganii . eu am H4 si ma gandeam ca poate mai gasesc pe cineva sa luam in 2 un set si sa ni le montam noi . de fapt le montez eu ca nu e nici o smecherie . este cineva interesat ? http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...n-h4-55w-9-16-v 68 euroi inseamna maxim 150 ron de caciula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) i-am facut si eu schimbul de ulei/filtre + curatare/reglare/sincronizare dar nu am apucat sa vad consumul. inainte consumam un 6-6.5/ 100km . sper sa nu ma trezesc si eu cu 7% sau chiar mai mult . cred ca s-a mai discutat despre becuri... ma gandesc sa-mi pun un xenon dar nu vreau sa iau de pe forum la bucata pentru ca ce am vazut la vanzare sunt numai tziganii . eu am H4 si ma gandeam ca poate mai gasesc pe cineva sa luam in 2 un set si sa ni le montam noi . de fapt le montez eu ca nu e nici o smecherie . este cineva interesat ? http://bluexenon.ro/produse/xenon/kituri-i...n-h4-55w-9-16-v 68 euroi inseamna maxim 150 ron de caciula Ma batea si pe mine un gand dar nu stiu cat de mult se merita. Daca ai farul clasic cu un bec H4 cum e si la cb500 sunt bani aproape aruncati. Mare diferenta nu o sa fie, farul e mare, oglinda la fel si iti difuzeaza lumina in loc sa ti-o concentreze intr-un singur loc si in final o sa ai o lumina alba si un pic mai puternica decat cea data de H4. Editat Martie 6, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Ma batea si pe mine un gand dar nu stiu cat de mult se merita. Daca ai farul clasic cu un bec H4 cum e si la cb500 sunt bani aproape aruncati. Mare diferenta nu o sa fie, farul e mare, oglinda la fel si iti difuzeaza lumina in loc sa ti-o concentreze intr-un singur loc si in final o sa ai o lumina alba si un pic mai puternica decat cea data de H4. eu am modelul S cu far mai patratos. problema la becul care il am acum este ca e chior de tot , in rest faza lunga pare sa bata unde trebuie, faza scurta e imprastiata bine pe strada, etc daca dau banii pe un bec bun , tot dau 50 ron . ce imi e 50 ce imi e 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.