SwatGuard Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Salutare, As dori sa cumpar manualul de reparatii de la Haynes. Aveti idee unde l-as putea gasi prin Bucuresti ? Multam anticipat Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Este si pe louis si pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Multumesc. Pe Louis duce cam 130 RON luat prin kronau.Mult prea mult.Mai ales ca din cate am vazut sunt in germana. Pe eBay, ceva mai ieftin, aproximativ 90 RON, cu tot cu transport. P.S : m-am abonat la contul tau de youtube.Frumoase filmulete faci cu camera aia Este si pe louis si pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Salutare tuturor , de cateva zile sunt si eu posesor de hornet (anu 2000)si am o curiozitate in legatura cu motocicleta , are ceva daca merg in ture mici cu motorul ? adica prin oras sa merg in turatii de pana la 4~5000 rpm ? sau trebuie sa o tin in ture mai mari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Este obligatoriu sa o tii numai in 12000 de ture, altfel se caleaza motorul Acu lasand gluma la o parte mergi cu ce viteza/turatie e necesar, de la 3000 la 6000 sau 5000 sau 12000, e problema ta, nu vad de ce ar fi o problema sa mergi la turatii mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 am inteles , intrebam pt ca m-am luat in gura cu chivu , ca nu domnle , nu ai voie sa o tii in ture mici ca se duce motorul , se depune calamina peste tot , ca ti se afuma bujiile , ca stric motorul in cateva mii de km , si ca o sa am un consum de imi fac cruce la benzinarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 am inteles , intrebam pt ca m-am luat in gura cu chivu , ca nu domnle , nu ai voie sa o tii in ture mici ca se duce motorul , se depune calamina peste tot , ca ti se afuma bujiile , ca stric motorul in cateva mii de km , si ca o sa am un consum de imi fac cruce la benzinarie te dai cum crezi si cum vrei nu se duce nici un motor in cateva mii si alte traznai.ca mai trebuie din cand in cand cate un cox,asta e drept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 am inteles , intrebam pt ca m-am luat in gura cu chivu , ca nu domnle , nu ai voie sa o tii in ture mici ca se duce motorul , se depune calamina peste tot , ca ti se afuma bujiile , ca stric motorul in cateva mii de km , si ca o sa am un consum de imi fac cruce la benzinarie Bă, tu eÂşti bătut în cap. Eu ți-am zis să n-o mai ții într-a6a la 60 la oră. Ca deobicei tre' să-ți explic de 3 ori să pricepi odată ce vreau să-ți spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) da ce naiba are ma daca o tin intr-a6a la 60 la ora ??? tuseste ? Editat Mai 7, 2011 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Cumpar cheie bruta Honda hornet 2003 (e cea cu chip inauntru) Daca stie cineva de unde as putea sa o iau, sa-mi dea un PM. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 da ce naiba are ma daca o tin intr-a6a la 60 la ora ??? tuseste ? Sa sti ca va tusi dupa ce ii dai turatie eu am patit... oricum merge fiecare cum vrea, dar dupa parerea mea hornetul nu are ce cauta sub 4000-5000 rpm. Eu l-as tine de la 7-8k in sus dar mnoh... scumpa benzina Apropo si eu am auzit ca motorul are de suferit daca il tii subturat(de la mecanic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Salut Am si eu un Hornet din 2000 . Acul turometrului functioneaza normal dar acul care afiseaza temperatura nu se clinteste deloc. O idee unde as putea sa ma uit sau de unde sa apuc problema. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Sa sti ca va tusi dupa ce ii dai turatie eu am patit... oricum merge fiecare cum vrea, dar dupa parerea mea hornetul nu are ce cauta sub 4000-5000 rpm. Eu l-as tine de la 7-8k in sus dar mnoh... scumpa benzina Apropo si eu am auzit ca motorul are de suferit daca il tii subturat(de la mecanic). Cum să aibe de suferit? Astea n-au moarte, sunt Honda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Turbosuflantele motoarelor diesel se zice ca au de suferit de la motorul tinut subturat, insa benzinarele nu cred...nu am auzit....se poate, dar nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) am mai intebat si eu pe cineva si am aflat ca nu prea e recomandat sa il tin in ture mici , pt ca motorul trage greu ( chiar daca nu pare ) deoarece nu are turatie , daca nu are turatie , automat pompa de ulei nu baga ulei cum trebuie , daca nu ai ulei ok , nu ai ungere ok , daca nu ai ungere ........ ce as mai vrea sa stiu: - cat naiba are rezorvorul la hornet 600 ( anu 2000 ) si de cat e rezerva -ce placute sa ii pun pe spate ? ( eu as vrea nissin dar sunt 200 si ceva de lei , am avut o data pe varadero carbone lorraine care s-au dus in 4 mii si mi-a stricat discu de frana , am gasit o groaza de variante pt hornet , dar nu stiu de care ) Editat Mai 7, 2011 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Se simte o vibratie ciudata cand motorul e subturat....aia e de evitat. Hornetul 600 din 2000 are rezervorul de 16 litri, din care rezerva e de 3 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 hmmmm ciudat pt ca penultima data cand am intrat pe rezerva , am bagat 10 L de benzina , azi am intrat iar , sa vad cat bag maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 am mai intebat si eu pe cineva si am aflat ca nu prea e recomandat sa il tin in ture mici , pt ca motorul trage greu ( chiar daca nu pare ) deoarece nu are turatie , daca nu are turatie , automat pompa de ulei nu baga ulei cum trebuie , daca nu ai ulei ok , nu ai ungere ok , daca nu ai ungere ........ ce as mai vrea sa stiu: - cat naiba are rezorvorul la hornet 600 ( anu 2000 ) si de cat e rezerva -ce placute sa ii pun pe spate ? ( eu as vrea nissin dar sunt 200 si ceva de lei , am avut o data pe varadero carbone lorraine care s-au dus in 4 mii si mi-a stricat discu de frana , am gasit o groaza de variante pt hornet , dar nu stiu de care ) Eu am pus SBS acu 9000 km, acu vreau sa pun si pe fata..parca 120 sau 150 am dat pe set.. Pompa de ulei iti baga ulei si la 1500 de ture aka relanti deci asta ca n-ar baga ulei ca lumea mi se pare basm, iar bujiile cred ca ajung la temperatura de autocuratare ca sa nu se depuna calamina. Azi am reusit sa reglez ca lumea relantiul la vreo 1400(multumesc pentru lamurirea cu suruburile alea) si am mutat releul de la locul lui, pina in codita. Ce am observat dupa mutarea releului e ca nu mai incarca cu 14.6 ci cu 14.4 sau 14.3, poate e mai mare rezistenta firelor ca am adaugat vreo 1,5 metri de cablu. 2. Releul se incinge destul de tare iar in codita nu stiu unde sa-l pun ca sa se raceasca cat de cat. acum ajunge la 80+ grade. ma gandesc sa-i pun un ventilator de sursa sa-l sufle incontinuu. Daca a mai mutat cineva releul, il rog sa ma lamureasca si pe mine unde anume l-a fixat. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Eu am pus SBS acu 9000 km, acu vreau sa pun si pe fata..parca 120 sau 150 am dat pe set.. Pompa de ulei iti baga ulei si la 1500 de ture aka relanti deci asta ca n-ar baga ulei ca lumea mi se pare basm, iar bujiile cred ca ajung la temperatura de autocuratare ca sa nu se depuna calamina. Azi am reusit sa reglez ca lumea relantiul la vreo 1400(multumesc pentru lamurirea cu suruburile alea) si am mutat releul de la locul lui, pina in codita. Ce am observat dupa mutarea releului e ca nu mai incarca cu 14.6 ci cu 14.4 saui 14.3, poate e mai mare rezistenta firelor ca am adaugat vreo 1,5 metri de cablu. 2. Releul se incinge destul de tare iar in codita nu stiu unde sa-l pun ca sa se raceasca cat de cat. acum ajunge la 80+ grade. ma gandesc sa-i pun un ventilator de sursa sa-l sufle incontinuu. Daca a mai mutat cineva releul, il rog sa ma lamureasca si pe mine unde anume l-a fixat. Mersi. Practic vrei sa spui acum ca pompa de ulei dintr-un motor care intra pe rosu la 10.500 spre exemplu o sa dea aceeasi cantiate de ulei pe circuitul de ungere si la 1.000 de turatii si la 10.000 ... daca il tii la 2.000 de ture cu a 6-a fortezi destul de tare motorul cu o ungere deficitara pentru sarcina care o suporta. Cunosc o persoana care a mancat copt un motor in 1 an, tot asa mergand "la consum". Iar cu bujiile alea ... crezi ca daca tragi de motor la o turatie aproape cat cea a relanti-ului ajung bujiile la temperatura de autocuratare ??? mai baga o fisa Revenind la problemele tale ... la motoarele mai noi releele se pun de obicei la exterior jos, in fata motorului ori in spate, cum la honda intra direct mufa in releu nu poti sa il pui jos sau intr-o zona prea expusa, eventual ai putea sa incerci sa izolezi mufa cu ceva silicon, oricum undeva la exterior cred ca ar fi perfect, inca ceva, incearca sa il prinzi de sasiu undeva, el se foloseste de sasiu ca sa se mai raceasca, daca nu ai posibilitatea sa il prinzi de sasiu prinde-i macar un radaitor de procesor ceva(cu sau fara cooler). Editat Mai 7, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Recomand SBS cu caldura. -ce placute sa ii pun pe spate ? ( eu as vrea nissin dar sunt 200 si ceva de lei , am avut o data pe varadero carbone lorraine care s-au dus in 4 mii si mi-a stricat discu de frana , am gasit o groaza de variante pt hornet , dar nu stiu de care ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Practic vrei sa spui acum ca pompa de ulei dintr-un motor care intra pe rosu la 10.500 spre exemplu o sa dea aceeasi cantiate de ulei pe circuitul de ungere si la 1.000 de turatii si la 10.000 ... daca il tii la 2.000 de ture cu a 6-a fortezi destul de tare motorul cu o ungere deficitara pentru sarcina care o suporta. Cunosc o persoana care a mancat copt un motor in 1 an, tot asa mergand "la consum". Iar cu bujiile alea ... crezi ca daca tragi de motor la o turatie aproape cat cea a relanti-ului ajung bujiile la temperatura de autocuratare ??? mai baga o fisa Revenind la problemele tale ... la motoarele mai noi releele se pun de obicei la exterior jos, in fata motorului ori in spate, cum la honda intra direct mufa in releu nu poti sa il pui jos sau intr-o zona prea expusa, eventual ai putea sa incerci sa izolezi mufa cu ceva silicon, oricum undeva la exterior cred ca ar fi perfect, inca ceva, incearca sa il prinzi de sasiu undeva, el se foloseste de sasiu ca sa se mai raceasca, daca nu ai posibilitatea sa il prinzi de sasiu prinde-i macar un radaitor de procesor ceva(cu sau fara cooler). Nu are cum sa dea aceeasi cantitate de ulei, dar pentru fiecare plaja de turatie in parte 10000 vs 1000 cred ca e suficienta. Daca ar cum zi tu, cand as lasa prea mult motorul la relanti ar fi la fel de rau pentru el? La urma urmei nu cred ca motorul la 3000 in a doua se unge diferit de la 3000 in a 5-a...cred ca se unge la fel. Mai degraba sa dauneze vibratiile asupra motorului si distributiei dar eu unul nu-mi fac griji de genul, o tin intre 4000-6000 cam asta e plaja de oras. Cat priveste releul cred ca m-am legat fara sa ma doara, sper numai sa merite efortul. E mai buna ideea cu un cooler de procesor+vent chiar am unul functional acasa, dar sa vad si cat spatiu pot sa fac sub codita sa incapa toata magauaia. Sa-l fixez pe cadru n-am gasit prea mult loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Ce am observat dupa mutarea releului e ca nu mai incarca cu 14.6 ci cu 14.4 sau 14.3, poate e mai mare rezistenta firelor ca am adaugat vreo 1,5 metri de cablu. 2. Releul se incinge destul de tare iar in codita nu stiu unde sa-l pun ca sa se raceasca cat de cat. acum ajunge la 80+ grade. ma gandesc sa-i pun un ventilator de sursa sa-l sufle incontinuu. Daca a mai mutat cineva releul, il rog sa ma lamureasca si pe mine unde anume l-a fixat. Mersi. Eu am pus cooler pe releul regulator. Se încinge, dar nu lafel de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Nu are cum sa dea aceeasi cantitate de ulei, dar pentru fiecare plaja de turatie in parte 10000 vs 1000 cred ca e suficienta. Daca ar cum zi tu, cand as lasa prea mult motorul la relanti ar fi la fel de rau pentru el? La urma urmei nu cred ca motorul la 3000 in a doua se unge diferit de la 3000 in a 5-a...cred ca se unge la fel. Mai degraba sa dauneze vibratiile asupra motorului si distributiei dar eu unul nu-mi fac griji de genul, o tin intre 4000-6000 cam asta e plaja de oras. Cat priveste releul cred ca m-am legat fara sa ma doara, sper numai sa merite efortul. E mai buna ideea cu un cooler de procesor+vent chiar am unul functional acasa, dar sa vad si cat spatiu pot sa fac sub codita sa incapa toata magauaia. Sa-l fixez pe cadru n-am gasit prea mult loc Una e sa stea motorul la 1400 si sa mearga in gol si alta e sa il tii cu a 6-a la 1400 de ture in sarcina, crezi ca motorul merge in aceleasi conditii in situatiile date mai sus ?? Crezi ca cu a 6-a in sarcina la 1400 de ture mai e ungerea aia indeajuns de buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salut, as dori sa achizitionez un Hornet acuma as avea o dilema, am observat ca producatorul a adus ceva imbunatatiri Hornetului din 2005 (bord schimbat, furca usd). Nu stiu ce sa fac care modele sunt mai bune cele din 2004 sau 2005, eu sincer l-as prefera pe cel din 2004 imi place foarte mult bordu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Una e sa stea motorul la 1400 si sa mearga in gol si alta e sa il tii cu a 6-a la 1400 de ture in sarcina, crezi ca motorul merge in aceleasi conditii in situatiile date mai sus ?? Crezi ca cu a 6-a in sarcina la 1400 de ture mai e ungerea aia indeajuns de buna? Deja vorbim de conditii extreme. Oricum discutia pe care o avem nu duce spre nimic constructiv. Eu am pus cooler pe releul regulator. Se încinge, dar nu lafel de tare. Ca o curiozitate unde l-ai fixat sub codita? si de unde ai tras curent? De la contact? Ma gandeam sa trag de la pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.