Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc.

Pe Louis duce cam 130 RON luat prin kronau.Mult prea mult.Mai ales ca din cate am vazut sunt in germana.

Pe eBay, ceva mai ieftin, aproximativ 90 RON, cu tot cu transport.

 

P.S : m-am abonat la contul tau de youtube.Frumoase filmulete faci cu camera aia :huh:

 

Este si pe louis si pe ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor , de cateva zile sunt si eu posesor de hornet (anu 2000)si am o curiozitate in legatura cu motocicleta , are ceva daca merg in ture mici cu motorul ? adica prin oras sa merg in turatii de pana la 4~5000 rpm ? sau trebuie sa o tin in ture mai mari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este obligatoriu sa o tii numai in 12000 de ture, altfel se caleaza motorul :huh:

Acu lasand gluma la o parte mergi cu ce viteza/turatie e necesar, de la 3000 la 6000 sau 5000 sau 12000, e problema ta, nu vad de ce ar fi o problema sa mergi la turatii mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles , intrebam pt ca m-am luat in gura cu chivu , ca nu domnle , nu ai voie sa o tii in ture mici ca se duce motorul , se depune calamina peste tot , ca ti se afuma bujiile , ca stric motorul in cateva mii de km , si ca o sa am un consum de imi fac cruce la benzinarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles , intrebam pt ca m-am luat in gura cu chivu , ca nu domnle , nu ai voie sa o tii in ture mici ca se duce motorul , se depune calamina peste tot , ca ti se afuma bujiile , ca stric motorul in cateva mii de km , si ca o sa am un consum de imi fac cruce la benzinarie

 

:huh: :crack: :moron: te dai cum crezi si cum vrei nu se duce nici un motor in cateva mii si alte traznai.ca mai trebuie din cand in cand cate un cox,asta e drept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles , intrebam pt ca m-am luat in gura cu chivu , ca nu domnle , nu ai voie sa o tii in ture mici ca se duce motorul , se depune calamina peste tot , ca ti se afuma bujiile , ca stric motorul in cateva mii de km , si ca o sa am un consum de imi fac cruce la benzinarie

Bă, tu eÂşti bătut în cap. Eu ți-am zis să n-o mai ții într-a6a la 60 la oră. Ca deobicei tre' să-ți explic de 3 ori să pricepi odată ce vreau să-ți spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce naiba are ma daca o tin intr-a6a la 60 la ora ??? tuseste ?

 

Sa sti ca va tusi dupa ce ii dai turatie ;) eu am patit... oricum merge fiecare cum vrea, dar dupa parerea mea hornetul nu are ce cauta sub 4000-5000 rpm. Eu l-as tine de la 7-8k in sus dar mnoh... scumpa benzina :(

 

Apropo si eu am auzit ca motorul are de suferit daca il tii subturat(de la mecanic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa sti ca va tusi dupa ce ii dai turatie ;) eu am patit... oricum merge fiecare cum vrea, dar dupa parerea mea hornetul nu are ce cauta sub 4000-5000 rpm. Eu l-as tine de la 7-8k in sus dar mnoh... scumpa benzina :(

 

Apropo si eu am auzit ca motorul are de suferit daca il tii subturat(de la mecanic).

Cum să aibe de suferit? Astea n-au moarte, sunt Honda .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai intebat si eu pe cineva si am aflat ca nu prea e recomandat sa il tin in ture mici , pt ca motorul trage greu ( chiar daca nu pare ) deoarece nu are turatie , daca nu are turatie , automat pompa de ulei nu baga ulei cum trebuie , daca nu ai ulei ok , nu ai ungere ok , daca nu ai ungere ........

 

ce as mai vrea sa stiu:

- cat naiba are rezorvorul la hornet 600 ( anu 2000 ) si de cat e rezerva

-ce placute sa ii pun pe spate ? ( eu as vrea nissin dar sunt 200 si ceva de lei , am avut o data pe varadero carbone lorraine care s-au dus in 4 mii si mi-a stricat discu de frana , am gasit o groaza de variante pt hornet , dar nu stiu de care )

Editat de marius_vararu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai intebat si eu pe cineva si am aflat ca nu prea e recomandat sa il tin in ture mici , pt ca motorul trage greu ( chiar daca nu pare ) deoarece nu are turatie , daca nu are turatie , automat pompa de ulei nu baga ulei cum trebuie , daca nu ai ulei ok , nu ai ungere ok , daca nu ai ungere ........

 

ce as mai vrea sa stiu:

- cat naiba are rezorvorul la hornet 600 ( anu 2000 ) si de cat e rezerva

-ce placute sa ii pun pe spate ? ( eu as vrea nissin dar sunt 200 si ceva de lei , am avut o data pe varadero carbone lorraine care s-au dus in 4 mii si mi-a stricat discu de frana , am gasit o groaza de variante pt hornet , dar nu stiu de care )

Eu am pus SBS acu 9000 km, acu vreau sa pun si pe fata..parca 120 sau 150 am dat pe set..

 

Pompa de ulei iti baga ulei si la 1500 de ture aka relanti deci asta ca n-ar baga ulei ca lumea mi se pare basm, iar bujiile cred ca ajung la temperatura de autocuratare ca sa nu se depuna calamina.

 

Azi am reusit sa reglez ca lumea relantiul la vreo 1400(multumesc pentru lamurirea cu suruburile alea) si am mutat releul de la locul lui, pina in codita.

Ce am observat dupa mutarea releului e ca nu mai incarca cu 14.6 ci cu 14.4 sau 14.3, poate e mai mare rezistenta firelor ca am adaugat vreo 1,5 metri de cablu.

2. Releul se incinge destul de tare iar in codita nu stiu unde sa-l pun ca sa se raceasca cat de cat. acum ajunge la 80+ grade. ma gandesc sa-i pun un ventilator de sursa sa-l sufle incontinuu. Daca a mai mutat cineva releul, il rog sa ma lamureasca si pe mine unde anume l-a fixat. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus SBS acu 9000 km, acu vreau sa pun si pe fata..parca 120 sau 150 am dat pe set..

 

Pompa de ulei iti baga ulei si la 1500 de ture aka relanti deci asta ca n-ar baga ulei ca lumea mi se pare basm, iar bujiile cred ca ajung la temperatura de autocuratare ca sa nu se depuna calamina.

 

Azi am reusit sa reglez ca lumea relantiul la vreo 1400(multumesc pentru lamurirea cu suruburile alea) si am mutat releul de la locul lui, pina in codita.

Ce am observat dupa mutarea releului e ca nu mai incarca cu 14.6 ci cu 14.4 saui 14.3, poate e mai mare rezistenta firelor ca am adaugat vreo 1,5 metri de cablu.

2. Releul se incinge destul de tare iar in codita nu stiu unde sa-l pun ca sa se raceasca cat de cat. acum ajunge la 80+ grade. ma gandesc sa-i pun un ventilator de sursa sa-l sufle incontinuu. Daca a mai mutat cineva releul, il rog sa ma lamureasca si pe mine unde anume l-a fixat. Mersi.

 

Practic vrei sa spui acum ca pompa de ulei dintr-un motor care intra pe rosu la 10.500 spre exemplu o sa dea aceeasi cantiate de ulei pe circuitul de ungere si la 1.000 de turatii si la 10.000 ... daca il tii la 2.000 de ture cu a 6-a fortezi destul de tare motorul cu o ungere deficitara pentru sarcina care o suporta. Cunosc o persoana care a mancat copt un motor in 1 an, tot asa mergand "la consum".

Iar cu bujiile alea ... crezi ca daca tragi de motor la o turatie aproape cat cea a relanti-ului ajung bujiile la temperatura de autocuratare ??? mai baga o fisa ;)

 

Revenind la problemele tale ... la motoarele mai noi releele se pun de obicei la exterior jos, in fata motorului ori in spate, cum la honda intra direct mufa in releu nu poti sa il pui jos sau intr-o zona prea expusa, eventual ai putea sa incerci sa izolezi mufa cu ceva silicon, oricum undeva la exterior cred ca ar fi perfect, inca ceva, incearca sa il prinzi de sasiu undeva, el se foloseste de sasiu ca sa se mai raceasca, daca nu ai posibilitatea sa il prinzi de sasiu prinde-i macar un radaitor de procesor ceva(cu sau fara cooler).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand SBS cu caldura.

 

-ce placute sa ii pun pe spate ? ( eu as vrea nissin dar sunt 200 si ceva de lei , am avut o data pe varadero carbone lorraine care s-au dus in 4 mii si mi-a stricat discu de frana , am gasit o groaza de variante pt hornet , dar nu stiu de care )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic vrei sa spui acum ca pompa de ulei dintr-un motor care intra pe rosu la 10.500 spre exemplu o sa dea aceeasi cantiate de ulei pe circuitul de ungere si la 1.000 de turatii si la 10.000 ... daca il tii la 2.000 de ture cu a 6-a fortezi destul de tare motorul cu o ungere deficitara pentru sarcina care o suporta. Cunosc o persoana care a mancat copt un motor in 1 an, tot asa mergand "la consum".

Iar cu bujiile alea ... crezi ca daca tragi de motor la o turatie aproape cat cea a relanti-ului ajung bujiile la temperatura de autocuratare ??? mai baga o fisa ;)

 

Revenind la problemele tale ... la motoarele mai noi releele se pun de obicei la exterior jos, in fata motorului ori in spate, cum la honda intra direct mufa in releu nu poti sa il pui jos sau intr-o zona prea expusa, eventual ai putea sa incerci sa izolezi mufa cu ceva silicon, oricum undeva la exterior cred ca ar fi perfect, inca ceva, incearca sa il prinzi de sasiu undeva, el se foloseste de sasiu ca sa se mai raceasca, daca nu ai posibilitatea sa il prinzi de sasiu prinde-i macar un radaitor de procesor ceva(cu sau fara cooler).

 

Nu are cum sa dea aceeasi cantitate de ulei, dar pentru fiecare plaja de turatie in parte 10000 vs 1000 cred ca e suficienta. Daca ar cum zi tu, cand as lasa prea mult motorul la relanti ar fi la fel de rau pentru el? La urma urmei nu cred ca motorul la 3000 in a doua se unge diferit de la 3000 in a 5-a...cred ca se unge la fel.

Mai degraba sa dauneze vibratiile asupra motorului si distributiei dar eu unul nu-mi fac griji de genul, o tin intre 4000-6000 cam asta e plaja de oras.

 

Cat priveste releul cred ca m-am legat fara sa ma doara, sper numai sa merite efortul. E mai buna ideea cu un cooler de procesor+vent chiar am unul functional acasa, dar sa vad si cat spatiu pot sa fac sub codita sa incapa toata magauaia. Sa-l fixez pe cadru n-am gasit prea mult loc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am observat dupa mutarea releului e ca nu mai incarca cu 14.6 ci cu 14.4 sau 14.3, poate e mai mare rezistenta firelor ca am adaugat vreo 1,5 metri de cablu.

2. Releul se incinge destul de tare iar in codita nu stiu unde sa-l pun ca sa se raceasca cat de cat. acum ajunge la 80+ grade. ma gandesc sa-i pun un ventilator de sursa sa-l sufle incontinuu. Daca a mai mutat cineva releul, il rog sa ma lamureasca si pe mine unde anume l-a fixat. Mersi.

Eu am pus cooler pe releul regulator. Se încinge, dar nu lafel de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are cum sa dea aceeasi cantitate de ulei, dar pentru fiecare plaja de turatie in parte 10000 vs 1000 cred ca e suficienta. Daca ar cum zi tu, cand as lasa prea mult motorul la relanti ar fi la fel de rau pentru el? La urma urmei nu cred ca motorul la 3000 in a doua se unge diferit de la 3000 in a 5-a...cred ca se unge la fel.

Mai degraba sa dauneze vibratiile asupra motorului si distributiei dar eu unul nu-mi fac griji de genul, o tin intre 4000-6000 cam asta e plaja de oras.

 

Cat priveste releul cred ca m-am legat fara sa ma doara, sper numai sa merite efortul. E mai buna ideea cu un cooler de procesor+vent chiar am unul functional acasa, dar sa vad si cat spatiu pot sa fac sub codita sa incapa toata magauaia. Sa-l fixez pe cadru n-am gasit prea mult loc :(

 

Una e sa stea motorul la 1400 si sa mearga in gol si alta e sa il tii cu a 6-a la 1400 de ture in sarcina, crezi ca motorul merge in aceleasi conditii in situatiile date mai sus ?? Crezi ca cu a 6-a in sarcina la 1400 de ture mai e ungerea aia indeajuns de buna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as dori sa achizitionez un Hornet acuma as avea o dilema, am observat ca producatorul a adus ceva imbunatatiri Hornetului din 2005 (bord schimbat, furca usd). Nu stiu ce sa fac care modele sunt mai bune cele din 2004 sau 2005, eu sincer l-as prefera pe cel din 2004 imi place foarte mult bordu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e sa stea motorul la 1400 si sa mearga in gol si alta e sa il tii cu a 6-a la 1400 de ture in sarcina, crezi ca motorul merge in aceleasi conditii in situatiile date mai sus ?? Crezi ca cu a 6-a in sarcina la 1400 de ture mai e ungerea aia indeajuns de buna?

 

Deja vorbim de conditii extreme. Oricum discutia pe care o avem nu duce spre nimic constructiv.

 

Eu am pus cooler pe releul regulator. Se încinge, dar nu lafel de tare.

Ca o curiozitate unde l-ai fixat sub codita? si de unde ai tras curent? De la contact? Ma gandeam sa trag de la pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...