tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 53172MY5C61 asta e codul, e un nimic de bani nou, adica 10 euro si ceva fara tva, mergi si comandal unde iti e mai aproape. Cam de aceeasi problema ne lovim si noi la CB 500, care de altfel are suportul identic cu cel de la hornet, cand scapi motorul pe stanga intr-o anumita pozitie se rupe suportul ... mersi! il aveam fisurat de cand am cumparat moto si l-am rupt eu intentionat pt ca incepuse sa vibreze si mi-era frica sa nu pierd oglinda! nu-l poate comanda nimeni de pe aici de pe louis sau mai stiu de pe unde impreuna cu comanda lui si sa imi trimita si mie asta ramburs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Thks de link-uri.O sa-l pun pe prost sa-mi cumpere scaritze originale,chiar daca motorul e din 98,nu vreau toate cacaturile de aftermarket "reising". Adica prost sunt eu ca dau motorul la un prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 mersi! il aveam fisurat de cand am cumparat moto si l-am rupt eu intentionat pt ca incepuse sa vibreze si mi-era frica sa nu pierd oglinda! nu-l poate comanda nimeni de pe aici de pe louis sau mai stiu de pe unde impreuna cu comanda lui si sa imi trimita si mie asta ramburs? Ala e codul de piesa OEM, nu e cod de louis. Daca vrei ti-l pot comanda eu doar ca o sa dureze un pic si mai costa si transportul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Salut. Cine stie cu ce placute vine hornetu din fabrica? Eu cand le-am schimbat erau Brembo, dar nu cred ca alea erau tocmai din fabrica. O sa pun cateva poze cu munca mea din ultima vreme. Coolerul e inca in teste dar se descurca minunat. Iar suportul de topcase mai are nevoie de un strat de vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Cel mai probabil vine cu nissin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Ala e codul de piesa OEM, nu e cod de louis. Daca vrei ti-l pot comanda eu doar ca o sa dureze un pic si mai costa si transportul ... trimite un mail pe racheta23@yahoo.com cu pretul la care ajunge piesa la tine te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Salut. Cine stie cu ce placute vine hornetu din fabrica? Eu cand le-am schimbat erau Brembo, dar nu cred ca alea erau tocmai din fabrica. O sa pun cateva poze cu munca mea din ultima vreme. Coolerul e inca in teste dar se descurca minunat. Iar suportul de topcase mai are nevoie de un strat de vopsea. Foarte bună ideea cu montarea releului pe stânga. Dacă e pe dreapta, căldura degajată de galeria de evacuare urcă fix la releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Foarte bună ideea cu montarea releului pe stânga. Dacă e pe dreapta, căldura degajată de galeria de evacuare urcă fix la releu. sunteti chiar comici cei care va bateti capul cu tot felul de sistem cu coolere si pozitionari interesante pt releu.oare acolo in fata unde l-au pus aia care au gandit motoreta nu e bine?sau mergeti pe vorba aia:releul e problematic la hornet ca se incinge si crapa?la motoare de 7-10 ani(majoritatea) aveti impresia ca va tine o mie de ani?fluxul de aer in in fata oare e mai mic decat poate produce un cooler amarat de calculator?dar fiecare cu treaba lui...noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Pai tinand cont ca dupa 2002 l-au mutat pe codita ma gandesc ca nu e bine. Dar daca ar fi sa ma iau dupa ce zici 10 ani cat a rezistat un releu acolo e destul de mult. La urma urmei cred ca tine si de om, mie de exemplu imi place sa experimentez, asa invat si chestii, care nu prea le stiam inainte sa am probleme cu releul. Nu sunt genul care ma multumesc sa merg in service si atat. Foarte bună ideea cu montarea releului pe stânga. Dacă e pe dreapta, căldura degajată de galeria de evacuare urcă fix la releu. A fost mai degraba faza ca pe dreapta nu aveam pozitie asa buna, da acolo am mutat cutia de sigurante si a incaput la fix. Oricum releul ala e fier beton, am incercat sa-l sparg sa ma uit prin el nici o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burningzoul Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Daca are cineva bord complet pentru Hornet 2001 astept un PM, as fi interesat , va multumesc pentru intelegere, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salut. Cine stie cu ce placute vine hornetu din fabrica? Eu cand le-am schimbat erau Brembo, dar nu cred ca alea erau tocmai din fabrica. O sa pun cateva poze cu munca mea din ultima vreme. Coolerul e inca in teste dar se descurca minunat. Iar suportul de topcase mai are nevoie de un strat de vopsea. Din fabrica, Honda pune placute Nissin...foarte bune, din cate stiu eu. Dar Brembo sunt si mai bune parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Cam da, dar nu ma mai ajung cu banii, mai ales dupa ultimele ispravi cu baterie+ releu. Apropo daca e cineva interesat am comandat de pe un site 2 perechi de placute SBS fata la 226 roni si am inteles ca primesc si discount de 10% la 2 bucati cumparate. Deci pretul total ar fi 200 roni, livrare gratuita in bucuresti, cel mai bun pe care am putut sa-l gasesc(nu fac reclama, dar daca vrea cineva adresa sitului, va dau pe pm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Care imi ziceti si mie va rog cam la ce pret as putea vinde o evacuare stock de Hornet 600 (1998-2002)? As vrea sa imi pun o evacuare MIVV, si sa o vand pe cea stock. E vorba doar de partea finala: toba si galeria pana in zona unde se monteaza cu colierul acela (slip-on). Are si protectia pt caldura, bineinteles, si este in stare impecabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Care imi ziceti si mie va rog cam la ce pret as putea vinde o evacuare stock de Hornet 600 (1998-2002)? As vrea sa imi pun o evacuare MIVV, si sa o vand pe cea stock. E vorba doar de partea finala: toba si galeria pana in zona unde se monteaza cu colierul acela (slip-on). Are si protectia pt caldura, bineinteles, si este in stare impecabila. Pai lumea ajunsese sa dea evacuari pe cateva beri, deoarece lumea isi cumpara tobe after-market, si nimeni nu isi cumpara tobe stock, plus dat fiin faptul c ala accident de regula toba ramane intacta, exista un excedent de tobe stock pe o piata cu o cerere foarte mica, ceea ce face ca pretul lor sa fie foooooarte mic, asa ca nu te baza pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Din ciclul asa nu Editat Iunie 8, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 M-ai facut si pe mine ) .Le-am schimbat acum vreo 3-4 sap .Sa inteleg ca tot SBS ti-ai luat si tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Din ciclul asa nu Am scos niÂşte plăcuțe de pe motoreta unuia, erau fără pic de carne, freca fier pe fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Am scos niÂşte plăcuțe de pe motoreta unuia, erau fără pic de carne, freca fier pe fier. Sunt curios cum frana? M-ai facut si pe mine ) .Le-am schimbat acum vreo 3-4 sap .Sa inteleg ca tot SBS ti-ai luat si tu ? Da, sincer diferenta intre ferodo si SBS m-a ajuns doar 30 de lei de set. Eu zic ca merita. Ca si uzura au 25k si erau ceva uzate cand am luat motoru. Cred ca brembo merita fiecare banut (da sa-i ai mai intai - astea uzate au fost brembo) Editat Iunie 8, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Se pare ca trebuie sa schimb si eu cel putin la un etrier pe fata. Ceva sugestii de la cei care au rascolit recent internetul ? Cred ca o sa ma orientez in primul rand dupa pret. Numarul de kilometri pe care voi il mentionati e de domeniul SF-ului pentru mine Voi de unde ati cumparat ? Si inca o curiozitate: cum convingi surubul ala de trece prin gaurile de la placute sa iasa ? Am rasucit deja un inbus fara sa reusesc sa-l clintesc la niciunul dintre etrierii fata. Editat Iunie 8, 2011 de brain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Daca te hotarasti la SBS, iti recomand eu un magazin online...100 roni setul m-a ajuns. motodiscount ii zice si au preturi mai tari chiar si decat motovip. Am lovit usor inbusul cu podul palmei la unul si cu o cheie franceza la altul, daca nu iese nici asa baga niste WD40 si incearca dupa aia. Mai greu a iesit capacul, ala pe care il scoti cu surubelnita. Editat Iunie 8, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Sunt curios cum frana? Frâna nu prea era, scârțâia Âşi se auzea cum se hârjâie. Oricum era frâna pe spate. Suruburile de la etrieri se desfac greu Âşi pe față Âşi pe spate. Unde e imbus nu e nici o problemă, puțin wd40 Âşi un imbus bun rezolvă problema. E mai complecat unde trebuie desfăcut cu Âşurubelnița. E nevoie de o Âşurubelniță care să intre la fix, Âşi pe lungime Âşi pe lățile. O poziție bună Âşi apăsat cu forță. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Se pare ca trebuie sa schimb si eu cel putin la un etrier pe fata. . sa nu schimbi doar la un etrier daca te apuci sa schimbi schimba la ambii, nu e recomandat pentru ca se vor toci diferit placutele ca sa nu mai zic ca daca ai altfel de placute frana va fi diferita pe etrieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Straic stie cati nervi am bagat in suruburile de la etriere.Capacele alea 2 de la suprafata le-am distrus pe amandoua.Surubul care tine placutele l-am scos cu WD si niste inbusuri mai de Doamne-ajuta, ca alea la 4 lei din Kaufland s-au rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Hai sa va zic cum am facut eu cu ele. Am o surubelnita cu maner detasabil, care se poate prinde intr-o cheie franceza sau patent si astfel maresti forta cu care poti desface surubul. Cand am vazut ca nu pot cu manerul normal am incercat asa si a iesit din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 bai fratilor, unde gasesc si eu scarite pentru pasager. am cautat SH si nu am gasit iar noi nu am gasit niciunele care sa se potriveasca . de fapt am gasit unele ...mov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.