Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Fratilor la mine de la 120-130 in sus se strica toata distractia.Nu am parbriz, inca.Cu mersul pe rezervor, parca nu ma simt in siguranta, in oglinzi nu mai vad calumea, parca stau cum n-ar trebui.

 

Am postat si mai sus, mai postez odata, am si eu nevoie de surubelul acela care regleaza cablul de ambreiaj, cel care intra in suportul manetei.Am fost azi la kronaumoto dar ce aveau ei pe stoc erau prea mici.Daca stiti un magazin ceva care vinde asa ceva, eventual daca aveti voi de vanzare...v-as fi recunoscator.

 

Asfalt uscat si numai bine

 

 

 

Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras.

Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor la mine de la 120-130 in sus se strica toata distractia.Nu am parbriz, inca.Cu mersul pe rezervor, parca nu ma simt in siguranta, in oglinzi nu mai vad calumea, parca stau cum n-ar trebui.

:ok: true

Si asta e valabil pentru toti care au naked, fara parbriz sau alte protectii la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi prietene tu ti-ai facut cont aici pe forum sa-ti promovezi produsele alea, water injection, sau dupa tine wathr sau wather? :)

Normal ca devine lumea ironica la baliverne.

Sa fim seriosi, nu iti iei motor de 100cp fie el hornet sau altceva ca sa te plangi ca iti consuma CA UN MOTOR.

 

Apropo eu nu inteleg voi chiar faceti consumul de fiecare data cand iesito cu motorul?

Altceva mai placut nu aveti de facut? Vizionat peisaje, etc.

Niciodata nu am facut consumul la hornet de cand il am.

Pentru ce?

Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras.

Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc

 

 

viteza mea afara din localitati este 150 la ora constant dar as putea sa merg si mai tare...la inceput cand mi-am luat motoru asta asa ziceam si eu ca ma ia vantul pe sus dar pe urma a devenit o placere mersul cu viteza cu un naked; l-am cumparat hornetul din italia cu ~17500 km la bord si acum am cu el ~54500! asa ca prtofitati de timpul frumos si bagati km! v-am pupat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci eu fie am capu prea mare, fie gatu prea subtire, fie ditamai casca :P

 

viteza mea afara din localitati este 150 la ora constant dar as putea sa merg si mai tare...la inceput cand mi-am luat motoru asta asa ziceam si eu ca ma ia vantul pe sus dar pe urma a devenit o placere mersul cu viteza cu un naked; l-am cumparat hornetul din italia cu ~17500 km la bord si acum am cu el ~54500! asa ca prtofitati de timpul frumos si bagati km! v-am pupat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine mă deranjează parbrizul. După 200 începe să facă turbulenţe chiar şi lipit de rezervor. Prefer să merg fără. Contează foarte foarte mult ce cască ai. Vântul nu e o problemă cel puţin pentru mine la nivelul pieptului, ci la nivelul capului. Am o cască nu foarte aerodinamică şi îmi cam rupe gâtul dacă merg tare la drum lung. M-am dat cu un xlite, nu ştiu ce model şi a fost mult mai bine.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine mă deranjează parbrizul. După 200 începe să facă turbulențe chiar Âşi lipit de rezervor. Prefer să merg fără. Contează foarte foarte mult ce cască ai. Vântul nu e o problemă cel puțin pentru mine la nivelul pieptului, ci la nivelul capului. Am o cască nu foarte aerodinamică Âşi îmi cam rupe gâtul dacă merg tare la drum lung. M-am dat cu un xlite, nu Âştiu ce model Âşi a fost mult mai bine.

 

corect!!!CASCA FACE DIFERENTA! in primul an de viespe aveam un gunoi de casca,parca ma lua dracu de la 120kmh.urmatorii 2 ani un shoei care si-a facut treaba bine de tot.acum un shark rsr2(top de gama de la ei) cu care stau lejer pe motor la orice viteza,nu ma simt incomodat cu absolut nimic.chiar imi place peste 150kmh :bounce:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

casca cu care sa dat chivu e casca mea , e un x-lite x-801R , si intradevar pana acum ma deranja vantu foarte tare , dar cand am schimbat casca , parca nu mai bate vantu deloc , eu unu nu am probleme cu vantu , dar am si un parbriz de la puig , dar pentru o calatorie cat mai palcuta ma las putin spre rezervor , nu stau drept pe motor cum stau in oras .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e pe naked dar eu si cu bagaje(ca in poza) merg cu 180 si nu ma deranjeaza vantul. dupa 180 e altceva trebuie sa ma las pe rezervor cat de cat iar daca am bagaj pe rezervor e mai greu.

 

casca e un Shoei RF1100. cu o casca mai veche nici nu pot sa merg cu viteza mai mare din cauza zgomotului :)

post-746-0-73475400-1308742686_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primele iesiri pe viespe, la viteze de peste 130 - 140 km/h mi s-a parut oribil.

Acum m-am mai obisnuit. In pozitia normala de condus (adica in bataia vantului :laugh: ) am mers si cu 200 km/h.

Lipit de rezervor i-am dat si 240 km/h.

E adevarat insa...conteaza f mult si casca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm.

matale ai furtun de silicon?

daca da, da si tu un pont....de unde?, cat? etc..

sarumana. :friends:

 

imi cer scuze ca te dezamagesc e doar un furtun ordinar de gradina pus de fostu proprietar pt ca cica dadea bine :(

dar bine ca ai zis ca exista si ceva mai bun decat cel original :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea cu lichidele in general si lichidul de frana in particular este ca sunt INCOMPRESIBILE, de aceea daca "dadea pe afara" cum zici tu (adica sa mai scoti lichid din rezervorul de frana), mergeai cu frana pusa tot timpul. Regleaza maneta din rotita si poti sa o faci cum vrei tu.

Cred ca avea nevoie de rodaj acu se misca mai bine. Am incercat si cu surubul de ghidaj dar nu m-a ajutat.

 

@ danny_nt

 

are instructiuni,

http://www.velleman.eu/downloads/1/pmlcdpmlcdlpmledpmled5gbnlfresd.pdf

exista 4 modele, 2 pe LED si 2 pe LCD, eu am luat LCD, nu ai nevoie de iluminare, ca nu te uiti tot timpul la el, altfel poti sa il iei pe cel cu LED-uri.

Sunt doua rezistente pentru a-l trece pe 20V, RB = 9.9Mohm si RA = 100kohm, se gaseste si "kitul" de rezistente (6 buc.) tot la ei, la vreo 4-5 lei.

 

Sa-mi arati si mie cum a iesit. Cand imi fac putin timp ma duc si eu la magazin. Vreau sa-mi iau doua sa pun si pe masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Daca cunoaste cineva posesorul hornet-ului negru cu nr de inmatriculare B 19 CHO , sa-l anunte ca motoreta a cazut azi noapte de pe cric, pe masina unui politist de la sectia 7 (teiul doamnei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai misca nimeni nimic? Eu am revenit la amplasarea originala a releului, se pare ca respectivul cooler pe la amiaza la 30 de grade devenea ineficient si crescuse si rezistenta pe circuit. Am curatat si contactele si incarca fix ca in carte acum :D

Nimeni n-a mai stricat nimic pe la motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un hornet nu are ce sa se strice :rolleyes: doar poate excepti sau putin ghinion :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai misca nimeni nimic? Eu am revenit la amplasarea originala a releului, se pare ca respectivul cooler pe la amiaza la 30 de grade devenea ineficient si crescuse si rezistenta pe circuit. Am curatat si contactele si incarca fix ca in carte acum :D

Nimeni n-a mai stricat nimic pe la motor?

Eu am rupt oglinda stanga de la rabatari excesive (am modelul carenat) si am comandat alta de louis, ieri mi-a venit, si cand o montam, de idiot ce sunt, am scapat-o jos si s-a crapat. Asta am mai stricat eu pe la motor:P

 

In alta ordine de idei se aude din ce in ce mai tare lantul de distributie, si ma gandesc sa schimb uleiul, ca poate s-o fi subtiat si el, dar imi dau seama ca va vei o zi cand va trebui sa schimb intinzator+patina+lant, ceea ce e foarte scump cu piesele OEM (duce la 240 de euro doar pe piese + manopara).

 

Intrebarea mea este, a schimbat cineva distributia la Hornet? Cat ati dat pe piese si cat ati dat pe manopera.

Dupa ce ati schimbat, zgomotul a disparut complet, iar motocicleta mergea la fel de bine? (eu sunt reticent la umbaltul efectiv in motor)

 

Hornetul meu are vreo 63.000 km pe motor, si sezonul asta o sa mai fac cel putin 5.000, iar la anul as vrea sa bag o tura prin Europa si parca nu as vrea sa ma lase pe drum.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la al meu se aude din cand in cand distributia. imi zicea un mecanic ca nu ae rost sa ma complic si ca trebuuie schimbat doar intinzatorul ca cica asta e singura problema.

230e nu dau nici daca ma bati, mai bine iau un motor sh de rezerva si il tin pt piese :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă iei motor sh, pentru distribuție în primă fază, s-ar putea ca după 5000km să înceapă iar să îți zornăie distribuția. Nu Âştiu dacă o să găseÂşti pe cineva care să fie de acord să desfaci motorul sa vezi uzura lanțului.

 

@mettal85 Âşi-a schimbat un prieten întinzător Âşi lanț pe un f3 Âşi a dat undeva la vreo 7-800lei. Patina nu cred că va trebui s-o schimbi. La Hornet e uÂşor de schimbat că nu trebuie dat jos motorul din cadru. E suficient loc să scoți capacul de chiulasă.

La câți kilometri recomandă manualul schimbarea dinstribuției ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, m-am gandit si eu la asta cu motorul SH, dar intinzatorul odata armat nu il mai poti reutiliza.

Si eu am citi prin topicurile din afara ca problema este strict la intinzator si OEM ala este 85 euro, dar problema este daca tii mult lantul slabit, se intinde/uzeaza si el, si s-ar putea pe urma dupa ce schimbi intinzatorul, in continuare sa se auda (mai putin, dar sa se auda).

 

mai este varianta cu intinzatorul "manual" adica ceva de genul asta

!CDgICOwBWk~$(KGrHqIOKpUE0UZfYNU9BNOz2FKkRw~~_35.JPG

insa am inteles ca e problematic ca el tensioneaza tot timpul constant, in timp ce motorul la diverse temperaturi ar avea nevoie de tensiuni diferite, exact asta face cam-tensionerul = intinzatorul de lant, care are un resort care impinge exact cu cat trebuie, dar cu timpul se slabeste.

 

@chivu nu am gasit in manual la cat terbuie schimbat, si cum la masini un lant de distributie de duce peste 120k (lant, nu curea!), banuiesc ca la motor ar trebui sa fie comparabil.

La motocicletele care nu au problema asta tine o viata lantul ala.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...