Garcya Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Auzi prietene tu ti-ai facut cont aici pe forum sa-ti promovezi produsele alea, water injection, sau dupa tine wathr sau wather? Normal ca devine lumea ironica la baliverne. Sa fim seriosi, nu iti iei motor de 100cp fie el hornet sau altceva ca sa te plangi ca iti consuma CA UN MOTOR. Apropo eu nu inteleg voi chiar faceti consumul de fiecare data cand iesito cu motorul? Altceva mai placut nu aveti de facut? Vizionat peisaje, etc. Niciodata nu am facut consumul la hornet de cand il am. Pentru ce? Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras. Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Auzi prietene tu ti-ai facut cont aici pe forum sa-ti promovezi produsele alea, water injection, sau dupa tine wathr sau wather? Normal ca devine lumea ironica la baliverne. Sa fim seriosi, nu iti iei motor de 100cp fie el hornet sau altceva ca sa te plangi ca iti consuma CA UN MOTOR. Apropo eu nu inteleg voi chiar faceti consumul de fiecare data cand iesito cu motorul? Altceva mai placut nu aveti de facut? Vizionat peisaje, etc. Niciodata nu am facut consumul la hornet de cand il am. Pentru ce? Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras. Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc Pai consumul il fac din curiozitate, foarte simplu, la fiecare plin resetez ceasul "mic", ca sa stiu cata benzina am in rezervor, la plin impart nr_litr_nr_kilometri, in timp ce imi da bonuletul de la casa de marcat si imipune stampila pe el. Si imi foloseste pentru estimare. Vreau sa fac o tura de 2500 km in vara asta mai dintr-o bucata, si atunci devine important consumul, dar in oras, nu incerc sa il reduc, ca diferentele de consum sunt mici, iar diferentele de placeri sunt mari. In afara orasului, e alta poveste. Cu viteza, stiu ca ai interbat de posesorii de naked, dar nici pe S nu e super distractie de la 160km/h in sus. Insa un 150-160 cu parbriz double-bubble singur pe motor si usor aplecat pe rezrvor am mers zeci de kilometri fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Nu merg constant doar cand se gaseste vreunu ca sa ma agaseze. Mergeam cu 120 si-mi dadea flashuri, 150 flashuri, l-am pierdut pe la 170 si din inertie am bagat pina la 190, dar nu toata ziua am chef de alergat, dupa cum zici pe distante mai lungi e obositor. In schimb acceleratiile sunt bestiale, la fiecare semafor ii dau pina pe rosu si apoi o las incet spre 60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Nu merg constant doar cand se gaseste vreunu ca sa ma agaseze. Mergeam cu 120 si-mi dadea flashuri, 150 flashuri, l-am pierdut pe la 170 si din inertie am bagat pina la 190, dar nu toata ziua am chef de alergat, dupa cum zici pe distante mai lungi e obositor. In schimb acceleratiile sunt bestiale, la fiecare semafor ii dau pina pe rosu si apoi o las incet spre 60. parca am fi frati, mici exceptii ) . daca tot am ajuns la 190 (eu chiar nu am probleme cu vantul) hai sa-i dau pana pe la 250 sa se mai dezmorteasca . referitor la consum la fel ca Alexei, ii fac consumul asa cand intreaba careva sau cand ma intreb oare pana unde ajung cu benzina pe care o am la plecatul de la semafor, plec doar dupa ce m-am uitat de 3-4 ori ca nu trece vreun berbec pe rosu...dupa care plec si eu agale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Scuzati-ma nu o sa mai scriu aici vad ca multi sint ironici si mai se veda ca va dati cu biciclete nu cu o motocicleta.Dti cox o ora in oras cu acelerati puternice reduci la fel si i sa vezi cit poate sa consume . buey nene....pune-ti tu WATHR INJECTION si spune-ne apoi cum a fost .daca tie iti consuma 16l/100km am un sfat mai bun..e si mai practic si mai ieftin: cumpara-ti un pachet de chibrite,scoti ceva benzina(daca ti-a mai ramas dupa fabulosul consum de 16) da-i foc si ia-ti altceva.si lasa-ne pe noi sa ne dam cu "bicicletele" noastre de 90 si ceva de cai ps:si cand o sa scrii corect poate revii sa ne zici cum a fost cu WATHER INJECTION-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 parca am fi frati, mici exceptii ) . daca tot am ajuns la 190 (eu chiar nu am probleme cu vantul) hai sa-i dau pana pe la 250 sa se mai dezmorteasca . referitor la consum la fel ca Alexei, ii fac consumul asa cand intreaba careva sau cand ma intreb oare pana unde ajung cu benzina pe care o am la plecatul de la semafor, plec doar dupa ce m-am uitat de 3-4 ori ca nu trece vreun berbec pe rosu...dupa care plec si eu agale Sa iesim zilele astea la o tura ca deacu mere motoru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Fratilor la mine de la 120-130 in sus se strica toata distractia.Nu am parbriz, inca.Cu mersul pe rezervor, parca nu ma simt in siguranta, in oglinzi nu mai vad calumea, parca stau cum n-ar trebui. Am postat si mai sus, mai postez odata, am si eu nevoie de surubelul acela care regleaza cablul de ambreiaj, cel care intra in suportul manetei.Am fost azi la kronaumoto dar ce aveau ei pe stoc erau prea mici.Daca stiti un magazin ceva care vinde asa ceva, eventual daca aveti voi de vanzare...v-as fi recunoscator. Asfalt uscat si numai bine Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras. Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Fratilor la mine de la 120-130 in sus se strica toata distractia.Nu am parbriz, inca.Cu mersul pe rezervor, parca nu ma simt in siguranta, in oglinzi nu mai vad calumea, parca stau cum n-ar trebui. true Si asta e valabil pentru toti care au naked, fara parbriz sau alte protectii la vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Auzi prietene tu ti-ai facut cont aici pe forum sa-ti promovezi produsele alea, water injection, sau dupa tine wathr sau wather? Normal ca devine lumea ironica la baliverne. Sa fim seriosi, nu iti iei motor de 100cp fie el hornet sau altceva ca sa te plangi ca iti consuma CA UN MOTOR. Apropo eu nu inteleg voi chiar faceti consumul de fiecare data cand iesito cu motorul? Altceva mai placut nu aveti de facut? Vizionat peisaje, etc. Niciodata nu am facut consumul la hornet de cand il am. Pentru ce? Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras. Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc viteza mea afara din localitati este 150 la ora constant dar as putea sa merg si mai tare...la inceput cand mi-am luat motoru asta asa ziceam si eu ca ma ia vantul pe sus dar pe urma a devenit o placere mersul cu viteza cu un naked; l-am cumparat hornetul din italia cu ~17500 km la bord si acum am cu el ~54500! asa ca prtofitati de timpul frumos si bagati km! v-am pupat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Atunci eu fie am capu prea mare, fie gatu prea subtire, fie ditamai casca viteza mea afara din localitati este 150 la ora constant dar as putea sa merg si mai tare...la inceput cand mi-am luat motoru asta asa ziceam si eu ca ma ia vantul pe sus dar pe urma a devenit o placere mersul cu viteza cu un naked; l-am cumparat hornetul din italia cu ~17500 km la bord si acum am cu el ~54500! asa ca prtofitati de timpul frumos si bagati km! v-am pupat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Pe mine mă deranjează parbrizul. După 200 începe să facă turbulenţe chiar şi lipit de rezervor. Prefer să merg fără. Contează foarte foarte mult ce cască ai. Vântul nu e o problemă cel puţin pentru mine la nivelul pieptului, ci la nivelul capului. Am o cască nu foarte aerodinamică şi îmi cam rupe gâtul dacă merg tare la drum lung. M-am dat cu un xlite, nu ştiu ce model şi a fost mult mai bine. Editat Iunie 21, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Pe mine mă deranjează parbrizul. După 200 începe să facă turbulențe chiar Âşi lipit de rezervor. Prefer să merg fără. Contează foarte foarte mult ce cască ai. Vântul nu e o problemă cel puțin pentru mine la nivelul pieptului, ci la nivelul capului. Am o cască nu foarte aerodinamică Âşi îmi cam rupe gâtul dacă merg tare la drum lung. M-am dat cu un xlite, nu Âştiu ce model Âşi a fost mult mai bine. corect!!!CASCA FACE DIFERENTA! in primul an de viespe aveam un gunoi de casca,parca ma lua dracu de la 120kmh.urmatorii 2 ani un shoei care si-a facut treaba bine de tot.acum un shark rsr2(top de gama de la ei) cu care stau lejer pe motor la orice viteza,nu ma simt incomodat cu absolut nimic.chiar imi place peste 150kmh Editat Iunie 21, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 casca cu care sa dat chivu e casca mea , e un x-lite x-801R , si intradevar pana acum ma deranja vantu foarte tare , dar cand am schimbat casca , parca nu mai bate vantu deloc , eu unu nu am probleme cu vantu , dar am si un parbriz de la puig , dar pentru o calatorie cat mai palcuta ma las putin spre rezervor , nu stau drept pe motor cum stau in oras . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 nu stiu cum e pe naked dar eu si cu bagaje(ca in poza) merg cu 180 si nu ma deranjeaza vantul. dupa 180 e altceva trebuie sa ma las pe rezervor cat de cat iar daca am bagaj pe rezervor e mai greu. casca e un Shoei RF1100. cu o casca mai veche nici nu pot sa merg cu viteza mai mare din cauza zgomotului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 hmmm. matale ai furtun de silicon? daca da, da si tu un pont....de unde?, cat? etc.. sarumana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 La primele iesiri pe viespe, la viteze de peste 130 - 140 km/h mi s-a parut oribil. Acum m-am mai obisnuit. In pozitia normala de condus (adica in bataia vantului ) am mers si cu 200 km/h. Lipit de rezervor i-am dat si 240 km/h. E adevarat insa...conteaza f mult si casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 hmmm. matale ai furtun de silicon? daca da, da si tu un pont....de unde?, cat? etc.. sarumana. imi cer scuze ca te dezamagesc e doar un furtun ordinar de gradina pus de fostu proprietar pt ca cica dadea bine dar bine ca ai zis ca exista si ceva mai bun decat cel original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 scurt: http://cgi.ebay.com/HONDA-HORNET-CB600F-03-06-Silicone-Hoses-Set-/260741249666?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3cb563ba82 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-CB600F-HORNET-SILICONE-RADIATOR-HOSE-KIT-98-02-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3a5e104988QQitemZ250686228872QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ideea cu lichidele in general si lichidul de frana in particular este ca sunt INCOMPRESIBILE, de aceea daca "dadea pe afara" cum zici tu (adica sa mai scoti lichid din rezervorul de frana), mergeai cu frana pusa tot timpul. Regleaza maneta din rotita si poti sa o faci cum vrei tu. Cred ca avea nevoie de rodaj acu se misca mai bine. Am incercat si cu surubul de ghidaj dar nu m-a ajutat. @ danny_nt are instructiuni, http://www.velleman.eu/downloads/1/pmlcdpmlcdlpmledpmled5gbnlfresd.pdf exista 4 modele, 2 pe LED si 2 pe LCD, eu am luat LCD, nu ai nevoie de iluminare, ca nu te uiti tot timpul la el, altfel poti sa il iei pe cel cu LED-uri. Sunt doua rezistente pentru a-l trece pe 20V, RB = 9.9Mohm si RA = 100kohm, se gaseste si "kitul" de rezistente (6 buc.) tot la ei, la vreo 4-5 lei. Sa-mi arati si mie cum a iesit. Cand imi fac putin timp ma duc si eu la magazin. Vreau sa-mi iau doua sa pun si pe masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 n-am parbriz si e ok la 180 .. @george eu am rsi-ul si si-a facut treaba mititica ..acum trebe alta ca s-a cam crapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Salutare, Daca cunoaste cineva posesorul hornet-ului negru cu nr de inmatriculare B 19 CHO , sa-l anunte ca motoreta a cazut azi noapte de pe cric, pe masina unui politist de la sectia 7 (teiul doamnei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 ouch.... nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 My link cine poate sa faca asta cu motocicleta ? dau o naveta dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 fake unde-i naveta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Nu mai misca nimeni nimic? Eu am revenit la amplasarea originala a releului, se pare ca respectivul cooler pe la amiaza la 30 de grade devenea ineficient si crescuse si rezistenta pe circuit. Am curatat si contactele si incarca fix ca in carte acum Nimeni n-a mai stricat nimic pe la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.