Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Nu merg constant doar cand se gaseste vreunu ca sa ma agaseze. Mergeam cu 120 si-mi dadea flashuri, 150 flashuri, l-am pierdut pe la 170 si din inertie am bagat pina la 190, dar nu toata ziua am chef de alergat, dupa cum zici pe distante mai lungi e obositor.

In schimb acceleratiile sunt bestiale, la fiecare semafor ii dau pina pe rosu si apoi o las incet spre 60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu merg constant doar cand se gaseste vreunu ca sa ma agaseze. Mergeam cu 120 si-mi dadea flashuri, 150 flashuri, l-am pierdut pe la 170 si din inertie am bagat pina la 190, dar nu toata ziua am chef de alergat, dupa cum zici pe distante mai lungi e obositor.

In schimb acceleratiile sunt bestiale, la fiecare semafor ii dau pina pe rosu si apoi o las incet spre 60.

parca am fi frati, mici exceptii :)) . daca tot am ajuns la 190 (eu chiar nu am probleme cu vantul) hai sa-i dau pana pe la 250 sa se mai dezmorteasca .

referitor la consum la fel ca Alexei, ii fac consumul asa cand intreaba careva sau cand ma intreb oare pana unde ajung cu benzina pe care o am :)

 

la plecatul de la semafor, plec doar dupa ce m-am uitat de 3-4 ori ca nu trece vreun berbec pe rosu...dupa care plec si eu agale :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati-ma nu o sa mai scriu aici vad ca multi sint ironici si mai se veda ca va dati cu biciclete nu cu o motocicleta.Dti cox o ora in oras cu acelerati puternice reduci la fel si i sa vezi cit poate sa consume .:blbl:

 

buey nene....pune-ti tu WATHR INJECTION si spune-ne apoi cum a fost :crack: .daca tie iti consuma 16l/100km am un sfat mai bun..e si mai practic si mai ieftin: cumpara-ti un pachet de chibrite,scoti ceva benzina(daca ti-a mai ramas dupa fabulosul consum de 16) da-i foc si ia-ti altceva.si lasa-ne pe noi sa ne dam cu "bicicletele" noastre de 90 si ceva de cai :cheers:

 

ps:si cand o sa scrii corect poate revii sa ne zici cum a fost cu WATHER INJECTION-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca am fi frati, mici exceptii :)) . daca tot am ajuns la 190 (eu chiar nu am probleme cu vantul) hai sa-i dau pana pe la 250 sa se mai dezmorteasca .

referitor la consum la fel ca Alexei, ii fac consumul asa cand intreaba careva sau cand ma intreb oare pana unde ajung cu benzina pe care o am :)

 

la plecatul de la semafor, plec doar dupa ce m-am uitat de 3-4 ori ca nu trece vreun berbec pe rosu...dupa care plec si eu agale :)

Sa iesim zilele astea la o tura :D ca deacu mere motoru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor la mine de la 120-130 in sus se strica toata distractia.Nu am parbriz, inca.Cu mersul pe rezervor, parca nu ma simt in siguranta, in oglinzi nu mai vad calumea, parca stau cum n-ar trebui.

 

Am postat si mai sus, mai postez odata, am si eu nevoie de surubelul acela care regleaza cablul de ambreiaj, cel care intra in suportul manetei.Am fost azi la kronaumoto dar ce aveau ei pe stoc erau prea mici.Daca stiti un magazin ceva care vinde asa ceva, eventual daca aveti voi de vanzare...v-as fi recunoscator.

 

Asfalt uscat si numai bine

 

 

 

Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras.

Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor la mine de la 120-130 in sus se strica toata distractia.Nu am parbriz, inca.Cu mersul pe rezervor, parca nu ma simt in siguranta, in oglinzi nu mai vad calumea, parca stau cum n-ar trebui.

:ok: true

Si asta e valabil pentru toti care au naked, fara parbriz sau alte protectii la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi prietene tu ti-ai facut cont aici pe forum sa-ti promovezi produsele alea, water injection, sau dupa tine wathr sau wather? :)

Normal ca devine lumea ironica la baliverne.

Sa fim seriosi, nu iti iei motor de 100cp fie el hornet sau altceva ca sa te plangi ca iti consuma CA UN MOTOR.

 

Apropo eu nu inteleg voi chiar faceti consumul de fiecare data cand iesito cu motorul?

Altceva mai placut nu aveti de facut? Vizionat peisaje, etc.

Niciodata nu am facut consumul la hornet de cand il am.

Pentru ce?

Si mai ceva: astia care mergeti cu hornet naked 150+ (180 lol) cum plm? Adica si eu am hornet si eu merg tare dar la 140 deja nu mai este nicio placere, ce sa mai vorbim de 180? Cand vantul te rupe in doua fie ca esti slab/gras.

Cum mergeti 180? Depasesti si accelerezi la 180 si apoi reduci? Ca eu fac pariu ca nimeni nu merge 100+ km cu 150+ constant. N-ai cum, e prea obositor, incomod, aiurea, etc

 

 

viteza mea afara din localitati este 150 la ora constant dar as putea sa merg si mai tare...la inceput cand mi-am luat motoru asta asa ziceam si eu ca ma ia vantul pe sus dar pe urma a devenit o placere mersul cu viteza cu un naked; l-am cumparat hornetul din italia cu ~17500 km la bord si acum am cu el ~54500! asa ca prtofitati de timpul frumos si bagati km! v-am pupat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci eu fie am capu prea mare, fie gatu prea subtire, fie ditamai casca :P

 

viteza mea afara din localitati este 150 la ora constant dar as putea sa merg si mai tare...la inceput cand mi-am luat motoru asta asa ziceam si eu ca ma ia vantul pe sus dar pe urma a devenit o placere mersul cu viteza cu un naked; l-am cumparat hornetul din italia cu ~17500 km la bord si acum am cu el ~54500! asa ca prtofitati de timpul frumos si bagati km! v-am pupat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine mă deranjează parbrizul. După 200 începe să facă turbulenţe chiar şi lipit de rezervor. Prefer să merg fără. Contează foarte foarte mult ce cască ai. Vântul nu e o problemă cel puţin pentru mine la nivelul pieptului, ci la nivelul capului. Am o cască nu foarte aerodinamică şi îmi cam rupe gâtul dacă merg tare la drum lung. M-am dat cu un xlite, nu ştiu ce model şi a fost mult mai bine.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine mă deranjează parbrizul. După 200 începe să facă turbulențe chiar Âşi lipit de rezervor. Prefer să merg fără. Contează foarte foarte mult ce cască ai. Vântul nu e o problemă cel puțin pentru mine la nivelul pieptului, ci la nivelul capului. Am o cască nu foarte aerodinamică Âşi îmi cam rupe gâtul dacă merg tare la drum lung. M-am dat cu un xlite, nu Âştiu ce model Âşi a fost mult mai bine.

 

corect!!!CASCA FACE DIFERENTA! in primul an de viespe aveam un gunoi de casca,parca ma lua dracu de la 120kmh.urmatorii 2 ani un shoei care si-a facut treaba bine de tot.acum un shark rsr2(top de gama de la ei) cu care stau lejer pe motor la orice viteza,nu ma simt incomodat cu absolut nimic.chiar imi place peste 150kmh :bounce:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

casca cu care sa dat chivu e casca mea , e un x-lite x-801R , si intradevar pana acum ma deranja vantu foarte tare , dar cand am schimbat casca , parca nu mai bate vantu deloc , eu unu nu am probleme cu vantu , dar am si un parbriz de la puig , dar pentru o calatorie cat mai palcuta ma las putin spre rezervor , nu stau drept pe motor cum stau in oras .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e pe naked dar eu si cu bagaje(ca in poza) merg cu 180 si nu ma deranjeaza vantul. dupa 180 e altceva trebuie sa ma las pe rezervor cat de cat iar daca am bagaj pe rezervor e mai greu.

 

casca e un Shoei RF1100. cu o casca mai veche nici nu pot sa merg cu viteza mai mare din cauza zgomotului :)

post-746-0-73475400-1308742686_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primele iesiri pe viespe, la viteze de peste 130 - 140 km/h mi s-a parut oribil.

Acum m-am mai obisnuit. In pozitia normala de condus (adica in bataia vantului :laugh: ) am mers si cu 200 km/h.

Lipit de rezervor i-am dat si 240 km/h.

E adevarat insa...conteaza f mult si casca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm.

matale ai furtun de silicon?

daca da, da si tu un pont....de unde?, cat? etc..

sarumana. :friends:

 

imi cer scuze ca te dezamagesc e doar un furtun ordinar de gradina pus de fostu proprietar pt ca cica dadea bine :(

dar bine ca ai zis ca exista si ceva mai bun decat cel original :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea cu lichidele in general si lichidul de frana in particular este ca sunt INCOMPRESIBILE, de aceea daca "dadea pe afara" cum zici tu (adica sa mai scoti lichid din rezervorul de frana), mergeai cu frana pusa tot timpul. Regleaza maneta din rotita si poti sa o faci cum vrei tu.

Cred ca avea nevoie de rodaj acu se misca mai bine. Am incercat si cu surubul de ghidaj dar nu m-a ajutat.

 

@ danny_nt

 

are instructiuni,

http://www.velleman.eu/downloads/1/pmlcdpmlcdlpmledpmled5gbnlfresd.pdf

exista 4 modele, 2 pe LED si 2 pe LCD, eu am luat LCD, nu ai nevoie de iluminare, ca nu te uiti tot timpul la el, altfel poti sa il iei pe cel cu LED-uri.

Sunt doua rezistente pentru a-l trece pe 20V, RB = 9.9Mohm si RA = 100kohm, se gaseste si "kitul" de rezistente (6 buc.) tot la ei, la vreo 4-5 lei.

 

Sa-mi arati si mie cum a iesit. Cand imi fac putin timp ma duc si eu la magazin. Vreau sa-mi iau doua sa pun si pe masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Daca cunoaste cineva posesorul hornet-ului negru cu nr de inmatriculare B 19 CHO , sa-l anunte ca motoreta a cazut azi noapte de pe cric, pe masina unui politist de la sectia 7 (teiul doamnei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai misca nimeni nimic? Eu am revenit la amplasarea originala a releului, se pare ca respectivul cooler pe la amiaza la 30 de grade devenea ineficient si crescuse si rezistenta pe circuit. Am curatat si contactele si incarca fix ca in carte acum :D

Nimeni n-a mai stricat nimic pe la motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un hornet nu are ce sa se strice :rolleyes: doar poate excepti sau putin ghinion :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...