Sergiu_Q Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 la cat de putin e neasfaltat e fix neimportant fata de cat e drum ca in palma .transalpina e peste transfagarasan cu mult din toate punctele de vedere drumul e foarte bun in unele zone.....in altele te tai cu lama. ca sa ajungem pe transalpina dinstre sibiu am facut greseala s-o luam prin Jina. am prins 5 km de coborarare pe piatra sparta cu lut! niste prieteni cu motoare mai mari gen Honda Paneuropean si-au blestemat zilele. La Voineasa in loc s-o iau spre Ranca m-am dus spre Petrila.....futui...iar piatra sparta gropi ... 10 km facuti aiurea.... dupa Voineasa in sus a fost bine spre foarte bine! la coborare...parfum. la tot drumul asta mi-a placut foarte mult urcatul spre Ranca in care luam curbele pana la scarite cu 1-a si binenteles curbele dintre Valcea si Pitesti in care din nou i-am dat pana la scarite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Da e super zona si asfaltul chiar daca nu a fost finalizat 100%. Eu am fost sambata pe acolo dar din pacate cu masina. Vreau sa fac intr-un weekend plecare spre Transfagarasean cu intoarcere pe Transalpina sau invers. Cred ca la inceputul lui Septembrie. Salut!pai da si tu de stire, poate te ionsotesc daca vrei ca si eu vreau sa merg dar nu prea am gasit doritori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Salut!pai da si tu de stire, poate te ionsotesc daca vrei ca si eu vreau sa merg dar nu prea am gasit doritori. Unii din Sibiu cred ca pleaca weekendu asta pe Transalpina. /index.php?/topic/88226-poze-din-iesirile-sibienilor/page__st__870 vezi la sfarsit si poate te intelegi cu ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Vă trozneÂşte tare când îi dați a doua ? Pe mine a început să mă enerveze destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Vă trozneÂşte tare când îi dați a doua ? Pe mine a început să mă enerveze destul de tare. Daca esti sigur ca nu e din cauza ta atunci verifica pentru inceput : 1. Cablu de ambreiaj, 2. Ulei. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 poate chiar si lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Vă trozneÂşte tare când îi dați a doua ? Pe mine a început să mă enerveze destul de tare. La mine trozneste invers, cand dau din a doua in jos la 1-a, dar asa stiu in ce viteza sunt. Cand urc spre a doua nu se aude nimic. Salut!pai da si tu de stire, poate te ionsotesc daca vrei ca si eu vreau sa merg dar nu prea am gasit doritori. Normal o sa dau de stire, dar ca idee nu cred ca bag totul intr-o singura zi, ceva gen cu popas de o noapte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 N`Âşpe mii de setări la cablu, n-are treaba. Uleiul are vreo 5000, o să-l schimb în curând Âşi odată cu el schimb Âşi producătorul. Lanțul dacă nu mă înÂşel e în limite, bine uns (deÂşi nu cred că are vre-o legătură ungerea). O să mă uit azi la întindere, se cam lasă destul de repede. Vouă vă atinge de basculă (dedesubt) atunci când verificați întinderea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 salut, am si eu o rugaminte, daca aveti careva manualul de reparatie la hornet din 2002(engleza, romana nu cont), si daca ma puteti ajuta sa-mi rezolv problema cu vreun sfat sau ceva. /index.php?/topic/666901-problema-hornet-2002/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 salut, am si eu o rugaminte, daca aveti careva manualul de reparatie la hornet din 2002(engleza, romana nu cont), si daca ma puteti ajuta sa-mi rezolv problema cu vreun sfat sau ceva. /index.php?/topic/666901-problema-hornet-2002/ http://hondahornet.ro/Forum/Hornet-600/163-Manual-reparatie-Hornet-600.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Va salut. Intentionez sa achizitionez un Hornet si as avea nevoie de cateva detalii. Ce trebuie sa am in vedere cand ma duc sa vad fierul, mai exact, ce probleme sunt mai specifice la ele. Cam pe la ce bani se invarte unul, care sunt mai bune,fiabile (ca an) si.. ce ar mai trebuii stiut. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Va salut. Intentionez sa achizitionez un Hornet si as avea nevoie de cateva detalii. Ce trebuie sa am in vedere cand ma duc sa vad fierul, mai exact, ce probleme sunt mai specifice la ele. Cam pe la ce bani se invarte unul, care sunt mai bune,fiabile (ca an) si.. ce ar mai trebuii stiut. Merci! De fiabile sunt fiabile toate, daca sunt intretinute ca atare. Una din probleme care apare la majoritatea Horneturilor este slabirea lantului si a intinzatorului de distributie, ceea ce produce un tzacanit neneglijabil, daca acesta se aude destul de tare (slabe sanse sa iti dai seama, daca nu stii cum suna un Hornet normal) inseamna ca motorasul are undeva pe la 60-80mii de km. Uita-te la discurile de frana, daca ai de la cine sa imprumuti un micrometru, ar fi bine sa o faci, discurile pe fata trebuie sa fie intre 3.5 si 4.5mm si discul spate intre 4 si 5mm, daca sunt cele din fabrica, dupa ele poti sa iti dai seama cam cati kilometri (aproximativ) are real motocicleta. probeaza sa nu alunece ambreiajul, verifica starea lantului si a pinioanelor si a cauciucurilor, astea sunt cam cele mai scumpe consumabile la moto (cauciucurile ajung cam 250 de euro perechea si lantul vreo 130 de euro). Daca ai bani, recomand sa iei modelul de dupa 2002, pentru ca are rezervorul cu un litru mai mare, are HISS, un face-lift dragut si .. cam atat. Daca ai si mai multi bani ia-ti una din '05-'06 ca atunci au primit furca USD, bord digital si alte miiici imbunatatiri (nu stiu care ). Despre modelul din 2007 nici nu iti mai zic Asa ca si probleme specifice, in afara de lantul de distributie, nu prea sunt, faci o verificare ca la orice motor pe care ai vrea sa il cumperi. Acum depinde si de pret, sunt unii vanzatori, care prefera sa faca ei toate schimburile si iti vand moto in stare foarte buna la bani mai multi si sunt altii care prefera sa ti-o dea la mai putini bani si sa iti bati tu capul. Bineinteles ca exista si extermele care au motorul praf dar vor bani multi pe el, si cel mai rar un motor bun la bani putini (desi in perioada asta, am vazut multe mobre bune, la preturi decente) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Multumesc pentru raspuns, apreciez. Care este diferenta intre Hornet si Hornet S. Am vazut la tine la profil la campul Moto: Hornet S. Ce exact inseamna "S"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 (editat) Pai asta e Hornet si asta e hornet s Hornet S are semicarena, cu oglinzile pe cadru de "carena", nu pe ghidon, are bordul altfel (copiat dupa VTR), este cu 5 kg mai grea si cica are furtune de frana un pic mai tzapene din fabrica. In rest este absolut acelasi motor. S-a produs doar intre 2000-2002, este un compromis bun intre pozitia dreapta de pe naked, comoda in oras, si protectia minima la vant, la viteza in afara orasului. Asa arata bordul: Gasesti mai multe detalii aici Editat August 18, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Si pe care il recomandati voi? Hornet sau Hornet S? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Si pe care il recomandati voi? Hornet sau Hornet S? Pai tie de care-ti place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Sincer, imi plac amandoua. Dar Hornet pare mai frumos. Dar acum, daca e mai bun S, nu ma mai uit la frumusete. Si inca ceva, daca iau S, nu vreau sa stau sa-mi vina in 15-30 zile piese si alte lucruri. Vreau sa le pot gasi usor. Cred ca raman la Hornet. Multumesc pentru raspunsuri, raman dator. Sper sa ne vedem cu bine cand iau fierul. De astazi, ma apuc sa cotrobai pe net sa vedem anunturi si in functie de ce vad, mai revin cu cate o intrebare, etc. Inca odata va multumesc! Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 au aceleasi piese si hornetu si hornetu S, singura diferenta dintre ele fiind carena aia fata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 au aceleasi piese si hornetu si hornetu S, singura diferenta dintre ele fiind carena aia fata.... Raman la Hornet.. mi se pare mai "agresiv" putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 Hornetul naked, est3 mai dintr-o bucata, S-ul se vede ca l-au facut dupa, desi se integreaza in linia de design, eu am o teorie ca ei intentionat au facut S-ul nu prea frumos, ca sa nu dea peste cap vanzarile de la naked In oras e mai bun nakedul, oglinzile pe ghidon, fac punctul cel mai lat a motocicletei ghidonul, si nu oglinzile ca la S, ceea ce te face sa te strecori nitel mai usor (si cateodata chestia asta face diferenta. Plus ca pe naked, senzatia de libertate este mai mare. S-ul e mai bun in schimb in afara orasului la viteze mai mari de 120-130km/h, si cam atat. Daca o sa stai preponderent in oras si nu iti prpui calatorii lungi, mergi pe naked, eventual dupa 2003 (sau chiar 2005). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 La hornet se poate pune un parbriz mai inalt cat sa poti merge cu 140-160? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 daca ii pui un parbriz prea mare ii strici aspectul rau de tot, parerea mea. nu stiu ce efecte are un parbriz mai inalt, eu insa cu el cum il vezi din poza de la avatar m-am dus cam 240, deci se poate si fara, insa pe autostrada, la un drum Bucuresti-Calarasi, cu un pasager mai mare ca mine (eu am 1.70m) a fost incomod rau, ca imi era mila de pasager sa-l las cu capu-n aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Cu parbrizul ăla merg la drum cu 140-150, depinde Âşi de cât de tare bate vântul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Chivu...sa nu te superi pe mine...dar parbrizul e cam ca un floc inaintea p... . ce naiba sa faca ala ? asa sa nu-ti ploua pe bord o fi bun. la versiunea S nu e vorba doar de parbriz ci mai ai si semicarenele alea care au si ele rolul lor. In plus parbrizul e mult mai in fata si motoreta are o forma mai aerodinamica. Hornetul este o motoreta mica iar daca esti mai înalt de 175cm e naspa oricum peste o anumita viteza. Daca ii pui parbriz oricum acesta va fi foarte aproape de ghidon si iti va lasa descoperita o mare parte din fata. Eu sunt mic de statura si incap perfect pe Hornet. la drumuri lungi ma intind pe rezervor si merg si cu 250 daca vreau si nu simt pic de vant. dupa 160 km/h daca stau drept pe motoreta oricum simt vantul In poze se vede cat de mult acopera parbrizul de S. Nu fac reclama S-ului ca nu am de ce ..dar ca sa stabilim o treaba....la capitolul vant in mutra naked-urile sunt varza orice le-ai face. semicarenatele mai indulcesc putin problema avand un comportament apropiat de SS intrucat ai unde sa te ascunzi abordand o pozitie mai aplecata ...touring-ul e o rezolva in mare parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Ceva diferență face. Aruncă vântul în zona gâtului. Mie îmi e mult mai bine cu parbriz decât fără, dar trebuie să fie bine reglat. Dacă e pus prost face turbulențe. Evident, nu se compară cu S-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.