Straic Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Cam asa ceva as vrea eu la ghidon, primul lucru vreau sa fie culoarea furcii dupa care ma gandesc la model. Mi-ar fi de mare ajutor sa vad cum ma simt cu alt ghidon in mana deci cand vine caldura ne auzim. Eu vroiam sa o aduc in week dar ma gandesc ca totusi nu e vreme de viesparit, ca numai la pranz sunt 10 grade in rest cam frig si nu as vrea sa fac vreo prostie asa de inceput de sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Roxynel, vezi ca difera suportii in functie de model, pentru modelele 98-02 este codul 162FZ iar pentru 03-06 este 258FZ, sunt un pic mai lungi. Am cautat si eu pentru 03-06 si nu am gasit. Am gasit doar 98-02 si am incercat sa vad daca se pot adapta, dar nu se poate. PC36 258FZ is about 4 cm longer than PC34 162FZ. Tu ce model ai? damn it .. de ce mi-ai stricat bucuria? albinutza e 2005 deci nu se potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Cam asa ceva as vrea eu la ghidon, primul lucru vreau sa fie culoarea furcii dupa care ma gandesc la model. Mi-ar fi de mare ajutor sa vad cum ma simt cu alt ghidon in mana deci cand vine caldura ne auzim. Eu vroiam sa o aduc in week dar ma gandesc ca totusi nu e vreme de viesparit, ca numai la pranz sunt 10 grade in rest cam frig si nu as vrea sa fac vreo prostie asa de inceput de sezon. Cel mai confortabil, din ce am vazut la prieteni e ghidonul conic. Merita luate niste adaptoare de la 22 la 28 si un LSL de 28(FATBAR). Eu asa vreau sa-mi iau. Daca mai are cineva asa, asteptam o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Primu upgrade la motor si singurul cred pe anul asta Editat Februarie 28, 2012 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Deci dupa 2 ore de chin si nervi,am schimbat furtunul de benzina,bujiile in afara de a treia care mi-a fost practic imposibil cu cheia universala de la louis,pus bateria noua...si a pornit...am lasat-o 10 min sa mearga dupa care am accelerat un pic. A murit.Am pornit-o iar,acceasi problema,da sa moara la acceleratie.Nu am mai stresat-o,am lasat-o asa,bucuros ca macar am pornit-o. Ce nu ii convine...trebuie sa o las sa mearga la relanti mai mult dupa ce a fost inecata,sau? Ma gandesc ca e posibil si benzina care a stat atat in carburatoare sa fie naspa...am sa o las mai mult sa vad cu se comporta. Editat Februarie 28, 2012 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Dupa parerea mea ai o singura varianta, am patit si eu asa... merge in 3 pistoane, cel de-al patrulea fiind bujia cu probleme nu are ardere. pune mana pe serpisorul unde nu ai schimbat bujia. AI GRIJA SA NU TE ARZI. Daca e rece, asta e problema. Ar mai fi ceva legat de aer, ori prea mult, ori prea putin. Revino cu un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Daca a mers 10 minute, oricat de innecata ar fi fost inainte, ar fi trebuit sa nu mai faca figuri. Posibil sa iti mearga in trei cilindri, cum a zis si zyonbv. Stiu cat de greu accesibile e bujia la cilindrul 3, dar daca tot le-ai schimbat pe restul, merita schimbata si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Asta cred ca o sa fac maine,sa ma chinui sa schimb si bujia aia...o sa caut prin vecini altfel de cheie de bujii...ca dracu e pusa a treia sub cadru.. Numai cand ma gandesc cat de greu am bagat furtunul de benzina...are 7,5mm diametrul si trbuia 8,pozitie nasoala pt bagat fortat....ii dau eu de cap...de suparare o sa bag la km in ea anul asta de dracii o ia:-) Editat Februarie 28, 2012 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) hornetul meu asteapta cuminte inmatricularea pe Ro. ( sper ca pe la jumatatea lui martie daca e frumos afara )apoi vor urma si modificarile aferente , deja piesele noi se aduna si abia astept sa trec de RAR ca sa ma pun pe treaba . momentan temperaturile de afara nu imi permit sa lucrez cu vopsea asa ca ma limitez doar la lustruit piesele din aluminiu ...... cat despre bujii eu vin de pe monster la care dadeam cele doua bujii jos fara sa desfac nimic asa ca imi vine greu dar sper ca nu va fi nevoie sa le desfac prea des ... Editat Februarie 28, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Eu mai devreme am montat noua baterie si i-am dat o cheie. A pornit in cateva secunde dupa o iarna grea. Si eu astept vreme mai buna sa merg la RAR, s-o trec pe nume ca n-am apucat anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Unde gasesc releul de semnalizare la hornet? cum arata?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 ma limitez doar la lustruit piesele din aluminiu ...... salut poti dezvolta un pic subiectul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Unde gasesc releul de semnalizare la hornet? cum arata?multumesc sub sa langa CDI defapt mai sus un pic de el pe partea stanga ...... mic , patrat si negru 3 pini .. salut poti dezvolta un pic subiectul? am gasit ca bascula de hornet este din aluminiu , fara nici un strat de protectie ..... saptamana viitoare il scot din casa dau bascula jos si trag un polish cu pasla sa iasa oglinda , pana acum am lustruit manetele de frana si ambreiaj si ornamentele de radiator , urmeaza si elementele laterale pe care sunt prinse scaritele si tot ce inseamna aluminiu .... urmeaza si polish si ceara pe elementele vopsite . sunt maniac cand vine vorba de ingrijirea motorului cam bat ebay-ul de cateva nopti in lung si un lat dupa un bellypan si un undertail dar pana acum doar preturi de la 70 E in sus ... Editat Februarie 28, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) cam bat ebay-ul de cateva nopti in lung si un lat dupa un bellypan si un undertail dar pana acum doar preturi de la 70 E in sus ... bellypan...poate te apot ajuta eu.daca esti interesat da-mi de veste.eu le fac din fibra de sticla,pretul ti-l zic pe PM.mersi @johann800:pe langa bujia respectiva,uita-te sa nu cumva sa fii gatuit furtunul cum l-ai fortat pe acolo.asa am patit eu acum vreo 4 ani cand am schimbat furtunul prima data:gatuit,mergea la relanti,apoi cand dadeam de gaz cadea in bot.poate nu e asta,dar nu strica sa te uiti ca nu costa.parerea mea Editat Februarie 28, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) damn it .. de ce mi-ai stricat bucuria? albinutza e 2005 deci nu se potriveste Pai tocmai, s-ar putea sa-ti fie bune. Si a mea e tot 2005 si caut de mult asa ceva, noi sunt vreo 60-70 euro. In linkul dat de el scrie Honda CB 600 F3/F4 Hornet (PC36) 03-04 GIVI Dar de fapt ar trebui sa fie 03-06. I-am pus o intrebare sa spuna exact ce model sunt, sa ne lamurim. Daca nu le iei tu (si sunt bune), ma bag eu Uite pe site-ul oficial, poza e aceeasi: http://www.givi.it/My-motorcycle/?ma=HONDA&mo=CB-600-F-Hornet-03--06 Editat Februarie 28, 2012 de tiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caciapercius Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Cat ulei intra in motor la schimb, poate sa-mi spuna cineva cu exactitate...?? Cu tot cu filtru schimbat binenteles. E vorba de Hornet 600cc an 2000...merci fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) Cat ulei intra in motor la schimb, poate sa-mi spuna cineva cu exactitate...?? Cu tot cu filtru schimbat binenteles. E vorba de Hornet 600cc an 2000...merci fain. 4 L. Succes. Editat Februarie 29, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Exact, exact, vezi poza atasata, este din manualul motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caciapercius Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Multam fain... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) bellypan...poate te apot ajuta eu.daca esti interesat da-mi de veste.eu le fac din fibra de sticla,pretul ti-l zic pe PM.mersi K @johann800:pe langa bujia respectiva,uita-te sa nu cumva sa fii gatuit furtunul cum l-ai fortat pe acolo.asa am patit eu acum vreo 4 ani cand am schimbat furtunul prima data:gatuit,mergea la relanti,apoi cand dadeam de gaz cadea in bot.poate nu e asta,dar nu strica sa te uiti ca nu costa.parerea mea Da,la asta nu ma gandisem,merci frumos. Ma avertizase un mecanic ca ar fi posibil sa se intample asa si imi tecomandase sa iau original de la honda ..dar 64 euro pt furtun... Editat Februarie 29, 2012 de Johann800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 nush daca a mai fost intrebarea asta sau nu .. nu e de cocalar .. va explic dupa si de ce am intrebat .. cu cat ati mers max cu hornetel? si din ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) Eu am mers undeva la 150 km/h, nu am mers mai tare pentru ca aveam o casca Probiker 2 marimi mai mare. Anul asta sa vedem, ca am achizitionat un SHOEI care asteapta pe pat in saculet, cu cat o mere. Cu toate ca nu-s asa pasionat de topspeed. 2001. Editat Februarie 29, 2012 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu76 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 (editat) Da,la asta nu ma gandisem,merci frumos. Ma avertizase un mecanic ca ar fi posibil sa se intample asa si imi tecomandase sa iau original de la honda ..dar 64 euro pt furtun... da scump ... nush daca a mai fost intrebarea asta sau nu .. nu e de cocalar .. va explic dupa si de ce am intrebat .. cu cat ati mers max cu hornetel? si din ce an? 200 km cu Hornetel din 99 Editat Februarie 29, 2012 de mishu76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 ce furtun 64 euro? ala de benzina? l-am luat eu nou acu 2-3 luni de la onda si a fost 40 roni + tva, iar colierele amandoua au fost 5 roni + tva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 nush daca a mai fost intrebarea asta sau nu .. nu e de cocalar .. va explic dupa si de ce am intrebat .. cu cat ati mers max cu hornetel? si din ce an? hai mai scumpete de fetita..ce intrebare indecenta e si asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.