Straic Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Pai haideti sa ne vedem azi la 19.00. ....P.S.: Piata Revolutiei e tot una cu Constitutiei?????? Prezent astazi Piata Constitutiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Dap, confirm si eu....vreo 5 hornetisti minim sigur ne adunam... ....cu sau fara Horneturi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Problem... mi s-a bulit unul din suruburile care strange axul rotii. Am dat sa desfac si s-a rupt . Am montat si aripa proaspat vopsita pe care am zgariat-o putin. Nasol e acum cu surubul ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Problem... mi s-a bulit unul din suruburile care strange axul rotii. Am dat sa desfac si s-a rupt . Am montat si aripa proaspat vopsita pe care am zgariat-o putin. Nasol e acum cu surubul ala.... pot sari in ajutor? hai pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 m-am dat si eu ieri un pic pe sos. Viilor ( linie destul de dreapta de la eroii revolutiei si pana la Cotroceni ) cu pasager ....am vrut sa vad ce stie hornetica numa' ca de la 90 km/h m-i sa rabatat oglinzile .....uitasem sa le strang cu cheia ... eu nu pot sa vin sambata , ies tocmai dupa ora 22 de le munca !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 de unde pot regla si eu relantiul la un hornet 2009?sau este electronic?momentan sta la 1500 si mi se pare cam mult E electronic. A mea stă la 1250 - când e caldă - 75 grade în sus. CB600FA7 - 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 eu nu pot sa vin sambata , ies tocmai dupa ora 22 de le munca !! pai unde lucrezi ca venim noi la tine sa-ti facem in ciuda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 de unde pot regla si eu relantiul la un hornet 2009?sau este electronic?momentan sta la 1500 si mi se pare cam mult E mult man ! 1200 - 1300 e normal pentru relantiu..... 1500 chiar e mult pentru regim normal de mers..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 pai unde lucrezi ca venim noi la tine sa-ti facem in ciuda deci asa sta treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Cel de benzina care pleaca din rezervor plus cele doua din mufa T...am primit oferta de la Honda,preluata de Carpat Motor..celo doua din mufa sunt ok,am schimbat doar cel de la rezervor,am luat unu cu diametru cam mic si m-am chinuit sa-l bag dar nu a intrat prea bine pe robinetul de benzina,o sa iau altul..la Alpadrino au cu 30ron metrul..diferenta e ca cel origial are invelisul ala rigid care il fereste de sugrumare,sau ma rog,il tine in forma optima. Cat are diametrul cel care pleaca de pe robinetul de benzina? 8 mm interior si 12 mm exterior? Data trecuta am luat altul prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 nu va luati original de benzina (na ca acu vin eu gica-contra). se mufeaza foarte (adica FOARTE) greu. eu abea am reusit sa-l mufez 5mm. probabil ca daca o sa mai desfac o sa dau cu ceva unsoare pe stutz sa alunece mai usor. si e scurt rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Prin original te referi la dimensiuni sau la producator? Eu fac spume de fiecare data cand demontez rezervorul, prea e dur furtunul ala, de fiecare data cand il pun la loc ma jur ca data viitoare il schimb. Da acu chiar e data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Salutare la toata lumea !!! azi am trezit si eu "cometa" la viata ...ce ii mai plac plimbarile insorite...... atasez o poza, tin sa mentionez ca era putin murdara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 m-am dat si eu ieri un pic pe sos. Viilor ( linie destul de dreapta de la eroii revolutiei si pana la Cotroceni ) cu pasager ....am vrut sa vad ce stie hornetica numa' ca de la 90 km/h m-i sa rabatat oglinzile .....uitasem sa le strang cu cheia ... eu nu pot sa vin sambata , ies tocmai dupa ora 22 de le munca !! ...si cum e cu pasager, sunt curios, nu am incercat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 ...si cum e cu pasager, sunt curios, nu am incercat... Iti spun eu daca nu ai incercat .. daca pasagerul are pana 55 de kg practic nu simnti greutatea prea tare... dupa 60 kg sunt mici pb la mersul incet nu isi gaseste pozitia de mers mai ales daca treci printre denivelarile de pe asfalt .. dar nu e nimic grav ... in rest franeaza mai greu putin si accelereaza putin mai greu ... ciclistica isi schimba centru de greutate .. ii cam place fara pasanger honet-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Cam tuturor motoretelor le place fără pasager. Arată criminal evacuarea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 daca stie cineva ceva piese de hornet de 2008 astept aici un semn sau un pm ( am nevoie de instrumentul de bord si alte maruntisuri). va multumesc! 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Prin original te referi la dimensiuni sau la producator? amandoua e si scurt si greu de mufat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 bre' cu pasager nu e asa distractiv , mai e problema cu vinilinul de pe sa care il plimba la fiecare accelerare/franare ! am mai iesit in seara asta pana in Victoriei , tot cu pasager si a fost un pic cam greu cu strecuratul printre masini in rest nu ma mai dau cu presupusul , va zic mai multe dupa o tura de Transalpina ( cand o fi practicabil ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) Iti spun eu daca nu ai incercat .. daca pasagerul are pana 55 de kg practic nu simnti greutatea prea tare... dupa 60 kg sunt mici pb la mersul incet nu isi gaseste pozitia de mers mai ales daca treci printre denivelarile de pe asfalt .. dar nu e nimic grav ... in rest franeaza mai greu putin si accelereaza putin mai greu ... ciclistica isi schimba centru de greutate .. ii cam place fara pasanger honet-ului ok, merci, eu sunt motociclist egoist si voi merge forever singur...asta e....poate e mai sigur, in primul rand pentru eventualul pasager..... Editat Martie 23, 2012 de Titi Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 E mult man ! 1200 - 1300 e normal pentru relantiu..... 1500 chiar e mult pentru regim normal de mers..... 1 350 la cald ca sa fie ca la carte. Pe la 2 000 o tine socul automat la pornirile din diminetile reci. ...... atasez o poza, tin sa mentionez ca era putin murdara Cine nu te cunoaste crede ca ai glumit :-p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) legat de mersul cu pasager...pe vremea cand avea si Viespea mea doua locuri...am mers si eu destul cu diferiti pasageri.da,pe accelerare si frane e alta mancare de peste evident.ciclistica se modifica,etc etc etc.adica nu e ca si cum ai merge singur.daaar,indiferent de cate kile are pasagerul,daca stie sa stea pe motor,se poate merge demential.genunchi pe jos,scarite pasager pe asfalt,fara sa simti pasagerul,neah..nebunii se pot face si e mega fun si cu pasagerul potrivit.de aceea am modificat Viespea si am facut-o doar cu un loc Editat Martie 23, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 legat de mersul cu pasager...pe vremea cand avea si Viespea mea doua locuri...am mers si eu destul cu diferiti pasageri.da,pe accelerare si frane e alta mancare de peste evident.ciclistica se modifica,etc etc etc.adica nu e ca si cum ai merge singur.daaar,indiferent de cate kile are pasagerul,daca stie sa stea pe motor,se poate merge demential.genunchi pe jos,scarite pasager pe asfalt,fara sa simti pasagerul,neah..nebunii se pot face si e mega fun si cu pasagerul potrivit.de aceea am modificat Viespea si am facut-o doar cu un loc tare nene, din acest motiv sunt eu egoist, d-aia merg singur, e pra complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 tare nene, din acest motiv sunt eu egoist, d-aia merg singur, e pra complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) eu am pasagerul ideal pentru orice biker are un mare dezavantaj doar nu este fata , inafara de asta e macanic moto , nu se da in laturi de la o bataie si nici de la o sticla de votca ..... e ca si fratele meu ! ps. la mine sta in 900 rpm la relanti si sta bine acolo , numa' ca aseara dupa ce am forjat un pic la un semafor cand am lasat-o pe liber s-a oprit motorul .... deja ma gandesc sa-l urc pe 1000 - 1100 rpm sa vad ce zice Editat Martie 24, 2012 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.