Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ramnicu Valcea pot veni si cu ea intr-o duba ceva in Bucuresti/Pitesti, Dar mai mult de o zi nu pot sta cu ea acolo :(

Mergi la acest user : http://www.motocicli...user/15340-tng/ tel.0722537975 ilfov 25km de Bucuresti pe Dn1. Am auzit doar cuvinte de bine despre el ca mecanic.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai raspuns si pe un alt thread

Nu terbuie sa dai jos rezervorul la Hornet ca sa dai bujiile jos (si nici carena la modelul semicarenat).

Marimea piulitei de la bujie cred ca e 16, dar tot ce iti trebuie este cheia speciala de bujii (eventual sa o imprumuti de la un hornetist), si o cheie de 14 (cred, ca sa actionezi cheiala tubulara "speciala").

Mai greu e la cilindrul #3, dar cu putina rabdare il rezolvi si pe ala wink.gif

 

Cam asta e smecheria10018242.jpg

 

Scoti fisa, bagi cheia asta si o invarti cu o cheie de 14 sau cat are in capatul celalat.

M-am uitat pe net la specifiicatiile bujiei de hornet si este de 16mm sau 5/8"

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai raspuns si pe un alt thread

 

M-am uitat pe net la specifiicatiile bujiei de hornet si este de 16mm sau 5/8"

 

Asta imi aduce aminte de bancul ala cu medicul ginecolog care se face mecanic :))

Daca ai rabdare desfaci bujiile si prin teava de esapament ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Hornet Review

 

Avand in vedere ca sunt destul de putine review-uri la motociclete second hand, m-am gandit ca de acum inainte sa ma apuc sa scriu cate ceva despre modelele cu care am ocazia sa ma plimb.

 

Voi incepe cu Honda Hornet.

Modelul pe care l-am detinut este PC 34 si este primul model din familia viespilor, varianta ce s-a fabricat intre 1998-2002.

  • Este un naked propulsat de un motor de 600 cc 4 cilindri asezati in linie. Defapt este chiar motorul de pe Honda CBR F3 de, motor foarte popular si fiabil in anii 90. Desigur, niponii l-au ,, Detunat” un pic, pentru afi mai prietenos cu incepatorii si l-au lasat la ,, doar” la 98 de caluti. Ca tot veni vorba de putere, trebuie mentionat faptul ca motocicleta are doua plaje de turatie, si anume, una pana in 6000 de ture, limita in care , este un pic puturos( in comparatie cu un 4l SS) si peste 6000 de ture, limita pe care daca o treci, e bine sa nu te uiti dupa cai verzi pe pereti, mai ales ca incepator. Evident consumul creste exponential cu pozitia incheieturii, iar Hornetul nu se sfieste in a-si arata apetitul pentru benzina. In momentele lui proaste, s-a apropiat vanjos de 10L/100km. Dar pentru un consum mediu, ar trebui sa va asteptati la un 6-7%. Unii motociclisti sustin ca se poate si mai putin, altii ca se poate si mai mult. Desigur, intotdeauna se poate mai mult. Atentie pentru cei care locuiesc in zone agglomerate. Nu-i place sub nicio forma sa mearga incet iar in oras la ora de varf se va incinge mai rau ca un cartof pus la copt
  • Un alt punct forte al motorului este ciclistica. Motocicleta se inclina foarte bine pentru aceasta clasa de motociclete, foarte manevrabil in oras si excellent pe serpentine. Personal am facut Cheia cu prietena in spate si n-am avut nicio problema. Suspensiile sunt bune, suficiente pentru drumuri virajate. Desigur, sa nu va treaca prin cap sa
  • Ca si pozitie in sea, e loc de mai bine. Dupa aproximativ 200 de km simti umerii cum te dor iar degetele incep sa-ti amorteasca,cu toate ca a doua problema se rezolva usor cu niste capete de ghidon mai de doamne ajuta. Pasagerul in schimb e supus la o tortura mult mai mare si fereasca sfantul sa nu faceti pause dese, astfel il aveti pe constiinta cu o paralizie de la brau in jos J. Rezistenta la vant este inexistenta iar de la 140km/h in sus o sa va chinuiti sa va tineti de ea. Personal n-am reusit sa merg mai tare de 180 mai mult de 10 secunde.
  • Referitor la rezistenta in timp nu pot spune prea multe. Intr-un an de zile am schimbat un stator iar plasticele sunt destul slabe calitativ. Tot o problema destul de raspandita la Hornet este intinzatorul de lant de distributie. Da, este manual dintr-un motiv anume pe care doar japonezii il stiu iar in timp se slabeste ceea ce va cauza un huruit in partea dreapta a motorului. Daca intalniti aceasta problema, propun inlocuirea.
  • Franele nu sunt din cele mai bune , dar isi fac treaba. Fiind o motocicleta adresata in special celor cu buget redus, nu va asteptati la miracole de la Etrierii Nissin. Acestea fiind spuse, sub acest aspect se claseaza undeva ,, on the average side” cum ar spune englezul.
  • Evident nu se poate omite aspectul. Un prieten spunea candva , o motocicleta trebuie sa fie frumoasa, iar aici Hornetul, intradevar nu ramane mai prejos. Cu aspecul sau ,,gras”rezervorul cu linii moderne(pentru vremea lui) si codita ridicata in sus, Hornetul este un roadster de toata frumusetea.
  • Cu o tona de accesorii aftermarket pentru toate buzunarele, Puteti fi siguri ca din viespoi se va contura motocicleta cu adevarat irezistibila. Iar din categoria. ,, But wait, there’s more” stati sa vedeti preturile.Puteti allege dintre un model destul de calarit, undeva pe la 1200 de euro sau dintre modelele mai bine intretinute cu mai putini km ce se invart undeva la 1800 de euro.

Pentru orice intrebari, va stau la dispozitie, evident cu pareri personale!

 

Daca v-a placut review-ul meu si vreti sa citit despre un model anume, lasati-mi scris si voi face tot posibilul va ajut.

 

Din episoadele urmatoare:

 

Yamaha Dragstar 650

Honda Shadow 125,

Kawasaki Vulcan 800,

KTM Duke II

Kawasaki Ninja 600.

Honda Dominator( cu acordul proprietarului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sv650s 1999-2002 ?

 

Salut, din pacate momentan nu este pe lista intrucat nu cunosc pe nimeni care sa mi-l imprumute pentru o parere in amanunt. Daca situatia se va schimba pe viitor cu siguranta nu va fi omis. Este o motocicleta mult prea populara! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de Hornet, stie cineva daca as gasii ABS pe jucaria asta ? Si din ce an exista ca optiune ?

 

Si un consum se poate ? preponderent oras.

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de Hornet, stie cineva daca as gasii ABS pe jucaria asta ? Si din ce an exista ca optiune ?

Din 2007.

Modelele "clasice" 1998-2006 : http://www.huntsmotorcycles.co.uk/NewsItems/NewsHornet600.htm

Modelul 2007-prezent : http://www.huntsmotorcycles.co.uk/NewBikes/Honda_Hornet_CB600F.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Un alt punct forte al motorului este ciclistica. Motocicleta se inclina foarte bine pentru aceasta clasa de motociclete, foarte manevrabil in oras si excellent pe serpentine. Personal am facut Cheia cu prietena in spate si n-am avut nicio problema. Suspensiile sunt bune, suficiente pentru drumuri virajate. Desigur, sa nu va treaca prin cap sa

 

nu prea sunt de acord, cu suspensi stock motoreta e foarte slaba din puctul asta de vedere, furca e prea soft si fara reglaje (re rezolva cu furca de F2)

mono din spate fara reglaje, prea moale si destul se sensibil (am uzat pana la capt doua).

 

in rest consumul cum ai zis foarte variabil, de la 4l la 100km, calatorind la 120km\h pana la oh oh in circuit consuma ca un tank!

 

70000km impreuna in 4 ani si am fost foarte multumit, una dintre cele mai bune motociclete ca am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt de acord, cu suspensi stock motoreta e foarte slaba din puctul asta de vedere, furca e prea soft si fara reglaje (re rezolva cu furca de F2)

mono din spate fara reglaje, prea moale si destul se sensibil (am uzat pana la capt doua).

 

in rest consumul cum ai zis foarte variabil, de la 4l la 100km, calatorind la 120km\h pana la oh oh in circuit consuma ca un tank!

 

70000km impreuna in 4 ani si am fost foarte multumit, una dintre cele mai bune motociclete ca am avut.

 

Salut, overall, zic eu ca se descurca onorabil. Adica pentru un amator ca mine, a fost ok cum am mentionat mai sus. Totusi trebuie tinut minte ca este o motocicleta de strada si, desigur, aici nu o comparam anumite sportive sau cu supermoto cu furci upside down. :) La cat mai multi Km in continuare! !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca posesor de hornet in mare parte sunt de acord cu ce ai scris, totusi te contrazic si eu un pic: tot la suspensii, mai ales cea fata, dar la ultima completare ai avut dreptate, pentru un incepator e ok. a doua chestie cu care nu sunt de acord....cum adica nu merge incet si se incinge? a mea merge ok si incet, iar de incins se incinge ca orice motor care merge incet pe caldura (indiferent ca e de mobra sau masina), porneste electroventilatorul, etc....dar merge in parametrii in care a fost construit motorul.

in rest...apa, paie si bataie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S

ca posesor de hornet in mare parte sunt de acord cu ce ai scris, totusi te contrazic si eu un pic: tot la suspensii, mai ales cea fata, dar la ultima completare ai avut dreptate, pentru un incepator e ok. a doua chestie cu care nu sunt de acord....cum adica nu merge incet si se incinge? a mea merge ok si incet, iar de incins se incinge ca orice motor care merge incet pe caldura (indiferent ca e de mobra sau masina), porneste electroventilatorul, etc....dar merge in parametrii in care a fost construit motorul.

in rest...apa, paie si bataie.

 

Mai, in oras,vara, ceasul de temperatura mi-a ajuns si la o liniuta fata de maxim iar dintre picioare ieseau ,, flacarile iadului" :). In momentul in care,cu motorul foarte incins se accelereaza, se poate observa cu usurinta cum acul scade la jumate iar pe autostrada, nu depaseste doua, trei liniute. Poate nu m-am exprimat eu bine dar am impresia ca racirea nu e cu nimic mai buna fata de un motor racit pe aer. Acest lucru cred ca se putea remedia cu un radiator un pic mai mare. In rest, da, motorul functioneaza in parametri normali. Apropo, tu l-ai reparat? Parca ai avut un ghinion mai demult. Numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, in oras,vara, ceasul de temperatura mi-a ajuns si la o liniuta fata de maxim

ceea ce e ok. important e sa nu ajunga la rosu. evident ca noi simtim caldurile de la motor ca toti dracii mai ales cand porneste electroventilatorul, dar pentru motor e normal.

Apropo, tu l-ai reparat? Parca ai avut un ghinion mai demult.

sincer sa fiu, nu am avut multe de reparat la el, pentru ca, crashpadurile m-au salvat cam de tot. singurul defect ramas este o julitura pe codita. in rest....merge.

ce vreau sa completez la manevrabilitate, este ca eu am schimbat si ghidonul cu unul mai drept, si e foarte probabil sa ajute la curbe pe cheia, dar de zi cu zi....nop. te forteaza sa stai mai in maini. saptamana asta revin la cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sv650s 1999-2002 ?

 

Am facut eu un mic review pe un alt site acum ceva ani, ii dau cu copy paste aici cu permisiunea celui care a pornit topicul :)

Review dedicat incepatorilor mai ales.

 

 

Suzuki SV650 N

 

Si-a inceput istoria in 1999 si a fost lansata ca o motocicleta relativ ieftina, un comuter sportiv, bun la toate, cu un raport calitate/pret greu de egalat.

Dotat cu un motor de 645cmc cu 2 cilindrii in V pozitionati la 90° si 4 supape/cilindru, racit cu lichid, ce dezvolta o putere de ~80 cp/9000 rpm si un cuplu de 63 Nm/7400 rpm, ajutat de cutia de viteze cu 6 trepte si hranit prin cele doua carburatoare Mikuni (pana in 2003 cand a fost upgradata la injectie).

 

Fiabila, robusta si agresiva, se dovedeste a fi extrem de manevrabila in oras dar si la drum lung sau pe serpentine unde raspunde imediat la comenzi, cantarind doar 165 kg la gol, dar cu mici tendinte de a "vira singura" la viteze mici atunci cand o inclini, fenomen cu care insa te obisnuiesti dupa ceva kilometri si nici nu il mai bagi de seama, ba chiar te folosesti de el in anumite situatii.

Pozitia desi semi-sportiva (in varinta S) se dovedeste a fi una chiar comoda la drum lung pentru un calaret de pana la 1.85m, iar rezervorul de 18L combinat cu un consum de doar 5% mixt va asigura ca nu veti trece prea des pe la benzinarie.

Franele si suspensiile nu exceleaza la capitolul eficienta, dar ofera suficient control pentru un utilizator "normal". Ciclistica este de asemenea decenta in conditii normale si, combinata cu niste gume bune si putina tehnica va permite punerea jos a genunchiului fara probleme.

 

Porneste dimineata de dimineata la primul buton indiferent de temperatura, vibreaza usor la ralanti sau cand este subturata, iar sunetul duduit si usor neregulat carcteristic V2 iti da fiori de placere de fiecare data cand pornesti "monstrul cu chip de inger". Daca as putea, as lua-o in casa si as lasa-o cu motorul pornit atunci cand ma culc. Sunetul este si mai profund cu o toba sport, numai ca militia si vecinii s-ar putea sa nu fie chiar pe aceeasi frecventa cu tine. La ture mici-medii toba sport nu va fi insa foarte deranjanta. In trafic, cu o astfel de toba vei despica coloana de masini mai ceva ca Moise Marea Rosie si vei vedea soferii cum se uita speriati in oglinzi crezand ca vine o gasca de Harley-uri, cand de fapt esti doar tu, "regele strazii".

 

Dezvolta un cuplul foarte mare inca de la turatii joase (la ~3000rpm deja incepe sa "traga" serios) in comparatie cu suratele cu motorizari 4 in linie care trebuiesc guitzate pana la 8-9000 rpm pt a-ti da senzatia ca ramai in urma. Acolo unde un pilot de vitezana va urla la 11000 rpm mestecand frenetic in schimbatorul de viteze, cu SV650 tu vei pilota linistit cu motorul torcand la 5-6000rpm, calculandu-ti trasa ideala sau admirand peisajul.

Tot datorita cuplului poate parea foarte brutala si greu de controlat la inceput, deoarece o accelerare ceva mai agesiva imediat te da pe spate si viceversa, daca ai luat mana din gaz deja frana de motor iti da senzatia ca vrea sa te arunce peste bord. Dat inferioara cand nu trebuie si ai pierdut imediat aderenta pe spate, noroc ca japonezul a construit-o cu cap si este extrem de usor de controlat chiar si cu spatele blocat.

 

Cutia de viteze este foarte bine etajata pentru a putea beneficia de performantele motorului din aproape orice punct, nefiind nevoie sa schimbi non stop vitezele pentru a mentine motorul aproape de optim. Esti in a 6a cu 120 la ora si vrei sa depasesti ? Nici o problema. Nu trebuie decat sa rasucesti acceleratia si cat ai clipi ai depasit "inamicul". Daca vrei totusi sa fi kamikaze, da-i inferioara, accelereaza si tine-te bine.

 

Cadrul din duraluminiu este extrem de usor dar foarte rigid, conferind senzatia de siguranta in orice moment si la orice mod de exploatare. Constructia pare si este solida si inchegata, nu auzi nimic zdranganind sau vibrand. Designul nu este unul atragator sau sexi ci mai degraba unul "dur", nefinisat, ca o uzina de mare putere, pentru barbati adevarati biggrin.gif

 

Fiind un naked, nu te astepta sa zbori cu 240 kmph pe autostrada. Vantul nu o sa-ti permita astfel de viteze mai mult de cativa km. Practic, peste 140 trebuie sa te faci una cu motorul si sa te ti bine de ghidon in timp ce strangi rezervorul intre genunchi, pentru ca senzatia este ca pur si simplu ca te va da vantul jos de pe motor. Simti ca nu mai poti respira, casca te strange de gat, tot echipamentul flutura pe tine iar suieratul este asurzitor. E mai rau ca prima oara cand faci sex.

De aceea, investitia intr-un parbriz/deflector este una mai mult decat binevenita daca vrei sa poti pilota peste viteza legala. La varianta semicarenata situatia este cu totul alta, semicarena protejand foarte bine partea superioara la vand, putandu-se merge fara probleme cu viteza de croaziera 160-180 sau mai mult daca se doreste.

 

Tragand linie si facand un rezumat, SV650 este o motocicleta relativ ieftina fata de concurenta, fiabila si usor de intretinut, cu o motorizare geniala, docila pana la un punct si vulcanica dupa aceea, urata si necizelata dar intr-un mod sexos, distractiv de pilotat si melodioasa la ascultat, pur si simplu o motocicleta care merge si merge si merge si... si o face excelent, exact ca iepurasul de la Duracell smile2.gif

post-40715-0-98824900-1354033812_thumb.jpg

post-40715-0-70363500-1354033830_thumb.jpg

post-40715-0-19519000-1354033832_thumb.jpg

post-40715-0-85982600-1354033832_thumb.jpg

post-40715-0-37340900-1354033833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Dezvolta un cuplul foarte mare inca de la turatii joase (la ~3000rpm deja incepe sa "traga" serios) in comparatie cu suratele cu motorizari 4 in linie care trebuiesc guitzate pana la 8-9000 rpm pt a-ti da senzatia ca ramai in urma. Acolo unde un pilot de vitezana va urla la 11000 rpm mestecand frenetic in schimbatorul de viteze, cu SV650 tu vei pilota linistit cu motorul torcand la 5-6000rpm, calculandu-ti trasa ideala sau admirand peisajul.

 

 

vad ca ai subliniat numai partile pozitive la 2V. ai omis sa scrii ca la 6000 se plafoneaza -de unde doar 80cp- si daca vrei mai mult, 4 in linie le are pe toate si 3000rpm si 13000rpm. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, please! Pt discutii despre SV, faceti review separat si discutati acolo. Sau va puteti contrazice in topicul decicat motocicletei respective! Fara suparare!

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...