Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

S

ca posesor de hornet in mare parte sunt de acord cu ce ai scris, totusi te contrazic si eu un pic: tot la suspensii, mai ales cea fata, dar la ultima completare ai avut dreptate, pentru un incepator e ok. a doua chestie cu care nu sunt de acord....cum adica nu merge incet si se incinge? a mea merge ok si incet, iar de incins se incinge ca orice motor care merge incet pe caldura (indiferent ca e de mobra sau masina), porneste electroventilatorul, etc....dar merge in parametrii in care a fost construit motorul.

in rest...apa, paie si bataie.

 

Mai, in oras,vara, ceasul de temperatura mi-a ajuns si la o liniuta fata de maxim iar dintre picioare ieseau ,, flacarile iadului" :). In momentul in care,cu motorul foarte incins se accelereaza, se poate observa cu usurinta cum acul scade la jumate iar pe autostrada, nu depaseste doua, trei liniute. Poate nu m-am exprimat eu bine dar am impresia ca racirea nu e cu nimic mai buna fata de un motor racit pe aer. Acest lucru cred ca se putea remedia cu un radiator un pic mai mare. In rest, da, motorul functioneaza in parametri normali. Apropo, tu l-ai reparat? Parca ai avut un ghinion mai demult. Numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai, in oras,vara, ceasul de temperatura mi-a ajuns si la o liniuta fata de maxim

ceea ce e ok. important e sa nu ajunga la rosu. evident ca noi simtim caldurile de la motor ca toti dracii mai ales cand porneste electroventilatorul, dar pentru motor e normal.

Apropo, tu l-ai reparat? Parca ai avut un ghinion mai demult.

sincer sa fiu, nu am avut multe de reparat la el, pentru ca, crashpadurile m-au salvat cam de tot. singurul defect ramas este o julitura pe codita. in rest....merge.

ce vreau sa completez la manevrabilitate, este ca eu am schimbat si ghidonul cu unul mai drept, si e foarte probabil sa ajute la curbe pe cheia, dar de zi cu zi....nop. te forteaza sa stai mai in maini. saptamana asta revin la cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sv650s 1999-2002 ?

 

Am facut eu un mic review pe un alt site acum ceva ani, ii dau cu copy paste aici cu permisiunea celui care a pornit topicul :)

Review dedicat incepatorilor mai ales.

 

 

Suzuki SV650 N

 

Si-a inceput istoria in 1999 si a fost lansata ca o motocicleta relativ ieftina, un comuter sportiv, bun la toate, cu un raport calitate/pret greu de egalat.

Dotat cu un motor de 645cmc cu 2 cilindrii in V pozitionati la 90° si 4 supape/cilindru, racit cu lichid, ce dezvolta o putere de ~80 cp/9000 rpm si un cuplu de 63 Nm/7400 rpm, ajutat de cutia de viteze cu 6 trepte si hranit prin cele doua carburatoare Mikuni (pana in 2003 cand a fost upgradata la injectie).

 

Fiabila, robusta si agresiva, se dovedeste a fi extrem de manevrabila in oras dar si la drum lung sau pe serpentine unde raspunde imediat la comenzi, cantarind doar 165 kg la gol, dar cu mici tendinte de a "vira singura" la viteze mici atunci cand o inclini, fenomen cu care insa te obisnuiesti dupa ceva kilometri si nici nu il mai bagi de seama, ba chiar te folosesti de el in anumite situatii.

Pozitia desi semi-sportiva (in varinta S) se dovedeste a fi una chiar comoda la drum lung pentru un calaret de pana la 1.85m, iar rezervorul de 18L combinat cu un consum de doar 5% mixt va asigura ca nu veti trece prea des pe la benzinarie.

Franele si suspensiile nu exceleaza la capitolul eficienta, dar ofera suficient control pentru un utilizator "normal". Ciclistica este de asemenea decenta in conditii normale si, combinata cu niste gume bune si putina tehnica va permite punerea jos a genunchiului fara probleme.

 

Porneste dimineata de dimineata la primul buton indiferent de temperatura, vibreaza usor la ralanti sau cand este subturata, iar sunetul duduit si usor neregulat carcteristic V2 iti da fiori de placere de fiecare data cand pornesti "monstrul cu chip de inger". Daca as putea, as lua-o in casa si as lasa-o cu motorul pornit atunci cand ma culc. Sunetul este si mai profund cu o toba sport, numai ca militia si vecinii s-ar putea sa nu fie chiar pe aceeasi frecventa cu tine. La ture mici-medii toba sport nu va fi insa foarte deranjanta. In trafic, cu o astfel de toba vei despica coloana de masini mai ceva ca Moise Marea Rosie si vei vedea soferii cum se uita speriati in oglinzi crezand ca vine o gasca de Harley-uri, cand de fapt esti doar tu, "regele strazii".

 

Dezvolta un cuplul foarte mare inca de la turatii joase (la ~3000rpm deja incepe sa "traga" serios) in comparatie cu suratele cu motorizari 4 in linie care trebuiesc guitzate pana la 8-9000 rpm pt a-ti da senzatia ca ramai in urma. Acolo unde un pilot de vitezana va urla la 11000 rpm mestecand frenetic in schimbatorul de viteze, cu SV650 tu vei pilota linistit cu motorul torcand la 5-6000rpm, calculandu-ti trasa ideala sau admirand peisajul.

Tot datorita cuplului poate parea foarte brutala si greu de controlat la inceput, deoarece o accelerare ceva mai agesiva imediat te da pe spate si viceversa, daca ai luat mana din gaz deja frana de motor iti da senzatia ca vrea sa te arunce peste bord. Dat inferioara cand nu trebuie si ai pierdut imediat aderenta pe spate, noroc ca japonezul a construit-o cu cap si este extrem de usor de controlat chiar si cu spatele blocat.

 

Cutia de viteze este foarte bine etajata pentru a putea beneficia de performantele motorului din aproape orice punct, nefiind nevoie sa schimbi non stop vitezele pentru a mentine motorul aproape de optim. Esti in a 6a cu 120 la ora si vrei sa depasesti ? Nici o problema. Nu trebuie decat sa rasucesti acceleratia si cat ai clipi ai depasit "inamicul". Daca vrei totusi sa fi kamikaze, da-i inferioara, accelereaza si tine-te bine.

 

Cadrul din duraluminiu este extrem de usor dar foarte rigid, conferind senzatia de siguranta in orice moment si la orice mod de exploatare. Constructia pare si este solida si inchegata, nu auzi nimic zdranganind sau vibrand. Designul nu este unul atragator sau sexi ci mai degraba unul "dur", nefinisat, ca o uzina de mare putere, pentru barbati adevarati biggrin.gif

 

Fiind un naked, nu te astepta sa zbori cu 240 kmph pe autostrada. Vantul nu o sa-ti permita astfel de viteze mai mult de cativa km. Practic, peste 140 trebuie sa te faci una cu motorul si sa te ti bine de ghidon in timp ce strangi rezervorul intre genunchi, pentru ca senzatia este ca pur si simplu ca te va da vantul jos de pe motor. Simti ca nu mai poti respira, casca te strange de gat, tot echipamentul flutura pe tine iar suieratul este asurzitor. E mai rau ca prima oara cand faci sex.

De aceea, investitia intr-un parbriz/deflector este una mai mult decat binevenita daca vrei sa poti pilota peste viteza legala. La varianta semicarenata situatia este cu totul alta, semicarena protejand foarte bine partea superioara la vand, putandu-se merge fara probleme cu viteza de croaziera 160-180 sau mai mult daca se doreste.

 

Tragand linie si facand un rezumat, SV650 este o motocicleta relativ ieftina fata de concurenta, fiabila si usor de intretinut, cu o motorizare geniala, docila pana la un punct si vulcanica dupa aceea, urata si necizelata dar intr-un mod sexos, distractiv de pilotat si melodioasa la ascultat, pur si simplu o motocicleta care merge si merge si merge si... si o face excelent, exact ca iepurasul de la Duracell smile2.gif

post-40715-0-98824900-1354033812_thumb.jpg

post-40715-0-70363500-1354033830_thumb.jpg

post-40715-0-19519000-1354033832_thumb.jpg

post-40715-0-85982600-1354033832_thumb.jpg

post-40715-0-37340900-1354033833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Dezvolta un cuplul foarte mare inca de la turatii joase (la ~3000rpm deja incepe sa "traga" serios) in comparatie cu suratele cu motorizari 4 in linie care trebuiesc guitzate pana la 8-9000 rpm pt a-ti da senzatia ca ramai in urma. Acolo unde un pilot de vitezana va urla la 11000 rpm mestecand frenetic in schimbatorul de viteze, cu SV650 tu vei pilota linistit cu motorul torcand la 5-6000rpm, calculandu-ti trasa ideala sau admirand peisajul.

 

 

vad ca ai subliniat numai partile pozitive la 2V. ai omis sa scrii ca la 6000 se plafoneaza -de unde doar 80cp- si daca vrei mai mult, 4 in linie le are pe toate si 3000rpm si 13000rpm. :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, please! Pt discutii despre SV, faceti review separat si discutati acolo. Sau va puteti contrazice in topicul decicat motocicletei respective! Fara suparare!

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont ca a venit iarna si pretul cauciucururilor o sa mai scada putin ca isi reinoiesc depozitele stocurile, cu ce imi recomandati sa imi incalt viespea ? Ma intereseaza ceva sport-touting dar cu accente mai mari pe sport :))

 

Pana acum am avut ocazia sa testez pe SS Metzeler SPORTEC M3, Pirelli Dragon Supercorsa, 2 CT iar setul care m-a impresionat cel mai tare a fost Dragon Supercorsa motiv pentru care am consumat vreo 3 seturi pe achizitiile anterioare. Dar pe Hornet habar nu am ce sa ii fac cadou pentru la primavara..

 

Ma bate gandul la un Bridgestone BT016 dar mi se pare cam complex, spatele are 5 zone, centru tare => medium => super moale la margine, deja e prea SF pentru Hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Vreau si eu sa-mi iau un motor si mi s-a pus pata pe Honda Hornet 600. Este vreun binevoitor prin Bucuresti, care inca o mai are pe strada si nu la hibernare, sa-mi arate si mie un Hornet? Ma intereseaza in principal cum stau pe ea, eu avand 1.88.

Raman profund recunoscator si fac o bere dupa vizionare/testare ;)

Sanatate multa si iarna scurta! :peace:

 

Ieri l-am luat si l-am adus acasa :peace:. Stie cineva cand se termina iarna? Ca de-abia astept sa-l calaresc.

4sio1e.jpg

Editat de ubermuri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sorinm : touring cu valente ff bune sport gasesti la Metzeler Sportec M3 (experienta proprie). Rezistenta grozava in timp, comportament grozav pe ploaie, feedback foarte bun inainte de ajungere la limita aderentei - sunt lucruri pe care le-am simtit pe propria piele. E mai mult decat suficient pentru Hornet. Prima optiune pentru sezonul viitor pentru mine este in momentul asta Metzeler Sportec M5 Interact.

@uberumi : bine ai venit in stup! Forte ingrijita pare motocicleta ta! Iarna se termina repede pentru viespi, sa stii. Gasesti informatii si poti cunoaste si alti membri ai comunitatii si pe hondahornet.ro .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri l-am luat si l-am adus acasa :peace:. Stie cineva cand se termina iarna? Ca de-abia astept sa-l calaresc.

4sio1e.jpg

 

Foarte frumos motoru sa te tina cat mai mult dar vezi ca lantu de transmisie ar cam trebui inlocuit ca din poza pare sa fie intins la maxim deja. Sa pui bani deoparte de pe acuma pentru altu in rest e fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Honda CB600 Hornet din 2000, inmatriculat, in stare perfecta mecanic+optic, aproape fara zgarieturi, vopsea originala! Are 26.800 km.

Pret 1850E fix

Tel 0740066050, 0741093313

 

post-60980-0-49581300-1351527993_thumb.jpgpost-60980-0-39086700-1351528032_thumb.jpgpost-60980-0-06298100-1351528069_thumb.jpgpost-60980-0-62602900-1351528060_thumb.jpg

post-60980-0-33335600-1351528051_thumb.jpgpost-60980-0-09188400-1351528040_thumb.jpgpost-60980-0-97425800-1351528013_thumb.jpg

post-60980-0-84674100-1351528023_thumb.jpgpost-60980-0-94776300-1351528005_thumb.jpg

Editat de vazo72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pont pentru cei care vor sa isi schimbe antigelul la Hornet, mai bine desfaceti furtunul de la pompa ca sa scoateti lichidul decat prin surubul de pe pompa.

 

Din lipsa de ocupatie in weekend am zis sa ma apuc sa mesteresc pe la motoreta ca mosii aia care mai schimba o platina la 1310. Bun zic, sa schimbam antigelul, citesc eu ca trebuie cu etilen glicol. Stau si ma fatzai prin toate supermarketurile si hypermarketurile posibile prin Constanta de unde dau numai de no-name-uri si mizerii. Buuun, ma duc la benzinarii, iar no name-uri. Ma gandesc eu hai sa incerc la OMV ca aia-s mai rasariti si gasesc OMV Coolant Perfect Ready (verde galbui), deja preparat , etilen glicol, made in Germany, da-i si ia 3 sticle ca la Hornet incap 2.3 L in motor si radiator si 300 ml in rezervor.

 

Desfac frumos surubul de pe pompa, desfac busonul de la radiator si incepe sa pishe antigelul afara, antigel care nu a fost schimbat din 2005 de cand a iesit din fabrica. La desfacerea surubului de pe pompa observ ca surubul a iesit cu cateva spire de filet (anaaa beee sa moara masa) Ma uit mai atent la filet si vad ca acesta are niste santuri pe filet mai abrazive ca sa curete filetul. Schimb antigelul , infiletez surubul pe pompa cu FOARTE mare atentie , il aeresesc si da-i bice.

 

A doua zi am mai tras un ochi prin manual si vad ca trebuie antigel etilen glicol FARA SILICATI (sa moara gibilan !) . Incep, caut pe net specificatiile antigelului care l-am pus cu o zi mai inainte si vad ca are silicati. Ce a fost la gura mea..

 

Ma mai documentez putin si descopar ca singurul antigel fara silicati e antigelul rosu G12. Da-i cumpara doua bidoane de HEPU G12 fiecare de 1.5 L crezand ca e deja diluat. O mare frectie, nu e diluat, (initial am zis ca am dat banii degeaba pe o sticla dar nu e asa! urmariti in continuare) Ma duc la prima benzinarie, iau apa distilata si ma duc repede in casa si incep sa mestec antigelul cu apa intr-o galeata ca vrajitoarele alea in cazan in desene animate. Scot vechiul antigel, ii fac un flush cu apa distilata (nu e bine sa amesteci antigelul rosu cu cel de alta culoare) si dupa aia torn antigelul final preparat de mine. Bun...deja ma pregateam sa savurez berea care o aveam langa mine si sa privesc cu satisfactie rodul muncii mele facuta la 10 grade si noaptea la lumina stalpului. Ultimul pas, strangerea surubului de pe pompa..il strang..vad ca opune rezistenta foarte mica, mai strang putin..se tot duce, deja stiam ca ceva nu e in ordine. Zic ..sa pornim motorul si sa vedem daca curge. Cand s-a facut presiune in instalatie..si s-a incalzit...se simtea umezeala pe langa surub. Ce a fost la gura mea atunci se poate anula numai prin 2000 de cruci facute. Bun... am zis ca-mi bag si ma duc in casa . Dau sa inchid garajul si cu intentia de a inspecta paguba abia la primavara si necuratu` ma indeamna sa scot pompa. O scot, ma fac ca un porc de antigel si putin ulei si o desfac.Ma uit la filet la lumina telefonului si observ ca nu prea mai era. Noroc ca am gasit un mosulica mare expert in vapoare la viata lui si mi-a bagat tarotu in capacul pompei marind filetul de la 6 la 8. In timp ce facea filetul ma rugam la Doamne Doamne sa nu crape capacul ca e dintr-un material de doi lei. E adevarat ca nu se mai fac motocicletele ca inainte. Pe interior capacul avea numai fisuri mici care nu creau probleme din timpul turnarii.

 

Am pus capacul, am schimbat si Oringul de cupru de la surubul de pe pompa si acum merge mai bine ca inainte.

 

 

Sfat, schimbati antigelul prin scoaterea furtunului sau desurubati cu MARE MARE MARE grija surubul de pe pompa si la infiletare schimbati-l cu unul fara santuri din alea abrazive sau bagati-i vaselina din greu pe filet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile alea au o pulbere abraziva din cauza coroziunii probabil. Eu n-am reusit sa faram nici unul, dar dintre toate motoretele la care am facut schimbul la hornet s-a desfacut cel mai greu. Deobicei desfac si furtunul si surubul, ceea ce recomanda si manualul daca nu ma insel.

Anul trecut am cautat in constanta antigel rosu, n-am gasit la momentul respectiv asa ca am pus ca deobicei, Aral bleu si la masina si la motor. :D Dupa o saptamana am dat peste niste pungi cu antigelul rosu, dar nu l-am mai schimbat. Ambele merg bine, masina chiar are vreo 3 tipuri de antigel.

 

Da, materialul din care e facut motorul e foarte moale. Eu a trebuit sa sparg capacul de la vibrochen (cel rotund) pentru ca nu mai putea fi desfacut din cauza deteriorarii hexagonului. Nu mergea nici macar cu dalta, se spargea dupa 2-3 lovituri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

dupa ce am folosit Castrol si Motul (10W40) ma gandesc sa incerc si altceva, voi cu ce faceti transfuzia la viespe pt sezonul viitor?

 

http://consumabile.bepagroup.ro/uleiuri

 

O parere, doua despre Valvoline sau Repsol?

 

 

Thx!

Am folosit Motul,acum am Motorex si in primavara voi baga Yacco..toate uleiurile isi fac menirea..ca unul e mai bun sau mai prost,e o chestie de marketing mai degraba...baga-l pe cel mai scump care ti-l permiti ca sa fii cu inima impacata:)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit Motul,acum am Motorex si in primavara voi baga Yacco..toate uleiurile isi fac menirea..ca unul e mai bun sau mai prost,e o chestie de marketing mai degraba...baga-l pe cel mai scump care ti-l permiti ca sa fii cu inima impacata:)..

 

De acord cu ce spui.. discutii pe tema asta sunt multe. Eu ma gandeam sa incerc ceva mai ieftin decat Motul 7100 de exemplu (de care nu am fost in special multumit in comparatie cu Castrol) si cred ca voi merge pe Valvoline SynPower sau Repsol Racing. O sa mai studiez piata pana in ianuarie cand vreau sa rezolv tot ce am nevoie pt sezonul 2013.

 

Thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De acord cu ce spui.. discutii pe tema asta sunt multe. Eu ma gandeam sa incerc ceva mai ieftin decat Motul 7100 de exemplu (de care nu am fost in special multumit in comparatie cu Castrol) si cred ca voi merge pe Valvoline SynPower sau Repsol Racing. O sa mai studiez piata pana in ianuarie cand vreau sa rezolv tot ce am nevoie pt sezonul 2013.

 

Thx.

 

Eu bag ulei AGIP ... merge ceas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...